It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident Apoldu 26.06 LIVE

Adăugat de Limit
Raportează ca șters! 198

Am oprit, am sunat la 112, am deschis usa la Honda, le-am zis sa stea nemiscati pana vine ambulanta, s-au deconectat bateriile, a venit ambulanta in 7 minute si am plecat fiindca am fost puternic impresionat de imaginile de la fata locului si daca mai ramaneam nu as mai fi putut conduce. Trebuia sa ajungem in Slovenia in ziua aceea.

Ce mai caută lumea:
  • rover 75 derapat ploaie
  • webcam apoldu de sus

67 comentarii

  1. Cand am vazut clipul mi-am adus aminte de un accident personal, cauzat cam de aceiasi factori, cauciucuri, viteza, ploaie si m-au luat frigurile.
    Din ce sti tu, victime au fost?

    • Care e problema cu cauciucurile? Nu par uzate în http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1/1688/15509814/7/img-5422.jpg

      Par de iarnă? Ceva explicații? (nu mă pricep)

    • privernezu

      Pe fata arata OK dar lui i-a fugit spatele si pe spate nu se vad gumele din poza …

    • Par de iarna, dar pe langa asta, daca te uiti la profil nu au pe unde sa scoata apa din ele. Sunt anume cauciucuri in care producatorul scrie ca pe apa aderenta este foarte mica, iar pe uscat este una din cele mai bune la cauciucurile de strada.
      De exemplu toyo proxes r888 sau vredenstein sprotrac 3, chiar si hankood ventus st. De exemplu proxes-ul e cunoscut ca pe apa esti…parcat.

      Cele din poza par de iarna, si alea nu se impaca bine cu apa deloc, de ce? Pentru ca cele de iarna, pe langa profilul care se vede de la distanta, prezinta peste tot mici santuri care sa faca suprafata de contact mai moale si mai flexibila, insa pe apa este un dezastru.

      Si nu in ultimul rand, cauciucuri mai vechi de 5 ani sunt o prostie. Fie ele tinute si in depozit, fie pe masina, fie oriunde. Dupa acea varsta cauciucul este foarte tare, rigid, nu flexeaza, nu are aderenta nici pe asfaltul cald.

      Eu am patit-o pe pielea mea, cauciucuri de 5 ani, desi aveau crete bune s-a dus. Prefer si o gama intermediara, gen Viking care e facuta de continental si cumparate odata la 2 ani decat niste copturi de 5-6 ani.

      Inca ceva, multi merg cu cauciucuri mai noi pe fata si uzate pe spate. De ce? Simplu, ei cred ca asa le duc mai multi ani pe masina…oarecum corect, insa este cea mai mare prostie. Pe fata ai aderenta mai buna din cauza greutatii motorului (vorbesc de majoritatea masinilor) si la o franare usoara prinzi aderenta, in timp pe spate odata dusa…dusa ramane, chiar mai rau daca vrei sa incetinesti.
      Dupa experienta mea la fiecare sezon imi cumpar cauciucuri noi, si recomand cu caldura Dunlop BlueResponse, Conti SportContact 5 si Michelin Pilot sport 3/4.

    • Ducu TT ori faci reclama la cauciucuri ori vorbesti doar pentru a te da important…nu suntem in formula 1 sa schimbam anvelopele la fiecare sezon decat daca faci din primavara pana in toamna 60-80 de mii de km si anvelopa se uzeaza, atunci da, se schimba la sezon. O anvelopa veche de 5 ani, premium e cu cel putin 3 clase peste o anvelopa noua no name. Anvelopele folosite corespunzator, la temperatura corespunzatoare (cele de vara, vara, cele de iarna, iarna) si pastrate la umiditate, intuneric si temperatura optima se pot folosi exact 6 ani, dupa acesti 6 ani, anvelopele incep, usor, treptat sa isi piarda din propritati. Asta nu inseamna ca anvelopele SH sunt recomandate, nu stii cum au fost folosite si in ce conditii. Cele de iarna folosite vara le transformi in patine. In alta ordine de idei, anvelopele de iarna, sunt foarte bune pe ploaie, de ce?!…iarna pe carosabil vei gasi in 3-4 luni din cele 5-6 de iarna, apa…sau daca nu zapada apoasa, mazga etc, ceea ce face ca anvelopa de iarna sa aiba o aderenta foarte buna pe carosabil umed. Drumuri bune.

    • @Andr3wRo – Subscriu. In momentul de fata am lasat gumele de iarna sa se mai toceasca deoarece nu mai au carne pentru iarna ce vine iar cele de vara sunt cam pe duca, asa ce mai trag ce trag de astea si cumpar gume de iarna la iarna si gume de vara la vara… dar da, 80-90 in afara pe drum drept, in curbe 70 si de acolo in jos in functie de necesitate…

    • Verdenpom, nu am spus ca trebuie sa folosească anvelopele de iarna vara,doar ca pe ploaie au aderenta destul de buna, asta dacă mai au carne. Dar cum spui și tu, dacă ai anvelope prea tocite sau nu de sezon, trebuie ai multa atenție.

    • @Andr3wRo
      Viking nu este no name, este o marca chiar ok.
      Legat de aderenta anvelopei de iarna pe ud, cauta frumos din specificatiile producatorului si vei vedea aderenta pe umed la o anvelopa de iarna fata de aderenta pe umed la o anvelopa de vara.
      Eu prefer si incerc sa nu scad sub 4.5-5mm cu cretele de la cauciucuri. Sunt altii care le folosesc doar in oras, la viteze mici, acolo e altceva. Dar prefer sa le vand dupa 2 sezoane si sa cumpar altele noi, atat vara cat si iarna.

      Ai testat tu o anvelopa noua gen Viking sau Falken fata de una de 5-6 ani Michelin sau Conti? Pe apa poti avea orice anvelopa premium, daca nu are cretele bune, asta spun peste 4mm, esti dus.

      Am vrut initial sa ma refer la 6 ani nu la 5 ani, greseala mea.

    • Nu ma intelege gresit, nu am spus ca o anvelopa veche de 6 ani, care este tocita, are zeci de mii de km, este mai buna ca una noua, cu profilul de 7-8 mm, nu, ma refeream ca o anvelopa fie ea si veche, daca a fost pastrata corect, si are un profil in limita bunului simt, de minim 5 mm, si este o marca de top, va fi foarte buna fata de una no name (Nexen sau alte chinezarii), nu viking, viking-ul e cat de cat ok, nu am mentionat nicaieri de acest producator. Iar legat de aderenta pe ud, o anvelopa de iarna, medie ca si „top” Anvelopa iarna Michelin Alpin A5 are ca si aderenta B, iar o anvelopa de mijloc sau de top de vara are A, deci nu putem spune ca anvelopele de iarna nu sunt ok pe carosabil umed, dar ma repet, sa fi avut profil cat de cat, nu sa fie ca in palma.

    • Pai stai putin ca atunci nu suntem in aceiasi unda. La un profil de 5mm+ si sub 6 ani anvelopa este foarte buna, asta e clar, am mentionat si eu, dar daca rulezi cu ele doua veri, cc 30mii de km in cazul meu, poate putin peste, crezi ca raman la peste 5mm? Din vreo 8 cat sunt de noi.
      Nu am vrut sa vin cu folozofii aici, ci doar sa incerc sa previn lumea sa ruleze cu 2-3mm carne, mai ales ca cica limita ar fi de 1.6mm pentru vara, dar este deja donator de vopsea.

    • Depinde, iar de calitatea anvelopei. Mie cu Debica in 20 de mii am pierdut 5 mm de profil, pe când cu Dunlop am pierdut 3-4 mm de profil în 40-45 de mii și 3 ani. Depinde și de stilul de mers, și unde faci majoritatea km, iar sa rulezi cu anvelope sub 5 mm profil iarna si 3 vara mi se pare crima, sau cum spui tu, donator se vopsea 🙂 acum folosesc iarna si vara, Michelin, iarna pe 15, vara pe 17.

    • Nu ma pricep la cauciucuri dar totusi nu inteleg cum un cauciuc de iarna nu are aderenta pe apa cum zice Ducu TT. Exceptand anumite strazi mai putin circulate si perioada imediat dupa ninsoare circul numai pe strazi cu apa, la fel ca toti ceilalti.

    • @omar
      Ele au aderenta pe carosabil cu temperatura sub 7 grade, hai 5. Problema apare din cauza profilului avand foarte multe santuri si crestaturi care flexeaza foarte mult cand temperatura e peste 7 grade si atunci contactul cu solul devine mai mic. Sa nu intelegi gresit, vreau doar sa spun ca un cauciuc de vara, foosit vara pe apa are mai buna aderenta decat unul de iarna in aceleasi conditii.

      Mu s-au inventat cauciucuri romanesti:))) adica bune oricand, trebuie sa faci mereu un compromis.

  2. Cel din Rover, care a cauzat accidentul. Mort pe loc, volan pe dreapta. A fost integrat in caroserie
    Un cuplu cu 2 copii sub 8 ani au supravietuit.
    cel mai grav a fost copilul de 4-5 ani care, desi era pus pe inaltator si legat cu centura, l-am gasit la picioarele mamei lui cu tot cu inaltator. Era mai bun un scaun normal nu inaltator.
    Honda Accord era cealalta masina. I-a salvat pe toti 4

    • Dumnezeu sa ierte!
      Eu din fericire dupa o experienta am invatat multe, el nu a mai avut ce invata. Sper ca toti cei care se uita sa bage la cap ca apa scade enorm de mult aderenta.

    • Oricum nu mai aveai ce face dupa ce ajunsese ambulanta, ti-ai facut datoria civica. Nu pot sa zic ca stiu cum e sa fi martor la un astfel de incident, dar nu cred ca e de condamnat ca nu ai mai facut fata situatiei, mai ales ca aveai si drumul lung inainte. Felicitari!

  3. 26.08 este data? Ca suntem in 21.08 totusi.

  4. Ai sa-mi bag…
    Cu volan pe dreapta, vreme naspa, faci si de-astea?
    Il cam manca la viermanos pe sofer…

  5. CraiovaTube

    Nu-s genul de om care sa se bucure pentru moartea altuia, ba dimpotriva, dar la faze de genul asta nu pot decat sa spun ca sunt entuziasmat pentru ca:
    1. cei din masina care circula regulamentar nu au fost raniti. E bine ca au lovit din lateral Roverul si nu frontal.
    2. (mai mult ca sigur)-tiganul coclit care conducea Roverul a zburat de printre noi.
    3. soselele patriei sunt mai sigure si probabil, indirect, a fost impedicat un alt accident cauzat de acelasi negricios (accident care putea sa aiba loc peste o luna, un an, doi sau zece, dar important e ca acum nu mai are cum sa il cauzeze).

    • oskar77adi

      bine spus…

    • Accident cauzat de neadaptarea la conditiile de drum. Craioveanule, i se poate intampla oricui sa greseasca, din pacate aici s-a intamplat si o tragedie. Sunt convins (daca ai permis) ca ai facut si tu nenumarate greseli, ai scapat pana acum. Drumurile de la noi sunt cum sunt, o denivelare pe drum, putina apa si te arunca aiurea pe drum.
      De unde ai tras tu concluzia ca e tigan coclit? Ca avea volan pe dreapta? masina are numere de Brasov deci nu era obligatoriu un harb inmatriculat pe Bulgaria. Mai incet cu ura asta gratuita.

    • @AdyAero – la cum mergea de aproape de SUV-ul din față („la aspirație” ar zice unii) eu unul cred ca oricare ar fi fost condițiile de drum mai devreme sau mai târziu se întâmpla o tragedie d-asta

  6. CraiovaTube

    Later edit – acum am citit stirea de pe Mediafax. Din pacate unul dintre copii a fost ranit grav … trist…

    Negriciosul, dupa cum arata masina, cred ca a fost inmormantat cu tot cu epava, ca nu cred ca s-au mai chinuit sa-l dezlipeasca – http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1/1688/15509814/7/img-5422.jpg

    • N-as prea crede ca e ce zici tu, daca era asa masina trebuia sa fie inmatriculata pe anglia, bulgaria, ori din ce vad eu, e inmatriculata in RO, deci s-ar putea ca soferul sa fi fost totusi o persoana ok.

    • O persoana ok nu-si ia masina cu volan pe dreapta in Ro si in orice caz nu face asemenea figuri, pe o asemenea vreme, cu o asemenea masina. Dpmdv nu era o persoana ok. In plus, eu nu as permite inmatricularea masinilor cu volan pe dreapta in Ro.

  7. Copilul era prea mic pentru scaun inaltator. L-am gasit la picioarele mamei lui cu tot cu scaun. Degeaba a avut centura pusa.
    Mama fiind in stare de soc, l-a si zguduit destul de tare ca sa il trezeasca, crezand ca e mort. I-am zis sa stea linistita si sa nu il mai miste pana nu ajunge salvarea dar va dati seama ca din urma socului nu cred ca ma auzea

    • Depinde de inaltator.
      Eu am pus fata de la 4 ani pe inaltator si sunt sanse foarte mici sa se miste din loc daca are centura pusa….

      Ca sa nu mai zic, conteaza si cum pui centura, daca o pui doar ca sa fie pusa, clar ca va zbura copilul… daca inaltatorul e de polistiren ( am vazut prin lidl la 40-50 de lei), ala in caz de ceva se rupe si copilul zboara prin masina…

  8. Baa esti nebun. Asta chiar e o minune, se spune ca la un impact frontal la peste 80 sunt sanse mici sa ramai in viata, datorita unor elemente ce tin de fizica. Nu stiu ce viteze aveau dar dupa impact oricum peste 60 amandoi.
    Acum, ca o paranteza, vazand si Rover-ul, sunt absolut sigur ca daca avea volan pe stanga scapa si vinovatul, zona soferului e cam intacta.

    • TimTrafic

      Nu a fost frontal. Rover-ul a fost lovit lateral. Astea sunt cele mai nasoale. Practic, persoana care se afla pe partea lovita la asemenea viteze nu mai are nicio sansa. La un impact frontal, mai ai 1m si ceva in fata ta, caroserie grea, motor, bord.. pe cand aici, 10cm cat o avea portiera sunt intre tine si aproape 2 tone care te lovesc cu 80-90km/h

  9. E prea trist. De fiecare dată când mă grabesc să ajung undeva cu mașina îmi spun că e mai bine mai târziu decât niciodată și o las mai moale. Conduceți prudent!

  10. Sa le fie rusine si politicienilor si celor de la CNDADR pentru faptul ca si-au batut joc, si-au umplut buzunarele si au lasat constructorul autostrazii sa adopte solutia cea mai de rahat. Daca A1 era deschisa accidentul nu ar fi avut loc!

    • +1

    • Pana una alta trebuie sa ne descurcam cu ce avem, daca ar sti toti soferii sa conduca nu ar fi probleme grave, dar mai sunt specimene ca cel din video pe care pur si simplu-i doare la banana de faptul ca ploua, ca e curba si ca foloseste anvelope la mana a 5-a.

    • Daca se deschide A1 inseamna ca toate celelalte drumuri se inchid? Daca se face autostrada Bucuresti-Sibiu inseamna ca nu vor mai fi accidente pe DN1? Uitati-va pe Bucuresti-Constanta, nu e zi fara accidente, unele mortale. Romanii si cu autostrada fac accidente!

    • @AdyAero Cand se va deschide A1 Pitesti – Sibiu iti garantez ca va scadea mortalitatea pe Dn7 Pitesti-Sibiu cu 75%.

    • @AdyAero,@Tevzadze: aici e vorba despre un accident care a avut loc pe o portiune de drum care se foloseste intens datorita faptului ca autostrada a fost construita prost. Ma repet, daca A1 era deschisa accidentul NU ar fi avut loc.

  11. si-a dat T-bone original bebercu cu Rover….l-a tot mancat, l-a tot mancat pana a gasit solutia la mancarime.

  12. Pacat ca nu l-a luat tirul, nu de alta, dar nu erau ranite 4 persoane nevinovate.

    • CraiovaTube

      Daca il lua TIR-ul, schimba toate datele problemei, din stire trista devenea happy-news…

    • dygital2006

      Ala avea masina plina de pasageri si voi sunteti tristi ca nu l-a luat tirul. OMG…

    • CraiovaTube

      @dygital2006 Pe ala cu Roverul, nu pe cel cu Honda. Ai inteles tu gresit.

  13. Am mers intre Cunta si Saliste si stiu prea bine disperarea tuturor soferilor de a depasi si a ajunge cat mai repede la autostrada.

    Pe o portiune de urcare depaseam un tir pe B2 cu 110 Km/h iar din spate flash-uri nervoase, sa ma dau mai repede. Era noapte, ploua, carosabil umed. Eram pana si eu inconstient ca mergeam cu viteza aia si totusi, pentru cineva, era insuficienta. Evident, dupa ce m-a depasit, s-a blocat in fundul unui alt tir pana am intrat din nou pe autostrada.

    Un accident din care nu avem ce sa invatam pentru ca, din pacate, reprezinta realitatea cotidiana.

  14. oskar77adi

    selectie naturala..!..cand esti dobitoc..si pe vreme ploioasa..ii dai blana..la masina..se produc astfel de evenimente..tragice..!

    • din pacate astfel de dobitoci mai iau dupa ei si nevinovati…

  15. De remarcat faptul ca ala care a depasit primul plus cel care a fost depasit nici macar nu s-au sinchisit sa opreasca.

  16. Este chiar atat de avantajos sa detii o masina (inmatriculata legal) cu volanul pe dreapta in Romania?
    Eu vad numai dezavantaje, incepand de la necesitatea modificarilor tehnice si pana la vizibilitatea redusa.

    • privernezu

      Pentru unii avantajul il reprezinta pretul . Ca exemplu, (ca tot e plina tara de TEDEI) un passat 2003 TDI neimatricula cu volan pe stanga il iei de la 2500 in sus , pe cand aceeasi masina dar cu volan pe dreapta o iei de la 1500 in sus , cu diferenta de 1000 o inmatriculezi pe ro si ii mai raman si bani .

      Disclaimer : NU detin vw , NU am volan pe dreapta , NU e inmatriculata in alta tara , NU e TEDEI .

    • Aici nu are legatura vizibilitatea. Iar avantajele sunt strict la pret…si cam atat. Asa vad eu.

  17. Asta se intampla cand crezi ca poti sfida legile fizicii !!! S-a vazut pe filmare foarte clar ca si-o cauta cu lumanarea si pana la urma si-a luat-o de nu s-a vazut ! pacat de ceilalti din Honda c-au fost implicati in accident absolut nevinovati + ceilalti participanti din Rover care am inteles c-au fost grav raniti din cauza unui nemernic ca altfel n-am cum sa-l cataloghez.
    A stat in spatele acelui Duster sau ce marca este de SUV la „pressing” poate poate obtine vreo „victorie” calare pe linie continua in curba destul de periculoasa si lipit de masina din fata.

  18. Fortare depasire cu toate ca urma curba, intrare prea brusca inapoi pe sens, anvelope posibil proaste pe spate…umiditate si viteza…prea multi factori…pacat, Dumnezeu sa il/ii ierte!

    • acvaplanarea se poate produce si cu cauciucuri noi noute 😉 mare grija la dinamica masinii pe carosabil ud

    • Nu a fost acvaplanare aici, a fost un simplu derapaj. Pentru acvaplanare ai nevoie de o cantitate mult mai mare de apa intre carosabil și anvelopa. La cata apa era in acest caz era „ferita” de pe carosabil prin simpla forță și greutate a mașinii și eliminata prin canelurile anvelopelor.

  19. Spectaculos! Pacat ca s-a vazut doar prin ploaie intr-un unghi de 5 grade de dupa camion.
    p.s.: pot sa-l pun pe LL ? Multumesc frumos!

  20. Pe langa ce a zis Andr3wRo eu vad ca in ecuatie a fost si o frana la revenirea pe sensul lui de mers, lucru care l-a dezechilibrat si i-a fugit spatele. daca o mai fi fost si o denivelare acolo l-a aruncat.
    oare nu o fi avut esp pe masina?

    El iese sa se asigure si cand vrea sa se bage in depasire se baga si ala cu dusterul cam fara sa se asigure, apoi el in loc sa renunte continua sa forteze si … nu inteleg de ce i-a fugit masina asa rau. nu imi parea din filmare ca era chiar cazul sa fuga. dar distanta e cam mare si nu se vede din cauza ploii.

    Eu cand am pus pe spate cauciucurile bune aveam cu cei de la vulcanizare tot discutii de genul:’pai alea bune se pun pe fata’. cum a zis si ducutt, daca pierzi aderenta pe fata o mai poti castiga prin franare. Daca pierzi spatele din pacate reflexul va fi sa franezi si poti sa fii sigur ca esti mancat.

    Pacat de oamenii nevinovati si de sofer. Nu ma pot bucura ca a murit un om si nu ii inteleg nici pe cei care comenteaza aici de ce se bucura de asa ceva. Chiar si oamenii care fac greseli la volan au familie. Nimeni nu merita sa moara pt o prostie.

    @Limit ai idee care a fost viteza de deplasare?

    • Da, mare deștept și cel cu Dusterul, iese în depășire fără să se asigure că e la rândul său depășit. A avut și Dusterul un rol în ecuația accidentului (desigur, vina completă până la urmă e a Roverului, dar a fost o situație favorizată și de mintea celui din Duster).
      Personal sunt curios dacă mașinile „depășite” de Rover au oprit.

  21. Cel cu Roverul si-a cautat-o:
    1. semnalizare – nu
    2. Depasire neregulamentara -da

  22. Si uite asa poti muri in Romania, fara nici o vina, din cauza unuia care nu stie sa adapteze viteza la conditiile de drum. De aia sunt bune autostrazile. 50-60% din accidente dispar o data cu ele.

  23. Foarte trist ca nu toti realizam ce efecte are ploaia asupra carosabilului; sunt socat pot spune de un fapt. Ca o Honda Accord penultima generatie, in urma unui impact frontal, sa aiba stalpul A vizibil afectat, precum si restul caroseriei torsionate… pot spune ca avea ceva viteza. Ca posesor de cateva Rovere inclusiv 75 ( am vazut cateva lovite bine la viata mea ), masina care si ea la vremea ei se apropia vertiginos de 5 stele , asa impact incat sa o torsioneze pe partea opusa… sunt convins ca honda avea viteza peste limita; cu toate astea, foarte foarte inconstient cel cu roveru

    • am vazut si eu stalpul deformat dar ceea ce vedem noi in teste adac si altii de genul sunt la viteze de max 60 kmph , honda avea 100 sau 110 sigur , iar roverul ce sa mai faca fata la asa inertie …

  24. Si cand ma gandesc ca acum cateva zile m-am umblat si eu pe acolo, pe o furtuna mai puternica si vedeam numai inconstienti ca astia. Nu am prins evenimente notabile ca aici, dar, oricum, zona aceea este predispusa la a face piloti.

  25. Daca se poate… o rugaminte la autor.
    Poti spune cam cu cat mergea masina care a derapat ?
    Poate invatam ceva din aceasta tragica intamplare.

  26. E greu de explicat in cuvinte putine, dar e usor de simtit de catre un sofer bun, la volan, cum se comporta masina la diverse viteze, in diverse condititiil de trafic, meteo, etc. Suficient ca sa stie, instinctiv, cu ce viteza poate aborda o curba simpla, pe ploaie si carosabil alunecos.
    Autorul accidentului nu merita permis

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!