previous post: In numai 30 de minute next post: Sfânta trecere

Accident Bucureşti (Ctin. Brâncoveanu) – aprilie 2012

VN:F [1.9.13_1145]
Voturi: 66 pozitive și 58 negative

Accidentul s-a produs in zona Constantin Brancoveanu.

Loganul Alb la manevra spre stanga a intrat in coliziune cu Wolkswagen Jetta care circula pe aceeasi directie de mers cu Loganul Alb, in urma coliziunii au iesit amandoi destul de sifonati.

In link-ul de mai jos chiar in stanga este o straduta (care defapt este parcarea din fata blocului)…paralela cu o alta strada care duce spre spatele blocului, doar ca in video straduta aia este cu semnul INTERZIS pus pe stalp dar in Google Street View nu apare cu interzis, de acolo se si vede urma de la lichidele scurse din radiatoare. Am impresia ca loganul a vrut sa intre pe interzis….

Zona este aceasta…

Accident Bucureşti (Ctin. Brâncoveanu) - aprilie 2012, 6% based on 124 ratings Ce mai caută lumea:
  • Accident constantin brancoveanu bucuresti

19 comentarii

  1. Mie imi pare ca Logan-ul l-ar fi lovit pe Jetta judecand dupa urmele de accident de pe portierele Volkswagen-ului, greu de ghicit cum s-a intamplat daca nu vezi accidentul propriu-zis

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  2. ok…interesant…dar vezi si tu..incearca sa nu mai mergi pe linia de tramvai.. :P

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  3. Cometariile disapr, voturile nu. Deci: daca aveai Matiz procedai la fel ? Explicativa: tot pe linia de tramvai ? Ai trecut pe langa 2 masini busite si atat Nicio informatie in plus in afara faptuli a la capitolul disciplina in trafic mai ai de invatat. Gaseai un loc de parcare, te dadeai jos, tregeai niste cadre cu telefonul si iesea altfel.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  4. Mai “soferilor”
    http://bpr.b.politiaromana.ro/index.php/legislatie/505-hg-1391-din-2006.html
    ART. 103
    Pe drumul public cu cel mult doua benzi pe sens si cu o a treia banda pe care este amplasata linia tramvaiului langa axa drumului, conducatorii de vehicule pot folosi aceasta banda, cu obligatia sa lase libera calea tramvaiului, la apropierea acestuia
    .”

    Cum nu era nici un tramvai si nici un marcaj pe jos care sa reglementeze ALTCEVA, ce tot debitati atata ca a gresit ca a mers pe ea ?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  5. - pentru incurcarea circulatiei si-asa gatuita

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  6. @Thomas. Cine defineste “apropierea”. De cele mai multe ori pe linia tramvaiului nu se baga decat astia cu masini mari, fortoase si baietii care livreaza pizza. E vorba de o atitudine.
    In conditiile date cu blocaj pe senul opus manevra lui este just 4 fun, ca sa dea 2-3 cadre.
    Cate benzi sunt acolo ? Pe cate se circula de fapt?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  7. @kateritzaa: Daca atat te duce minte cu “apropierea”, atunci nu am ce-ti cere mai mult. Am dat articolul CLAR de lege care specifica legalitatea manevrei, o tot ardeti in tristeti ieftine pe-aici si frustrari gen “masini fortoase” etc. Ma lasi…
    Cat despre benzi, omul deja lasase link cu zona si se vad clar cate benzi sunt. Doh.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  8. @Thomas. Vorbesti urat. Intrearea e clara: cum e definita apropierea ? Fara legatura cu cazul de fata. Din agresivitatea ta verbala sa inteleg ca si tu o “arzi” pe linia de tramvai fara nici o jena ? Politicos era sa nu incurce circulatia celor din sens opus, nevoiti sa ocoleasca accidentatii.
    De circulat se circula pe 1, ca banda de lang abordura e parcare haotica, de voie.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  9. O tot dai in fundul “apropierii” de parca asta e fix cel mai important in asta. Sau omul trebuie sa aibe si camera pe spate sa-ti demonstreze tie ca tramvaiul nu intrase inca pe Oltenitei, ca sa nu ti se para tie ca e “in apropiere” ?
    Si da, CAND ESTE LEGAL, nu am nici o problema in a circula pe linia de tramvai. Fara nici o jena, intrucat STIU ca am voie LEGAL. Pricepi, in netarmurita ta indignare (stupida) pentru cei care circula pe-acolo, ca au voie in cazurile exprimate clar prin lege ?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  10. @kateritza…la comentariile tale mi se pare ca ori esti frustrat ori ai ceva cu capul. Nu exista post de-al tau fara sa critici ceva, iesi miezule din casa…toata ziua stai la calculator si postezi.

    Si mai citeste legislatia, ti-au zis si baietii mai sus, ai voie sa circuli pe linia de tramvai in anumite cazuri, cazul meu este unu din ele.

    Ma doare pe mine fix in cot de minusurile alea date, multi de aici habar nu au sa conduca si sunt pericol public pe sosea…

  11. Thomas are dreptate . + pentru video

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  12. ce masina ai thomas ?? ca vreau si eu una sa ma dau cu ea pe linia aia de tramvai :)) (scuze pt dublu post)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  13. defapt era TazMan nu thomas (scuze vam incurcat)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  14. @Thomas
    Cu referire la primul citat ce l-ai dat din legislatie, e destul de clar ce poti sa faci in mers. Te intreb, ca incepator si din pdvd legal, ce tebuie sa faci la semafor, cand si tu si tramvaiul aveti rosu(poti sau nu sa ramai pe linia de tramvai daca esti “incadrat” corect)?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  15. @Thomas: fotografia ta nu are nicio legatura cu acel articol de lege.

    Art.6. – În sensul prezentei ordonante de urgenta, expresiile si termenii de mai jos au urmatorul înteles:

    7. banda de circulatie – subdiviziunea longitudinala a partii carosabile, materializata prin marcaje rutiere sau alte mijloace, daca are o latime corespunzatoare pentru circulatia într-un sens a unui sir de vehicule, altele decât vehiculele care se deplaseaza pe doua roti;

    Pentru ca cea de-a treia banda sa existe aceasta trebuie sa fie materializata
    Acel marcaj din stanga, pe care unii din voi il confudati cu marcajul celei de-a treia benzi, are aceeasi valoare ca si marcajul de delimitare de pe partea dreapta a drumului (de delimitare a partii carosabile)- permite virajul sau intoarcerea peste el, nu si circulatia de-a lungul lui.

    Ecartamentul tramvaiului este de 1435 mm ceea ce duce la concluzia ca tehnic, in situatia asta: http://i.imgur.com/bpFvP.jpg , latimea minima a benzii nu este asigurata (analogie: situatia in care trebuie sa circule 2 autobuze in acelasi timp din sensuri opuse pe liniile de tramvai-> pe cea asa-zisa banda a treia) http://www.bicau.ro/static/normative/noulbicau_files/normatehnica27_01_1998.pdf

    Acel articol de lege pe care l-ai dat se refera la aceasta situatie: http://g.co/maps/se5rj in care cea de-a treia banda exista si este materializata prin marcaj de delimitare a benzii (realizat conform normativelor in vigoare)

    Marcaje diferite, dar cu aceeasi semnificatie aici: http://i.imgur.com/bpFvP.jpg ?
    Nu. Sunt marcaje diferite cu semnificatie diferita:
    cel din stanga-marcaj pentru delimitarea zonei de circulatie a autovehiculelor si care permite virajul stanga sau intoarcerea.
    cel din centru-marcaj de delimitare a benzii de circulatie.
    Altfel se vede unde ar incepe cea de-a treia banda, dar unde se termina? Si un raspuns de genul: “la axul drumului” nu e suficient.

    http://www.scribd.com/doc/81667307/SR-1848-7-2004-Marcaje-rutiere
    punctul 3.1.6 pag.4, fig. 1, tip I pentru ghidare in intersectii
    punctul 3.2.3 pag. 17, fig. 24 tip M pentru marcaj de delimitare a partii carosabile
    http://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/mijloace-semnalizare-rutiera/marcaje-longitudinale/

    Sa nu confundam circulatia pe benzi (cand exista marcaje) cu circulatia pe siruri (cand marcajele nu exista sau nu mai sunt vizibile)

    Tot ce am scris mai sus nu-i scuza pe cei care vireaza stanga sau intorc fara sa se asigure. Poate vine tramvaiul (si stim noi ca vatmanii te urmaresc prin tot orasul si te accidenteaza intentionat).

    Aveti alte argumente legale m-as bucura sa le prezentati. (cu trimitere la articole din lege)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  16. Stii ca in filmare nu este nici un marcaj, da ?
    De asemenea mai stii ca ecartamentul de 1.435 este distanta dintre roti, la care se mai adauga distantele laterale stanga-pana la axul drumului si dreapta – pana la marcajul (sau lipsa lui) cu calea de rulare, da? Respectiv latimea unui vagon standard este de 2.4 m , la care se mai adauga (mi-e lene sa caut acum prin http://www.scribd.com/doc/62975143/normativ-tramvaie )

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  17. @Thomas: eu doar m-am referit la poza ta si articolul pe care l-ai citat. Am si precizat asta la inceputul postului.

    In postul ala am mentionat si:
    “Sa nu confundam circulatia pe benzi (cand exista marcaje) cu circulatia pe siruri (cand marcajele nu exista sau nu mai sunt vizibile)”
    si:
    “Tot ce am scris mai sus nu-i scuza pe cei care vireaza stanga sau intorc fara sa se asigure.”

    Iar in intersectiile fara marcaje:
    Art. 107.-
    (3) Daca în intersectie circula si tramvaie, iar spatiul dintre sina din dreapta si trotuar nu permite circulatia pe doua sau mai multe rânduri, toti conducatorii de vehicule, indiferent de directia de deplasare, vor circula pe un singur rând, lasând liber traseul tramvaiului.
    diferit de ce prevede art. 103: “sa lase libera calea tramvaiului, la apropierea acestuia.”

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  18. @ics Sa ne amintim de str. Regele Ferdinand (continuata cu str. Horea), asa cum era inainte de lucrarile astea care nu se mai termina. Cel putin noi nu mai avem cum sa circulam pe linia de tramvai pentru ca banda este “dematerializata” :)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  19. daca nu iti dai seama cand se apropie tramvaiul, trebuie sa-ti faci testul “mircea lucescu” :) mergi la orice oftalmolog si se rezolva :)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

Lasa un comentariu

Trebuie sa fii inregistrat pentru a putea comenta.