Ghid achizitie camere video auto

It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident live pe centura capitalei astăzi la ora 11

Adăugat de razvanbb
279

Accidentul este destul de neplăcut și nu vă recomand să urmăriți clipul dacă aveți probleme cu imaginile șocante.

Șoferul TIR-ului a supraviețuit și îl puteți vedea cum este aruncat din cabină în iarbă. Șoferul dubei din păcate n-a supraviețuit. Mai multe detalii aici.

Ce mai caută lumea:
  • accident centura
  • accidente centura bucuresti
  • accident centura bucuresti 2015

151 comentarii

  1. Fereasca Dumnezeu o.O .

  2. Nu am inteles de ce a tras de volan. Cel cu Duba rosie nu l-a jenat..

    • nu a tras. a fost diferență de nivel și a pierdut controlul volanului.

    • te referi la santurile alea care se fac in asfalt?

    • Mie imi pare ca a incercat sa franeze sa il evite pe cel cu duba rosie care i-a intrat din scut in fata , s-a dus catre margine si a pierdut controlul….

    • galadragos

      @Ciobi, in zona respectiva santurile sunt perpendicular cu sensul de mers sau la unghi de 30-60 de grade !

      Sunt niste santuri mari, am decolat cu masina pe acolo la 80km/h, noroc ca nu venea nimic pe contrasens.

    • Alexandar

      Nu e nici o diferenta de nivel in momentul cand pierde controlul volanului. Avand in vedere ca nu avea nici centura, probabil avea si alte treburi de facut in afara de condus.

  3. De vina sunt idiotii din CADNR care ii doare in cot sa faca un drum ca lumea.

    • Nu ei fac drumurile….le fac constructorii..
      Dar da, sunt idioti.

    • galadragos

      Lasa ca o sa primeasca prime deoarece au avut profit cateva milioane de euro anul trecut

    • @Ciobi: si cine face receptia lucrarilor?

    • @Drive TM: receptia o face Ministerul, ca el este Beneficiar si el a incheiat contractul. CNADNR nu face altceva decat sa administreze drumurile nationale si autostrazi.
      A nu se intelege gresit, ei sunt de vina si ei pentru ca au lasat un astfel de drum liber circulatiei si astfel au pus in pericol viata oamenilor. Dar dpdv legal, la receptia lucrarii drumul era ok, ulterior s-a deteriorat si AICI este vina CNADNR! Ca nu a administrat corespunzator si nu a intretinut drumul in conditii sigure de circulatie.

  4. Nu prea inteleg ce s-a intamplat? Expolozie nu pare sa fie, duba rosie nu pare sa fi incomodat, de ce a tras soferul de volan brusc?

    • Am vazut. Cand am scris comentariul nu era nimic scris

    • cristy sb

      Parerea mea. Soferii de tir se feresc unii pe altii cand vin din sensuri opuse si trag putin dreapta, pentru a lasa o distanta laterala mai mare. Ghinionul a fost ca pe partea dreapta era sleaul acela si s-a speriat. Daca tinea bine de volan si nu tragea stanga, poate scapa.

    • My two cents: Cred ca avea remorca (aproape) goala, prin urmare foarte usoara. Turbulentele TIR-ului din contrasens + (probabil) duba rosie + drumul infect + (probabil) human error + + + = O viata nevinovata stinsa + o alta cel putin marcata.

      Condoleante familiei indurerate…

  5. Parerea mea este ca a fost incurcat de duba rosie. Cred ca-i pune frina in fata ca nu s-a lasat depasit. Nu exista alta explicatie. Politia ar trebui sa-l ia la intrebari si pe dubist. Si soferul traieste deci poate confirma sau nu

    • NU are nicio treaba duba rosie..

    • guma_turbo

      Nu e nici o frana din partea dubistului. Camionul a pierdut controlul din cauza denivalarii dintre portiunea cu asfalt bun(mai inalta) si cea cu asfalt prost(mai joasa.)

    • Asta cred si eu, este de la denivelarile de asfalt.
      Daca te uiti atent, in momentul in care duba rosie reintra pe banda, camionul franeaza putin (probabil sa-i faca loc) si imediat remorca incepe sa danseze de la denivelari.

    • The Missile

      La fel cred si eu, duba rosie a intrat fortat, daca TIR nu tragea dreapta il lua…

  6. sunt sute de tiruri care trec pe acolo zilnic, alea de ce nu se imprastie asa pe contrasens? eu cred ca e vina lui / a masinii…

    dar totusi clipul poate fi folosit cu succes pentru a-i presa pe cei de la adm drumurilor sa faca treaba pe bune, nu doar de forma.

    (de ex la intersectia centura x autostrada A1 au venit si au lucrat doua zile… ok, nu mai sunt gropi, sunt doar niste valuri… au plecat de acolo si au reparat 10% sa zic… )

  7. Avea cam 60 – 70 la ora camionul. Nu mai mult!

    Altfel nu-l putea depasi duba. Dar totusi!!

  8. Socant.
    In alta ordine de idei, Oprescu viseaza de atatia ani de zile autostrazi suspendate si ce filme o mai avea prin cap, insa de centura de sud, nici prin cap sa-i le treaca.
    Clar a pierdut controlul volanului, e si o denivelare de nivel + santurile care s-au format in sosea. Mai mult i s-a urcat roata dreapta fata pe sant, avea viteza + greutate si i-a scapat volanul din mana. Trist.

    Restul filmarii poti sa-l pui ? Daca s-a inregistrat pana au venit echipajele de interventie si dupa.

    • Il depasea duba, venea denivelarea, calca frana, trece de denivelare, prinde santul, incepe sa-i danseze remorca, probabil si cabina, sare cu roata dreapta peste sant si de aici nenorocirea. Cam asa vad eu…

    • galadragos

      Centura capitalei nu apartine de Primaria Bucuresti, ci de CNADR doarece are statut de drum national.

  9. Moldoveanul

    Dumnezeule mare 🙁 🙁
    A avut explozie tirul pe roata dreapta fata?

    • guma_turbo

      Voi nu cititi comentariile anterioare inainte sa puneti o intrebare?

    • Moldoveanul

      pardon, am vazut cauza cand s-a derulat filmul cu incetinitorul

  10. Se poate cumva sa il fi deranjat tirul care venea din contrasens?

  11. TeoLdinIasi

    Oh my God!!! Doamne fereste… Sa vezi asa ceva… Ce-ai simtit, @razvanbb? Fraaaatele meu, ce urat s-a dus…..

  12. Maxourius

    Viteza mare + drum prost + camion mare si greu = un accident cat se poate de stupid din cauza camionului care a mers prea repede avand in vedere faptul ca drumul ii intr-o stare proasta. Si ma rog dece soferul camionului nu purta centura de siguranta ?

    • galadragos

      >> dece soferul camionului nu purta centura de siguranta
      pentru ca daca intra in ceva e prea mare masina ca sa pateasca ceva grav

  13. TeoLdinIasi

    Cer acordul sa pun un link cu filmarea pe facebook. Trebuie sa mai fac ceva inainte sa sau dupa ce primesc acest acord?

  14. camera departeaza, omul a tras de volan sa-l fereasca pe prost care cel mai probabil terminand „depasirea” s-a repliat scurt si a scos piciorul din gaz, reducand si mai mult distanta dintre ei… pe stopcadru la 0:42 se vede distanta mica dintre duba si tractor, probabil un 8-10m in conditiile in care asta deja franase si era cu puntea pe aratura.
    nu vedeti ca trage de volan pentru ca e un timp mort, de inertie, pana intra in balans remorca, a ajuns dincolo de acostament si soferul a ramas pasager.
    daca gresesc sa ma corecteze un sofer de autotren, eu asa vad dinamica.

    ala cu duba rosie ori e unul care nu stie ce face, am un prieten care la fel facea depasirile, viteza mica, ii lua o vecie pana trecea, se replia pe banda, scotea piciorul din gaz si venea ala peste el, pana i-am zis si a inteles… ori e genul de criminal notoriu, care nemultumit ca asta cu TIR-ul nu a franat de cand a intrat el in depasire, sa-i faciliteze manevra, i-a taiat fata si a redus viteza in mod intentionat.

  15. În declaraţia de după accident, şoferul tirului nici nu a pomenit de duba care îl depăşise. A dat vina doar pe starea drumului. Declaraţia sa integrală pentru reporterul nostru:

    „ŞOFER: Uitaţi de la şleaurile astea. Până să o redresez, am intrat pe contrasens şi asta a fost tot. M-am trezit jos în cioburile alea, aruncat prin parbriz. Da da, din cauza şleaurilor.
    REPORTER: Viteză bănuiesc că nu aveaţi.
    ŞOFER: Nu, nu, în jur de 70 km/h, cam aşa. Până în 70, nici mai mult.
    REPORTER: L-aţi văzut venind pe el.
    ŞOFER: Da, dar a fost fracţiune de secundă, restul nu mai realizez nimic.”

    Asta a fost tot. Spor la dezbateri.

    • TeoLdinIasi

      Stii ca… soferului TIR-ului e mort, nu?

    • Moldoveanul

      Teo, nu soferul tir-ului e mort ci cel al dubei.

    • „Şoferul autocamionului a fost proiectat prin parbriz, dar a supravieţuit, fiind în prezent stabilizat, însă, din păcate, pentru şoferul dubei nu s-a mai putut face nimic. Acesta fost declarat decedat”

    • monte_zumma

      @TeoLdinIasi cum sa fie mort daca in timpul accidentului a fost aruncat din cabina si dupa s-a ridicat?

    • Soferul dubei a murit, cel de TIR e ok.

    • TeoLdinIasi

      Stiu, am vazut acum, scuzati neatentia

    • Soferul TIR-ului a dat vina pe deniveleri pentru ca in conditiile unui asfalt ca-n palma ciupirea franei pentru a ii facilita depasirea dubei rosii nu ar fi dus la producerea acestui eveniment.

      Ceea ce @florin a scris mai sus mi se pare destul de credibil si plauzibil dat fiind faptul ca am batut CB timp de 3 ani zi de zi.

      Am vazut astfel de situatii destul de des, in care TIR-urile au fost redresate insa si viteza ( undeva la 70km ), faptul ca pare a fi gol ( balans pe remorca ), presiunea in pneuri foarte mare, etc sunt factori ce au favorizat acest accident.

    • cristy sb

      Da, s-a trezit jos din cauza sleaurilor, nu din cauza centurii lipsa 🙁

  16. Moldoveanul

    La 0:14(terminarea depasirii) tirul intra in balans.
    Oare sa aiba vreo vina cel cu duba rosie?

  17. A fost acum la stirile de la Pro TV. Totul s-a intamplat din cauza sleaurilor. Soferul nu bause.

    • TeoLdinIasi

      Stirile de la ora 5 s-au mutat la ora 7. A durat cam putin stirea. Alta data un breaking news din asta (sau cum ii zice) dureaza jumate de zi

    • nici macar n-au dat filmuletul. Era greu sa lase sigla asa mare pe ecran

  18. Politecnicus

    Şi dacă şoferul nu băuse, ce ? Viteza trebuie adaptată condiţiilor de trafic. Ăla de pe TIR e o ciubotă de şofer. Au trecut zeci de mii de camioane şi TIR-uri pe acolo. Doar prostanu a pierdut controlul.

  19. oare cat o sa mai induram faptul ca ni se cer bani de fiecare data pentru drumuri si noi nu avem inca drumuri…
    drum de centura vai de steaua lui in jurul unui oras cu 2 milioane de locuitori cu 1 banda pe sens, si aia vai de mama ei???
    oare cata puscarie o sa faca soferul camionului din cauza drumarilor?

    razvanbb te rog sa te duci la politia rutiera care este in zona respectiva si sa le dai filmarea (cu trafictube, cu tot ce vrei tu) dar sa fie pusa in format electronic la dosar…

    • cristy sb

      @jgyprime: iti dai seama ca filmarea asta este cea mai buna proba la dosar, care valoreaza cat 100 de martori. Deja cei care au luat probe de la fata locului, sigur au filmarea, chiar si de pe trafictube.

  20. Camionul tind sa cred ca avea defectiuni grave la sistemul de directie (mai pe romaneste, joc). Coroborat cu (presupusa) lipsa de experienta a soferului, a iesit ce se vede.

    Am trecut de multe ori cu diferite camioane pe centura. Pe astfel de portiuni, abia le puteam stapani pe cele care erau in stare proasta si efectiv nu puteam conduce cu mai mult de 50-60 Km/h.

    Cel cu duba rosie nu are nicio vina.

  21. TeoLdinIasi

    @razvanbb
    De curiozitate, cel cu duba rosie a oprit dupa accident?

  22. Din nefericire traim in romania, unde un drum european arata ca un drum de padure… cica nu a adaptat viteza, nu domnule, asta este scuza romanilor pentru ca cnadr si drumarul sa scape basma curata. Neadaptarea la conditiile de drum as zice altceva, cand e iarna si o arzi ca idiotul cu 60 prin oras…

  23. De ce puii mei a mai tras stanga de volan dupa ce a „muscat” bine din decor ?! trebuia sa mearga mai departe si sa se accidenteze doar pe el

    • TeoLdinIasi

      A incercat sa nu se accidenteze nici pe el. Din pacate nu a reusit…

  24. Cine nu circula pe centura nu-si poate da seamă ce nenorocite sunt sleaurile alea… (nici macar semne cu „camile” nu sunt, mergi pe asfalt ok si deodata te trezesti in barca)

  25. cristy sb

    Initial, a vrut si razvan sa se bage in depasire. Cred ca viseaza la noapte faza si ce s-ar fi intamplat daca era in depasire.
    Soferul de tir va fi vinovat de omor din culpa si daca nu are vreo buba (bautura, masina in neragula, etc.) va scapa usor.Pacat de soferul dubei albe, care a picat in momentul nepotrivit, la locul nepotrivit.

    • crismur65

      Razvan filmeaza cu Marcus 4 nu cu WF1.

    • cristy sb

      Da, razvan a postat si editat clipul. Nu-i el la volan. M-am luat dupa alte commenturi.

  26. salut….baiatul care a murit a fost coleg cu mine de 7 ani de zile….dumnezeu sa il ierte si sotia sa aiba puterea sa creasca copilul singura…nu stiu ce vad unii dar se vede destul de clar cum soferul tirului din cauza VITEZEI si a denivelarilor intra cu roata dreapta fata pe sant..si e gata… din cauza vitezei nu mai poate sa o redreseze…sunt 1000 de DACA…decit plecase din curtea firmei in prima livrare…soferul tirului sa nu mai zica ca din cauza denivelarilor s-a produs accidentul…DIN CAUZA VITEZEI LUI SA PRODUS…..pentru ca zilnic circula pe centura bucurestului mii de masini ….dupa spusele lui ar fi accidente din KM in KM….CONDOLEANTE FAMILIEI..

    • cristy sb

      Condoleante. Mare pacat ca a murit un nevinovat, lasand in urma o familie. Si eu cred ca soferul tirului este vinovat 99%.

  27. Am surprins stirea la radio. Nu s-a spus nimic de duba rosie. Conducatorul camionului are dosar penal pentru ucidere din culpa.

    Pentru cine nu a auzit-o, las un link: https://youtu.be/RKH-7jMoxrI

    • Ca sa o corectez pe cititoarea de prompter/foi de la radio: „i s-a intocmit dosar de cercetare penala pentru ucidere din culpa”, ca inca nu l-o condamnat nimeni, inca se investigheaza.

      Ce presimt ca o sa ma enerveze mult mai tare e ca va pica soferul TIR-ului 100% vinovat cu textul „neadaptarea vitezei la conditiile de drum” si nici o vina nu va cadea pe administratorul drumului.

    • Ai dreptate. Inca nu e condamnat, se investigheaza.

      Si eu rectific ce am zis mai sus, nu s-a specificat nimic de duba rosie cum ca ar fi avut vreo vina…

      La noi pana nu moare cineva nu se intampla nimic. Poate dupa acest eveniment se vor misca mai repede treburile. 🙁

    • cristy sb

      Soferul tirului a omorat un nevinovat. Motive se gasesc si el scapa viu si cu o condamare cu suspendare sau nici macar asta. Altii vor suferi toata viata.

    • @cristy sb, administratorul drumului a omorat un om nevinovat.
      il consider in parte vinovat si pe soferul tirului sau ce e ala, insa cea mai mare parte din vina o are administratorul drumului care cel mai probabil nu a semnalizat corect drumul in lucru, drumul cu denivelari, drumul VAI DE CURUL LUI (scuzati expresia dar ala nu e drum).

      eu de fiecare data cand am nevoie sa trec dinspre A2 (slobozia) spre giurgiu (ca merg odata pe an pe acolo) prefer sa o iau prin mijlocul bucurestiului pentru ca, chiar daca consum 3 litri de carburant in plus la traversarea bucurestiului, stiu clar ca prin bucuresti nu circula tiruri si ca prin bucuresti pe arterele mari sunt minim 3 benzi / sens.

  28. Doamne fereste de asa ceva. Din cate vad eu, tir-ul a inceput „sa danseze„ de la santul format pe carosabil in momentul cand soferul tir-ului a incercat sa franeze ca sa-i lase loc dubitei. Sigurat avea o problema la directie, iar in momentul franarii sa-i fi tras dreapta.

  29. AragazCuBuleDeAer

    Pe mine ratatii aia de la cnadr m-au executat silit ca nu le-am platit 28 Euro despagubire pentru folosirea drumului….care drum frate , ca am sarit cu masina in sus pe A2 dupa ce am lovit un caine cat un urs si masina din fata mea s-a rasturnat, astea-s drumuri ?

  30. Si cand te gandesti ca pentru sleaurile alea platim rovinieta.

  31. Administaratorul drumului trebuie sa raspunda PENAL din cauza santurilor sa intamplat acest acident

    LA PUSCARIE CNADNR-UL

  32. Doamne fereste…

    Sleaurile de pe centura m-au aruncat la un moment dat cu mobra pe contrasens, noroc cu un sofer care a tras de volan si m-a ferit. Muream cu zile.

    M__E CNADNR , sa va mai prind cu trepiedul mobil ca mai stati la filmat rovignete in zona centurii, ca din zbor il dau jos.

    Later edit:
    ProTV au dat direct site-ul, cred ca e o premiera:
    http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/accident-pe-centura-capitalei-soferul-unei-utilitare-si-a-pierdut-viata-dupa-impactul-cu-un-tir.html

  33. Lupu Radu

    Ca sa ma bag si eu in seama….dupa ce am citit toate comentariile. Consider ca soferul camionului poarta toata vina (asta daca vorbim sa impartim vina intre soferul camionului si cel al dubei rosii). Frana a fost pusa exact in momentul in care a intrat pe portiunea cu acele fagase, asta a coincis si cu faptul ca cel cu duba a inceput sa se replieze dupa depasire, dar chiar nu are legatura, este doar o coincidenta. Soferul avea remorca goala, se stie ca o remorca goala de cereale din aluminiu te trage in lateral chiar si la rafale mai puternice de vant, deci vina lui pt neadaptare. S-a speriat de acele fagase si a franat mult prea brusc pt conditiile in care rula (viteza, remorca goala, drum prost). Nu stiu cata experienta are sau abilitati pentru a conduce un camion, dar clar nu le a pus in aplicare deloc. Despre camion, pot spune ca face parte din flota firmei Levimob, din Constanta, transportator de cereale, cca 30 camioane, si va spun sigur ca are grija sa fie in stare tehnica foarte buna. Deci, pe langa administratorul drumului care, intr o tara cu apa calda, ar fi fost la puscarie in acest moment, soferul camionului este cel vinovat pentru neatentia si lipsa de reactie sau reactia total nepotrivita avuta la intrarea pe acea portiune de drum. Cat despre soferii de camion care circula pe acolo, am vazut si cu viteze mai mari. In afara de faptul ca unii sunt total inconstienti, multi sunt pur si simplu presati de timp. Este inadmisibil sa faci pe centura unei capitale europene, un sfarc de 30km, cca 2-3 ore.

  34. pentru genul asta de accident trebuie dat in judecata administratorul drumului si facut sa plateasca din buzunarul propriu al directorului, nu din buget. pacat pentru omul nevinovat care s-a prapadit, putea fi oricare dintre noi.

  35. Adrministratorul drumului sa fie pedepsit, dar stai asa… se spune la radio ca soferul TIR-ului a franat pentru a-i face loc tembelului cu duba rosie. Una+alta a iesit dezastrul.
    La cum dau toti vina pe drum, ar insemna ca in fiecare zi acolo ar muri cateva sute de oameni!?
    In clip se vede clar ca in momentul cand remorca deviaza spre dreapta, cabina revine spre stanga, dupa ce l-a ferit pe cel cu duba rosie si a muscat din acostament.
    Vinovat dubistul rosu, deci putina puscarie la el!

    • La radio se spun multe. Soferul camionului nu a pomenit nimic de duba rosie. Daca era si o „parasuta” prin zona, probabil ca spuneau ca soferul s-a uitat la cracii ei.

  36. Propun ca cei care comenteaza diferite situatii aparute in trafic, sa fie verificati daca posed permis pe diferite categorii de vehicule. De ex. la un clip cu motoare, permis cat A, la un clip cu turisme, permis cat B, la clipul acesta un permis cat C+E.

    Santurile de pe centura sunt criminale(vezi video). Nu mai aruncati prostia cu neadaptarea vitezei ca daca ar merge toate tirurile cu 15 km/h pe centura, ia-ti injura ca merg prea incet si nu ajungeti repede acasa.
    PS: Probabil 85% din comentaci nu au cat. C+E.

    • Lupu Radu

      Dupa logica ta, ar inseamna ca toate camioanele sa faca accidente din cauza santurilor?!!

    • colegule eu pot sa iti spun ca am categoria C+E…si am lucrat si eu pe tir…baiatul asta care a murit a fost coleg cu mine…vina ii apartine 100% soferului de tir…eu am fost la fata locului dupa accident si am vorbit cu soferul tirului…a zi ca masina a intrat in balans din cauza denivelarilor din asfalt..nu a pomenit nimic de dubita rosie de care tot se vorbeste…..daca ati vazut cind ia luat interviu PROTV…la fel nu a pomenit de nici o dubita asa ca ficare se uita la acceasi filmare si au pareri diferite……VITEZA peste limita a distrus o familie..prina denivelarile alea trec zilnic sute de tiruri ar trebui sa fie plin de cruci acolo….dar ficare padure are uscaturile ei sau patronul lui,care biciuieste soferul sa ajunga la incarcare-descarcare cu toate ca programul de mers se scurteaza cu fiecare KM parcurs pe aglomerata centura a capitalei….iar atunci cind INCONSTIENTUL prinde o portiune de drum liber vrea sa recupereze ce a pierdut in aglomeratie si atunci se intimpla adevarate tragediii…o zi buna sa aveti….

  37. Ingrozitor. Mnezaul mamii ei de infrastructura romaneasca. Si cand te gandesti ca jnapanii nostri de guvernanti se gamdesc sa ne puna sa platim pe viitor si vignete si taxe de autostrada, lucru nemaivazut in lumea civilizata, unde e ori, ori.

  38. am vazut acum a 50-a oara clipul.

    consider ca vinovatul este soferul dubei rosii.
    daca va uitati atenti soferul dubei rosii este lasat de soferul camionului sa intre (se vede momentul in care soferul camionului pune frana si momentul in care duba revine putin dupa asta be sensul lui:
    la secunda 11 soferul camionului pune frana pe cand duba rosie e inca pe contrasens.
    la secunda 13 duba revine pe sensul ei.
    la secunda 14 tirul de pe contrasens ajunge in dreptul dubei rosii.
    daca soferul camionului nu punea frana, cel mai probabil victimele erau soferul tirului de pe contrasens si soferul dubei rosii.

    din cauza dumului prost, soferul camionului a pierdut controlul asupra directiei si inevitabil s-a intamplat ce s-a intamplat.

    • Perfect de acord cu tine, jgyprime! se vede clar ca TIR-ul franeaza inainte sa se replieze de tot duba. Cel mai probabil soferul TIR-ului nu voia sa il bage in puscarie pe dubistul rosu…de nu a declarat nimic despre el.
      Dar sa lasam autoritatile competente sa isi faca datoria si sa arate vina, dar ar fi pacat sa se decida porcaria aia cu neadaptarea vitezei la conditia drumului… Din moment ce drumul e nasol, trebuia scazuta limita…sau reparat drumul.

    • printscreen-uri:

      secunda 11 si momentul in care soferul franeaza:

      secunda 13 si momentul in care duba e intrata partial pe banda ei:

      secunda 14 si momentul in care se vede tirul de pe contrasens:

      eu zic ca e foarte clar cine a cauzat accidentul.

    • Nu incap indoieli in cele ce le spui si arati. Imaginile sunt clare si nu pot fi combatute de speculatii.

    • Camionul franzeaza pentru ca intra pe portiunea de drum cu denivelari, nu pentru a lasa duba. Daca era sa lase duba sa depaseasca o lasa atunci cand incepea manevra, si nu era nevoie sa franzeze, doar lua piciorul de pe acceleratie…Tirul iese de pe carosabil si intra in balans cam in drept cu tirul alb de pe contra sens, cel cu duba rosie era deja departe…viteaza mare+drum prost=accident.

  39. De ce tot cautati scuze soferului de tir? Sunt sute de videouri aici cu „soferii profesionisti” in actiune. Asta e doar unul din rezultatele acelor „soferi profesionisti”. Sa nu dam vina pe drumuri si pe alte cauze inchipuite, soferii romani de tir omoara oameni nevinovati pe autostrazile Europei de vreo 10 ani incoace(vedeti Ungaria,Grecia,Germania,Austria,etc.). Si acolo tot drumurile sunt de vina? Din pacate soferii pe tir sunt oameni cu educatie precara sau in multe cazuri chiar fara educatie si asta e rezultatul.

  40. Dumnezeu sa-l ierte pe soferul din duba alba , un accident groaznic , e usor sa judeci pe ceilalti privind video si mai greu de anticipat evitat daca eram noi la volan.
    Totusi sunt de parere ca tirul nu trebuia sa incerce manevre de revenire pe banda , trebuia ca atunci cand a vazut ca a luat-o cu rotile din dreapta pe aratura….trebuia sa se duca pe aratura complet si astfel ar fi evitat acest accident in care a murit un om. Soferul din duba alba , privind video-ul de multe ori , cred ca am ajuns la concluzia ca putea evita impactul suficient de mult incat el sa fi scapat cu viata dar s-ar putea sa ma insel amarnic deorece el avea cumva privirea mascata de tirul alb din fata lui.
    Ca sa nu mai zic ca si drumul e prost.(cred principalul factor de producere al acestui accident)

    • crismur65

      Incearca sa pui in ecuatie si tonele din spate.

    • Este usor de vb din fata pc-ului . Mereu ma intrebam de ce trage lumea de volan stanga riscand sa faca accident frontal si sa loveasa nevinovati cand ii taie unul calea . Duminica am fost pus si eu in situatia asta si sincer stanga am tras si eu ca am sperat pana in ultima secunda ca evit . Eu am fost mai norocos . Cred ca asa a sperat si soferul tir-ului ca poate redresa

  41. corneliassy

    Soferul de tir a franat ca sa faca loc dubei. Cand capul tractor a trecut de sleau a luat piciorul de pe frana moment in care remorca a trecut peste sleau si a aparut tangajul. Curios e faptul ca distanta intre tir si duba rosie e destul de mica la momentul impactului cu toate ca tirul a franat si duba avea net viteza mai mare decat el.

  42. Din acest motiv am si spus ca este foarte usor sa judeci cand nu esti in locul aluia din tir.N-am condus nu stiu cum se comporta un camion cu un asemnea gabarit , poate ca si din acest motiv stiind ca are greutate mare in spate soferului tirului trebuia sa reduca si mai mult viteza de deplasare ?

  43. Sa va fereasca cel de sus de asemenea nenorociri pe drumuri. O singura secunda poate face diferenta intre a fi si a nu mai fi. Condoleante familiei celui care si-a pierdut nevinovat viata in acest nefericit eveniment.

  44. Urmaresc de 2 ani de zile Trafictube.ro
    Mereu am citit si comentariile in urma fazelor prinse in imagini de utilizatorii trafictube.ro

    Niciodata nu mi-am permis sa ma contrazic cu cei de aici.
    Am facut special contul pentru a transmite sincere condoleante familiei care sufera dupa aceasta tragedie.

    Propun ca membrii acestui site sa strangem mana de la mana si sa ajutam familia indoliata. Lasand in urma o mama si un copil, o sa le fie foarte greu celor doi sa mai duca o viata normala. Stiu ca banii nu il pot intoarce pe acest om inapoi dar poate il vom ajuta pe copilul lui sa nu aiba lipsuri si sa poata studia si sa ajunga cineva in lumea asta.

  45. Eu vad ca la 00:09 se aprind stopurile pe frana !

  46. Mihai.Ctg

    Nu ma pronunt asupra cauzei, dar centura arata asa. http://www.trafictube.ro/bucurcaesti/ . Ce se intampla daca nu franam violent la 0:28? Sau la oricare secunda de mai incolo, daca eram singur si in necunostinta de cauza si mergeam cu 90, cum e legal.

  47. [IMG]http://i58.tinypic.com/ejj4i8.jpg[/IMG]

  48. Sa ma corectati si pe mine , am citit toate comentariile legate de starea drumului , insa nu inteleg la ce denivelare va referiti. Vad o singura denivelare , dea peste care trece si autorul video-ului , inainte sa derapeze tir-ul. Camionul , sau axa din fata a camionului a mai mers inca 30 si ceva de metri pana sa traga brusc dreapta , deci nu cred ca e de la denivelare , chiar daca se vede acolo ca il destabilizeaza putin . Totusi , imediat dupa denivelare , camionul faca stanga dreapta usor , apoi urmeaza o traiectorie dreapta pana in momentul in care a viraj brusc la dreapta. Dupa accident , autorul video-ului a trecut prin locul in care camionul a viraj dreapta si nu s-a simtit nici o denivelare pe camera.
    Acum sa imi zica si un sofer de camion , e posibil ca un camion sa vireze brusc dreapta la 30-40 de metri dupa o denivelare ? . Inteleg perfect , asa cum am zis si mai sus , a prins putin balans de la acea denivelare , insa , totusi a avut pentru cativa metri o traiectorie dreapta.
    Eu zic ca e vina soferului, nu tine bine volanul DELOC , si s-a speriat in momentul in care a prins balans imediat dupa denivelare. Pe slow-motion se vede cum rotile se mentin paralele o vreme cu dungile albe de pe sosea dintre roti , semn ca nu mai este balans.
    Plus ca remorca e clar aproape goala daca nu goala , ca daca era plina nu mai topaia si era direct in sant rasturnat.

    • Pe scurt , uitati-va incepand de la secunda 35. Nu are balans deloc tirul , merge aproape 15 metri pana sa traga brusc dreapta

    • e simplu, trebuie sa mergi pe acolo ca sa-ti dai seama. nu e o denivelare, sunt santuri pe cativa kilometri lungime, si vreo 10-15-20cm adancime, sunt ca niste borduri! daca ai intrat in sant nu ai unde sa mai scapi, nu poti sa tragi de volan, trebuie sa mergi ca tramvaiul! asta cu tirul nu a reactionat corect la ele, a tras de volan dreapta ca sa iasa de acolo dar spatele a ramas in santurile alea, si asa a intrat in balans.

    • Okay , insa eu nu vad nici un sant . Daca ar avea 10-15-20 cm iti zic sigur ca s-ar vedea pe camera.

  49. Combinatiile ucigatoare: Dubistul care forteaza depasirea, franarea tir-ului, denivelarile, lipsa de experienta a tiristului, probabil viteza (daca se va dovedi in urma expertizei). Toate adunate au ucis un om nevinovat. Se putea intampla oricui, nu stii daca mai ajungi acasa atunci cand iesi in trafic..Condoleante familiei!

  50. Clar, drumul de c****! Condoleante familiei :(! Platim pentru drumuri de tot rahatul! Am facut un drum pana la mare: Taxa pod Cernavoda, Taxa de drum(rovinieta), taxa pe alt pod la Harsova! Unde naiba se duc banii acestia!? Trebuie demisa intreaga conducere CNADNR!

  51. Odihneasca-se in pace!

    Pentru cei care nu au vazut emisiunea de acum doua saptamani. Ca sa vedeti de ce se ajunge la astfel de evenimente.
    http://romaniateiubesc.stirileprotv.ro/emisiuni/2015/sezonul-1/povestea-scandalului-transalpina-spusa-de-un-director-de-la-drumuri-daca-lumea-ar-sti-cum-se-cheltuiesc-banii-ne-ar-impusca-ca-pe-caini.html

    http://romaniateiubesc.stirileprotv.ro/emisiuni/2015/sezonul-1/constructorii-de-autostrazi-mai-inceti-decat-un-melc-ce-inseamna-lucrarile-incep-luni-pentru-un-sef-de-la-drumuri.html

    Merita pusi pe centura, langa gropi si pus un sofer sa aleaga. Ii omoara si ocoleste groapa, sau ii lasa sa traiasca luand groapa in plin. Eu as alege prima varianta.

  52. Sofer de tir aici. In primul rând condoleanțe familiei si sa le dea Dumnezeu puterea sa treaca peste asemenea nenorocire. In al doilea rând accidentul s-a produs din cauza asfaltului. Cand esti cu masina mica nu se simt asa de tare acele santuri din asfalt dar in camion, ei bine, asta e alta mancare de peste. Eu sunt de părere ca șoferul a iesit putin in decor din cauza neatenției, a sărit in frâne si a tras stânga moment in care rotile pur si simplu s-au blocat la unghi de 45 de grade, motiv pentru care a fost aruncat pe contrasens. șanțurile din asfalt sunt foarte periculoase pentru camioane. Daca ai intrat pe ele, trebuie sa mergi pe ele sau sa manevrezi cu grija volanul pentru ca din cauza adâncimii lor si din cauza gabaritului se poate intampla asta. Imaginați-va un tramvai care intra intr-un viraj cu viteza mare. Exact. Sare de pe sine. Exact asa cred eu ca s-a intamplat si aici

  53. Ceasul negru, pisica 13. RIP
    Doare la bascheti pe administratorul drumului. Proiecttat gandit si executat acum 50 de ani. Petru traficul si tonajele de atunci.
    Cum rezolva ceneadereul problemele ? Pune indicatoare de limitare a vitezei. Uneori si la 10 km/h. E bine ?
    Pe zona aia care era limita de viteza ?
    Sa vedem cat dureaza ancheta.

  54. Cum se poate da like la un asa clip?!
    In primul rand, un om a murit, altul era sa moara si cel putin unul a fost martor la dezastrul acela. Deci ce e asa „placut”. Eu unul nu il vad „placut” dar nici nu votez. Votez in schimb sa se refaca cat mai repede partea carosabila.

    • galadragos

      Nu dam like ca ne place ceea ce sa intampla in film, ci ca nu suntem de acord cu ceea ce se intampla, e psihologie inversa.

  55. Saracul om…a murit nevinovat! D-zeu sa il ierte! Ati auzit de Antwerp ? Antwerp este un oras din Belgia ,de marimea Bucurestiului,dar cu vreo 500000 locuitori! Acest oras are centura in regim de autostrada cu 4 benzi, iesirile si intrarile facandu-se pe o a 5a banda! Pentru acest accident principalul vinovat este fiecare ministru si fiecare primar care a stat in scaun dupa 1990! Sa nu uitam ca am avut un om destept ,capabil care la un moment dat a spus ca Romania nu are nevoie de autostrazi! Inca o data…D-zeu sa-l odihneasca pe acel om nevinovat si familia sa aiba putere sa treaca peste aceasta nenorocire!

    • L.E. Ar trebui sa ne gandim serios daca e safe sa mergem pe centura pana cand nu va fi largita .

    • Va rog mult ,nu mai faceti comparatie cu alte tari si mai ales cu Belgia. Aia au furat de la alti nu ca la noi unde ne fura toti. Belgia e printre putinele tari cu autostrazi ILUMINATE.

  56. Marius Buz

    Salut.
    Razvan, as avea nevoie de inregistrarea originala pentru firma de la care era soferul din dubita care a fost omorit. N-am cum sa-ti trimit mesaj privat dar imi poti scrie pe mail si-ti dau nr. de telefon. Ai vorbit si cu Mihai aseara, colegul soferului.

  57. Ce ghinion… 2 sec si trecea duba pe langa fara sa se intample nimic. Dupa duba vad ca era distanta mare pana la urmatoarea masina. Pacat de soferul dubei. Condoleante familiei.

  58. 0:13 Duba rosie a terminat depasirea/ este inapoi pe banda
    0:14 camionul trage dreapta
    0:15 se observa denivelarea (acea dunga)

    CNADNR poarta toata vina parerea mea (ori limitare de viteza ori repari drumul)

  59. Eu nu vad decat un singur vinovat: CNADNR

  60. Tutan Camon

    Nu inteleg de ce soferul dubei albe nu a avut nicio reactie atunci cand l-a vazut pe cel cu camionul venind spre el.Putea sa intre in santul din dreapta,tot mai avea o sansa,cred ca in momentul impactului era ocupat cu altceva decat cu uitatul la drum.Pacat,Dumnezeu sa-l ierte ca a murit nevinovat.

    • In primul rand s-a intamplat totul in mai putin de 2 secunde, deci timp de reactie nixam.
      In al doilea rand, daca te uiti atent, frame cu frame, cel din dubita alba nu avea cum sa-l vada pe TIR-ist pentru ca vizibilitatea lui era obturata de cel care depasise cu duba rosie.

  61. Sunt sofer de tir….mai trebuie sa mai moara oameni nevinovati pana ne fac si noua drumurile….pe A1 BUC-PITESTI aceleasi denivari credeti-ma la 90 abea controlezi volanu(camionul e limitat la 89)…nu pot merge cu 50 pe autostrada ca nu ajung la Valcea si nu mai am program.
    Sa nu se inteleaga gresit nu iau apararea soferul de tir dar credeti-ma ori sa mai moara multi pe asemenea drumuri…..pacat,ei stau si isi voteaza pensi si noi ne certam cine e vinovat.
    Vinovati suntem toti ca acceptam asa ceva.

    • Si cand aveti autostrazi si omorati oameni nevinovati (vezi Grecia/Ungaria/Austria) tot drumurile sunt de vina? Daca nu poti controla tirul la 89 la ora adapteaza viteza la 1 kmh daca doar acolo esti sigur pe tine. Dar tu nu, ca Batman Batman.

  62. adrian_s_c

    Salutare,

    Tragic accident … imi pare rau sa vad asa ceva …

    Prima data vreau sa va rog ceva inainte sa va plictisec cu parerea mea.
    Stie cineva cine era la volanul tirului de pe contrasens ? Soferul tirului alb MAN, cu numarul : MM 75 AXA ar putea da lamuriri clare ce s-a intamplat cu capul tractor de la secunda 12 la secunda 16.

    Prerea mea e ca a fost un cumul de factori :
    1. Duba rosie care a depasit aiurea, nu a avut timp sa intre si forteaza pe soferul tirului sa franeze
    2. Prima denivelare, cea trasnversala (unde se termina bucata de sosea reasfaltata si incepe cea cu gropi) face ca soferul tirului sa ridice piciorul de pe frana dezechilibrand un pic capul tractor care face balans stanga dreapta.
    3. Dupa trecerea denivelarii transversale capul tractor atinge acel sant longitudinal din asfalt cu roata dreapta fata, care trece pese acea cresta de asfalt a santului logitudinal si scapa spre exteriorul drumului spre dreapta.
    4. La trecerea roatii dreapta fata pese acea creasta, in volan apare un feedback destul de puternic ceea ce determina soferul tirului sa vireze stanga pentru a contra iesirea tirului de pe drum.
    5. Santul logitudinal intarzie comanda soferului, roata intampinand rezistenta mare la a vira spre stanga, soferul forteaza volanul inspre stanga dar intre tip deoarece capul tractor era deja trecut cu roata dreapta fata peste sant, trece si roate dreapta a puntii spate a capului tractor peste acea creasta de asfalt (sant longitudinal) dupa care imediat cu o micare brusca si remorca incepe sa faca dreapta… in ciuda faptului ca soferul incerca sa vireze stanga.
    6.Partea dreapta a tirului iese de pe partea asfaltata, rotile de pe partea dreapta a remorcii au trecut creasta de asfalt spre dreapta si ies de pe asfalt, capul tractor este virat puternic spre stanga, inscriindu-se pe o traiectorie pronuntata spre stanga.
    7.Puntile remorcii tirului ating panamntul datorita iesii rotilor de pe partea dreapta de pe asfalt, dezechilibrand si mai mult remorca, in timp ce soferul vireaza inca spre stanga, incercad sa redreseze capul tractor.
    8.Se parcurg 3…5 metri pe acea traiectorie spre stanga dupa care rotile puntii spate ale capului tractor sar cresta de asfalt directionate la un unghi de aprox 30 grade spre stanga. Rotile remorcii pierd contactul cu solul datorita faptului ca puntile remorcii au lovit pamatul.
    8. Rotile dreapta spate ale capului tractor pierd aderenta datorita crestei asfaltului (acel sant longitudinal) iar in acest timp inerita remorcii care era orientata spre dreapta reuseste sa imprime supravirarea spre stanga a capului tractor, moment in care redresarea e imposibila….
    9.Remorca iese de pe drum cu partea dreapta, mai sare odata, si face supravirarea si mai accentuata, soferul incepe sa vireze dreapta pentru a contracara supravirarea dar datorita denivelarilor puntea spate a capului tracotr nu are aderenta si este impinsa in directie stanga la aprox 45 de grade fata de axa longitudinala a drumui …
    10. A treia saritura a remorcii, supèravirarea pronuntata, rotile fata ale capului tracotr virate drepta…Datorita sariotuii remorcii se ridica si puntea spate a cpului tracotr, moment in care cred ca soferul deja a fost aruncat de pe scaulul sau daorita sariturii capului tracotr… Impact …..

    Acum vina poate fi atribuita total soferului dubei care daca ar fi asteptat nu s-ar mai fi declansat toata nebunia… dar si drumul, calitate drumui, lipsa parapetului, lipsa a 4 benzi … pot fi considerate cauze, deoarece daca drumul era pe 4 benzi depasirea nu se mai intampla asa… deci zero accident, daca drumul era ok… tirul nu mai scapa de sub control… deci zero accident ( sa nu va aud ca soferul nu a facut tot … ca imi e greu sa cred ca e cineva capabil in 3 secunde sa redreseze in mod constiet tirul ala…. ) daca drumul avea macar parapet impiedica remorca sa iasa de pe drum si sa inceapa sa sara precum capra fancand redresarea imposibila… iar accidentul ar fi constat in indoirea unui parapet … (sa nu va aud ca nu tin parapetii un tir, pentru ca tin, iar eu ma refer aici la parapetii normali din lumea civilizata nu cacatul pus de astia pe autostrada transilvania in care daca da un trabant la 75 la ora il rupe…. )….

    Deci ….. mana pe sapa, sa incepem sa sapam asa pe langa cladirea guvernului, sa ii obligam pe astia sa mai si faca ceva in tara asta … si doi … constienta la volan… din partea tuturor … constiinta vine de la noi , nu poate fi impusa …

    • Bla Bla Bla!

    • colegule ce spui cu unghiuri cu puntea spate,puntea fata..ai dreptate dar gindestete daca soferul tirului NU avea 90KM la ora…la viteza de 60-70 mai intra in balans..in ziua aia nenorocita de 17 au trecut sute de colegi cu tirul prin zona accea dar au fost mai CUMPATATI decit amaritul asta ca nici pt el nu e bine…

    • Soferul „tirului” a facut manevra prea ampla iesind de pe suprafata asfaltata. Restul a fost o reactie in lant. Din pacate era gol iar remorca la impins pe contrasens. Nu cred ca avea prea multa experienta.

  63. Poate aprecia cineva, ce distanta e intre dubita si tir ,la secundele 0:42 -0:43 ? Distanta cred ca e undeva in jurul a 10 metri. Cat despre drum,no comment ! E greu sa te mentii pe drum cu masina mica,daca ai iesit de pe sleaurile facute de tir-uri,si ai undeva la 70 km/h sau mai mult ,decorul te mananca !

  64. neadaptarea vitezei la conditiile de drum cu denivelari

  65. In primul rand condoleante familiei soferului decedat in accident, este tragic ca a murit absolut nevinovat.

    Imi dau cu parerea in ceea ce priveste cauzele accidentului, pentru ca vad in plus un factor despre care s-a discutat putin: vantul puternic lateral (desi accidentul a avut loc pe un segment un ceva vegetatie adaposteste oarecum soseaua de vant). Dar cauza principala pare a fi viteza neadaptata conditiilor soselei si meteo. Devierea laterala spre dreapta pare sa fi fost cauzata de o rafala de vant, dar mai intervine un factor : capul tractor franeaza cu o fractiune de secunda inaintea remorcii, ori din cauza problemelor de PLANEITATE ale soselei, fie din cauza unei desincronizari in actionarea franelor pe remorca (daca o denivelare a descarcat remorca pentru o fractiune de secunda, aceasta va impinge in tractorul care are o aderenta normala in franare, determinand dezaxarea de pe directia de mers). Teoretic, trenul ar trebui sa franeze cu o miime de secunda inaintea capului tractor (sau perfect sincron), pentru a evita buscularea acestuia, or in cazul acesta acest lucru nu s-a intamplat.

    As dori sa mentionez ca, aparent, soferul camionului implicat in accident a actionat corect : a franat usor la iesirea pe acostament, corectand traiectoria in mod corespunzator, spre stanga, pentru a reintra pe sosea. In cazurile de genul asta, masa remorcii care vine peste cabina nu da timp fizic pentru corectia gen « drifting », in directie opusa, dreapta in acest caz, aceasta dand impresia ca soferul a actionat necorespunzator, ceea ce nu éste cazul, totul s-a intamplat prea repede (la camion nu poti invarti volanul atat de rapid ca la turism). Dar, repet, iesirea de pe acostament si balansul remorcii sunt par a fi cauzate de greseala soferului, chiar daca in fazele urmatoare vina nu ii apartine.

    Din nefericire, faptul ca tractorul si remorca nu constituie o unitate rigida a stat la baza multor accidente dupa acest scenariu (inclusiv a unor turisme cu remorca).

  66. Am trecut astazi pe la locul nefericitului accident. Se poate observa clar o denivelare in asfalt exact inainte de locul impactului (in sensul de mers al TIR-ului) unde se face trecerea de la un strat la altul de asfalt…nu este o denivelare mare…dar poate coloborata cu viteze mare/ franare sa duca la pierderea controlului. Tind sa cred totusi ca nu toate tir-urile care franeaza fix acolo pierd controlul…trebuie sa mai fii fost si alti factori

  67. OBSERVATOR

    of… of… of….

  68. Am o intrebare: Cati dintre voi, care postati comentarii aici ati circulat vreodata pe CB?
    Parerea mea: 99,99% de vina soferul TIR-ului, sa explic si de ce? Lipsa de concentrare la conducere, este foarte simplu (cel putin pentru mine)
    Duceti-va pe CB intr-o zi si urmariti cati soferi de camioane si nu numai au telefonul la ureche. Asta cred ca explica desfasurarea cu final tragic a evenimentului. In momentul cand roata din dreapta intalneste un obstacol (sa zinem trecerea de la portiunea asfaltata la cea cu sleauri) masina „trage”(vireaza) in directia obstacolului. Acest comportament a facut ca remorca sa intre in balans (intradevar din cauza sleaurilor). Dar cand ai doar o mana pe volan si nu esti concentrat la condus, „shit can happen”. Soferul TIR-ului nu a virat nici dreapta, nici stanga (el s-a trezit in patru labe afara din cabina), toata traiectoria masinii a fost „dictata” de balansul remorcii. Nu vedeti ca, la capul tractor rotile sunt nevirate pana in momentul impactului?
    Eu asi propune ca politia sa cerceteze si aceasta varianta. Stie ora la care s-a produs evenimentul, poate cere si listingul apelurilor de la telefonul soferului de TIR si s-ar putea sa avem surprize.
    CNADR ar trebui amendat nu ca si consecinta a acestui accident, ci asa, in fiecare zi pentru toate sectoarele de drum care nu ofera siguranta in desfasurarea traficului.
    „Articolul 105
    Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa a V-a de sanctiuni urmatoarele fapte savarsite de catre persoane juridice:
    4.neasigurarea starii de viabilitate a partii carosabile potrivit standardelor in vigoare, precum si neluarea masurilor de inlaturare a obstacolelor aflate pe partea carosabila;
    pentru ca:
    CAPITOLUL IX: Atributii ale unor ministere si ale altor autoritati ale administratiei publice
    Articolul 122
    Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului are urmatoarele atributii:
    a)ia masuri pentru mentinerea permanenta in stare tehnica buna a drumurilor pe care le administreaza;
    b)ia masuri pentru instalarea, aplicarea si intretinerea mijloacelor de semnalizare rutiera, precum si a echipamentelor destinate sigurantei circulatiei pe drumurile din administrarea sa, cu respectarea standardelor in vigoare;
    c)autorizeaza efectuarea lucrarilor in zonele de siguranta si protectie a drumurilor din administrarea sa, verifica modul de executare si respectarea termenelor stabilite;”

    • In sfarsit un comentariu pertinent! Prea multa gargara inutila in rest pe aici.

    • Foarte bun comentariul , exact asta este adevarul despre soferii de tir ! Sunt un fel de taximetristi . M a luat capu ce am citit pe aici , denivelari pararele cu vant lateral , vectori si unghiuri tangentiale . Pana sa dati vina pe denivelari , ganditi va de cate ori vi sa intamplat sa depasiti un tir pe autostrada si sa vina spre voi ??? Se intind prin cabina dupa dracu stie , au parte de oral in mers ( cazul de acum 1 saptm de la Valcea ) ,vorbitul la tel e ceva normal la ei ,daca la coada benzinariei e in fata ta unu in ciorapi cu papuci e sigur sofer pe tir , dezacorduri in vorbire ,miros a sconsi …si exemplele proaste pot continua . Astia sunt in marea lor majoritate soferii de tir care umbla pe drmurile patriei , nu au multa minte ,nici responsabilitate si nici prea multa carte .

      Mai civilizati si ordonati sunt cei care fac extern dar si o parte din aia uita de toate cand intra in tara .

      De cand am vazut prima oara acest video mi am spus ca ala nu a fost atent la drum si a scapat masina in afara carosabilului , in afara de condus mai facea si altceva .Sper sa plateasca si sa fie exemplu pentru altii .Lipsa autostrazilor nu este vina principala pentru ceea ce sa intamplat .

    • Daca soferul de TIR a fost proiectat afara din cabina inseamna ca nu avea centura, cred ca pe la primele denivelari a inceput sa zboare din cabina si n-a mai fost in stare sa controleze camionul, poate s-a agatat de volan sau cine stie.

    • @Kai: vai de capu’ vostru astia care acuzati fara sa aveti habar de ceea ce vorbiti. Dupa mintea celor ca voi, oamenii ar trebui pusi la zid inainte de a fi judecati, doar pentru simplul fapt ca apartin unei categorii profesionale, etnice etc. Nu spun mai mult, pentru ca – tu personal – nu meriti un raspuns propozitional.

      Daca nu intelegi influenta curentilor laterali asupra unui vehicul in miscare, iti urez doar sa nu ai in viata ta un accident din cauza asta. Exact acest tip de inconsienta provoaca o multime de accidente.

      Faptul ca „toata traiectoria masinii a fost „dictata” de balansul remorcii” este o consecinta a ceea ce am afirmat, anume ca fie denivelarea a desincronizat timing-ul franarii, fie o defectiune tehnica. Vantul lateral este o ipoteza extrem la plauzibila pentru iesirea cu rotile din dreapta de pe carosabil, am trecut pe acolo cu o zi inainte si stiu bine ce spun.

      In plus, voi nu faceti diferenta intre denivelari si defecte de planeitate, cele din urma putand avea efecte mult mai grave asupra tinutei de mers a unui vehicul.

  69. Daca exista sosea in adevaratul sens al cuvantului asa ceva nu se intampla,

    • Dar si daca soferul camionului era sofer in adevaratul sens a cuvantului, asa ceva nu se intampla. De aia ai ochi sa vezi, maini sa compensezi balansul si picioare care sa manevreze niste pedale. Si putina minte , suficienta ca sa o lasi mai moale pe centura aia de cacat, pe care o stie o lume intreaga.

  70. ionescu.catalin7

    nu pot vedea filmul

    • E postat pe Vimeo, nu pe Youtube, asadar trebuie sa instalezi/upgradezi Adobe Flash Player. Eventual si Shockwave, tot de la Adobe. Daca ai o scula mobila de la Apple, hm… Jobs si urmasii nu prea inghit, si pe buna dreptate, tehnologia Flash… Incearca pe un PC sau pe un dispizitiv mobil Android. Dar tot iti trebuie Flash ca sa-l instalezi, in prealebil.

  71. Vina se imparte in 3: duba rosie, soferul camionului si starea proasta a drumului.

    Cred ca cel cu duba rosie a fortat replierea pe banda din cauza tirului ce venea de pe contrasens si cred ca a franat si cand a vazut starea drumului, moment in care soferul camionului implicat in accident era neatent si cand a vazut ca se apropie de duba rosie a tras de volan dreapta, iar aici intra in joc si starea proasta a drumului, fiindca atunci cand incearca redresarea pierde controlul …

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!