Camera auto 70mai Dash Cam M500, 128GB

Produs din oferta Xiaomag.ro

699,00 lei

699,00 lei

Vezi detailii

Accident live – să ne ferim de ambulanță

Adăugat de razvanbb
Raportează ca șters! 210

Faza mișto este că băiatul ăla a intrat în depășire cu o secunda înainte să intre peste cel accidentat. Practic a intrat în panică și a uitat tot. Singurul lui scop în viață era să se dea pe dreapta.

Zona aia este genială. Toată lumea consideră că banda este destul de largă încăt să circule două mașini în paralel. Iată că nu e o idee chiar bună.

Ce mai caută lumea:
  • Ambulanta ne

39 comentarii

  1. Ala voteaza, voteaza si tu :)))
    Din pacate nu vom scapa de astia prea curand caci sigur au facut-o de o amiabila :(.
    si asa unii au carnet de 100 de ani fara amenzi si nu-ti explici cum a intrat in depasire si a omorat oameni nevinovati…

    • Eu am permis de 18 ani, km nu foarte multi (estimez in jur de 250.000, facuti cu muulte masini, deci ).
      Nici macar 1 incident din vina mea…

  2. Nu-i chiar aşa cum spui tu. Era să mi se întâmple şi mie odată o fază oarecum asemănătoare, dar nu aveam viteză şi m-am uitat şi-n oglindă. Din dorinţa de a crea repede loc ambulanţei, ajungi s-o comiţi pe cealaltă parte

    • Cand vezi ambulanta te resetezi ?! Cum kkt sa fi uitat ca a incercat sa depaseasca cu 1-2 secunde inainte ?!?!?!?!?!?

  3. Lupu Radu

    Astia sunt genul de soferi care se caca pe ei cand aud o sirena sau observa o masina de politie in campul lor vizual. Se pierd, incetinesc de-a-n pluea fara niciun motiv, trag de volan in toate partile, sunt la un pas de atac cerebral. Dup-aia iti mai trantesc si Euroinsu’ in fata sa te descurci. 🙁

    • Pana sa ajunga acolo era soferul super smecher care se strecura si depasea la limita si-l enervau toti mormolocii din trafic.

  4. Oglindele ie greu. / caterinca

  5. Şi mie mi s-a întâmplat să mă trezesc cu ambulanţa în faţă, fiind pe b3. Pe b2 în dreptul meu era un autobuz, în faţă încă două autoturisme care s-au mutat pe b2, în faţa autobuzului, pentru că au avut loc. Eu am rămas faţă-n faţă cu ambulaţiunea (a se citi reacţiunea). Şi-am gândit aşa: dacă încetinesc, mai rău încurc (eram la 1 metru în spatele cabinei şoferului de autobuz); dacă accelerez, poate scap 🙂 (sic!) Am scăpat rulând normal însă, deoarece practic eram prinsă într-o situaţie din care nu puteam ieşi singură. Soferul ambulanţei rula destul de încet, dat fiind faptul că mergea pe contrasens, şoferul autobuzului a observat pertinent situaţia şi a frânat el ca să mă pot băga în faţa lui. Menţionez (pentru cârcotaşi) că nu am observat ambulanţa deoarece în faţa mea era un Land Rover.
    Habar n-am cât de safe este ca ambulanţa să aleagă varianta contrasensului…
    Drumuri bune!

    • Pare a fi mai sigur pe contrasens. Este inevitabil mai bine vazut de soferi (marea majoritate nefolosind retrovizoarele) altfel riscind ca pacientul sa ajunga direct la morga nu la urgenta…

  6. Eu zic asa: daca nu da nimeni clipul la politie, il downloadez si il trimit eu :))
    Un cretin absolut… 😐
    Pai cum sa faci asa ceva, bai nene!? I-a facut lui Roscoveata o dauna de cel putin 1000-1500€.

  7. AragazCuBuleDeAer

    Acordare de prioritate acestor tipuri de vehicule se face fara a incalca tu regulile de circulatie.

    • Ba cateodata esti obligat sa incalci diverse reguli, dar in niciun caz sa te izbesti de altii si sa provoci accidente. Poti fi nevoit sa treci pe rosu, sa treci pe contrasens, sa iesi de pe carosabil (daca nu implica niciun risc)

    • AragazCuBuleDeAer

      @TraficMadrid, scuza-ma dar nu am auzit pana acum de obligativitatea incalcarii regulilor de circulatie(legilor) . Regulile de circulatie sunt astfel concepute pentru a limita pe cat posibil eventualele”riscuri” cum le spui tu, nu cred ca incalcand „obligat” , nu te expui si la riscuri suplimentare, legea nu poate fi interpretata dupa bunul plac , marea majoritate a legilor sunt clare chiar daca nu plac unora.

  8. Ursa_Mare

    Acolo chiar este loc de 2 masini, depinde insa cine se afla la volanul lor…

    • De acord. Doar ca banda respectiva nu are latimea a doua benzi de circulatie si in caz de ceva nu ai unde sa te feresti decat in bordura. Ca in cazul de fata. De aia nu sunt doua benzi de circulatie si de aia se intampla accidente tot timpul acolo. Pentru ca sunt oameni care depasesc „la centimetru” si in caz de ceva nu au nicio optiune sa se duca stanga dreapta. Dai peste o groapa, iese un alt smecher putin pe contrasens, tuseste unul la volan, ii sare o pietricica in parbriz si o manevra scurta de evitare duce la asemenea busituri. De aia nu sunt definite doua benzi… pentru ca nu e spatiu de doua benzi (nu de doua masini).

    • Nu stiu ce sa zic, in oradea pe un bulevard incap 2 masini si nu cred ca e mai lata decat traseul din clip.

    • Incap si 2 dube lejer, dar nu se circula pe principiul hai ca incapem. Ai 1 banda , chiar daca mai lata, stai pe banda aia, nu faci tu 2 benzi ca esti mai smecher.

  9. Cred ca omu vroia sa sara parleazu

  10. … daca era baietas agil cu zice Razvan mai sus, atunci o merita fara regrete. pacat de asta nevinovat ca o sa-si tina masina prin service pana o repara.
    @verdeporn – ca sa spui ca e loc de 2 masini nu trebuie sa te raportezi la dimensiunile unui turism, ci ale unei microbuz/autobuz. Si iti spun eu, acolo nu e loc de 2 autobuze. daca ne raportam toti doar la utilajul folosit, dpdv al motociclistilor acolo sunt cel putin 4 benzi.

    • ps: razvane ai spart usa devreme azi, scoteai si tu drona sa filmeze prostii aia de s-au facut muci in fata biroului pe la 15:30

    • I-am filmat la 3 secunde dupa accident. Am auzit un zgomot infiorator.

  11. Daca a vazut ambulanta ca-i vine din fata exact cand incepe sa-l dubleze pe cel cu Symbolul,de ce mama naibii nu a franat ca sa se replieze in spatele lui ? Ca loc avea de manevra de incapea si un autobuz.Eu nu i-am inteles niciodata pe astia:in loc sa franeze controlat cu privit scurt in oglinzi,ei accelereaza si taie fata celui depasit,de-l rascheteaza de cele mai multe ori (ca in cazul de fata).Si inca ceva:nu l-a dus mintea ca daca intre linia continua din stanga si bordura din dreapta,nu mai este trasat alt tip de linie,inseamna ca acolo e de fapt o singura banda,chiar daca e mai lata decat una standard ?

    • Din pacate pentru noi toti, mare dreptate ai, si-ti dau + cu ambele maini.

      Nici eu nu-i inteleg pe cei care, cand vad ca pe banda lor e un ostacol, accelereaza disperati, ca sa se bage in fata ta la limita, uneori depasind chiar pe dreapta, de cele mai multe ori fara semnal, in conditiile in care nu e nimeni in spatele tau, si ar fi putut foarte bine sa nu accelereze, si sa se puna pe bamda ta, in spate. Ce draq castiga? 4 metri? Nesimtiti sau idioti? Cred ca ambele.

  12. In ipostaza celui cu Symbolul am fost acu doua saptamani. Diferenta a fost ca am intuit ca cel de pe banda 2 o sa intre peste mine. Am franat violent si am iesit cu jumate de masina de pe sosea.
    Culmea e ca in cazul de care va zic, vinovat era cel cu ambulanta. Pur si simplu a tasnit in fata noastra pe contrasens.

  13. @razvanbb Au facut cumva amiabila?
    +

  14. Eu cred ca, de fapt, autorul accidentului nu stie , si n-a invatat niciodata, care sunt dimensiunile masinii pe care o conduce, nici cum sa aprecieze vitezele relative. Si nici cum, si nici in ce spatii, se poate strecura sau replia in caz de nevoie. Ma indoiesc si ca e in stare sa faca o parcare laterala ca lumea.

    Un ageamiu sau o surferita cu permis luat ori pe spaga, ori pe ochi frumosi.

  15. eu nu inteleg cum de pot circula astfel de soferi pe strazi … sa nu fie el putin atent ca inca nu l-a devansat pe cel de pe b1 … nu are treaba cu sofatul sincer sa fiu..da nu poti sa tragi asa de volan ..orice ar fi …

  16. Chiar daca voi fi acuzat si injurat, eu consider ca vina este a ambulantei.
    Nu ca a luat-o pe contrasens ( este un efect secundar a deciziei soferului de pe ambulanta ca a luat-o pe Kiseleff ), ci ca a luat-o printr-o zona foarte aglomerata. Drept urmare a fost fortat sa mearga pe contrasens.

    Pe Kiseleff mai intotdeauna e aglomerat. Se vede si in videoclip ca e coada pana la Arcul de Triumf.

    Foarte bine putea sa o ia pe Bd Marasti,ajungand tot in Piata Presei… adica in acelasi loc unde te scoate si Kiseleff si Marasti ( dar Marasti te scoate mai aproape de spital, in cazul in care trebuia sa ajunga acolo ). Era vorba de o ocolire doar de 1 minut; este sina de tramvai 41 libera de la biserica pana la spital.

    Da, vor fi comentarii gen „daca statea acasa, nu se intampla”, dar totul ce se intampla in videoclip este o desfasurare in lant in urma luarii unei decizii din partea soferului a ambulantei.

    • Nu te injura nimeni. Inca 🙂 Doar ca nu e logic ce spui. Vina e 100% acelui care a tras de volan dreapta, cand in dreapta e o alta masina. Nu cred ca ambulanta intra in el, fie ca vinovatul ar fi incetinit, ca sa intre in spatele masinii din dreapta lui, fie ca ar fi accelerat brusc, ca intr-o depasire.

      A ales o solutie necastigatoare, autorul accidentului. Din nepricepere. Si din neatentie.

      In plus: de ce ii faci tu traseu optim ambulantei? Soferul ambulantei ia si el niste decizii in regim de urgenta. Cine esti tu sa-i judeci traseul?

    • Destepti mai sunteti.
      Pai hai sa iti zic ce se intampla daca o lua pe Marasti. In primul rand marea timpul cu cel putin 30 de secunde. 30 de secunde in cazul unei ambulante cu nino nino pot fi fatale.
      Apoi, pe Marasti este o singura banda si de obicei stai cate 4-5 semafoare lejer pana la Piata Presei. Eii acolo singura varianta era sa mearga pe sina de tramvai, care sina de tramvai este mai denivelata decat in alte parti. Nu cred ca ti-ai dori sa fii intr-o ambulanta si sa te hatane de la denivelari si damburi.

    • Kor, ironia face ca azi sa fiu exact in acelasi scenariu ca cel cu Skoda. 🙂

      Strada Progresului spre Vulcan:
      Pe b1 un camion, pe b2 eu, pe sens opus b2 era unul oprit sa faca faca dreapta, pe sens opus b1 circulau masini.
      In fata mea o duba, depaseste camionul, iar eu cu la fel intentia de a depasi camionul ( deci acceleram ).
      Duba depaseste camionul si ghich cu cine raman in fata mea…la 10m ambulanta pe contrasens ( se ducea dinspre Vulcan spre Razoare )…
      Acum ma gandeam ce sa fac… Toata situatia ( descrisa mai sus ) complet aiurea.
      Camionul de pe b1 a vazut ambulanta din timp si incetineste si el.
      Trezindu-ma cu ambulanta fata in fata, incetinesc. In dreapta camion, in fata ambulanta.
      Singurul lucru ce l-am putut face, a fost sa opresc.

      A reusit ambulanta sa intre repede pe b2 de pe sensul ei si ne-am continuat toti drumul…

      Deci, cand iti dispare o duba din fata si ramai fata in fata cu o ambulanta care-ti vine din fata… naspa moment.

    • cicero … ce sa spun ..tu esti in filmul tau vad si consideri ca ambulanta cu girofarul pornit e un fel de taxi … daca ai fi fost pus macar o data in locul soferului ala nu ai mai fi comentat nimic pe aici.

    • Bigmoon , am fost pus. Chiar azi ( 19.04.2016 ), dupa cum am scris mai sus.
      In exact aceeasi situatie. Doar ca eu nu am vazut deloc ambulanta din fata, fiind „ascunsa” de o duba din fata mea.

    • de aia e bine sa raportezi distanta fata de cel din fata in functie de cat de mult iti obstructioneaza vizibilitatea in ansamblu si in cazul tau sa mergi si putin mai pe stanga benzii, ca sa ai o fractiune de secunda avantaj in observarea traficului

    • @Cicero – tot vina ta e. Ai auzit de „distanta de siguranta”? De regula celor minim 2 secunde? N-ai auzit. Ei bine, ai simtit pe pielea ta ce inseamna sa stai prea aproape de masina din fata ta. Mai ales in schimbarea benzilor. Si mai ales cand masina din fata ta, care schimba directia, e o duba, un camion, un ceva care te impiedica sa vezi ce in fata.

      De la instructorul meu citire (sa-i dea Dumnezeu sanatate, ca bine m-a invatat) : „Cand esti in spatele unor masini mari, tine o distanta mai mare ca de obicei, pentru ca habar n-ai ce se intampla in fata lor”.

      Tot ce-ti spun… N-o zic cu rautate. Incerc doar sa impartasesc altora cate ceva din experienta mea si a celor de la care am invatat si eu cate ceva. Multa, putina, cat o fi ea, experienta aia.

      Nimeni nu s-a nascut invatat. Cu totii invatam de la cei care au trecut prin experiente similare.

      Ce-ai patit tu este un exemplu clasic, un „pattern”, un tipar: masina din fata se repliaza brusc, si te lasa pe tine sa dai piept cu un obstacol imprevizibil. Solutia: cand nu ai vizibilitate, pastrezi o distanta suficienta si nu te bagi orbeste. Si-ti imaginezi din vreme un „plan B”. O solutie de repliere daca ceva nu merge bine.

  17. Astharoth

    Conform dicționarului škoda = daună. Acum există și dovadă video.
    În altă ordine de idei ar fi trebuit să renunțe la manevră când a sesizat apropierea ambulanței.

    • exact …daca a vazut ..trebuia sa stea in mm lui ca nu ardea nimic in masina de a dat in gat sa il depaseasca pe reanault !

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.