Camera auto 70mai 1S Smart Dash Cam, 1080p, Sony IMX307, Wifi, comenzi vocale,Midrive-D06

Produs din oferta Xiaomag.ro

249,00 lei

249,00 lei

Vezi detailii

Alte depășiri oltenești, și nu numai…

Adăugat de Kor
Raportează ca șters! 61

Oltenesti pentru ca s-au intamplat in Oltenia. 🙂

ATENTIE! 18+ Ar putea conține limbaj ROGVAIV!

Nota: unul dintre soferii celor doua loganuri albe, din prima faza, era un mai „vechi cunoscut”. E acelasi din:
Depasiri oltenesti, si nu numai
de la 1:51

Nu-i inteleg pe cei care isi risca permisele prin localitati depasind linii continue si conducand cu viteza excesiva, dar care nu sunt in stare sa urce un deal si sa abordeze corect o curba, daca tot sunt atat de „grabiti”.

Recomand 1080p HD.

31 comentarii

  1. Exact ca biciclistii care trec pe rosu: Daca nu sunt in stare sa urce/pedaleze mai repede, recupereaza si ei unde pot. 🙂

  2. Legat faza cu loganurile, pe noile modele de logan nu mai este 1.4, este 1.2.

  3. Depasirea in viteza in localitate si dupa aia mergand cu viteza mica (mai ales in curbe) e ce vad si eu de multe ori. In ultimul meu clip e un Golf negru de SM, cred ca m-a depasit 3-4 ori (prima se vede in localitate, pe trecere, celalalt cand a trecut pe semafor la rosu). Dupa aia merge nervos, pe mijlocul drumului chiar si pe linie continua (si in oras, si unde era semafor si o banda inchisa!), si totusi ajungeam in urma si depaseam in afara localitatilor. Intr-un caz cum ai facut tu, pe deal.
    Pana la urma m-a depasit din nou la Brasov, si chiar dupa aceea a pus o frana tare din cauza politiei. 🙂
    Initial vroiam sa pun in clip tot ce a facut, dar m-am razgandit. Nu merita sa fur timpul vizitatorilor.

  4. Asta e pe fata reclama la Fiesta. 🙂 +

    • Fiesta e o masina bunicica, ba chiar cea mai buna din clasa ei, in special motorizarea pe benzina. Dar eu cred ca ii depaseam pe aia si cu un Matiz 🙂 Si oricare dintre noi care avem cat de cat experienta. Pentru ca nu e neaparat o chestiune de putere a motorului, ci de folosire judicioasa a vitezelor pentru a ramane cat mai mult in cuplul optim sau putin peste, si de a intelege abodarea unui viraj strans in rampa sau in panta.

  5. sunt genul de soferi care merg cu viteza constanta…..n-ai ce le face

  6. (◕‿◕) roxor

    0:57, dreapta, forever alone 😛

  7. ia spune domnule @Kor la 0:20 de ce ai taiat curba trecand de pe b2 pe b1 si inapoi pe b2, si fara semnalizare?! cumva pt ca nu era nimeni in spate sau in dreapta?! 🙂

    • Ia-ti niste casti. Vei auzi de fiecare data semnalizarea schimbarii directiei de mers. Dac nu auzi tu, nu e vina mea.

      Si mai lasa, frate, trolereala. Intra si tu in randul lumii. Ia-ti si tu o camera, editeaza ceva, si o sa vezi cum ti se schimba perceptia negativista asupra celorlalti. Noi te primim cu draga inima oricand in randurile noasre, ca autor. Nu pari baiat rau, dar zic ca ai mici lipsuri. Ti le corectezi tu singur, pe parcurs. De exemplu: nu te mai amagi ca poti face ce nu trebuie, sau poti sa nu faci ce trebuie doar pentru ca „nu deranjezi pe nimeni”.

      Fa si tu un efort. E usor sa fii carcotas de meserie. E mai greu sa fii sofer. 🙂

    • Mica erata: credeam ca te referi la urmatoarea faza. La prima faza e simplu. Cei care coborau de pe sensul opus calcau constant linia despartitoare dintre sensuri, unii si cu juma, de metru, si, din reflex, am tras usor dreapta, sa ma feresc. Stiam din oglinzi ca nu e nimeni in spate. Iar daca n-am semnalizat usoarea abatere spre b1 (n-am intrat nici eu decat vreo 30 de cm pe b1, pret de o secunda, doua) n-am facut-o constient, ci pentru ca reflexul de evitare a fost primul. Ca atunci cand te repliezi pentru putin timp pe acostament, pentru ca din fata cineva face o depasire imprudenta si intra pe sensul tau de mers. Nu stiu daca iti mai trece prin cap sau ai timp sa si semnalizezi cand te feresti de cei care iti vin rapid din fata. Eu ma hotarasem sa urc pe b2, si am continuat pe b2, dar pe o portiune minuscula, in prima curba, prudent, am evitat posibilele coliziuni cu cei care coborau. Simplu. Preventiv.

  8. Misto:
    Mai ales pentru ca „folosire judicioasa a vitezelor pentru a ramane cat mai mult in cuplul optim sau putin peste”. Am vazut guster carora le murea 2.0 TDI-ul la deal pe Transalpina.
    Asta cu luminili de intalnire, e grea. Mai ales la meltenii cu „deilait” care nu realizeaza ca pe spate nu se aprinde nimicutza.

    • D-aia orice masina are in bord si un turometru. Dar oare cati se uita si la el. Iar daca se uita, cati stiu sub ce valoare le moare motorul si de ce? Nu mai zic de urechea soferului care trebuie sa perceapa imediat cand subturarea sau supraturarea devin amenintatoare… Eu am crezut ca toate aceste lucruri se invata peste tot la scoala de soferi, dar…

    • (◕‿◕) roxor

      @Kor, a mea are ceas, nu turometru 🙁

    • Ei na… 🙂 Atunci sa folosim denumirea „stiintifica”: Indicator regim de turatie. 😉

    • @Kor Nu orice masina. A mea n-are deloc, nici ceas, nici nimic. D-aia ma si spal pe urechi de fiecare data, sa aud motorul sa stiu ce trebuie sa fac.

      Asta cu turometrul n-o prea agreez oricum. Ochii-n bord => ochii mai putin in fata/oglinzi, si nu o sugerez nimanui.

      Si revenind la scoala de soferi (subiectul meu tabu): nu, nu se mai face deloc scoala de soferi. Decat daca prinzi un instructor old fashioned.

      Eu cel putin n-am invatat decat sa pornesc masina la scoala. Pentru restul, au fost necesare experientele nefaste (din pacate) pentru a le invata pe parcurs.

      Mi-a si zis instructorul: eu te invat sa iei examenul, nu sa conduci.

    • 🙂 pai da, dupa o vreme urechea, ba chiar si picioarele pe pedale si mainile pe volan, invata si simt turatiile motorului si nu-ti mai trebe turometru. Dar eu n-am zis sa stai cu ochii pe bord. Dar nici sa nu stai… Cu o privire, o fractiune de secunda, in bord esti dator din cand in cand, ca de-aia ai bord… 🙂

      Privirea asta m-a salvat odata, pentru ca am remarcat ca temperatura antigelului crescuse brusc. Mi se fisurase un furtun, si pierdeam lichidul de racire… Am oprit, am copletat cu apa (intamplator aveam o sticla cu apa distilata (de atunci am tot timpul una la mine), dar ca urgenta merge si apa de robinet, ca oricum schimbi tot lichidul, si am virat-o urgent la service, cu ochii din cand in cand la temperatura… E si asta un motiv sa mai arunci o privire sa vezi daca toate sunt in regula.

    • @Kor Normal ca arunci cate un ochi si in bord, ca doar d-aia il ai. Discutia nu era sa nu o faci niciodata, ci sa nu conduci dupa indicatoarele din bord: viteza, turatie.

      Doar socra-miu incerca sa o invete pe nevasta-mea sa schimbe vitezele cand ajunge la 2342,5 turatii, de trebuia sa stea cu ochii benoclati in bord si nu la sosea, de fiecare data cand schimba vitezele. Cam la asta ma refeream.

      Iar despre restul: inainte puteai vede de toate in bord la vechile masini. Dar acum, de cand toate masinile noi au indicator doar pentru viteza/benzina/temperatura apa, iar restul sunt doar niste beculete care se aprind doar cand ai problema serioasa, e mai greu, pentru ca atunci e prea tarziu.

      De cate ori l-am tractat pe frati-miu ca i se tot aprindea un beculet de motor la Opelul lui, care-i taia cutia de viteze. Pana nu s-a dus la 3 ateliere, inclusiv reprezentanta Opel, nu s-a decis sa-si taie alimentarea la acel beculet/indicator de alerta din software, si de atunci, de 4 ani tot merge cu masina fara sa mai faca figuri sau sa afle ca, chiar avea vreo problema la motor cu adevarat.

      Deci uneori nu-i prea bine nici sa fie prea tehnologizata masina 🙂 Dar deviez deja.

      Revenind la turometru: intotdeauna am fost de parere ca supraturarea e mai buna decat subturarea. Chiar daca consumul e mai mare de ambele dati (degeaba zice lumea ca nu o prea tureaza ca sa consume putin, daca o subtureaza in felul asta), uzura e mai mare cand o subturezi, si mai si risti mult cand faci depasiri lent (subturat) din lene sau necunostinta, fara sa schimbi intr-o treapta inferioara daca nu „ai cu ce”.

    • @georgyc Foarte trist sa citesc ultima fraza 🙁

  9. Hai bre acuma ce vrei si tu? Olteanu a cumparat masina numa cu 4 viteze. Ce ii trebuie mai mult de 90

  10. privernezu

    ce-ti mai place sa ii dai in pistoane :))

    • Eu nu fac nimic special 🙂 Incerc sa merg cat de repede pot, fara sa depasesc viteza legala sau sa incalc legea, si in functie de conditiile de drum, de configuratia soselei si de pozitiile celorlalti participanti la trafic. Pe Fiesta trebuie sa debraiez des, si sa supraturez nitel la start, asta e tot. Cand conduc Tucsonul socrilor, n-am nevoie decat sa raman in cuplul optim, pentru ca motorul e mult mai puternic. Dar circul la fel, cu aceeasi viteza 😉

  11. @Kor: Am inteles ideea. Iti dau ceva bani cei de la Ford pt. publicitate ? :)) Deoarece eu sunt fan ford si nu am primit inca nimic. La nevastamea am sa-i cumpar in toamna ori o fiesta de 1.2, ori un focus de 1.6 😀

    • Merge si-un B-Max. Desi mai astept review-uri, pentru ca vreau si eu la anul sa-mi schimb masina. Daca B-Max nu ma convinge, imi iau tot Fiesta, ultimul model. Imi plac dimensiunile – pentru mine 4 metri lungime, stabilitatea la viraje, raza de viraj mica si un motor de Ford sunt suficiente si ca sa ma strecor in trafic sau pe stradute inguste sau sa parchez strans, dar si ca sa merg la drum lung.

    • @Kor Corect 🙂 Masina se alege ca sa serveasca unor necesitati pe termen lung, nu doar la inspiratie si noroc.

  12. Unii au impresia ca se rastoarna masina, pana nu aud scartaieli din cauciucuri nu am viteza mare 😀 .

    • Fiesta e dotata cu ESP. Dar nu-mi aduc aminte vreodata sa-i fi simtit influenta. Iar scartait de roti, numai pe la inceputuri.

      E greu de explicat, dar cred ca un sofer bun simte instinctiv pana unde poate masina lui sa impace viteza cu raza virajului. Nu stiu cat de bun sunt eu, cred ca sunt in plaja medie, unde suntem mai toti, dar clar inveti in timp pana unde te poti duce cu ce ai la indemana. Si chiar simti cumva, in viraje, pana unde poti intinde coarda. Simti in felul cum se inclina masina, simti in volan, in pedale, in sunetul motorului, in vibratiile pneurilor. . E o alchimie ciudata, asta intre un sofer si masina lui. 🙂

    • Nici nu vreau sa enumar de cate ori a intrat esp-ul, dar la opel uneori mi se pare prea sensibil. De exemplu cu fosta masina luam masina cu aceeasi viteza aceeasi traiectorie… dar cu masina curenta intra esp-ul si ma incurca… la fosta masina vreau sa spun ca era varza tot ce tine de suspensie, telescoape moarte fata-spate… pe mine esp-ul ma incurca, o fi bun pentru mamica care nu prea stie da din corman.
      Un sofer mai priceput il vezi dupa cum franeaza, daca franeaza in curba e clar, sofer de duminica/mamica/femeie/incepator/incepatoare/fricos/fricoasa etc.
      Uneori caut aderenta accelerand, dar daca intra esp-ul ciuciu aderenta.

    • Pai normal, in curba nu franezi. Eventual pisti frana putin inainte. Dar in mod normal, e suficient sa ridici piciorul de pe acceleratie, in special cand urci. Daca si asa simti ca vei supravira, o debraiere rapida salveaza situatia. Cu conditia sa accelerezi progresiv dupa. Castigi si aderenta si treapta de viteza necesara ca sa nu-ti moara motorul si ca sa te incadrezi mai bine pe traiectoerie. De aia nu ma simt bine in masinile cu transmisie automata. Cand am condus asa ceva mereu aveam sentimentul ca sunt ciung, dar alerg la 100 m nu plat, ci in curba 🙂

  13. @Kor 0:22 … adica in rampa, pe curbe 😆 1:13 Fenomenul e cunoscut in clubul iubitorilor de „linie continua, vizibilitate maxima, nu incurc pe nimeni etc.” Nu mai e acelasi fun in curbe 😀 La 2:46 parca as merge mai mult pe prima varianta 🙂

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.