Ghid achizitie camere video auto

It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Balet pe zăpadă – accident live

Adăugat de razvanbb
187

Cred că s-a speriat de faptul că eu am derapat ușor în fața lui și a frânat sau a tras brusc de volan. Și cred că nici ESP nu avea în dotare.

26 comentarii

  1. AragazCuBuleDeAer

    Era sa-i darame casa lui Adrian Năstase. Ala din dreapta celui care derapeaza merge inainte ca boieru’ , nu schiteza nimic pana in ultimul moment. Ce conducere preventiva ceatentie distributiva…ioc.

  2. Razvan, am impresia ca cel cu Fiat-ul doar a bracat rotile in directia in care a fugit spatele, dar nu a si accelerat usor, pt a aduce un aport de greutate pe spate. Apoi, am observat ca a pus frana, ceea ce nu a fost deloc ok si s-a rotit! + pt video.

    • In principiu sunt de acord cu tine, mi se pare ca a bracat prea tarziu, iar apoi cand a inceput sa-ti revina masina nu a indreptat rotile suficient de repede. Dar ai dreptate, daca accelera (fiind tractiune fata) il ajuta, daca a mai pus si frana mai rau a facut.

    • Nu are esp, nu îl ajuta cu nimic faptul că accelera, iar în momentul acela sunt sigur că a rupt pedala de frână.

    • Cum sa nu-l ajute faptul ca accelera. De la un anumit unghi de rotatie doar daca accelerezi o mai redresezi, fiindca faci ca fata sa mearga in directia inainte si tragi spatele dupa tine. In plus, dupa cum a zis si andrei, mai aduci si raport de greutate pe spate si is sanse sa recapeti aderenta pe rotile din spate. Incearca iarna intr-o parcare libera sa vezi.

  3. Nu cred ca este avarie marie , foarte putin au atins roata in roata

    • Sofer De Prahova

      Mertanul taxi cred ca s-a ales cu portiera infundata.

  4. Din ciclul „nu frina!!, ACCELEREAZA BAAAAA!!”.

    • Daaaaa! Daca nu calca frana ca jita, o scotea usor de acolo. 🙂 Ca sa nu mai zic de reactia groaznic de tarzie.

  5. Disperat rau ala albastru. Statea cu piciorul pe frana si se invartea in toate partile :))

  6. Esp nu are nici o influenta aici, abs-ul care ori lipseste ori nu e functional a influentat rotile fata, care s-au blocat in momentul franarii, fapt care a transformat masina intr-o saniuta cu carma pe fata…

    • Sunt sigur ca ABS-ul îți stabilizează mașină #not Ia dă un google search după ESP.

    • Eu te intreb: ce dracu cauti sa calci frana cand derapezi ?!?! Masina se accelereaza cand derapezi, nu te atingi de frana in puii mei.

    • @ionica
      cum sa iti stabilizeze esp-ul masina cand tu ai rotile blocate?
      abs ajuta sa nu se blocheze rotile cand franezi violent. nu ai abs, rotile sunt blocate.
      poti sa ai si mama esp-ului daca rotile sunt blocate, ai o sanie cu carma pe fata…
      mai documenteaza-te legat de esp si abs…

      @NAOS
      masina nu se accelereaza cand derapezi, pentru ca daca prinzi o portiune de uscat si ai aderenta, masina se va invarti in directia cealalta sau va face o pirueta si mai rapida.
      in cazul in care derapezi, se foloseste frana de motor, pentru a nu bloca rotile motrice, pentru a avea control asupra directiei (cat esti in frana de motor rotile motrice se invart).

    • @jgyprime serios că se invârte dacă prinzi asfalt?? Woow! De nervi, sau de ce???
      In derapaj chiar si in frana de motor greutatea tot pw față o pui. A explicat foarte bine @magnnum_carcam, dacă tot vrei să îți dai cu presupusul vezi că inclusiv Titi Aur in cursul lui de conduceee defensivă explică foarte bine cum e cu raportul de mase si distributia greutății pe roti in diverse situații(frânare, curbe, derapaje etc…)

    • Doar dacă ai tracţiune pe spate nu ai voie să accelerezi. În rest, trebuie să accelerezi dar uşor. În niciun caz nu se foloseşte frâna, indiferent ce sisteme de siguranţă ai. Şi la ABS se blochează roţile în timpul frânării pentru perioade scurte de timp dar este suficient ca să-ţi amplifice mişcarea de rotaţie prin acele pierderi de aderenţă.

  7. daca cel gri avea putina rabdare si nu il depasea, scapau amandoi

  8. A derapat in acelasi loc unde i-a fugit putin spatele masinii lui @razvanbb.
    Putea sa o redreseze si fara Esp/Abs, dar pentru asta este nevoie de putina experienta in situatii similare. Trebuie sa stii cat de mult sa compensezi din directie si cat de mult sa accelerezi, altfel nu rezolvi nimic. Vazand filmul este usor de dat sfaturi, din spatele volanului este alta treaba.

  9. Zippo, e foarte important sa iti cunosti masina, sa stii ce poate si ce nu si…clar… sa ai experienta. Mai conteaza si cat de atent esti la volan, daca esti obosit sau nu, daca e muzica tare sau nu… Toti factorii duc la a „avea” noroc sau nu.

  10. pe langa faptul ca ala habar nu are sa conduca ..voi toti mergeati mult prea repede pentru conditiile date …aia nu e viteza pentru astfel de asfalt acoperit in zapada …

  11. De la 0:21 era deja pierduta lupta cu redresarea 🙁 +

  12. Masina nu este nici grea abs are pe toate 4 rotile dar pe zapda abs nu te ajuta cam cu nimica plus ca el i facut doar pentru anti blocarea rotilor esp te ajuta in limita aderentie daca derapezi nu accelerezi si nici nu pui frana virezi in directi in care spatele pleaca dar daca te panichezi sigur ca intentia este de a pune frana

  13. Nu are nici o treaba cu viteza sau ABS/ESP . A apasat pedala de frana fara sa apese si ambreiajul . Rotile din fata sunt antrenate de motor si nu se blocheaza , iar cele din spate se blocheaza . Cand a inceput sa derapeze, s-a panicat si a apasat si mai tare pedala de frana , sa fie treaba buna.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!