It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Becuri, fum si nesimtire

Adăugat de RebounD11
30

Trei faze mai lungi, fara sunetul original deoarece se discutau persoane si evenimente acoperite de un NDA.

Primul circula si cu proiectoarele pornite si fara becuri pe dreapta fata, pe langa ce se vede pe clip.

Al doilea e genul de idiot care nu-si verifica becurile decat la doi ani inainte de ITP. Becul din stanga era ars, avea doar pozitia iar in dreapta se vede cum lumineaza. M-au ars ochii vreo ora dupa si am lacrimat pana dupa ce am ajuns in Timisoara… sa nu zic de cum se uitau altii la mine ca eram cu ochelaii de soare la 9 seara.

Bonusul se refera la cat de placut e sa astepti pe autostrada dupa o depasire la diferenta de viteza de 1 km/h, sau ce a facut @Filip_24, aici.

31 comentarii

  1. Nu te incurca si camera si telefonul in parbriz? Sau ai cumva retrovizoare cu camera incorporata?

    • Nu ma incurca ca nu ii parbriz de Tico 🙂

      Camera din fata e jumate mascata de oglinda si aia din spate ii pe luneta. Telefonul e pe bord in mijloc si partea de sus nu trece de burta de deasupra ceasurilor.

    • Passat B6

      Nici pe mine nu ma incurca, si am cam acelasi setup ca rebound…

    • Pot să întreb atunci ce conduci și ce cameră ai?
      Mie nu-mi place așa, îmi țin telefonul în colțul din stânga jos al parbrizului. Camera mea ocupă destul de mult spațiu pentru că are prinderea cam mare. Și am totuși parbriz măricel zic eu.

    • @Cristi107:
      Masina e asta. Camera… camerele (ca sunt 2 identice) sunt ca asta. Deci vezi ca si a mea e mare si are prinderea mare, dar solutia de prindere e in dreapta oglinzii cat mai sus si cat mai aproape de oglinda. Se vede si in poza cu masina camera unde e, de la sofer ii vad pe sub oglinda doar butoanele de jos. In imaginea aia se vede si un GPS pe care nu il mai folosesc… din cauza cablului proprietar, nu puteam sa il pun mai jos si era prea lat pentru a merge in stanga. Telefonul e cu >5 cm mai jos pe parbriz. 🙂

  2. Passat B6

    Iti recomand cu caldura ochelari heliomati (chiar si fara dioptrii daca nu ai nevoie). Fac minuni si ziua si noaptea…

    • Am polarizati, facuti pentru condus, fara dioptrii . Am oglinzi heliomate exterioare si cu anti-reflex pe interior. Nu s-or prea intunecat alea exterioare la farurile lui cat mi-ar fi placut si oricum la flashuri nu au timp sa se adapteze.

      De cand m-or oprit mai multi politisti ca purtam ochelari de soare noaptea, incerc sa merg fara pana situatia o cere.

    • Rebound, exista ceva filtre care se pot atasa pe oglinda? In ideea de a nu mai schimba sticla, ci doar sa lipesc ceva peste?

    • @MihaiS: Sincer nu stiu, nu m-am interesat. Ale mele asa or venit toate.

      Din cate stiu ca sa fie heliomat sticla tre sa fie asa, cum is lentilele de la ochelari heliomat… am inteles ca la astea mai noi poate fi reglat cat de mult sa reflecte manual sau automat si poate fi oprita functia cu totul… eu nu am asa ceva. Daca e lumina puternica se vor intuneca putin daca nu, nu. Ochelarii colegului se fac de la trasparenti la negrii total de parca are folie translucida… oglinzile mele nu se opacizeaza asa tare.

      Anti-reflex e o folie de se poate aplica… nu stiu daca ce interioata a mea are asa ceva sau doar schimba unghiul in care reflecta lumina.. ca practic trag de manetuta pe care o vezi la oglinda de pe clip de sub ea si nu ma mai orbesc aia din spate. Daca fac asta ziua fara sa am lumina direct in oglinda (faruri, soare in spate la orizont etc), vad mai bine bancheta din spate decat luneta in ea 🙂

    • Passat B6

      Tocmai de aia iti recpmandam ochelari heliomati… Oglinzile heliomate fac ceva, dar nu se compara. Daca n-ai nevoie de dioptrii, ii iei fara.

    • Sa vad daca gasesc ceva care sa reactioneze repede, ca daca is ca viteza de innegrire ca oglinzile nu ma ajuta asa de tare 🙂

      Oricum imi caut si niste ochelari polarizati pentru folosire generala ca astia din masina is doar pentru condus (arata aiurea in afara masinii) si deja le-o picat o chestie de aia de se muleaza dupa nas si imparte presiunea sa nu faci urme de la ei si nu stiu unde o cazut 🙂

  3. Îți dai seama ce ofticat ești dacă doar ca să te bagi în seamă aiurea editezi videoclipuri în care să îmi dai mie răspuns?
    Chiar că n-ai timp, și nici viață :)))))))))

    • Nu am nici raspuns la comentariu’ asta. Clipul oricum urma sa fie editat… mi-ai facut doar mai usoara alegerea subtitrarilor.

      Elaboreaza te rog „Chiar ca n-ai timp, si nici viata”… unii imi ziceau ca am prea mult timp.

  4. Nu cumva e interzisa tirurilor depasirea pe portiunea aia de drum?

    • Nu stiu daca mai sunt indicatoare de alea si dupa iesirea spre Lugoj. Oricum, problema mea nu ii ca s-au depasit 2 tiruri, ca dovada ca nu am claxonat, semnalizat sau dat flashuri si nici cei din spate. Problema ii ca in spatele tirului aveam 88 la ora pe GPS, si sincer cred ca ala depasit avea 87… sau 87,5… la un moment dat mi s-a parut ca ala de depasea a incetinit fata de depasit si ala de pe B1 s-a plictisit si a franat el sa il lase pe „grabit” sa reintre.

      Tine cont ca se depaseau deja cand au intrat in raza mea vizuala, de cata vreme nu stiu 🙂

    • poate protesta de unul singur :))

    • La aia nu m-am gandit 🙂

      (Aveau numere de Bulgaria, nu stiu cata solidaritate internationala ii)

  5. l-ai lovit pe colegu’ sub centura 🙂

    • Nu are nimic acolo… dovada 😉

    • Rebound te mănânca pielea grav și ti o zic in cel mai serios mod.
      Lasă atacurile la persoana și tot felul de din astea.

    • @Filip_24: cum vrei, iti dau adresa si te deplasezi sa vezi ce poti sau te tii de cuvantul dat aici?

      Exista si varianta a 3-a in care te duci singul la un prieten care stie ceva legislatie sa iti explice ce risti daca merg la Politie cu comentariul tau… problema acolo ii ca trebuie sa ma simt amenintat si nu prea ma simt.

      Recomand sa incerci macar o data sa dai impresia ca esti ala mai destept si sa cedezi, ca deja ai pus mult material „didactic” pe net care poate fi dat contraexemplu in situatii de „cum sa nu te porti in trafic” sau „cum sa nu fii si fudul”… si cel putin eu, daca mai am ocazia, o sa ma folosesc de acel material cat el exista.

    • Eu m as tine de cuvântul dat acolo, însă cine ma jignește în videoclipurile lui și ma vorbește pe la spate? Arata mi mie vreun videoclip de al meu unde te am jignit sau te am luat la mișto.

      Vezi care e diferența? Pe tine te mănâncă și nu știi cum sa zici.

    • Pe la spate? 😆

      Nu stiu ce preferinte ai dar totusi… ai pus clipurile public. Tot ce am zis am dat cu link la ce ma refeream, adica ai primit si un email/mesaj de trackback la clipul tau (emailul era de fapt pentru moderarea lui). Nu am vorbit fara subiect.

      Daca vrei sa ma iei la misto pentru ceva ce am facut in clipurile mele, da-i bice. Daca ma simt o sa iti raspund, daca nu, nu… daca sunt de acord o sa iti zic si aia, ca sunt constient ca am facut si balarii si mi-am asumat punandu-le in clipuri. Cat despre jignit… nu stiu, cred ca acolo poti sa te opresti ca nu ai fost culmea politetii cu mine, si cand esti genul care te dai jos din masina in trafic sa sari la bataie (sa injuri de fapt ca daca ii de bataie se pare ca fugi cu scartait de roti) nu cred ca poti avea pretentii… realistic vorbind, ca de putut poti orice cu ceva mm (milimetri adica ca cine stie ce crezi iara) in plus la obraz.

  6. Din nou jignire, ca eu fug cu scârțâit de roti ca nu știu ce… Bravo frate, îmi place cum te porți. Nota 10

    • Esti prea sensibil.

    • Sensibil sensibil, dar niciodată nu am luat la mișto pe alt coleg de pe aceasta comunitate sau cealaltă în videoclipurile mele și sa comentez la alte videoclipuri doar ca sa îl vorbesc pe la spate și sa îl fac de kkt.
      Asta e chiar ultimul meu răspuns, o zi buna sa ai

    • Filip, pe la spate inseamna sa nu vezi tu ce vorbesc… nu fac de astea. E totul pe fata. E aici in comentarii. Incurci termenii… cat despre luat la misto, nu aia fac. Daca tu consideri ca esti luat la misto in clip si in toate comentariile te inseli, esti luat doar in unele comentarii dupa ce ai aratat ce poti si cum gandesti si parerea mea e ca e meritata treaba. Daca ai pe cine sa iei la misto nu te opreste nimeni, oricum ar fi o imbunatatire la comportamentul tau curent in trafic, cel putin ala care reiese din clipurile tale.

      O zi buna si tie. Nu o sa imi cer scuze ca mi-am spus parerea, cu atat mai putin cu cat se pare ca parerea mea in general despre clipurile tale si actiunile tale de pe aici e, sau pare, majoritara.

  7. @RebounD11 0:19-0:20 Niciunul dintre cei doi din fata nu prea stie ce e o banda de accelerare. Amandoi au taiat-o peste linia continua la 0:20.
    La 0:46-0:47 ai folosit semnalizarea stanga ca sa-i dai de inteles ca totusi ar fi bine sa treaca pe B1? 🙂 Asta mi se pare o varianta mai eleganta, fara flash-uri sau claxoane.
    Dap, daca se baga TIR-ul in depasire si diferenta de viteza e doar de cativa km/h, nu prea ai ce face 🙁 Trebuie sa astepti pana cand cel din fata reuseste cu greu sa treaca de celalalt.
    De obicei, cel depasit da un flash si-l anunta pe depasitor ca se poate replia pe B1 (2:50).
    +

    • 0:20 – da, si culmea ii ca in spate un dubist care mergea foarte corect si a mers asa tot drumul si in fata si in spatele meu pana acolo cand a ramas in urma. Poate il pun si pe el ca exemplu de asa da la un moment dat 🙂

      0:47 – da. Eu nu suport flashurile din cauza unei sensibilitati crescute a ochilor deci nu le dau decat ca insulta. Ciudat e ca in spatele lui am stat la maxim 110 si pana acolo a tinut o vesnicie sa ajunga in ciuda fumului, dar cand am trecut de el am ajunsde la 110 la 150 pana eram in fata lui… a gasit si puterea 🙂

      A fost foarte civilizata treaba cu TIR-urile… durata a cam deranjat. Nu cred ca era in kilometri/ora diferenta de viteza 😀 Poate dupa ce o franat cel de pe B1.

    • @RebounD11 0:47 Poate dupa fum a dat-o apoi pe NOS 😆
      Am uitat sa scriu despre faza cu „reflectorul” din spate 🙁 Sunt doua optiuni: ori il lasi sa treaca de tine, ori il lasi cat mai in spate (1:35). Depinde de sofer si masina 😆

    • Pai m-a prins ca aveam TIR in fata si nu avea rost sa fac un meltenism sa depasesc si sa franez sa ies dupa pentru 50 de metri. Doar ca am fost prins de ‘reflector’ pe breteaua de iesire… unde e 40 la ora limita de viteza, dar tot el era suparat ca am incetinit la 45 ca nu vedeam nimic.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!