It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Comparatie de Dorei

Adăugat de RebounD11
18

Asta e raspunsul la imbecilitatea asta cu neamtul si obisnuintele lui.

Diferenta intre Germania si Romania la amenajarea drumurilor in lucru … Pe scurt, nici una, poate chiar un plus Romaniei, dar ambele stau foarte bine.

Am ales doua drumuri egale ca lungime si parcurse la vremea lor in aproximativ doua ore fiecare, ambele avand aproximativ aceeasi lungime a zonelor de drum in lucru in care s-au folosit balize directionale.

Germania – https://goo.gl/maps/cSqRotT2aMn
Romania – https://goo.gl/maps/eknTq8TViz52

Am vazut mai multe gresite in Germania, iar in Romania singurele puse invers au fost la lucrarile de la Margina. La cele de la iesirea de pe A1 la Traian Vuia sau la cele dinainte de Abucea nu am vazut niciuna pusa aiurea. In Ulm de asemenea erau una-doua lucrari mici si toate balizele erau corect puse. Alta observatie: in Romania se folosesc balizele cu indicatoarele de ocolire corespunzatoare, in Germania sunt doar presemnalizarile cu drum in lucru, dar au in plus fata de ale noastre si cum se deformeaza drumul.

Din ce am inteles de pe site, Clujul sta prost la marcaje rutiere si la sesizarile la Primarie. Din pacate am circulat mai mult in Germania in ultima vreme decat in Cluj, deci probabil ca in Romania se poate mai rau, dar de asemenea in Germania la fel.

Ca update: baliza din clipul de ieri disparuse pe la pranz si aparuse din nou seara. Se pare ca are rolul de a fixa un capac de canal 🙁

Ce mai caută lumea:
  • a1 traian vuia margina

13 comentarii

  1. BuGabriel

    Pe DN5 cred că erau aproape 50% puși greșit :))
    Plus că aproape se doarme la lucrările de pe acolo.

    • Umblu pe DN5 mai putin ca prin Cluj… eu zic din ce vad mai des. Romania din perceptia mea e majoritar intre Timisoara si Alba-Iulia cu iesiri ocazionale in restul Banatului si Crisana 🙂

  2. De marcajele temporare de la nemți (cele cu galben) sau de despărțitoarele de sens, care luate împreuna practic fac ca orice sector de drum pe care se lucrează să fie anti-prost, nu spui nimic? Plus că la ei presemnalizarea zonei cu lucrări se face cu mult înainte de a ajunge propriu-zis la ea, uneori și cu 2-3 km înainte…la noi, daca nu ai Waze afli că se lucrează fix cand ai ajuna la fața locului.

    • Si la noi era la fel presemnalizat… si pot sa o demonstrez, dar nu am chef sa mai tai un clip azi 🙂

      Am spus clar in descriere ce diferente am vazut… si per total mi se pare ca in ambele tari stau foarte bine lucrurile, dupa experienta mea.

  3. Mai taie din ele, dă-le dracu’. Parcă noi nu mergem pe drumuri prost semnalizate sau chiar nesemnalizate. 🙂

    • @ics: eu incercam sa zic ca nu e lapte si miere in afara tarii… din contra nu e cu nimic mai bine ca la noi. Diferenta e in numarul de km de autostrada… si spectaculozitatea lor deocamdata 🙂

    • Ca idee, Germania are aproape 13000 km de autostrazi (suprematia o detine deocamdata Spania 🙂 ), iar in RO sunt in jur de 700. Diferenta e enorma si nu prea putem face o comparatie obiectiva din acest punct de vedere. Insa Autobahn-ul german are un farmec aparte, pe care as zice ca nu-l prea gasesti altundeva in Europa 🙂

    • Statisticile le stiu 🙂

      De aia am comparat 2 drumuri … comparabile… ca distanta, timp si cantitate de drum in lucru.

  4. @RebounD11 Greseli mai mari sau mai mici pot sa apara peste tot, cat timp vor lucra oameni si nu roboti (chiar si aia se mai defecteaza uneori). Conteaza totusi cine lucreaza, cum lucreaza si mai ales cat de mult isi da interesul in ceea ce face.
    +
    P.S. La 0:24 lipsea si lampa de semnalizare 🙂

    • Nu le spune si alora care ar ridica statuie nemtilor 😛

    • Q.E.D et Q.E.F.

      @ GeluCJ
      Daca ar vedea mistocarul de mai jos o statistica de accidente Romania vs Germania cauzate din cauza nesemnalizarii sau semnalizarii defectuoase, le-ar ridica si el statuie, apoi si-ar sterge clipurile.
      Iar daca s-ar gandi ca la noi aceste accidente se produc la viteze relativ mici, in timp ce la ei se circula tare…

      @seba18
      „fac ca orice sector de drum pe care se lucrează să fie anti-prost”
      Adevarat, acolo e semnalizat in asa fel incat sa nu fi in pericol nici daca unul mai pr*st circula langa tine.
      Nu te lua dupa el, fiindca el jubileaza cand nemtii pun una sau doua balize gresite printre alte mii de balize amplasate ca la carte, cu lumini, marcaje galbene, pe un tronson unde se circula tare, curat pe jos incat poti sa te tavalesti fara sa te murdaresti, si raporteaza acest fapt la Doreii nostri care pun la fiecare pas balize gresite, fara marcaje galbene, fara lampi de semnalizare, unde pe jos e plin de moloz, etc.
      Pana la min. 0:35 nici macar praf pe jos daramite noroi, iar de la 0:47 cred ca nici microbii nu suporta noroiul ala.
      Realizezi ca un om poate sa compare asa ceva lucrarile din Romania cu cele din Germania, apoi sa spuna nonsalant ca nu e nici o diferenta intre cele doua tari? :))
      Nu stiu ce sa zic, dar mie mi-ar fi jena sa zic ca suntem la nivelul lor.

      „Diferenta intre Germania si Romania la amenajarea drumurilor in lucru … Pe scurt, nici una”
      Absolut nici o diferenta :))))

      Stai sa vezi ce teorie o sa-mi tina 😉

  5. A gresit si dorel 2-3 dar daca ne uitam bine, la dorelul neamt (care probabil e tot roman) a pus luminite pe 90% dintre balize. La dl. Dorel nu am vazut niciuna

  6. Q.E.D et Q.E.F.

    „Diferenta intre Germania si Romania la amenajarea drumurilor in lucru … Pe scurt, nici una” – RebounD11 in anul de gratie 2016

    Asta trebuie sa o sharuiesc cu toti cunoscutii, jur :))

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!