Camera auto 70mai 1S Smart Dash Cam, 1080p, Sony IMX307, Wifi, comenzi vocale,Midrive-D06

Produs din oferta Xiaomag.ro

249,00 lei

249,00 lei

Vezi detailii

Condusul in Bucuresti Ep. 3

Adăugat de 1oarecare
Raportează ca șters! 61

Episodul 3 din serial este primul in format HD si ofera 3 exemple de situatii intamplate intr-un interval de 10 minute pe drum spre servici in care eu am actionat calm, preventiv si cu bun simt (asa cum m-am tot „laudat” eu pe aici ca procedez… acum aveti dovada 🙂 ).

Este dedicat tututor celor care au inteles din primele 2 episoade ca se poate si doreau exemple concrete, dar si celor sceptici care au sustinut ca ideile mele sunt absurde si ca mai bine e sa te infigi in claxon si sa le arati prostilor/ignorantilor/nesimtitilor ca au gresit.

Sper sa va placa, este un film de 3 minute, nu mai e lung si boring si se poate invata ceva din el. Astept parerile voastre.

57 comentarii

  1. Cum ai facut cu dacia (al 3-lea) asa trebuia sa faci si cu primul (adica facut semn, ridicat piciorul de pe acceleratie, daca nu se baga nu are sens sa opresti) mi s-a parut cam fortata (si tarzie) oprirea in acel caz.

    Apoi, am mai zis-o, daca in spatele tau nu e nimeni nu prea are sens sa faci pe cavalerul (exceptand primul caz cand cel din fata era oprit) pt. ca ala oricum putea trece imediat dupa (insa din film nu vedem ce e in spate).

    P.S. La pieton trebuia procedat altfel: dat jos, luat sacosele si… batut in cap cu ele pana invata sa traverseze 🙂

    + (ca sa nu mai revii cu d-alea plictisitoare de 20min)

  2. @carco: in nici unul din cele 3 cazuri nu am franat complet, desi intr-adevar in primul caz am avut viteza cea mai mica, dar masina inca curgea si fiind diesel, oricat de mica ar fi viteza, ii dau a 2-a si o ia imediat din loc. Nu consider ca am fortat pentru ca oricum dupa inca 15m ma astepta duba alba in spatele careia as fi oprit oricum (si btw eram singur-singurel pe sosea, nici o masina in spate cat vedeam cu ochii).

    De acum am inteles ce place oamenilor, sigur si urmatoarele episoade o sa fie „mai catchy, ceva gen 2Pac” 🙂

  3. PLUS in continuare pentru coloana sonora si pentru camera. I love Sony.

  4. Asa mai da. Acum filmezi ceva mai pe placul audientei. 😉

    + (Dau de acasa, nu pot acum).

  5. icsulescu

    @Serge niciodata nu aveai masina nici in spate si nici in dreapta de fiecare data. Nu era mai indicat sa treci si sa eliberezi intersectia? Adica ai vrut sa arati ca ce? In momentul in care dai examen pentru permis, ezitarea de a continua deplasarea pe drumul pe care ai prioritate se depuncteaza.
    Sincer, mie nu mi se pare ok tocmai ceea ce ai facut. E ca si cum ai incuraja cersetorii.
    Aaaa, da, e coloana in spatele tau si in fata vezi ca nu ai unde te duce sau sesizezi ca ala sta de ceva timp, da, ok, fa-i loc. Altfel, in spatele tau nimeni (deci logic ca dupa ce treceai ala putea sa treaca) ia sa dau eu in frane, sa ma fac cu un multumesc.
    Regulile si indicatoarele de circulatie sunt facute sa fie respectate.
    Daca se intampla un accident din bunul tau simt si fara respectarea regulilor de circulatie (ma rog, daca si constientizezi asta) s-ar putea sa nu mai fie ok.
    Frumos filmat.
    (-) pt. faptul ca incurajezi cersetoria si din acest motiv ii incurajezi ca data viitoare sa bage „botul” in intersectii, poate, poate ii lasa cineva.

  6. dupa starting point, cred ca suntem vecini…

  7. icsulescu

    La pietonul ala, tu ii faceai semn sa treaca si venea unul pe dreapta de si-l punea sigla la masina. Uita-te la el. Strange mainile, baga capul in asfalt si o ia la goana. Si a pierdut si autobuzul. Mi s-a parut ca sesizez un semn de trecere de pietoni prin stanga, da’ poate ma insel.

  8. Si eu sunt de parerea lui @icsulescu. Ajuti atunci cind merita sa ajuti. Pietoni care traverseaza prin loc nepermis, ideea lui carco mi se pare cea mai buna. + pentru ideea in sine, da trebuie sa fim oameni la volan, sa ii ajutam si pe ceilalti dar sa nu cadem in cealalta extrema.

  9. icsulescu

    Uite din astia care baga „botul” : http://www.youtube.com/watch?v=3I17V00WMu4&feature=related

  10. @seghei, @Ameriknu: ma bucur ca v-a placut

    @icsulescu: e parerea ta si o respect. Dar nu prea ai inteles ideea. Nu incurajez decat calmul la volan si cand esti calm poti face asemenea „gesturi” fara probleme. Ezitarea de a continua deplasarea se numeste conduita preventiva, altfel folosesti metoda lui zoso: „Am prioritate, deci dau blana prin intersectii orice ar fi!”. Tipul cu SuperNova statea calm si m-ar fi lasat sa trec fara probleme, dar daca am vazut ca pot sa-i eliberez si pe cei din spatele lui si am putut sa fac asta, de ce nu ? Un sofer frustrat ar fi dat flash lung si eventual claxon, sa nu cumva sa se bage cineva in fata lui. Singura data cand am avut masina in spate a fost la faza cu pietonul si atunci ce am facut eu a fost sa-l „acopar” (cum ar zice americanii „cover me”), am preferat sa incetinesc traficul (dar nimeni din spate n-a claxonat!) si sa il ajut sa treaca strada pentru ca era o situatie posibil periculoasa (pe Fundeni se merge tare). Si in the process i-am facut o favoare si celui cu Dacia alba, care nu mi-a multumit cu avarii dar nici nu doream asta (nu de asta l-am lasat LOL, nu il lasi pe altul ca sa vezi ca iti da avarii si apoi daca nu iti da sa zici „uite ce nesimtit, i se pare normal sa il las…” – da, chiar e NORMAL) ci doar sa imi vad de drum. Si btw, eu nu pun filmele ca sa primesc plus-uri, scopul lor e strict educativ, dar remarc ca votul tau negativ pentru ca incurajez „cersetoria” are iz de „pedeapsa” 🙂

    @ionuts: Ozana ? Balta Alba ? Titan ? 😉

  11. icsulescu

    Si uite un exemplu cu pieton lasat sa treaca (aici nu e cazul pentru ca era pe trecere de pietoni), dar am pus exemplu ca sa realizezi ce se poate intampla. Inclusiv daca ai masina in spate, tu franezi ca sa lasi pietonul, ala te vede ca franezi, crede ca ai de gand sa virezi stanga, si te ocoleste prin dreapta si pietonul, alergand cu capul in asfalt, tocmai si-a facut rost de mijloc de transport gratuit pana la spital. http://www.youtube.com/watch?v=_J40KYwshek

  12. @icsulescu: Pietonul a trecut la 3 m de spatele autobuzului, daca venea o masina tare intra si in autobuz, dar sigur ar fi vazut autobuzul. Tu incerci sa sugerezi ca eu prin calm am creat o situatie periculoasa pt pieton, cand de fapt a fost exact invers. Poti sa crezi ce vrei. Ideea e ca in traficul din oras chiar daca mergi 100% corect si nu cedezi la „cersetori care baga botul” (e prima oara cand au expresia asta) intotdeauna situatiile riscante sunt iminente pentru ca altfel nu s-ar mai produce accidente ! Este secunda fatala cum se zice, dar daca soferul e calm, incetineste si evalueaza corect situatia secunda devine mai multe secunde si ai timp sa actionezi in siguranta fara sa te bazezi neaparat pe reflexe. Mai mult nu mai zic, am inteles deja ca esti impotriva ideilor mele (poate ti se pare imposibil sa crezi asa ceva).

  13. Deacord cu icsulescu, daca nu am pe nimeni in spate, imi continui deplasarea ca se baga dupa mine. Dureaza timp mai putin sa trec eu si sa intre el decat sa inteleaga ce vreau sa fac si sa ma astepte pana trec, ca mai apoi sa intre si el. In rest, un serial fain la cat mai multe episoade!

  14. icsulescu

    @Serge situatia periculoasa a creat-o pietonul prin actiunea lui, dar tu nu ai facut decat sa-i dai gaz. Data viitoare va face la fel. In subconstientul lui s-a format o pata. Traversez ca se gaseste cineva sa ma lase, altfel de ce crezi ca s-ar fi angajat in traversare prin loc nepermis? Sunt extrem de sigur ca tu atunci nu ai gandit ca daca vine unul intra in autobuz. Da’ las-o ca tine.

  15. @icsulescu: nu vezi ce exemple imi dai ? Imi sustii punctul de vedere de fapt. Eu zic ca trebuie sa incetinesti chiar si cand nu e trecere daca asa poti ajuta un pieton (desi el GRESESTE traversand pe acolo), iar tu imi arati un film cu pieton calcat pe trecere unde un sofer nu numai ca nu a avut deloc conduita preventiva ci a si accelerat in loc sa incetineasca. Cred ca tu iti doresti ca pietonii sa dispara cu totul.

    P.S. Daca toti soferii ar gandi si actiona cum sugerez eu ar fi mult mai mic numarul de astfel de accidente grave, dar stupide in care sunt implicati pietoni.

  16. icsulescu

    @offtopic: ahhh, si nu puteam sa remarc, de ce tii caciula in masina? ai chedere defecte, nu ti se inchid usile bine, nu ti se inchide trapa bine? ;))

  17. @icsulescu: Ba exact asa am gandit (desi tu nu crezi). Am mai spus si o repet, ok respectivul pieton a gresit, dar, pana la urma, isi va invata singur LECTIA din greselile lui repetate (daca continua sa procedeze asa). Si daca un pieton e asa inconstient („patat pe creier”) incat sa creada ca poate trece strada prin loc nepermis pt ca SIGUR o sa opreasca masinile ca sa treaca el pentru ca si alta data au oprit, atunci nu-i doresc nimanui sa se intersecteze cu acest pieton pentru ca se va termina urat…

  18. icsulescu

    @Serge :
    11. icsulescu a scris pe 24 Februarie 2011

    Si uite un exemplu cu pieton lasat sa treaca (aici nu e cazul pentru ca era pe trecere de pietoni), dar am pus exemplu ca sa realizezi ce se poate intampla.

    Accidentul ala s-a produs din lipsa de prevedere a soferului dar si din cauza lipsei de vizibilitate.
    Eu ti l-am postat sa-ti imaginezi daca respectivul pieton traversa prin loc nepermis, iar bunul samaritean, conducatorul camionului actiona asa cum sugerezi tu (il las sa treaca sa-l protejez).

  19. OFFTOPIC @icsulescu: am stat sa fixez camera pe geamul spate dreapta, eram racit si era frig afara. Don’t worry, dupa ce s-a incalzit putin masina mi-am dat caciula jos 😉

    Sper ca nu plictisim lumea cu contrele noastre…

  20. @icsulescu: trebuie sa-ti raspund 🙂 daca in filmul respectiv imediat dupa trecere era un autobuz oprit in statie cel cu masina albastra nu ar mai fi venit asa tare ca intra fix in autobuz. 😉

    Peace !

  21. icsulescu

    @Serge

    @icsulescu: trebuie sa-ti raspund daca in filmul respectiv imediat dupa trecere era un autobuz oprit in statie cel cu masina albastra nu ar mai fi venit asa tare ca intra fix in autobuz.

    nu, ar fi venit mai tare ca sa se bage printre tine care opresti fara motiv pe banda 2 si autobuz (s-ar putea sa nu sesizeze pietonul din fata ta)

  22. @Vecinu: ma bucur ca va place serialul, nu doar tie dar si altora, asta nu poate decat sa ma faca sa-l continui. Apropo de ce ai zis tu insa, daca pentru tine conteaza asa mult si ai calculat ca dureaza mai putin sa treci tu fara sa incetinesti (ca masina cealalta oricum trece dupa tine) inseamna ori ca tie nu prea iti place sa incetinestii (ceea ce in oras cum am spus este INEVITABIL) ori ca te cam grabesti si nu vrei sa pierzi timp „aiurea” lasandu-i pe altii, dar graba strica treaba. Viteza medie in oras e asa mica incat chiar nu mai conteaza o oprire/incetinire in plus…

  23. @icsulescu: OK, ai DREPTATE. I give up 🙂 Orice ar fi, important e sa nu facem accidente ! 😉

  24. icsulescu

    Dap, corect. DRIVE SAFE!

  25. e ok, dar nu mai baga si tu reluari la fiecare faza, daca nu e ceva cu totul special. 😉

  26. plus ca io ii bateam, plus claxoane, sa moara Seagal. Tiii-Tiii

  27. – pentru ca ar fi trecut la fel de repede daca nu incetineai (practic ai facut opriri doar ca sa mai faci un film). Daca ar fi fost cineva in spate si ai fi incetinit/oprit, atunci aveai plus.

  28. serge: ozana

  29. @camionagiu: nu era reluare, era filmul la viteza normala pt ca initial l-am rulat intrerupt si am aratat ratiunea pentru care am luat deciziile respective in acele fractiuni de secunda.

    @Teo: este parerea ta si o respect. Nu am facut opriri pentru a face film, a fost al doilea drum filmat complet cu camera Sony si cand l-am descarcat si am vazut cele 3 situatii m-am gandit ca e rost de inca un episod… la fel s-a intamplat si azi (o sa vezi in episodul 4 ca iar am facut chestii la volan DOAR ca sa mai fac un film…). Am avut masina in spate la situatia cu pietonul, iar la situatia cu SuperNova aveam dar era suficient de in spate si nu a trebuit sa incetineasca din cauza mea.
    Oricum chiar nu are rost sa-mi faci in ciuda ca mi-ai dat minus. Mi-e indiferent ce voturi primesc ca nu e vreun concurs, eu doar m-as bucura, daca tot incerc sa ating niste puncte sensibile ale condusului (si depun efortul sa fac aceste filme), ca macar cativa sa inteleaga ca e mai bine sa fie calmi si sa avem un trafic mai placut si cu mai putini nervi/incidente in Bucuresti si nu numai!

    @ionuts: Bingo ! 🙂

  30. un frustrat

    prin stilul tau de condus doar ii incurajezi pe ratati sa continue sa fie ratati.

    Daca un ratat e injurat de mama , clacsonat pana turbeaza si mai e la un pas sa-si ia omorul in trafic data viitoare cand va avea de ales sa intre sau nu pe o strada cu interzis / sa intre pe rosu sau nu / sa nu dea prioritate sau sa dea se va gandi de doua ori ca poate nu vrea sa-si ia omorul in acea zi.

    Altfel, prostul daca nu e atentionat ca e prost va fi prost in continuare si nesimtirea lui creste progresiv pana ajunge bizon d-ala de depaseste o coloana de masini de 1km pe contrasens si se baga in fata tuturor in capat.

  31. @un frustrat: e parerea ta si o respect. Dar tot cred ca mult mai bine usor e sa imbunezi un sofer daca il tratezi cu calm si respect (chiar daca el a gresit fata de tine) – el se va simti prost, in loc sa il PEDEPSESTI pentru ca e ratat si sa-l ameninti ca isi ia omorul. Asta e o preconceptie gresita pe care e greu sa o invingi dar o data ce reusesti te simti alt om. Crede-ma la mine a mers.

    Din contra poate daca il tratezi asa josnic si agresiv poate mai rau il faci sa devina si atunci va comite tampenii si mai mari. Stiu asta din PROPRIE EXPERIENTA…

    De acord ca data viitoare poate „prostul” o va pati, dar asta e problema lui si sigur o sa-si gaseasca nasul pana la urma daca nu-si vede de treaba. DAR tu n-ai nici un drept sa-l pedepsesti/agresezi pt ca nu esti D-zeu…

    Simplu !

    P.S. e mult mai bine sa fii CALM 😉

  32. Vladescu e de parere cu Icsulescu…dar o sa fiu mai transant. Mai era unu’ pe aici cu „gesturi de bunavointa in trafic”. Bai nene, opreste-te cand ai coloana de 1 km in spate ca sa-l lasi pe ala sa faca stanga. Pentru ca logic, pana trece coloana de 1 km si ala sta la randul lui si asteapta.

    Sau anticipeaza inainte sa intri in intersectie ca poate alalaltu’ ar trece mai repede, ca tu ai pietoni care asteapta sa treaca. Si uite asa impusti doua dintr-un foc. Lasi si pietonii, si p’aia de vor sa faca stanga. No, in fine, ai prins ideea.

    Altfel, e ca in bancu’ ala „am ajutat o babuta sa treaca strada…cam greu, ca ea nu vroia”

  33. @Vladescu: e parerea ta si o respect, dar ma bucur ca esti de acord cu Icsulecu (si cu mine) ca cel mai important e sa nu facem accidente.

    In cazul meu, in toate cele 3 cazuri, cei lasati au reactionat la semnalele mele si ne-am inteles. Stiu ca atunci cand vrei sa lasi o masina/un pieton sa intre/sa se bage/sa treaca exista riscul 20% zic eu (1 din 5) ca el sa nu vrea sa treaca sau sa se razgandeasca brusc (mai ales cu pietoni), dar asta e. Macar ai incercat si nu e un lucru rau. Din greseli inveti 🙂 LOL

    In episodul 4 o sa arat si alte situatii in care trebuie sa opresti (asa zice codul rutier) fie ca vrei sau nu.

  34. bulan.de.cluj

    Foarte frumos si mai ales (cu) calm. Ai dat dovada de spirit civic si colegialitate in trafic… Tine-o tot asa…. dar cu grija sa nu ai prea multi in spate ,care se grabesc si sa-ti auzi de dulce…de la ei…

  35. @bulan.de.cluj: mersi pt aprecieri si, mai ales, pt sfat 😉

  36. dust_off_3

    politia e cu noi, cu proiectoare…

  37. @dust_off_3: era ceata mah … 😉

  38. Pentru cei interesati de soundtrack, il puteti descarca gratuit si legal de aici:

    http://www.jamendo.com/en/artist/Abscondo

  39. Deci, in sfarsit un film mai scurt .

    La fazele gen, il las sa treaca pt ca nu mai am masina in spate ……
    eu cred ca mai rau incurci, daca tot nu ai masina in spate sau dreapta esti unicul obstacol , e mai bine sa maresti un pic viteza si apoi trec ei linistiti dupa ce tu eliberezi strada.
    (in felul asta nu te opresti deci o sa fii mai calm in continuare)
    Opresti in cazul in care ai o masina sau mai multe in urma ta, la o distanta la care oprirea se face in siguranta, atunci sigur ai contribuit la fluidizare, asa doar ai facut tu o oprire fara rost. (-)
    Faza cu pietonul ratacit e ok, si eu l-as fi lasat sa treaca (+)
    Filmul asta a iesit pe egal , nu-l votez.

    PS. prea mult calm strica placerea condusului, de unde dreak imi mai iau portia de adrenalina ????? 🙂

  40. Regulile de circulatie au fost inventate tocmai pentru ca nu ne putem baza pe bunul simt, pentru ca acesta difera de la persoana la persoana. Faptul ca cedezi trecerea cand nu trebuie nu ma face sa te apreciez…

  41. @gopo: daca tu ai fi cel pe care il las sau in una din masinile oprite/blocate in spatele lui, clar te-as incurca rau de tot. E clar pentru mine ca toate sfaturile mele ti se par inutile, dar mai ales ca nu intelegi ideile de baza. Iti raspund ca sa vezi si alta perspectiva asupra lucrurilor decat a ta:

    1. De ce sa MARESC viteza ?! Asta e cel mai prost/absurd sfat posibil. In primul caz duba alba era oricum oprita in fata si carosabilul alunecos. Unde ma grabeam asa ca sa maresc viteza ? Si poate riscam sa nu mai franez in siguranta in spatele dubei. In cazul 2 am oprit doar datorita pietonului, sincer n-as fi vrut sa vad cum il ia cineva de pe contrasens pe parbriz. In cazul trei era o zona cu spital pe dreapta si magazine/depozite de materiale pe dreapta, o zona foarte aglomerata (masini+pietoni) unde foarte multi traverseaza si nu merg pe la trecere. Sa maresc viteza si sa ma trezesc cu un asemenea pieton si sa nu mai pot sa-l evit, riscand in acelasi timp sa raman afectat pe viata ?!

    2. De ce sa eliberez strada ? Strada apartine cuiva si eu trebuie s-o eliberez, sa ies de pe „proprietatea” lui ?! Nu crezi ca mai linistiti trec daca vad ca masina mea e aproape oprita si le dau timp sa faca manevra linistiti ?

    „in felul asta nu te opresti si o sa fii mai calm in continuare” – perfect, ai sintetizat perfect teoria mea de baza: NERVII in trafic provin, in special, de la situatiile in care suntem obligati/fortati sa OPRIM/INCETINIM masina desi dupa parerea noastra NU trebuia si celalalt ne-a deranjat foarte rau cu ce si-a permis sa ne faca. Unde scrie ca atunci cand mergi in trafic in ORAS trebuie sa ramai in miscare continuu ca un tren pe sine ?! Orasul prin asta se deosebeste, este PARADISUL opririlor. Tot timpul trebuie sa te opresti, este INEVITABIL !
    Daca ai considera ca toate opririle au un rost, atunci nu te-ai mai gandi ca exista si opriri FARA rost.
    Nu ma intereseaza ca n-ai votat, as vrea doar sa intelegi si incerci sa aplici ce am scris mai sus pentru ca e de bine. 😉

    P.S. asa cum atunci cand conduci repede ai niste placeri (adrenalina), asa si condusul calm si civilizat are recompensele si placerea lui. Aproposito, cati ani ai si de cat timp ai permis?

    @Thheo: daca eu sunt singur pe sosea si n-am nimic in spate teoretic pot sa ma opresc pe banda mea si sa stau cat vreau eu (atat timp cat nu blochez/deranjez alt sofer din spate, pietonii nu se simt deranjati de asta). Asta e un caz extrem. Dar din situatiile prezentate, referitor la cazul 1, avand in vedere ca eu nu ma grabeam si ca era o mare greseala sa MARESC viteza, poti sa consideri ca eu am tras pe dreapta si Loganul a vazut ca nu ma vin spre el si a facut virajul la stanga.
    Nu ma intereseaza aprecierea nimanui, mie nu-mi place cum veniti cu comentarii care incearca sa dezaprobe/dezfiinteze stilul meu de a conduce si a ramane calm, dar nici nu ati experimentat senzatia sa vedeti ce bine te simti.

  42. Eu consider toate lucrurile pe care le sustin FOARTE SERIOASE (de aceea nu prea apreciez caterinca unora) pentru ca oricand te urci la volan si intri in trafic se pot intampla multe rele si nasoale, inclusiv sa ai accident (din care sa rezulte ranirea sau decedarea ta sau a altora) sau sa lovesti un pieton, accidentandu-l grav sau chiar omorandu-l.

    Daca esti CALM, INTELEGATOR fata de greselile altora care te „afecteaza” pe tine (trebuie sa te convingi pe tine ca e inevitabil sa nu apara si nu te miri cand apar) atunci 99,9999% nu vei ajunge in situatiile nefericite de mai sus. Daca te gandesti serios la consecintele astea (desi statistic se intampla rar), te calmezi mul mai usor.

    Si apropo de opriri, imi aduc aminte ce mi-a zis cineva odata:
    „Pentru ca un accident sa ai aiba loc, este necesar ca cel putin un vehicul sa fie in miscare” (de ex daca lovesti o masina parcata)

    Asadar, daca esti oprit, atunci NU ai cum sa faci accident. Corect ?

  43. icsulescu

    si daca se surpa pamantul sub tine cand stai? ala nu e accident? ca doar se produce accidental ;))

  44. @icsulescu: LOL (asteptam o replica de genul… 😉 )

    Eu ma refeream la accidente rutiere, nu la dezastre naturale (cutremur, inundatii, alunecari de teren, incendii).

  45. E macar cineva pe aici care considera ca a invatat ceva din acest episod si a aplicat sfaturile atunci cand era la volan ?

    Sau toti comentam, dar dup-aia ne suim la volan si uitam tot, conducand asa cum ne vine pe moment ? 🙂

  46. pinguinu nuclear

    trebuia sa urmarim filmuletul si comentariile? 🙂

  47. E clar, de caterinca n-o sa ducem lipsa niciodata. Cel putin nu pe site-ul asta. 😉

  48. Ok hai s-o luam sistematic

    -nu ziceam MARESTE VITEZA…ziceam ….. sa maresti UN PIC viteza si apoi trec ei linistiti dupa ……(UN PIC adica un plus de 5 KM /ORA)
    -strada nu e proprietatea nimanui , deci nici a ta asa ca ,(virgula)cu cat te misti mai vioi toti sunt multumiti

    In cazul nostru chiar daca drumul era alunecos si aveai cizme de iarna pe masina puteai sa opresti linistit..ok?

    Faza cu pietonul , ti-am zis ca as fi procedat la fel, dar mai intai ma uitam in oglinda , sa nu-l fac sa intre in fata altei masini.

    Nervi mei in trafic nu vin de la opriri cum crezi tu, nu.

    vin de la cei
    -care schimba banda fara sa se uite ,
    fara sa semnalizeze,(mai ales daca e cu camionul )
    – de la cei care opresc aiurea fara sa-i intereseze situatia din trafic,
    -de la cei care nu-mi acorda prioritate si se baga fara sa-i lase nimeni,
    -de la cei care nu stiu sa circule in rotunda,
    -de la cei care fac accident si fug apoi,
    – de la cei care iti busesc masina in parcare si se duc dracului fara sa zica nimic..

    Dar ,dupa ce ii injur ma racoresc si ma simt mai bine, ca doar nu sunt eu popa sa-i iert pe toti.. ….si nici vre-un mare yoghin.
    Asaaa..la faza cu carnetul , m-ai facut sa ma simt batran,
    dupa ce ti-am zarit un pic din fata , raspunsul meu este ……anii de cand am eu carnet sunt egali sau aproape ,cu jumatate din varsta ta.
    Mai bine vorbim de km, azi am facut 460, cam cati faci tu in oras intr-o luna..

  49. OK, eu imi sustin in continuare parerile, nu m-ai convins.

    Eu nu zic ca nervii vin de la opriri in general, ci de la opririle/incetinirile NENECESARE (cele pe care tu le consideri asa) – vezi Ep. 1

    Asadar, atunci cand:
    – cineva schimba banda fara sa se uite, tu trebuie sa franezi ca sa eviti
    – cineva opreste aiurea (de unde stii asta?), tu trebuie sa opresti ca sa nu tamponezi
    – cineva nu acorda prioritate, tu trebuie sa incetinesti/opresti ca sa eviti accidentul

    Tu singur mi-ai confirmat teoria cu aceste 3 situatii cauzatoare de nervi. 😉

    Deci in toate cazurile opresti sau incetinesti fara a TREBUI si de aici rezulta NERVII tai. Pentru ca nu te enervezi niciodata daca cineva face astea 3 lucruri la 300m in fata ta…

    Daca nici acum nu imi dai dreptate, chiar n-are rost sa ma mai chinui. Incearca sa accepti faptul ca ceilalti sunt imperfecti, ca fac greseli (ca si tine de altfel) si o sa vezi ca n-o sa mai simti nevoia de „racoriri” deoarece nu-ti va mai pasa asa rau.

    Si apropo, eu fac cam 1200-1500 km pe luna in oras, nu stiu de ce te-ai grabit cu estimarile gresite. Asa ai citit pe fata mea cand ai zarit-o ? 😀

    Hai sa te mai provoc la niste estimari:
    Cati ani imi dai daca mi-ai vazut fata ?
    De cati ani crezi ca am carnet ?
    Cati km crezi ca am condus pana acum ?

  50. dupa cat am vazut din fata ta nu ai peste 38 ani
    nu stiu in ce trafic conduci tu , daca poti lasa 300 m intre masini, eu vb de schimbari de sens in locuri unde nu intra normal o masina intre tine si ala din fata. de iesiri in depasire in autostrada , unde toti circula cu 130 sau peste.
    carnet ai de 8. max 10ani.
    conduci in oras de 3 max 4 ani.
    distribuitor diverse ..ok? zi acum unde am nimerit:)

  51. nu ziceam sa lasi 300m in trafic, ma refeream ca daca respectivii fac magariile departe de tine atunci nu te enervezi…

    – am permis de 8 ani si sunt bucurestean, deci conduc de 8 ani in oras 🙂
    – nu sunt distribuitor, sunt IT-ist, dar am mereu de facut drumuri, nu stau 8 ore la birou

    P.S. am permis de la 18 ani 😉

    Acum zi si tu de tine ca sa ne cunoastem mai bine 😀

  52. niciodata nu ma enervez cand alti fac prostii si eu nu sunt implicat.. ma lasa rece
    -carnet am de mai mult de jumate din varsta ta 🙂
    -fac aproape zilnic 200 km , oras + autostrada
    -am avut 2 accidente mai grave , niciunul din cauza mea, la al 2 ,in decembrie, a fugit faptasul
    -acum 2 ani , mi am gasit masina in parcare cu bara spate facuta praf + stopul stanga( paguba 600 euro , masina avea 1 an )
    acum stai tu calm ca eu nu pot.
    A si apropos( asa se zice parca ) daca am probleme cu calc te caut, ca doar acum ne cunoastem bine :)))))

  53. no problem, tariful pentru depanari este de 100 RON pe ora 😀

    Se ofera si garantie la manopera 3 luni de zile (ca la service-uri auto).

  54. Platesc 150/ora, daca depanarea se face acasa la mine . 🙂
    (off topic)

  55. icsulescu

    Doar niste copii…

  56. kostas768

    La prima faza cu loganu daca erai singur si nu mai aveai masina in spatele tau nu avea rost sa-l lasi sa treaca,numai daca aveai coloana in spate,atunci da.

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.