Camera auto Xiaomi Dash Cam 1S

Produs din oferta Xiaomag.ro

319,00 lei

319,00 lei

Vezi detailii

Pe Dealul Negru

Adăugat de Kor
Raportează ca șters! 80

Ignorati data si orele, care nu sunt corecte. Camera s-a resetat din senin.

Recomand vizionarea la 720p HD

Ce mai caută lumea:
  • dealul negru
  • dealu negru
  • https://www trafictube ro/dealul-negru/

58 comentarii

  1. Plus+ 😀

    Also, legenda spune că un știft 中国制造 încă mai funcționează și în ziua de astăzi.

    Poate e momentul să o schimbi 😀

  2. PrinValcea

    Si din valcea niciun material nimic?:( sau nu ai intrat?

  3. nu prea am inteles ce ai avut cu cel su Skoda pe serpentine. Omul s a dat pe B1, te a lasat sa depasesti, poate nu vroia sa isi dea pasagerii cu capul de geam la fiecare curba

  4. @PrinValcea – nț. Am avut treaba la Ocnița 🙂

    @yonut_a – chiar n-am avut nimic cu el. Atat doar ca ma amuza cei care stiu sa fie grabiti doar in linie dreapta. Nu e nevoie sa-ti dai pasagerii cu capul de geamuri ca sa sofezi logic pe serpentine, asta voiam sa zic.

  5. PrinValcea

    macar te-ai dus la salina?:)

  6. @PrinValcea – acum nu, dar am vizitat-o de vreo cateva ori in ultimii ani. Am un prieten foarte bun in Valcea – are si o casuta la Ocnita – si mereu trec pe la el.

  7. Mie mi-a placut filmuletul, dar si stilul tau de condus, sportiv dar fara riscuri inutile si exploatand potentialul masinii cum trebuie. Am observat si eu acelasi lucru, foarte multi posesori de masini destul de puternice stiu doar sa apese pe pedala din dreapta in linie dreapta, dar in curbe sunt speriati de bombe, nu isi cunosc masinile.

  8. pinguinu nuclear

    se vede fain la 270p HD. 🙂

  9. GoguAfumatu

    @pinguinu nuclear: crap de invidie! a mea stie doar 269,5p HD 🙂

  10. – fuse un „typo”… 🙂

  11. Dă-l drrrrrrracu că are Porsche Cayenne nenorocituu dracuuu. 😀

  12. Ce motor supersonic ai pe masina ? 😆

  13. @Grohot – uneori copilotul meu e muuult mai rau decat mine…
    @RAA – Duratec 8v, 1.242 cmc, 74 CP, atinge 100km/h in 13 secunde 🙂

  14. degeaba zici de porche si skoda cu cp..aia doi iti zic „puturosule” daca accelereaza :))))))
    si de motorasul ala de 1.2..ce sa mai zic e motor de scuter :))))

  15. @Sxn17 – pai exact asta e problema – nu stiu sa-si dozeze puterea si sa foloseasca judicios treptele de viteza (daca nu sunt automatice)

    Nu rade de motoarele Ford de capacitate cilindrica mica – sunt foarte bune. Ultimele versiuni Ecoboost de 1 litru dezvolta pana la 123 CP

  16. Nu toti au nevoie de motoare mai mari de 1.2, nu toti sunt race-ari care cred ca 2.0 sau 3.0 in special TeDeI sunt motoare mari…

  17. da ai dreptate Kor nu stiu sa isi dozeze puterea..si mav nu zic de motoare de 2 3 litrii dar ..dar 1.2 mi se pare prea mic..am condus un 1.4 de 75cp si nu puteam sa fac o depasire..ce sa mai zic de 1.2

  18. @Sxn17 – Depinde mult de cum e gandit si construit motorul si de catre cine. Pe un Hyundai Accent cu motor de de 1.3, la aceeasi putere ca Fiesta (55kW), aveam tot timpul senzatia ca ma sufoc – un motor mai lenes ca ala n-am vazut. Nu e cazul la Ford. Gandeste-te ca Ford Fiesta cu motor de 1.2 are demarajul o idee mai bun decat Loganul de 1.4 si aproape le fel de bun Loganul de 1.6

    Mai conteaza si greutatea masinii, iar pe serpentine stabilitatea si pozitia centrului de greutate.

  19. @Sxn17: ai încercat să, ahem, retrogradezi?

    @Kor: ăla e motor turbo. Altă mămăligă față de acel motor aspirat de pe Fiesta din clip. În rest, șoferi de câmpie.

  20. Ultimul probabil a vrut sa ia virajul prin breteaua din fata 😀
    PS: Pentru cei care merg usor prin serpentine si mai tare pe drum drept, FELICITARI. Daca nu se simt in stare, mai bine sa se protejeze pe ei si pe ceilalti participanti la trafic. Daca ar merge incet pe B1 ar fi si mai bine..

  21. @Kor
    da, +!
    si eu sunt satul de vitezomani de linie dreapta si melci pe curbe, ca sa nu mai zic de dei care depasesc inutil!
    + si pt distante lasate, + si pt mersul frumos pe viraje.

  22. la 2:04 tico e in decor?

  23. Si mie mi-a placut mult cum ai mers. Felicitari!
    O sa razi, dar unora nu le place viteza in curbe, ba chiar li se face rau, lor si pasagerilor. Asta e o explicatie.
    Bineinteles ca, in acest caz, trebuie sa te dai pe banda 1, dar la Porsche trebuie sa returnezi masina la fabrica daca te dai pe B1. Cica ii anunta computerul pe mecanici la revizie si te retrogradeaza la Polo… 🙂

  24. @leionutz – nu… pe-acolo se mai gasesc unii sa parcheze in decor cu un anumit stil… 🙂

  25. + stii sa abordezi un vitaj si sa lasi distante …asa da … cum zicea si @Tommy e cazul ca 中国制造 sa se retraga in glorie 😀

  26. @saltwaterC retrogradezi dar nu te gandi ca o sa manance soseaua :))) +mai fortezi si motoru in turatii mari degeaba :))

  27. Razvan511

    Da’ s-aude frumos motorasu ala, mic asa cum e.

  28. @Rogo Marian (fb) si altii… Sotia mea are rau de miscare, deci stiu foarte bine cum sa abordez curbele. Si n-am avut plangeri in atatia ani de foiala pe soselele patriei sau ale Europei. Daca eram singur as fi mers chiar mai strans in curbe.

    Nici gand de cartofi la mine in masina sau de bibelouri la altii. E o chestie simpla – cum folosim vitezele in serpentine si cum sa stim sa ne repliem pe b1 cand e cazul. Cazul Skoda e simplu. N-a stiut cum sa urce, dar cel putin mi-a facut loc pe b2, ceea ce apreciez. Mai tarziu a prins curaj, si eu l-am lasat, galant, sa-si vada de drum. Doar ca n-am inteles de ce era atat de grabit, daca tot nu stie sa urce o curba lunga. Nu e cine stie ce mare lucru sa mergi constant si sa-ti gandesti viteza de urcare fara sa-i scuturi pe ceilalti din masina.

    Cu Porsche e alta treaba… cine era la volan nici nu stia sa-si miste masina nici nu stia ca, daca tot nu poti sa te misti repede pe b2, atunci te repliezi pe b1. M-a fortat sa trec eu pe b1, ceea ce nu se face.

    @Razvan511 – Ford, deh…

  29. @Kor, 720p HD? 🙂 Poate o fi standardul HD la Krasnodar 😛

  30. Si mie-mi pare ca mergi cam accelerat in curbe. Noroc cu tractiunea fata 🙂

  31. @MihaiS – Fiesta este o masina foarte stabila in viraje. E dotata cu ESC / ESP, si daca vreodata as fi subvirat, sistemul s-ar fi activat cu siguranta. Deocamdata nu si-a facut niciodata simtita prezenta, deci n-am sarit calul. Dar e bine sa stii ca e acolo, la o adica. 🙂

  32. La fraierul cu Porsche ai dreptate.
    Mi-a plăut și cum ai păstrat distanța față de ăia din față.
    Dar n-ai dreptate în privința vitezei pe serpentine, pentru că viteza în curbe se simte diferit în diferite mașini și mai ales pentru că diferiți oameni reacționează diferit la viteză. Faptul că voi vă simțiți confortabil la o viteză mai mare decât pasagerii altor mașini nu te face pe tine un șofer mai bun în niciun fel.
    De fapt chir tu ai spus că dacă erai singur probabil că mergeai mai repede. Asta te face un șofer mai prost decât unul care chiar era singur și te depășea ?

  33. @alexd – eu nu cer prea multe de la ceilalti. Doar sa respecte un principiu simplu: daca nu vrei sa mergi tare si b1 e libera, du-te pe b1 de la inceput pe serpentinele alea, nu te pune capra pe b2.

    Stii, o situatie similara mai intalnesti pe autostrada cand unii ori nu pot ori nu vor sa mearga mai repede de 110 km/h, dar se reped sa-ti taie calea si sa intre inaintea ta in depasire, obligandu-te pe tine, care vii din spate cu 130 km/h sa franezi si sa astepti sa-si termine ala chinuita lui de depasire. La limita, manevra asta a unora insemna nerespectarea prioritatii, pentru ca:


    1. acordare a priorităţii – obligaţia oricărui participant la trafic de a nu-şi continua deplasarea sau de a nu efectua orice altă manevră, dacă prin acestea îi obligă pe ceilalţi participanţi la trafic care au prioritate de trecere să-şi modifice brusc direcţia sau viteza de deplasare ori să oprească;

    In rest, sigur ca da, fiecare merge cum simte el ca e mai bine pe acolo, pe curbele alea.

  34. porşu era pe gepeleu?

  35. Foarte mare dreptate ai:), legat de mersul pe autostrada si mersul pe serpentine:)

  36. Cati dintre „durii” cu 75 de CP, dar care mananca jar toti, aparent, ar merge cu viteza pe serpentinele alea, unde vezi atatea panouri succesive pentru curba periculoasa, fara sa cunoasca foarte bine drumul? Toti care ridica mana la intrebarea anterioara sunt niste idioti. In clip vorbim de viteza mai mare versus viteza mai mica, nu de cai putere…ca soferul, pasagera, si foarte multi aplaudaci cred ca e acelasi lucru, e altceva…

  37. era un vers:
    nu stii drumu’
    stai, atunci, pe be unu.

  38. @bogdanb 🙂 – nu-l stiam. e bun…
    @zcatalin – ce draq de drum tre sa cunosti?… E o succesiune aiuritoare de serpentine diferite acolo. Nu le inveti pe de rost nici daca mergi saptamanal. E vorba de a aborda rational o curba, in functie de raza ei si de inclinarea drumului. Asta e tot. It is not rocket science.

  39. Acceleraţie 0-100km/h (s): 10,2 sec logan 1.6 105cp
    Acceleraţia de la 0 la 100 km/h 14.5 sec ford fiesta 16V!!!cred ca cel in 8V scoate vreo 15-16.

    asta e aproape de demarajul de loganul 1.6 ?

    Acceleraţie 0-100km/h (s): 13 logan 1.4 75 cp

  40. Performantele masinii si stilul de condus sunt doua lucruri diferite. Ce performante are o Dacie 1310? Se poate depasi si cu acela chiar si masini mai puternice daca esti mai atent la drum si faci depasirea cum trebuie.
    E la fel si cand cineva se indeparteaza cand drumul e drept si ajungi in urma in curbe. Performanta masinii de obicei e irelevanta.

  41. daca mie mi-ai raspuns eu doar am contracarat afirmatiile colegului Kor : „Gandeste-te ca Ford Fiesta cu motor de 1.2 are demarajul o idee mai bun decat Loganul de 1.4 si aproape le fel de bun Loganul de 1.6” .
    Cu toate astea , datorita skillului afirmatia poate fi adevarata versul un sofer neexpirementat , insa daca ne luam doar dupa datele tehnice , din pacate, loganul e net superior.

  42. Am scris asa in general, din experienta, conducand atat masini mai lente cat si mai puternice.

  43. Am întâlnit și eu specimenu’ ăsta de conducători auto – ajung într-a cincea și uită de schimbător. Mai există și specimenu’ „viteză de croazieră” – te depășesc în fiecare localitate, doar ca să-i depășești „afară” după câțiva kilometri și tot așa, ca-ntr-o cușcă de hamster.
    @ Kor: apreciez foarte mult precizarea referitoare la distanța de siguranță – prietenii știu de ce! 😉

  44. Instructorul meu avea o vorba: exista soferi si frizeri.
    Tare mult mi-ar place sa fac taseul din clip cu Loganul asta: https://www.youtube.com/watch?v=Wfk9NnAB-ds

  45. @al3x – Ford Fiesta, 5 usi, 1.25 l , 60 kW (n-am gasit pentru 55, dar trebuie sa fie pe aproape) = 13.3 secunde. Vezi si:

    http://demaraj.ro/files/119/aspgen/Ford-Fiesta-Set6_14.jpg

    Iar despre demarajul Loganului – 10 s? Nici pe hartie. In plus sunt pline forumurile de soferi de Logan care acuza demarajul greoi al masinilor lor si cauta solutii.

    @vineri12 – sa stii ca m-am gandit si la tine cand am editat… 🙂

  46. Alin Dobre

    Asa ziceam și eu când aveam Matiz :)) 1-0, 2-0, dar daca apăsa un pic pedala, în cazul de față Porsche și/sau Skoda, ce mă mai ofticam că eu nu aveam cu ce….

  47. Alin Dobre

    @Kor: În plus: Am acum Logan 1.4 resoftat și să sti că nu e deloc greoi:) Ca un test de viteză pot sa îți spun, neoficial bineînteles, că accelerează la 100km/h sub 13 sec. , iar ca viteză maximă nu am avut timp să testez cu GPS, oricum peste 180km/h (în bord). Sal

  48. @Alin Dobre – pai exact asta as fi vrut si eu de la Porsche – sa apese soferul nitel pedala aia, ca sa merg si eu linistit in urma lui. N-am pretentia sa intrec un Cayenne cu Fiesta, dar am pretentia sa nu ma incurce un Cayenne cand sunt la volanui unei Fiesta 🙂

    In Germania Fiesta mea a atins, pe GPS, 168 km/h. Exact cat scrie in fisa tehnica.

  49. @Kor
    „eu nu cer prea multe de la ceilalti. Doar sa respecte un principiu simplu: daca nu vrei sa mergi tare si b1 e libera, du-te pe b1 de la inceput pe serpentinele alea, nu te pune capra pe b2. ”
    Din comentariile de pe film reiese altceva.
    Am spus deja că ai dreptate în ce-l privește pe fraierul cu Porsche.
    Nu-ți dau dreptate în privința comentariilor legate de cunoștințele în a conduce la adresa celui cu Skoda și nu înțeleg ce legătură are răspunsul tău cu comentariul meu. N-am susținut în niciun moment proțăpirea pe banda 2 dacă b1 e liberă ( Skoda ți-a făcut loc și totuși tu ai sugerat că n-are capacitatea să-și stăpânească mașina în curbe ).

  50. Ești sigur că ne uităm la același clip? Sari la 1:25. Pe la 1:28 încă nu era retras complet pe b1, deși era curbă de stânga. Adică nu presupunea efort suplimentar pentru a elibera banda. Doar să vireze o idee mai puțin.

  51. @alexd – am crezut ca reiese destul de clar din filmare, de aceea n-am pus prea multe comentarii. Sa detaliez putin. E vorba de stilul de condus.

    0:58 – masina alba din fata mea intra in depasire, desi nu prea avea sanse – in fata coloanei erau cateva vehicule lente – astfel ca in fata mea se face loc. Skoda era in spatele meu. Vad ca se foieste si semnalizeaza depasirea (chiar zic la 1:01 „vrei sa depasesti? te rog!”), dau semnal dreapta si ma dau putin pe dreapta. A depasit, dar precipitat, accelerand mult mai mult decat era nevoie, ramanand mult timp pe jumatate pe constrasens, pe linie continua. Ba chiar a franat brusc 1:06, ca sa nu intre in spatele masinii albe. Trag concluzia ca se grabeste undeva si, chiar daca sofeaza usor imprudent, n-o sa am treaba cu el pe parcurs, pentru ca va sofa repede.

    Pe serpentine, in schimb, imi dovedeste nu numai ca nu se grabeste (sau ca nu stie cum sa abordeze acea curba in viteza), ci ca, iarasi, nu-si respecta banda 1:27 – 1:33, imi ocupa o buna parte din banda mea si ma obliga sa merg mult prea aproape de contrasens. la un moment dat chiar mi-am luat un flash preventiv de la unul care venea pe constrasens si care considera ca sunt prea lipit de banda continua. Eram lipit de banda continua pentru ca Skoda continua sa ramana cu o roata pe banda mea, in dreapta mea, putin spate.

    Cand curbele stranse s-au terminat, a redevenit grabit. Mie mi se pare un stil zmucit de condus

  52. @Johnny Falcon (FB) – tot ce e posibil. Dar vreau sa ma judece numai Marea Adunare Nationala sau macar colegii mei, academicienii. :mrgreen:

    Dar crezi ca comentariul tau e mai putin penibil? De obicei oamenii daca au cat de cat minte, fac efortul sa posteze in dorinta de a schimba niste idei. Daca nu au, fac ca tine: posteaza nimic…

  53. @ Rogo Marian (FB) – da, cel din Skoda a mers foarte confortabil pentru el și pasagerii lui, dar inconfortabil pentru ceilalți participanți la trafic. Sunt pline șoselele patriei de „piloți” care, în loc să-și urmeze banda, aleg „trasa ideală”, tăind curbe, linii continue și orice altceva le stă în drum.

  54. Graba strica treaba. Doar atata am de zis

  55. @Cornel – unde vezi tu graba? … 🙂

  56. @Kor
    Când te-a depășit ăla din față a încetinit brusc și a trebuit să încetinească și el.
    Când l-ai depășit e adevărat că putea să treacă pe B1 un pic mai repede dar dacă nu aveai loc tu nu trebuia să te bagi. Deci ați greșit amândoi.

    Oricum, nu asta era problema cu filmul, ci atitudinea ta de superioritate și lipsa de înțelegere pentru alții.
    Nu are rost să mai intru în detalii pentru că văd că oricum tu răspunzi la altceva. Dacă vrei să pricepi bine. Dacă nu, e problema ta și a celor cu care mergi în mașină.

  57. Incredibil cat tam tam!
    Presupunand tot drumul ar fi fost pe autostrada, sau drept toata lumea ar fi fost impotriva astora de pe b2.
    Cum dam de curbe si viraje se transforma totul intr-un giratoriu! (giratoriu – prietenii stiu ce vb!)

  58. @alexd
    – daca te repliezi la timp dupa depasire, si pastrezi distanta, nu e nevoie sa franezi brusc cand franeaza ala din fata. Cu atat mai mult cu cat situatia era previzibila.
    – nu am niciodata nici un strop de intelegere pentru cei care cred ca si-au inchiriat b2 pentru propria si exclusiva lor folosinta, cand b1 e libera

    @bogdanb – ai pus punctul pe i. Asa e. 🙂

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.