It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Depășire cu emoții

Adăugat de razvanbb
114

La volan era o doamnă foarte nesigură pe ea. Cred că nu era în viteza care trebuie pentru că nu reușea să treacă de nici o culoare de cel din fața ei.

30 comentarii

  1. Ce sa depasesti cu aspiratorul ala…

    • Poti sa ai si sute de cai putere , daca esti plafonat in a 2 a la 6000 de ture sau in a 6 a la 1000 de ture tot nu o sa traga masina .
      Bucatica de r*h*t din spatele volanului e problema.

    • Scuze alex, dar de la 250cp in sus, poti sa fi in a 5a la 1200ture, ca masina tot face o depasire lejera !!!!!

    • augustin …bea un pahar cu apa si revino ! poti sa ai cati cai vrei tu ,daca nu esti intr-o treapta corecta , nu poti face nimic 😉 dar se pare ca mai ai nevoie de ceva ani de permis si experimentat mai multe masini 😉 chiar si de 250 de care zici tu 😉

    • AugustinTM, intr-a 5-a la 1200rpm niciodata, in vecii vecilor, nu-ti va trage vreo masina. Decit poate daca are motor de 5-6 litri sau mai mare. Presupun ca vorbim de turisme si nu de motoare de camion insa.
      Si daca e turbo si faci regulat treaba asta (eventual resoftata) in maxim 1 an te prezinti la garantie ca „s-a stricat”.

    • Depasirea aia si cu logan de 1.2, in treapta 3 mergea fara probleme. Probabil a facut-o in ultima treapta si cind a iesit din spatele masinilor a luat-o vintul.

    • Depinde de motorizare (pe motorina sunt mai „lenese” la demaraj), de puterea motorului, de capacitatea cilindrica, si de fabricant. In general, daca vrei sa prinzi „zvac” in depasire, e suficient sa treci intr-o viteza inferioara, sa apesi puternic pe acceleratie, si sa schimbi,dupa o secunda sau doua, din nou teapta de viteza la una superioara.

      Turatia optima depinde mult de masina, dar valorile nu sunt prea diferite. Pentru o manevra de genul asta, spre 4000 de rotatii pe minut, in treapta a treia, dupa care la 2-3 secunde la fel in a patra, dupa care, identic, a cincea, te aduc repede si la 150 km/h, de la 80.
      Dar depinde mult si de constructor, si de motorizare.
      Si de sofer, evident 🙂

      Consideratii de benzinar. Am condus si masini pe motorina, dar nu mi-a mers chiar asa bine manevra de mai sus.

    • Baieti, nu toata lumea are loganuri. Unii putem facem depasiri in treapta a 5-a la 1200 de rpm 😉

  2. ne cerem scuze ca nu suntem toti la nivelul tau @onlypro…

  3. 0:16 Stop-cadru pe masina de pe sensul opus. Soferul e cu ochii in oglinda din stanga si probabil citeaza din urarile de „bine” care se potrivesc in astfel de cazuri.
    +

  4. cred ca vroia sa testeze cele 5 stele teoretice obtinute de symbol la testele euro ncap…

  5. Passat B6

    @razvanbb: daca la volan ar fi fost o doamna, nu s-ar fi bagat in depasire…

  6. Daca eram in locul loganului, ii lasam mult mai din timp loc de repliere in fata mea, spre binele tuturor. Chiar daca nu merita.

  7. A intrat in depasire dupa care s-a razgandit si s-a gandit sa reintre in spatele Loganului dar a observat ca ii prea in fata pentru manevra asta si si-a continuat drumul (aproape pe lumea cealalta). Nu era in treapta de viteza corespunzatoare. Cam retard omul ma mir ca a supravietuit pana acum. Cred ca nu a lipsit mult sa vedem legea lui Darwin live.

  8. Dar tu în loc să ții de volan faci zoom la cameră?

  9. Incredibil…selectia naturala isi va face treaba in cele din urma, in rest nicio scapare fata de astfel de specimene..

    • selectia naturala o sa-si faca treaba, insa din pacate pe langa acest dobitoc ne va parasi si un sofer responsabil care merge regulamentar…

  10. fereasca …. problema la multi soferi este ca omul nu isi stie limita ! daca vezi ca nu ai timp , tragi o frana serioasa si intri la loc …. dar nu fortezi ca idiotu !!! romanul nu isi stie limita si toti se cred mari soferi !

  11. depasire la consum nu cumva sa sara peste 2500 de ture

  12. dygital2006

    Eu ca sofer profesionist responsabil facilitez depasirile si ma uit foarte des in oglinzi in functie de masina din spate si cat de aproape se tine de mine. Iar in astfel de situatii si nu o data am franat ca cel ce depasea sa se repliieze in siguranta si sa ajunga acasa la familie chiar si cand nu avea voie sa depaseasca. Ma gandesc ca in spatele oricarui sofer tampit pot fi alti pasageri nevinovati sau ca e cu copii in masina. Am vazut foarte multe cazuri cand pe linie continua cel depasit si-a pus ambitia in mod periculos cu cel care depasea si nu cred ca e ok. Avem drumuri proaste si cand pierzi pe un drum neasfaltat de 50 km 3 ore incerci sa mai recuperezi mai ales daca ai de parcurs inca 500 km…. Fac 16.000 km/luna si ma intalnesc cu situatii de acest gen aproape zilnic mai ales prin zonele de munte cu linie continua interminabila….
    Cati dati semnal dreapta cand vedeti ca cel din spate nu e sigur daca are timp sa depaseasca….. sau cati dati flash unui tir dupa ce a trecut de voi sa vada ca se poate baga inapoi pe banda lui….. cati treceti de pe b1 pe b2 pe autostrada cand vedeti ca un alt sofer doreste sa intre de pe banda de accelerare pe b1…. aproape nimeni….mergeti afara si vedeti lucrurile astea care se fac instinctiv prin conduita preventiva….

    • Majoritatea procedam la fel. Apreciem rapid din oglinzi ce e mai bine sa facem cand unul din spate se aventureaza intr-o depasire riscanta. Uneori incetinim sa-i facem loc in fata, alteori acceleram daca vedem ca intra in panica si se razgandeste si incetineste si el, ca sa-i facem loc in spate, la loc. Oglinzile sunt cheia conducerii preventive. Ai mai multe sanse sa supravietuiesti cand stii tot timpul ce se petrece in spatele tau si in laterale. Si daca lasi ambitiile prostesti deoparte. Siguranta vine pe primul loc.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!