Camera auto 70mai Dash Cam M500, 128GB

Produs din oferta Xiaomag.ro

Original price was: 799,00 lei.Current price is: 699,00 lei.

Original price was: 799,00 lei.Current price is: 699,00 lei.

Vezi detailii

Driving in RuIasiAh 37 – if you do it then do it right

Adăugat de Mituc
Raportează ca șters! 33

Driving in RuIasiAh – editia de iarna.

Pentru vreo citeva zile am imprumutat masina unui cunoscut „cu pregatire adecvata” si cind am scos SD card-ul am avut tot felul de surprize. Am folosit aceste surprize pentru a incropi un raspuns la un articol al lui DTC: Cand dai in bara . DTC stie deja unde a dat pe linga si clipul lui ar trebui sa fie o lectie pentru noi toti. Neprevazutul este dupa fiecare colt si surprizele – placute sau ne – pot aparea oricind.

Aceasta postare are urmatoarele premise:

  • fiecare sofer poate controla un autovehicul (bicicleta, ATV, masina, TIR, duba, alegeti voi) intr-o anumita masura. De aia pilotii de curse sint piloti de curse iar soferii obisnuiti sint soferi obisnuiti, e diferenta de aptitudini, pregatire si numar de ore dedicate dezvoltarii/cultivarii unei apritudini. Deci nu putem avea pretentii de la cei mai putin pregatiti, si nici nu putem cere celor care pot controla mai bine un autovehicul sa se limiteze atita timp cit manevrele facute sint sigure si calculate: e ca parcarea intr-un loc strimt, unii o fac, altii trec mai departe si cauta un loc mai larg;
  • nu toti soferii sint interesati in a putea controla masina mai mult decit au fost invatati la scoala de soferi. Acelasi lucru poate avea importanta diferita pentru doi indivizi diferiti, asta e natura umana. De aia unii sint profesori de muzica, altii contabili, altii gimnasti si altii neurochirurgi. Apoi, masina este un mijloc de deplasare si trebuie privit ca atare (chiar daca unii o privesc ca pe o arma, altii ca pe o dovada a statutului social fie el real sau afisat, altii o privesc ca pe un mijloc hibrid de deplasare si distractie, etc);
  • cind faci niste lucruri care nu sint facute sau stapinite de o majoritate relevanta sau, mai nasol, o majoritate relevanta considera aceste lucruri ca neobisnuite, nepotrivite si neortodoxe – mare atentie: judecata va fi mai aspra in cazul unui eveniment care s-ar fi intimplat la fel si cu aceleasi consecinte DAR in conditii mai „obisnuite”. Dovada vie este insusi trafictube unde avem si persoane care conduc si persoane care doar sofeaza, persoane care sint la asentimentul unui eventual autor de continut si persoane care denigreaza partea vatamata din clipuri desi conform tuturor regulilor (de bun simt, legale, etc) dreptatea e de partea ei (ma rog, in mod clar si evident unii au reperele logicii si umanitatii cam praf);
  • daca va pasioneaza ceva (fie ca e vorba de ceva din domeniul auto sau al condusului, fie ca e vorba de gimnastica, tras cu arcul, experimente chimice sau electrice sau altceva) exersati intii in conditii sigure, sau macar in conditii in care nu puteti deteriora proprietatea unor terte parti sau vatama corporal persoane initial neimplicate in activitatile voastre.

Asadar asigurati-va ca stiti ce faceti inainte de a va apuca sa faceti sau sa incercati sa faceti ceva, fie ca e vorba de condus, de mers in miini sau de aruncare la tinta cu bulgari de zapada. Nu de alta dar sa nu stricati ceva, sau sa ajungeti in situatii de genul „Instant Karma” daca va prostiti 🙂

14 comentarii

  1. Sa vezi tu comentarii aici cu cat de iresponsabil e cel de la volan, ca are un copil in masina, ca putea sa-i sara un copil/batran/caine/pisica/porumbel in fata si mergea prea tare etc….comentatorii de meserie, stii tu…
    Plus de la mine…mergea si ceva mai „hard”…roaga soferul sa iasa odata si noaptea cand e mai liber sa nu se mai „limiteze” asa de mult….

    • Da, dar e totusi drum public 🙂
      Cit despre comentacii meseriasi… asa cum ziceam si in descriere, ei exista deci inevitabil se vor manifesta 🙂

  2. Daca te poti distra , foarte bine n-am nici o problema cu treaba asta , insa sa fii foarte atent pentru ca fiind distractie pe un drum public e posibil sa lovesti ceva care va trebui sa-l platesti.

    Eu prefer un loc mai retras fara masini parcate langa mine! Ma rog fiecare se distreaza cum doreste si pe risul lui!

    • Da, doar ca aia nu era distractie, era pur si simplu conducere cu precizie pe o suprafata care permite mai greu acest lucru.

    • Da cum sa nu! Sa fim seriosi.

    • Pai sa vedem:
      – s-a folosit regulamentar semnalul la fiecare schimbare de directie/banda;
      – nu s-au incalecat deloc benzile ci s-a urmat exact aceeasi traiectorie ca atunci cind era uscat;
      – s-au parcurs giratoriile cu o viteza asemanatoare ca atunci cind era uscat (WIN 🙂 );
      – masina a fost in permanenta sub control din cite vad eu (si daca as fi fost acolo cred ca as fi fost de aceeasi parere);
      Ce altceva?

  3. Eu nu as face asta cu o masina imprumutata. Daca ceva nu ar iesi cum trebuie, mi-ar crapa obrazul sa-i duc omului masina ciufulita (chiar daca i-o repar pe banii mei fara discutie).
    P.S.
    Se vede ca omul stie ce face. Unii nu controleaza masina suficient de bine nici pe asfalt umed.

    • Sa stii ca e mai greu pe asfaltul ud pentru ca derapeaza mult mai greu masina, iar pentru a-i mentine dinamica de drift ai nevoie de ceva caluti sub capota. Pe zapada in schimb ajuti lucrul aceasta si iti permite sa-l faci la viteza mica, pe asfalt ud ai nevoie de o viteza cel putin dubla, daca nu chiar mai mult.

    • @Ducu
      Eu ma refeream la cei care derapeaza involuntar pe asfalt umed.
      Si au fost cateva clipuri pe aici cu astfel de cazuri.

  4. Roadster?
    +

  5. @Mituc
    O sugestie pentru scrierea diferita a titlului:
    Driving in RussIasi.

  6. Lasa ba, daca ti-a placut ce ti-am facut cu masina cand ma intorc te dau si pe tine o tura. Poate-i faci si soft pana atunci.

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.