1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Microcar MC2 (0.5)

Discussion in 'Mașinile noastre' started by Baily., 10 June 2015.

  1. Baily.

    Baily. șofer

    Ahaa
     
    Last edited: 8 May 2016
  2. florin

    florin șofer

    la 65k era de asteptat sa aiba probleme, dar sa o cumperi fara sa te uiti la "detalii" Sincer, sunt surprins ca a trecut ITP-ul... sau "l-a trecut"
     
  3. Ameriknu

    Ameriknu șofer

    Nu stiu daca sa rad sau sa plang ca nu sunt singurul care a avut (atatea) necazuri cu masina la mana a doua. :D

    Eu nu ma mai stresez cu a mea atat de mult. Ma uitam la kilometraj si ieri, alaltaieri, aveam 167000 km, ei bine... acum "miros" 170.000. :) A mers bine de cand am pus senzorul ala de oxigen nou, dar au venit caldurile, mers cu AC si azi mi-a murit motorul de doua ori cand franam si aveam AC-ul pornit. Zici ca eram incepator...
    Dar na, greseala a fost a mea pt ca daca nu o tin in viteza pana pe la 8-900 ture cand franez (am relantiul la 750), imi cad din pod turatiile si aparent poate sa moara uneori.

    In fine, sa nu deviez de la subiect prea mult, asta e riscul "meseriei" ca sa-i zic asa. O masina la mana a doua, trecuta de prima tinerete, nu prezinta garantii. Cel putin nu astea la care ne uitam muritorii de rand.
    Mie imi place cand merge bine dar nici nu pot spune ca ma deranjeaza prea tare cand face fite, pt ca-mi place sa bibilesc. :)


    Cat despre costuri, gandeste-te ca masina mea a fost 2000 euro adusa de afara iar cand am terminat cu actele, mutat instalatia GPL pe ea si facute franele, am iesit pe la 4000 euro cu totul.
    De atunci am mai bagat putin cate putin in ea, ba un senzor, ba un furtun, ba o vopsea, dar stii ceva ? Nu ma uit la bani pt ca investesc in confortul meu, practic.
    Traseul meu casa-munca-casa este cam de aproximativ 30 kilometri iar cu masina fac in jur de o jumatate de ora in timp ce cu RATB + metrou fac o ora si un sfert. Asa ca... zi mersi ca ai masina! :D
     
  4. Ciprian A

    Ciprian A șofer

    Putin offtopic. Pai iti consuma putin mai ales la aglomeratia de dimineata pe Drumul Sarii spre Razoare. Imi pare rau ca am sters foto sa vin si cu dovada. :)
     
  5. Baily.

    Baily. șofer

    @florin - ITP-ul il avea pana in februarie 2015, iar cand m-am dus sa il fac, era deja in stare buna. Mai erau doar mici probleme, dar pentru care nu am fost respins.

    @Ameriknu - Sincer, nu imi pare rau de bani, dar stau si ma gandesc cateodata, ba, atat de prost am fost incat sa il cred pe ala ca masina are distributie noua, draci, laci, fara sa ma uit, si ea sa fie praf...
    Ma mai gandesc si la altele, daca iesea mai urat cand mi s-a spart discul de frana? Tabla se repara, dar daca ma urcam pe trotuar, peste vreun pieton?


    Si cred ca in curand ma lasa termostatul, e blocat pe putin deschis, nu isi face racirea cum trebuie, motorul se incinge si.. miroase, problema depistata azi, cand credeam ca am luat foc, mirosea a incins, am sarit din ea de zici ca eram la maraton.
     
  6. Ameriknu

    Ameriknu șofer

    Cred ca vrei sa spui invers. Termostatul blocat pe inchis. :)
    La Escort am avut un termostat care deschidea prea devreme si pur si simplu n-aveam caldura in masina aia pt ca se incalzea greu.

    De curiozitate, n-ai indicator de temperatura motor/lichid racire in bord ? Ca daca stai dupa miros nu e ok. La Escort am pierdut antigelul pe drum, intr-o zi si da, la ala a mirosit a incins inainte sa urce acul de la temperatura pt ca aveam aeroterma pornita dar la Fiesta cand mi s-a oprit electroventilatorul in mers si mi-a urcat temperatura, am vazut in bord ca e pe rosu ca nu mirosea nimic.
    Deci grija mare la asta.
     
  7. Dar ai avut probleme cu masinuta, nu gluma.
    Bine ca au picat pe rand si nu toate odata... Singura parte buna din situatia asta.. sau asa o vad eu. :D
     
  8. Baily.

    Baily. șofer

    @Ameriknu - Antigelul circula continuu, dar nu suficient. Daca dau jos furtunul, antigelul urca si cu motorul oprit, indiferent cat de rece este motorul. Din cate cunosc eu, neavand prea multa experienta, dupa ce opresc motorul, cand este rece, ar trebui sa nu mai urce antigelul.

    Toate indicatoarele inafara de anumiti martori sunt digitale, display-ul este ars, nu am gasit nicaieri de cumparat. Totusi, isi mai revine din cand in cand pe jumatate, si apare o cheie prin bord.
     
    Last edited: 11 June 2015
  9. ionescu liviu

    ionescu liviu șofer

    Dar ce baterie a trebuit la un motor de 0.5 de a costat aşa mult? Eu am un ford ka 1.3 şi trebuie până în iarnă să îi schimb bateria dar mai mult de 150 de lei nu dau pe ea. Mulţi bani daţi pe maşinuţele astea doar pt a le conduce mai devreme. Ka-ul meu a fost mai ieftin, şi nici nu prea se strică, plus că primeşti mult mai mult pt banii daţi.
     
  10. Baily.

    Baily. șofer

    @ionescu liviu - Rombat, pe la 55-60 Ah, 550A.
    O fi motor de 0.5, dar e diesel, in 2 timpi. Am incercat cu o baterie mai slaba inainte si nu a pornit de nici o culoare.


    Iar in legatura cu incinsul, nu stiu cum, dar mi-a mancat aproape jumatate de radiator din antigel, am completat astazi si a mers ceva mai bine, totusi, a avut vreo 2 momente in care a pierdut puterea si a mirosit umpic a incins, urmeaza sa caut un termostat.
     
  11. ionescu liviu

    ionescu liviu șofer

    Nu ştiam că e diesel.
     
  12. Baily.

    Baily. șofer

    Am gasit cauza temperaturii ridicate, imi curge antigel pe sub masina. Nu am mai verificat acum deoarece ploua, dar mai mult ca sigur este radiatorul crapat / spart sau s-a fisurat furtunul de jos, abia am terminat cu problemele cu cel de sus...
     
  13. mihaibzgica

    mihaibzgica șofer

    nu vrei sa auzi asta. dar vinde o si ia altceva. e greu sa renunti la ceva in care ai investit timp, bani si iubire, dar nu are rost sa irosesti aceste resurse. mult succes cu noua masina, poate nu va mai fi lamaie!
     
  14. Baily.

    Baily. șofer

    In februarie fac 18 ani, implicit imi iau B-ul. Am un logan luat de nou, 2007, 50k km, care sta degeaba, mai bine o mai carpesc pe asta pana atunci decat sa caut alt microcar si sa am alte surprize.
     
  15. Numai sa nu ajungi in stadiu asta cu ea :)

     
  16. Baily.

    Baily. șofer

    Am fost si eu in situtia asta, cand am ramas fara electromotor, am incercat sa o pornesc impinsa, fara succes :) Sper sa nu mai ajuns iar in situatii d'astea :)
     
  17. Baily.

    Baily. șofer

    Bad news: Dupa un drum de 50 km, cand sa parchez, mi-a intrat ventilatorul in radiator. Cred ca s-a deplasat iar motorul. Bineinteles ca radiatorul este spart iar ventilatorul s-a rupt.
     
  18. Baily.

    Baily. șofer

    Mai bagam la cheltuiala:
    - Ventilator nou, de origine, 200 lei.
    - Lipitura radiator, 80 lei.

    Doi dintre suportii motorului sunt rupti, din aceasta cauza a intrat ventilatorul in radiator. Suporti noi am deja cumparati, de ceva timp, acum depinde cat costa montarea.
     
  19. ionescu liviu

    ionescu liviu șofer

    De ce nu îi schimbi singur, că nu e greu?
     
  20. Baily.

    Baily. șofer

    Pe cei din fata i-am schimbat singur, dar pentru cei din spate este necesara o rampa, au o pozitie foarte proasta, ajungi foarte greu la ei.
     

Share This Page