1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

VIOFO A119

Discussion in 'Camere Video' started by doru, 25 October 2016.

  1. Am reușit să cuplez camera A119 la monitorul mașinii prin mufa AV. Sigur că nu are calitatea pe care o înregistrează dar ecranul este generos și poți să vezi mult mai bine detaliile imaginii furnizate de cameră.
    7.jpg
    dar se vede foarte bine dacă folosesc PIP în radio.
    5.jpg

    Am reuțit să găsesc și o poziție bună pentru tabletă de așa manieră încât să nu mai am reflex în parbriz atunci când circul noaptea.
    4.jpg
     
  2. doru

    doru șofer

    Nu toate sunt fixe,insa daca se poate obtine un filtru gata reglat e mult mai convenabil,pt ca daca nu exista posibilitate de blocare in pozitie optima,inseamna ca de fiecare data trebuie verificata pozitia ideala si eventual facute ajustari,ceea ce nu e chiar placut.Si eu am optat pt pozitie fixa,chiar daca am muncit ceva pana am obtinut maxim de efect,insa rezultatele sunt multumitoare,mai ales ca nu am investit mare suma,si la vremea respectiva nu era alternativa "de gata" pt cumparat.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Si ca inspiratie,un model mai evoluat,care permite reglaj.Asta e valabil doar daca ai unde prelucra mecanic suportul filtrului(poza nu-mi apartine)
    [​IMG]
     
    Last edited: 12 February 2017
    catalin.suzeanu likes this.
  3. much2furious

    much2furious șofer

    Cum se prezinta camerele voastre dupa cateva luni? Aveti V1? a inceput sa aiba joc prinderea? Mersi!
     
  4. doru

    doru șofer

    Sunt mai multe de spus...sa le luam pe rand.
    Cel mai important aspect,este ca inca functioneaza.
    Am si ceva neajunsuri,insa nu am depistat daca sunt din vina camerei sau a mea.In primul rand,dupa ce umple cardul,nu totdeauna sterge si inregistreaza in continuare.M-am obisnuit cu ea in parbriz,si nu verific filmarile zilnic...se intampla des s-o las si noaptea in masina,desi la inceput o cam luam in casa.Am zis ca mai protejez astfel contactele.M-am trezit de cateva ori la verificare pur aleatorie,ca nu mai aveam zile bune de filmare,desi imi indica de fiecare data ca inregistreaza,nu-mi semnaliza card plin sau altele de genul asta.Am card sony(SDXC) de 64 Gb,cumparat de nou,si m-am obisnuit ca la cca 2 luni sa-l formatez si nu mai am problema pierderii unor filmari.
    In ultimele saptamani,nu porneste singura de fiecare data.Am banuit conectorul intre GPS si camera.N-a fost de acolo,din moment ce am miscat-o si n-a luat-o.Am folosit putin spray contact,desi nu era cazul,contactele arata bine,nu sunt uzate si nici murdare,si tot fara rezultat.Am apasat pe butonul de pornire si a luat-o.Nu face treaba asta in fiecare zi si n-am stabilit o regula cand o face si cand nu.Cu contactul pe suportul GPS nu sunt probleme.M-am invatat si de fiecare data cand pornesc,arunc un ochi pe ecran si daca il vad ca sta stins mai mult de 10 sec dupa ce pornesc motorul,o pornesc eu...se intampla rar,dar merita sesizat.De cateva ori a pierdut din setari.La verificare am gasit rezolutia schimbata fata de ce stabilisem eu(in sensul ca era mai mare),si datele GPS lipsa,GPS-ul pe off,desi eu totdeauna am setat sa am pe imagine toate informatiile.Asta se intampla cu pondere cand se umple cardul,si trebuie sa stearga inregistrarile vechi.De cand formatez eu cardul,se comporta normal,am toate inregistrarile,si setarile se mentin.Se pare ca in toate,elementul comun ar fi cardul.Nu m-am indurat sa investesc pe inca un card de 64Gb,iar cele de 32Gb le termina repede,si nici n-am avut ceva de brand bun ca sa fac ceva incercari.Un alt aspect chiar daca nu deranjant,e nefiresc,are pe sunet un brum deranjant care se aude indiferent daca motorul merge sau nu.Nu afecteaza inregistrarea audio din cabina,de ex se aude si zgomotul de releu de semnalizare,dar as fi fost interesat sa scot un sunet neafectat de acel brum.
    Deocamdata,daca fac exceptie de cele mentionate,se comporta bine,imaginea e buna atat ziua cat si noaptea,deci in caz de nevoie,ma pot baza pe inregistrarile facute...pana la urma de asta le tinem in parbriz.
    Una peste alta,sunt multumit,si nici n-am mai facut sapaturi sa vad ce si cum...stiu ca e in parbriz,isi face treaba si am lasat-o in pace.Filtrul CPL a ramas cel facut de mine.Intre timp am vazut ca au aparut la vanzare,dar mi se par nejustificat de scumpe.Cand nu va mai face servici,voi vedea cu ce o voi schimba,dar sistemul asta de prindere pe parbriz m-a cucerit si cred ca viitoarea nu va fi altfel...in nici un caz nu ma intorc la ventuza.
     
  5. Si la mine joaca un pic, dar nu mai mult decat la alte modele. :)
    ____________________________________________
    Marius de la Analiza de preturi
     
  6. doru

    doru șofer

    Se pare ca acele anomalii n-au fost degeaba.M-am trezit la cateva zile dupa ce am postat aici,ca nu numai ca n-a pornit automat,dar nici la apasarea butonului n-a mai vrut.A ramas blocata in logo.Se auzea sunetul de pornire,aparea logoul viofo 119 si cam atat.Am reinstalat softul,cred ca acum e alta varianta decat cea originala,dar acum merge ca la inceput,adica bine,fara alte probleme(nu ma intrebati amanunte,pt ca n-am facut-o personal,am apelat la niste baieti care fac asta in mod curent).Ca masura de prevedere,am schimbat cardul de 64 cu unul de 32.Nu stiu daca de la asta i s-a tras,dar ramane de vazut.Cum se spune,totul e bine cand se termina cu bine.Cat am avut-o indisponibila,am montat iar ventuza pt fosta camera,un peiying 0014,care merge bine,insa cam vibreaza in suport,si e cam incomoda ca pozitionare.
     
    Last edited: 13 September 2017
  7. Relu.O

    Relu.O șofer

    Eu am gasit o solutie de prindere pe parbriz ( cel putin pentru viofo ) care permite scoaterea camerei cu tot cu GPS in cateva secunde. In plus de asta, punand un pad din cele livrate pe GPS, acesta sta perfect fara niciun pic de joc, si nemaifiind nevoie sa fie scos de pe camera dispare orice fel de joc la intreg ansamblul.
    Mai mult decat atat, alimentarea se poate face direct in camera, solutie mult mai practica decat in GPS.


    c3.jpeg
    c4.jpeg
    c5.jpeg
    c1.jpeg
     
  8. doru

    doru șofer

    Pai si care-i farmecul?De fiecare data sa dau jos si GPS-ul si sa deconectez mufa de alimentare?Odata lipit pe parbriz GPS-ul,nu mai e loc de intors,sta ferm fara nici un pic de joc,mufa este cuplata la GPS si camera se alimenteaza din acesta in momentul cand este montata.Tocmai asta mi-a placut la acest sistem,camera este montata ferm(dpdv mecanic),pozitia pe parbriz este discreta,nu am treaba cu cablul de alimentare,iar demontarea este foarte usoara.Pt cele fara GPS exista suport pt lipit pe parbriz mai plat decat GPS-ul,dar mufa trebuie cuplata-decuplata pe camera la fiecare montare-demontare.Insist pe acest aspect,pt ca am avut camera in parbriz la care mufa interna de alimentare s-a dezlipit dupa o perioada de folosire.Cablajul este destul de firav,punctele de lipire sunt fine si a cedat pur si simplu aliajul de lipit.Se poate face relipire,dar fiind foarte aproape de elemente sensibile la caldura,operatiunea prezinta riscuri.De asta e de preferat ca mufa de alimentare odata cuplata sa ramana asa,indiferent daca este pe masina sau nu, camera.
     
  9. Relu.O

    Relu.O șofer

    E destul de nasol sa ramana chiar si gps-ul lipit pe parbriz. Camera o mai scoti sa-i cureti lentila, sa-i mai faci un update de fw, etc. Sa nu mai vorbim de sistemul de "cuplare" a camerei la gps, care nu o vad bine dupa cateva cuplari/decuplari. Dupa ce am gasit pozitia optima pe parbriz, nic eu nu o scot decat o data la 1-2 saptamani pentru "toaleta".
    Dar ma rog, fiecare face cum doreste, eu am aratat doar un sistem pe care-l consider mult mai civilizat de a monta camera pe parbriz decat a o lipi pe vecie, sau numai gps-ul.

    l.e.
    Am uitat, o scot de fiecare data la spalatorie. Nu cred ca e foarte linistitor sa las specialistii sa sterga parbrizul avand camera sau gps-ul montat.
     
    Last edited: 18 December 2017
  10. doru

    doru șofer

    ''E destul de nasol sa ramana chiar si gps-ul lipit pe parbriz.''

    De ce? La mine ramane ( chiar cu mufa cuplata) si n-am gasit a fi asta o problema. Poate n-am observat eu,de asta intreb.

    Contactele culisante sunt aurite,si dupa un an de folosire,arata bine,nu au deloc urme de uzura,nu fac probleme.
    Cupla de pe GPS mi se pare de bun simt,are pini culisanti cu arc,nu cu tensionare mecanica,de tip lamela de contact,ceea ce face ca presiunea de contact sa fie ferma dar nu abuziva.
     
  11. Relu.O

    Relu.O șofer

Share This Page