cacat cu politia curului. lasa aici linie discontinua si in zone cu vizibilitate pun linie continua. care e logica? vor sa ne omoram cu totii? dupaia cine mai plateste taxe si impozite? nu ar trebui sa isi doreasca ca traim cat mai mult ca sa cotizam la sistem???
Faza e de +, dar eu ma intrebam ce au avut in cap ingineri aia de la drumuri ?
Au facut curba aia in forma de S, intr-un loc deschis fara cladiri , fara copaci, nu era mai simplu sa faca o curba lunga( dulce).
Se pare, ca noi am ramas traditionali pana la sange , pentru a face o strada folosim si acum potecile facute de animale, doar le asfaltam , nu le mai indreptam sa nu stricam traditia. of of
e greu de explicat ce se are in vedere cuiva care nu stie decat ca pentru a construi un drum iti trebuie doar asfalt sa-l torni pe poteci.
pleaca de la un proiect, de la exproprieri, se face un studiu geotehnic, hehe, pana se ajunge la curba aia in forma de s ce de drum e de batut.
si apropo, cred ca drumul ala e foarte vechi.
icsulescu, nu e asa greu , cum zici tu.
-1 proiectul e facut prost , asta ziceam eu.
-2 se pleaca de la expropiere,ok, deci se poate expropia un metru mai stanga sau la dreapta.
-3 pt studiu geotehnic , eu nu cred ca difera asa tare terenul ala de la un metru la altul , ca nu are nisipuri miscatoare sub el.
-4 da drumul e foarte vechi este de fapt poteca animalelor de care vb mai sus , asfaltata doar, fara studiu fara proiect diferit , fara cap..totul cat mai simplu pt baieti de la birou si fara sa gandeasca nimeni la utilitatea drumului.
Ai vazut filmul (forum) cu tunelele , acolo crezi ca nu era mai simplu sa ocoleasca muntele sau sa urce si sa coboare soseaua, decat sa faca totul aproape la acelasi nivel, aproape drept .
Sunt curbe pe care le poti face lejer cu 120/ora, in unele locuri soseau de fapt uneste munti printr-un pod.
A c-am strans din buci soferul golfului…..Pana la noroi… Au fost domni cei cu camioanele si l-au lasat sa se incadreze intre ei… ca de nu ,aparea la alta rubrica/tag..
oricum domnii cu tirurile ca si alti participanti la trafic trebuie sa pastreze o distanta fata de masina din fata, nu cum fac altii tot cu camioane care stau la un metru de cel din fata si cand vrei sa-i depasesti nu poti sa te bagi in fata lor daca intervine ceva
Depinde de cine e facuta, de ex Targu-Jiu Ramnicu Valcea e facuta de mai bine de 7 ani de niste italieni. Cu cateva exceptii in niste locuri drumul se prezinta perfect.
slobozia-calarasi este drum national, sosea impecabila. slobozia-iazu (unde iti rupi masina) este drum european chipurile, de la iazu la braila iar e drumul bun. bine nu asta e ideea. 120 e o viteza acceptabila, avand in vedere conditiile de trafic si situatia carosabilului. daca va uitati atenti, cel cu golful era sa se agate de tir cand s-a repliat.
A … sa inteleg ca mentalitatea generala e „drumul cere , este bun wtf ia sa bag eu 200 ca nu patesc nimic” daca ar fi mers cu viteza legala amandoi nu cred ca s-ar fi ajuns la „frana violenta”
Probabil s-a bagat in depasirea unui vehicul si decat sa reintre in spatele TIR-ului, a zis ca mai bine il depaseste si p-ala, chiar daca vine curba.
Din cate vad eu, drumul este ridicat de la nivelul campului, asadar daca nu avea ala cu Golf-ul loc sa reintre pe sensul lui, ori va ciocneati ori ieseai tu pe camp si posibil sa te rastorni.
omul nu se gandea ca vine un alt bolid cu 120 din sens opus si ca poate sa se reincadreze.
1. tu mergeai prea tare (10%)
2. el a fortat nota fara vizibilitate (90% vina)
chiar daca drumul permite, de ce sa nu ramanem la 90? hai fie 99kmh?!
.
e o problema de mentalitate la noi. si una grava; care compromite siguranta participantilor la trafic in primul rand.
daca viteza maxima pe un segment de drum este „X km/h”, de ce automat trebuie sa presupunem ca aceea este viteza recomandata de rulare, ca sa nu zic ca multi (inclusiv eu) consideram ca si acel +9kmh (avertisment) poate fi utilizat fara stress.
de ce oare in orase unde 50kmh e maxim legal, cine circula cu 35-40 kmh e luat la injuraturi? ah, daca dormi cu 20kmh e alta poveste.
asa si in videoclip. este f bine ca recunosti ca mergi cu 120kmh, nu iti cad tresele, si nici politia nu iti va bate la usa pt amenda (in tara noastra), si poate inveti ceva. alta data poate e nevasta ta in dreapta si nu mai poti evita impactul. si te opresti in copac pe latura nevestii. ce faci?!
eu cand sunt singur e ceva, dar cand am oameni cu mine am grija. si am invatat asta mergand cu persoane in spate (prieteni), care nu se simteau bine pe drumuri cand eu mergeam sportiv sau prea tare. (nepurtand nici centurile, erau ca sacii de cartofi acolo)
incerc sa fac apel la constiinta fiecaruia sa mergem cat mai in siguranta.
Stiu tronsonul acela de cand era facut ca in razboi.
Pentru cine nu stie, sub asfalt se afla 1 metru de pietris, si sub pietris, fosta sosea, cu tot cu gropile aferente si substratul facut varza.
Prima oara cand au asfaltat, in 2 luni au aparut vechile gropi.
Acum vad ca a tinut mai mult, dar avand in vedere ca nu au rezolvat fosta sosea, nu stiu cat o sa mai tina.
Si in legatura cu depasirea. 1. Linii trasate prost. 2.Lipsa de asigurare. Nu te bagi in depasire sperand ca nu vine unu de pe contrasens. Te asiguri ca nu vine, si apoi depasesti. 3. Frane bune masina ta are 🙂
tomita, pt. ca limitele sunt gandite „la gramada”, sunt drumuri unde 90km/h e enorm (nici sa vrei nu poti merge cu acea viteza), altele (cum e asta) unde poti merge linistit cu 140km/h (si mai mult dar nu zic cat ca-mi ia politia carnetul :), superb asfalt, mai bun decat pe A2 ).
Pana la urma el, depasind viteza, a comis o contraventie (pe care si-o asuma) insa idiotul ce s-a aruncat in depasire fara sa aiba vizibilitate a riscat viata catorva persoane, se stie ca nu viteza ucide (ci oprirea).
Și când te gândești câte astfel de situații se întâmplă în fiecare zi… Ar trebui bătuți până recunosc că au greșit, să nu mai facă și a doua oară.
Nu poate spune că nu era linie continuă… am văzut pe afară linie discontinuă și pe serpentine, în munți. Dar nimeni nu făcea o depășirea daca nu era sigur de manevră…
valorile maxime legale sunt ca atare. nu avem ce face.
da, daca un drum permite sa rulezi mai tare si nu pui in pericol nimic, atunci ii dai talpa pe propria piele.
eu am ramas fara carnet pt o chestie de genul asta. singura data. stateau cu radarul pe un sector unde au crescut ulterior (2 saptamani) viteza maxima. nu era nimeni la ora diminetii, sambata, cu soare si frumos. si mai aveam de parcurs inca 500m si ajungeam la destinatie. ma grabeam. nu intereseaza pe iepurii din tufis ca in spiritul fluiditatii, nu ai facut mare scofala.
si in orase, sunt locuri abandonate, cu teren viran, drum perfect, vizibilitate maxima. nici tipenie de civilizatie, de ce si acolo sa mergi tot cu max 50, cand daca ii dai lejer 80 nu incurci pe nimeni.
asta ca o mica paranteza asupra legiferarii limitelor din tara asta de 2 lei vechi.
scopuri turistice. mergi incet, admiri peisajul, inspiri aerul curat al romaniei si vezi fetele senine ale romanilor lipsiti de probleme si batranii senini (nu senili) fara grija pensiilor.
admiri super masinile celor pentru care criza a fost doar pentru altii, ai timp sa-i vezi la fata pe aia de-ti scuipa pe geamul masinii cand te depasesc pe trotuar si asa devii mai patriot si inveti sa-ti iubesti tara si conducatorii.
Foarte aproape de tragedie. Atatia factori au contribuit la evitarea accidentului. Frana pusa de tine, spatiul dintre camioane, frana pusa de camion din spate(cred), faptul ca ai tras dreapta. Bune reflexe.
Aici, cu siguranta, este vorba despre tronsonul Dragalina/Drajna – Slobozia. ( recunosc Combinatul Chimic ).
Fac saptamanal de 2, 3 ori aceasta ruta si pana acum am fost pus in aceeasi situatie de vreo 3 ori ! O data chiar am iesit de pe carosabil ca sa poata trece sinucigasul !
Aceleasi circumstante in toate cele 3 cazuri ! si mentionez ca o parte din vina, o au NESIMTITII DE TIR-isti care circula in coloane de cate 2, 3 BARA LA BARA !
Ori fi fost inconstienti cei care au incercat depasirile de genul asta, dar si camionagii astia sunt dea dreptul nesimtiti ! De multe ori nici nu se uita in retrovizoare ca sa te vada ca intrii in depasire
Am fost pus si in situatia nebunului asta, de a depasi coloane de tir bara la bara ! Insa am stat in spate cu semnalul pus, am claxonat ca sa ma fac auzit iar cand am prins vizibilitate si loc suficient m-am bagat.
Eu cand dau de nesimtiti d-astia fac altceva ! Depasesc primul tir si in momentul cand am reusit sa ma bag in fata lui franez si il tin in spate pana se fac vreo 50 de metri intre tir-ul din spate si cel din fata ! si asa inteleg retardatii ca trebuie sa lase spatiu intre ei pentru a fi depasiti !
Oricum traim intr-o tara de 2 lei cu oameni de 2 lei ! ROL nu RON !
O zi buna !
Sunt multi nebuni din astia frate. Combinatia perfecta era acolo, curba, tir in fata, masina in spate, vizibilitate 0. Poti sa te duci rau din cauza unui tampit ca ala. Nu ii suport pe prosti la volan.
Eu m-am speriat stand in fata calculatorului
eu nu m-am speriat, ca din moment ce ai pus filmu aici ai supravietuit sau n-ai facut accident deloc, ca si in cazult de fata.
PS: frumoasa noua fatza a site-ului
Frana nu se vede asa violent insa colegul din dreapta a varsat cafeaua pe jos! Audio l-am scos din motive de injuraturi grave 🙂
era golf, nu se punea problema sa nu reuseasca depasirea
si ce daca era golf, crezi ca golful e ceva ultra super masina tare, daca era un golf de 1.4, nu te supara dar golful nu e un muscle car
Cred că Robinho era sarcastic…
Era golf…mai bine depasea un logan 1.4 !
frumos site-ul, mult mai luminos
cacat cu politia curului. lasa aici linie discontinua si in zone cu vizibilitate pun linie continua. care e logica? vor sa ne omoram cu totii? dupaia cine mai plateste taxe si impozite? nu ar trebui sa isi doreasca ca traim cat mai mult ca sa cotizam la sistem???
prietene nu mai vb prostii. vezi ca nu politia iti trage tie liniile pe asfalt.
Ba da, administratorul de drum traseaza liniile cu avizul politiei, deci politia a aprobat trasarea liniilor discontinue pe portiunea aia.
cine spune ca acolo nu e vizibilitate? se vede pana hat departe. ala cu vw a vazut sigur, da’ asa’s unii mai indrazneti
Faza e de +, dar eu ma intrebam ce au avut in cap ingineri aia de la drumuri ?
Au facut curba aia in forma de S, intr-un loc deschis fara cladiri , fara copaci, nu era mai simplu sa faca o curba lunga( dulce).
Se pare, ca noi am ramas traditionali pana la sange , pentru a face o strada folosim si acum potecile facute de animale, doar le asfaltam , nu le mai indreptam sa nu stricam traditia. of of
e greu de explicat ce se are in vedere cuiva care nu stie decat ca pentru a construi un drum iti trebuie doar asfalt sa-l torni pe poteci.
pleaca de la un proiect, de la exproprieri, se face un studiu geotehnic, hehe, pana se ajunge la curba aia in forma de s ce de drum e de batut.
si apropo, cred ca drumul ala e foarte vechi.
icsulescu, nu e asa greu , cum zici tu.
-1 proiectul e facut prost , asta ziceam eu.
-2 se pleaca de la expropiere,ok, deci se poate expropia un metru mai stanga sau la dreapta.
-3 pt studiu geotehnic , eu nu cred ca difera asa tare terenul ala de la un metru la altul , ca nu are nisipuri miscatoare sub el.
-4 da drumul e foarte vechi este de fapt poteca animalelor de care vb mai sus , asfaltata doar, fara studiu fara proiect diferit , fara cap..totul cat mai simplu pt baieti de la birou si fara sa gandeasca nimeni la utilitatea drumului.
Ai vazut filmul (forum) cu tunelele , acolo crezi ca nu era mai simplu sa ocoleasca muntele sau sa urce si sa coboare soseaua, decat sa faca totul aproape la acelasi nivel, aproape drept .
Sunt curbe pe care le poti face lejer cu 120/ora, in unele locuri soseau de fapt uneste munti printr-un pod.
@gopo esti inginer? eu da 😀
la drumuri ?
de asta le tii partea ??
ok
dar eu stiu ca se pot face si strazi mai drepte..chiar si in ro.
nu la drumuri, dar am lucrat si drumuri 😀
nu , doar ca eu am mers pe multe drumuri si stiu ca e posibil ce zic eu
asta e in romania??:O exista asemenea strazi in romania???
A c-am strans din buci soferul golfului…..Pana la noroi… Au fost domni cei cu camioanele si l-au lasat sa se incadreze intre ei… ca de nu ,aparea la alta rubrica/tag..
in cazuri din astea cat ai fi de rau , tot ii lasi loc sa se replieze la cate unul din asta mai aventuros…apoi ii umpli frigiderul
oricum domnii cu tirurile ca si alti participanti la trafic trebuie sa pastreze o distanta fata de masina din fata, nu cum fac altii tot cu camioane care stau la un metru de cel din fata si cand vrei sa-i depasesti nu poti sa te bagi in fata lor daca intervine ceva
Toata lumea zice de aceea dunga discontinua … dar 120 km/h pe drumu ala ??? mai mult ca sigur si „colegul de dupa colt” avea peste limita .
Drumul cere si mai bine de 120, doar ca trebuie sa respecte fiecare regulile de baza( 1-nu vezi , nu te bagi. 2-nu ai putere, nu depasesti.)
eu in locul primului tirist i-as fi zis prin statie celui din spate sa ii faca loc boului ca tiristul te-a vazut de mult timp
la primul TIR nu se vede vreo antena de statie, doar la al doilea
pentru conformitate este tronsonul Drajna-Slobozia. Soseaua e perfecta!
@VM: dar nu pentru foarte mult timp 😛
Depinde de cine e facuta, de ex Targu-Jiu Ramnicu Valcea e facuta de mai bine de 7 ani de niste italieni. Cu cateva exceptii in niste locuri drumul se prezinta perfect.
subscriu!
slobozia-calarasi este drum national, sosea impecabila. slobozia-iazu (unde iti rupi masina) este drum european chipurile, de la iazu la braila iar e drumul bun. bine nu asta e ideea. 120 e o viteza acceptabila, avand in vedere conditiile de trafic si situatia carosabilului. daca va uitati atenti, cel cu golful era sa se agate de tir cand s-a repliat.
A … sa inteleg ca mentalitatea generala e „drumul cere , este bun wtf ia sa bag eu 200 ca nu patesc nimic” daca ar fi mers cu viteza legala amandoi nu cred ca s-ar fi ajuns la „frana violenta”
citeste tot , nu citi printre randuri
Să înțeleg că sunt unii care nu pricep că dacă nu ai vizibilitate nu te bagi la depășiri ?
Putea VM sa mearga cu 90, la distanta aia tot trebuia sa se propteasca in frana si sa isi faca 80 de cruci sa aiba ciumpalacul loc de repliere
Sa-ti pui si tu un watermark. Nu neaparat cu trafictube 🙂 .
corect! nu stiam ce lipseste. promit sa fie cu trafictube 🙂
Wow! Mi s-a zbarlit pielea, imi place noua infatisare a site -ului!
Probabil s-a bagat in depasirea unui vehicul si decat sa reintre in spatele TIR-ului, a zis ca mai bine il depaseste si p-ala, chiar daca vine curba.
Din cate vad eu, drumul este ridicat de la nivelul campului, asadar daca nu avea ala cu Golf-ul loc sa reintre pe sensul lui, ori va ciocneati ori ieseai tu pe camp si posibil sa te rastorni.
mama mama mama,ce panarama de sofer,iesea acolo un macel in caz ca…waw +
nu numai soferul e de vina ci si cei care au trasat liniile… dar asta s-a mai discutat deja …
omul nu se gandea ca vine un alt bolid cu 120 din sens opus si ca poate sa se reincadreze.
1. tu mergeai prea tare (10%)
2. el a fortat nota fara vizibilitate (90% vina)
chiar daca drumul permite, de ce sa nu ramanem la 90? hai fie 99kmh?!
.
e o problema de mentalitate la noi. si una grava; care compromite siguranta participantilor la trafic in primul rand.
daca viteza maxima pe un segment de drum este „X km/h”, de ce automat trebuie sa presupunem ca aceea este viteza recomandata de rulare, ca sa nu zic ca multi (inclusiv eu) consideram ca si acel +9kmh (avertisment) poate fi utilizat fara stress.
de ce oare in orase unde 50kmh e maxim legal, cine circula cu 35-40 kmh e luat la injuraturi? ah, daca dormi cu 20kmh e alta poveste.
asa si in videoclip. este f bine ca recunosti ca mergi cu 120kmh, nu iti cad tresele, si nici politia nu iti va bate la usa pt amenda (in tara noastra), si poate inveti ceva. alta data poate e nevasta ta in dreapta si nu mai poti evita impactul. si te opresti in copac pe latura nevestii. ce faci?!
eu cand sunt singur e ceva, dar cand am oameni cu mine am grija. si am invatat asta mergand cu persoane in spate (prieteni), care nu se simteau bine pe drumuri cand eu mergeam sportiv sau prea tare. (nepurtand nici centurile, erau ca sacii de cartofi acolo)
incerc sa fac apel la constiinta fiecaruia sa mergem cat mai in siguranta.
Stiu tronsonul acela de cand era facut ca in razboi.
Pentru cine nu stie, sub asfalt se afla 1 metru de pietris, si sub pietris, fosta sosea, cu tot cu gropile aferente si substratul facut varza.
Prima oara cand au asfaltat, in 2 luni au aparut vechile gropi.
Acum vad ca a tinut mai mult, dar avand in vedere ca nu au rezolvat fosta sosea, nu stiu cat o sa mai tina.
Si in legatura cu depasirea. 1. Linii trasate prost. 2.Lipsa de asigurare. Nu te bagi in depasire sperand ca nu vine unu de pe contrasens. Te asiguri ca nu vine, si apoi depasesti. 3. Frane bune masina ta are 🙂
tomita, pt. ca limitele sunt gandite „la gramada”, sunt drumuri unde 90km/h e enorm (nici sa vrei nu poti merge cu acea viteza), altele (cum e asta) unde poti merge linistit cu 140km/h (si mai mult dar nu zic cat ca-mi ia politia carnetul :), superb asfalt, mai bun decat pe A2 ).
Pana la urma el, depasind viteza, a comis o contraventie (pe care si-o asuma) insa idiotul ce s-a aruncat in depasire fara sa aiba vizibilitate a riscat viata catorva persoane, se stie ca nu viteza ucide (ci oprirea).
carco, eu m-am saturat sa-ti dau dreptate mereu. 🙂
gandesti ca un om mare , imi place (vezi ca nu fac misto ) ai un pozitiv de la mine
oprirea brusca, as putea completa 😀
+ pt clip 🙂
liniile trasate sunt ok, atunci cand in fata ai o masina mica, ai si vizibilitate dar cand ai una cat o casa… astepti cumite pe banda ta
hahaha, eu ma uitam dupa un animal sa apara de pe marginea strazii si nici n-am observat „animalul” :)))
Daca as putea ti-as da si + si – , – pentru ca ai depasit viteza 😉 asa ca nu pot am dat +
Și când te gândești câte astfel de situații se întâmplă în fiecare zi… Ar trebui bătuți până recunosc că au greșit, să nu mai facă și a doua oară.
Nu poate spune că nu era linie continuă… am văzut pe afară linie discontinuă și pe serpentine, în munți. Dar nimeni nu făcea o depășirea daca nu era sigur de manevră…
valorile maxime legale sunt ca atare. nu avem ce face.
da, daca un drum permite sa rulezi mai tare si nu pui in pericol nimic, atunci ii dai talpa pe propria piele.
eu am ramas fara carnet pt o chestie de genul asta. singura data. stateau cu radarul pe un sector unde au crescut ulterior (2 saptamani) viteza maxima. nu era nimeni la ora diminetii, sambata, cu soare si frumos. si mai aveam de parcurs inca 500m si ajungeam la destinatie. ma grabeam. nu intereseaza pe iepurii din tufis ca in spiritul fluiditatii, nu ai facut mare scofala.
si in orase, sunt locuri abandonate, cu teren viran, drum perfect, vizibilitate maxima. nici tipenie de civilizatie, de ce si acolo sa mergi tot cu max 50, cand daca ii dai lejer 80 nu incurci pe nimeni.
asta ca o mica paranteza asupra legiferarii limitelor din tara asta de 2 lei vechi.
scopuri turistice. mergi incet, admiri peisajul, inspiri aerul curat al romaniei si vezi fetele senine ale romanilor lipsiti de probleme si batranii senini (nu senili) fara grija pensiilor.
admiri super masinile celor pentru care criza a fost doar pentru altii, ai timp sa-i vezi la fata pe aia de-ti scuipa pe geamul masinii cand te depasesc pe trotuar si asa devii mai patriot si inveti sa-ti iubesti tara si conducatorii.
Foarte aproape de tragedie. Atatia factori au contribuit la evitarea accidentului. Frana pusa de tine, spatiul dintre camioane, frana pusa de camion din spate(cred), faptul ca ai tras dreapta. Bune reflexe.
Aici, cu siguranta, este vorba despre tronsonul Dragalina/Drajna – Slobozia. ( recunosc Combinatul Chimic ).
Fac saptamanal de 2, 3 ori aceasta ruta si pana acum am fost pus in aceeasi situatie de vreo 3 ori ! O data chiar am iesit de pe carosabil ca sa poata trece sinucigasul !
Aceleasi circumstante in toate cele 3 cazuri ! si mentionez ca o parte din vina, o au NESIMTITII DE TIR-isti care circula in coloane de cate 2, 3 BARA LA BARA !
Ori fi fost inconstienti cei care au incercat depasirile de genul asta, dar si camionagii astia sunt dea dreptul nesimtiti ! De multe ori nici nu se uita in retrovizoare ca sa te vada ca intrii in depasire
Am fost pus si in situatia nebunului asta, de a depasi coloane de tir bara la bara ! Insa am stat in spate cu semnalul pus, am claxonat ca sa ma fac auzit iar cand am prins vizibilitate si loc suficient m-am bagat.
Eu cand dau de nesimtiti d-astia fac altceva ! Depasesc primul tir si in momentul cand am reusit sa ma bag in fata lui franez si il tin in spate pana se fac vreo 50 de metri intre tir-ul din spate si cel din fata ! si asa inteleg retardatii ca trebuie sa lase spatiu intre ei pentru a fi depasiti !
Oricum traim intr-o tara de 2 lei cu oameni de 2 lei ! ROL nu RON !
O zi buna !
Sunt multi nebuni din astia frate. Combinatia perfecta era acolo, curba, tir in fata, masina in spate, vizibilitate 0. Poti sa te duci rau din cauza unui tampit ca ala. Nu ii suport pe prosti la volan.
Noroc cu al doilea tir ca i-a facut loc, ca altfel cine stie.