Ghid achizitie camere video auto

It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Încă-mi tremură genunchii

Adăugat de razvanbb
1086
Ce mai caută lumea:
  • de ce îmi tremură genunchii
  • de ce tremura genunchii?
  • iti tremura genunchi

96 comentarii

  1. Bai da’ PROST! Blocheaza rotile si le mai si vireaza. Vai de cine l-a invatat sa conduca.

  2. Ursul Grizonat

    Defectiuni grave la sistemul de franare. Nerespectarea greutatii maxime admise. 112 call. Jail. Intr-o ţară normală ! Cât mai aşteptăm normalitatea ?

    • Ce defecţiuni grave la sistemul de frânare?
      Roţile s-au blocat aşa cum e normal la un vehicul fără ABS.

  3. MikeOnline!

    Asta e cel mai bun video ce poate fi dat dovada celor care insista ca puterea nu e un element de siguranta, ci dimpotriva. Sa fi avut un 150 de cai, trebuia sa ai sange rece de-a binelea ca sa reusesti sa eviti asa cum ai reusit tu.

    Ma bucur ca nu s-a intamplat nimic. Sper ca evenimentul sa fie o palma peste ceafa adormitului din VW.

  4. @Mike, la aia ma gandeam si eu. Noroc ca am avut putere.

    Bine, intodeauna in astfel de cazuri las saptiu de manevra in fata, masina in viteza si sunt ochii in retrovizoare.

  5. Pune avarile cand ai in fata coloana oprita. Te poate scuti de faze din astea.

  6. Razvan, nu stiu ma ce au toti cu tine.

    Bine ca ai avut stare de spirit si aparent, bine ca esti paranoic.

  7. s-a dus sanie ce mai..bine c-ai avut un pic de noroc si prezenta de spirit

  8. Avem si sectiunea „clipul anului”?!
    Excelenta reactia si conduita (paranoic de) preventiva.

  9. Ce avea ala in cap ?….

  10. Teroristul

    De albit…parul.

  11. Cred ca maestrul acela a dat minus… bine ca nu s-a intamplat nimic.

  12. Incarcatura prea mare pe spate, anvelope pilaf, sofer prost. Ingrediente „perfecte” de carnagiu…

  13. Cred ca are stergatoare proaste si i-au intins toata mizeria pe parbriz. Daca prindea aderenta intra in vw la cat a tras de volan.Au unii o orientare in spatiu de te doare capul, nu mai bine tragea in partea celalta de volan , pe banda libera ?

    • Prindea aderenţă doar dacă lăsa piciorul de pe frână.
      Aşa reacţionează orice vehicul fără ABS, îşi păstrează direcţia de deplasare indiferent în ce direcţie învârţi roţile.

  14. Teroristul

    Tragea degeaba, deja intrase in derapaj pe soseaua umeda.

  15. audstele01

    +Conducerea preventiva si anticiparea reactiilor…. bun exemplu 🙂 te-ai salvat .

  16. Teroristul

    Deaia e’ bine sa incetinesti din timp cand dai de semafoare/ blocaje neprevazute.
    Neaparat avariile puse, sa vada bezmeticu’ din spate.

  17. Super win, ce sa mai, ai avut o reactie excelenta. Felicitari!

  18. defectiuni grave la sistemu de franare? … you have to be kidding me… s-au blocat rotile, a franat omu ca un…. oricum … neatentia costa …. bine ca ai fost tu atent si pentru el 🙂

  19. Mesterul cu VW-ul e criminal nu glumeste. Buni aia 150 de cai dar mai ales tractiunea integrala. Te-a ajutat si viteza ta de reactie dar cel mai mult masina, multe derapau la modul cum ai plecat de pe loc. Altul nu avea norocul tau.

  20. lucianian

    nu pot sa inteleg cum a derapat asa mult ala cu duba… Doar nu era gheata ce naibA

  21. Ai plecat cu a 2-ua?

  22. Teroristul

    Cauciucuri de 2 lei, alea-s de vina.

  23. Am patit asa ceva, numai ca eu oprisem (incet si tot asa, la ceva distanta fata de obstacolul din fata) la o trecere de pietoni.
    Cand l-am vazut in retrovizoare cum vine cu rotile blocate (nu era atent la traficul care era aparent foarte lejer apoi m-a vazut tarziu si a actionat neinspirat) , am demarat si m-am dus pe contrasens – care era liber.
    Norocul dobitocului ca nu a ajuns sa intre in mine si nici nu a dat peste pietonul de pe trecere – care vazandu-l cum vine a iutit si el pasul si a iesit din raza de actiune a tampitului care a reusit sa se opreasca oarecum ( „oarecum” pentru ca si-a continuat ulterior rularea, fara sa opreasca putin cat sa isi traga sufletul macar) la vreo 10 metri dupa trecere.
    Indiferent de aptitudinile noastre si de capabilitatile masinii, si in cazul tau si in al meu a fost vorba si de noroc, a existat spatiu unde sa ne ducem, altfel …

  24. Cati erau in masina ? Cred ca de la toti a luat cate o palma „soferul” … oricum, reflexe de milioane 🙂

  25. RazvanHDd

    @gogu are 300 nu 150.. si da.. sunt de acort. tractiunea integrala l-a ajutat destul de mult in bazinul ala cu apa… 😀

  26. f bune reflexe ai avut.. +
    nui vb de cauciucuri sau nimic altceva..daca lasa frana putea sa treaca lin pe langa u cu riscul sa il loveasca pe cel din dreapta sau cel din stanga..

  27. o biscuite

    probabil abs lipsa sau defect. chiar daca masina incepe sa acvaplaneze, cu abs poti cat de cat sa virezi si sa indrepti masina unde vrei.
    conteaza si gumele. daca si alea erau cu sute de mii de km la bord…
    noroc si de demarajul subarului.

  28. Teroristul

    Nu cred ca Transporterul ala are ABS, e’ prea veche.

  29. eu am patit asa cu o masina cu abs..dar daca lasi frana poti sa virezi stanga sau dreapta..daca nu e gheata pe jos..parerea mea..si de acvaplanare nu poti vb decat la viteze peste 100 sau prin apropierei…acvaplanare patesti cand te bagi intro balta cu 90 100 la ora..

  30. @razvan: noroc cu 4×4 ca degeaba aveai putere daca era pe 2 roti toata

  31. @razvanbb, felicitari pentru reflexe!!! stii cum e vb aia, „expect the worse, but hope for the best…”

  32. eviantrope

    nu pot sa cred ca inchileaza rotile si le si bracheaza…un idiot notoriu, cred ca erau cu petu de bere la posta prin masina si maneaua la maxim!!! Mega + pentru promptitudine

  33. a franat gresit. Nu franezi brusc sa blochezi rotile, mai ales pe o asa vreme. Nu mai ai nicio aderenta.

  34. alexyss188

    uneori e bine sa fii paranoic asa cum ai zis si tu…

  35. M’am c**** pe mine!! Reflexe extraordinare! Un alt plus, este suspansul video’ului.. Bun edit, bine gandit! Nu stiam ce se intampla, si inainte de „continuare” bineinteles, eram: „aolo!”

    ++

  36. excelent, bravo !

  37. Asa am patit si eu o faza de genul doar ca eu eram oprit sa fac la stanga, am semnalizat si m am oprit. Ala din spatele meu mai greu a oprit, si ala din spatele lui nu a mai putut opri, veneau masini de pe contrasens, si ma uitam in retrovizor ca vedeam ca vine tare, si am asteptat cand am vazut ca il impinge pe ala din spatele meu catre mine, am plecat instant si vedeam cum se apropie de mine. E crunta senzatia.

  38. Fara a generaliza : unii soferi de DB, IF, IL, PH, GR, ETC, printre cei mai prosti din lume ( din pacate in aceste judete procentul este foarte mare )

  39. hazbizarai

    Reacţie excelentă! +

    Şi ca să băgăm şi maşina în seamă, o persoană foarte apropiată a ta, exclama, într-un material pus de tine: Ce tare e Subaruuu! 🙂

  40. Preventiv,atent in oglinzi(deci unii nu le au degeaba),spirit de observatie,altul oprea in curul celui din fata si se infingea cu picorul in frina sau acceleratie,respectele mele 😉
    Referitor la camioneta,conducatorul era 100% ud,dar nu de la ploaie 😀
    +

  41. Ai avut noroc ca nu era nimeni in dreapta. asa si cu mine la faza cu copilul. bine ca s-a intimplat asa. Boul ala poate invata ceva din intimplarea asta dar ma indoiesc. Va fi la fel de ignorant ca inainte

  42. minus, pt. ca ai franat mult mai devreme decat trebuia, daca nu franai de la 300 de metri, cu siguranta nu venea peste tine in halul ala, dar asa probabil a schimbat privirea de la drum 1-2 secunde si cand s-a uitat din nou s-a trezit ca mai are putin si intra in tine. Nu il scuz, e clar ca el e vinovatul principal dar indirect si tu porti o parte din vina. Sper ca intelegi ce vreau sa spun, e ca si cand doua masini circula normal si brusc cea din fata ii franeaza celeilalte total aiurea
    P.S. mai era destul pana unde incepea coloana fata de unde ai inceput tu franarea

    • @phaenius: Nu stationam. Aveam 30 km/h in zona de limita 70. Distanta pana la coloana era de 20m. Eram in treapta a doua.

  43. @phaenius

    Razvan a franat preventiv, ala cu VW n-are nici o scuza, era datoria lui sa beleasca ochii. Daca nu lasa spatiu era foarte probabil sa vedem un accident in lant.

  44. Perfect de acod cu phaenius, doar ca l-as completa: trebuia sa avanseze pana lanaga coloana, accelerat, apoi sa franeze brusc, cu blocat de roti, sa apuce sa vada si ala din spate ca-i coloana.

    Asa „se procedeaza”, nu te pui sa faci cum a facut rzavan, sa franezi brusc cand mai ai aproximativ 378.5 metri pana la coloana si sa-i surprinzi pe toti din spate care se asteapta sa fie singuri pe drum. De fapt nu chiar singuri, unii unii au saci cu moloz si cauciucuri varza la ei, sa nu se plictiseasca.

  45. da asa este, 99% e vina celui cu Vw
    stai-acolo, cine vrea sa inteleaga intelege, cine nu, face ironii fara rost ca tine

  46. @phaenius: ai implinit 14 ani? ti-au dat buletin?

  47. @phaenius nimic mai adevarat! Sau ca tine, care asista la o lectie de condus preventiv dar nu-i in stare s-o recunoasca.

    Timp de 10 secunde razvan tot reduce viteza si daca ai fi fost atent, vedeai ca NU E OPRIT cand ala se apropie de el. Trebuie sa fii tampit sa stai in spatele unuia care reduce viteza timp de 10 secunde, cu avarii, si sa nu-ti dai seama si nici sa nu vezi ca ai un obstacol, coloana, etc.
    Daca oprea asa cum sugerezi tu ca ar fi trebuit sa opreasca, acuma ne uitam la un accident carambol.

  48. Daca se intampla sa te atinga, mai ca imi venea sa plang. Serios.
    Asta daca erai cu subaru 😛

  49. lumini aprinse din părţi. te-ai dat jos cu bâta şi i-ai spart mufarina?

  50. @vali: Chiar, la asta nu m-am gandit.

  51. pinguinu nuclear

    @stai-acolo – suptil…

  52. @razvanbb, mda, pe film distanta pare mult mai mare. In cazul asta, imi fac mia culpa, e vina 100% a soferului Vw.

  53. Acum zi, razvanbb, cum se numeste stilul asta de condus al tau, pe care foarte multi il ignora iar altii chiar fac misto de de el? Da, stilul asta care include chestii gen un claxon usor cand te apropii de o intersectie cu masini parcate peste tot si deci vizibilitate zero iar printre ele zaresti o masina venind din dreapta de pe o straduta, care sigur nu te vede? Stilul care include chestii gen dat faza lunga pentru cateva zeci de secunde noaptea cand din sens opus vezi o pereche de faruri.
    Sunt multi viteji pe soselele patriei, care nu ezita sa eticheteze in fel si chip stilul asta de condus, pana cand ii vedem la stiri.
    Oare cati din cei care isi dau cu parerea pe aici pe site ar fi oprit in felul in care ai oprit tu, si nu ar fi mers ca bezmeticii pana cu cativa metri inainte de coloana dupa care s-ar fi infipt ca dobitocii in frana?

    • @Leo: stilul se numeşte „am condus prin alte ţări şi am invătat chestii, plus sunt conştient că sunt şi alţii pe şosea”.

  54. In cazul in care filmarea a fost facuta ieri – erau 2 accidente in acelasi timp pe podul care trece peste centura: pe sensul Ploiesti-Bucuresti erau vreo 3 rable (nu mai retin marcile), dar parca era si o Dacie straveche printre ele – probabil primul a pus frana iar ceilalti doi s-au infipt in el – iar pe sensul Bucuresti-Ploiesti era un seria 5 parca (de pe vremea cand eram eu la gradinita) infipt intr-un A (ceva de la 6 in sus) ceva mai nou. Tind sa cred ca A6-le a intrat de pe centura si crezut ca taranul sau „mexicanul” din BMW are bun simt si nu-l doare mana sa treaca pe banda 2 sau 3, sau a oprit sa dea prioritate celor ce venea dinspre Bucuresti iar BMW-ul a zis ca aia cu masini ca ale lor nu trebuie sa dea prioritate.

  55. leo, e vorba de o masina cu 300 de cai si tractiune integrala. nu ne permitem toti asa ceva, asa ca nu vorbi sa te afli in treaba.

  56. @phaenius – Ce nu-ti permiti? Sa incetinesti din timp si sa parcurgi ultimii 10 metri cu 30 sau cu 20 la ora in loc sa mergi cu 80 pana mai ai 5 metri si dupa aia sa te infigi infigi in frana?

    Cred ca n-ai inteles ce am vrut sa zic. Mai citeste o data, te rog.

  57. Ca vei accelera era evident ! Nu m-am indoit (deci nu am ramas indoit prin urmare) nici o clipita. Ce nu m-am asteptat, sa fie accelerarea asa de lina (comparativ cu puterea maxima a masinutei) 🙂 Erai pe modul de oras .. nu pe supersport .. cred …

    Propun sa iti montezi un gadget pe spate, interior, ceva cu leduri multe .. cu text schimbabil, PERICOL ! ATENTIE FRANEZ !

    Varianta ajutatoare ar fi ca iti admira ala masina si atat de complexat a fost incat la privelistea stickerelor de pe spate sa isi doreasca o colaborare „apropiata” !

    Ma rog, fireste ca evident + cu +.
    Cunosc eu cativa vizitatori pe aici care nu vor pricepe nici la reluare efectul franarii bruste pe carosabil ud sau umed, nu mai vorbim de efectului giratiei volanului la o asemenea frana. Ne kkm in ea de inertie, de greutate totala si cum ne influenteaza in astfel de cazuri !!!!

  58. Era suficienta partea a doua. Sau chiar „sunt constient” si atat.

  59. Leo
    Pt mine ar fi fost necesara si prima parte, in cazul in care nu am condus pe afara ! Oricat de autodidact ma cred, conduita preventiva nu poate face minuni si sa am relevatii de genu asta daca nu le vezi prin alta parte !

    Tataia meu de 80 de ani cand conducea duminica virgula cu numere pare nu stia ca avariile pot semnaliza si altceva decat o defectiune a propriei carute !

  60. TrinitYCta – in unele „strainatati” nu inseamna si altceva. De-aia trebuie sa fii atent la drum cand conduci, nu sa te culci pe o ureche gandind ca au altii grija de tine.
    In gramada de soferi din Romania s-au strecurat tot felul de specimene: din aia care considera ca o calatorie cu masina nu e altceva decat un prilej de stat la taclale cu ceilalti ocupanti, din aia care stau calare pe telefon fara hands-free sau ceva similar si uita de ce se afla in spatele volanului, din aia care cred ca ei au drepturi, gen sa se simta ei relaxati in trafic, indiferent de ce se intampla in jurul lor, dar nu si obligatii, din aia care nu au capacitatea sa reactioneze la timp la viteze mai mari decat cea a mersului pe jos, sau cocalari ca aia de la Tulcea, care s-au gandit ca este egal cu zero sa faca pe cocosii doar la ei in ograda unde nu-i vede nimeni si ca trebuie neaparat sa le arate si altora ce tari sunt ei, etc, etc, etc.

  61. Condus preventiv..imi place ce vad, bravo @razvanbb, + pt postare din partea mea…cat despre conducatorul VW ar trebui sa-si deschida ochii cand conduce, daca era atent nu ajungea in sa-si blocheze rotile ca avea loc destul sa franeze, ca si tu ai franat din timp si deloc brusc!

  62. Un motiv în plus să procedez în continuare cum ai procedat și tu în cazul în care în față e coloana oprită, să fiu „paranoic”. Asta după ce mi-am luat-o o dată în spate tot de la un dobitoc din-ăsta. Un bun exemplu de condus preventiv.

  63. blackblack13

    Serios ca asta e cel mai prost specimen din trafic clar, hai ca e prost si nu e atent si nu franeaza din timp, dar mai si vireaza stanga, care, pe langa faptul ca avea un passat paralel cu el, mai e si scoarul ala, iar in caz ca nu ar fi subvirat masina, putea sa sara chiar in contrasens si sa faca ravagii.
    In concluzie, felicitari pentru reflexe, cred ca 1% din soferi chiar fac chestia asta, si reusesc sa gandeasca la rece, si sa nu te fixezi cu ochii in retrovizoare si sa strangi din dinti, cat despre celalalt „geniu”, DB 08 YND, daca-l vad pe strada parchez masina si merg pe jos.

  64. nu a aparut pe tv ?! 😀

  65. Marius Buz

    nu prea mai apar, ca nu mai pot mujicii de acolo sa stearga watermarkurile 🙂
    paranoia e buna citeodata, de tinut minte. sa va urma exemplul cu proxima ocazie.

  66. Eu l-as fi articulat pe dobitoc, sa se invete minte. Ca altfel uita usor cele intamplate si data viitoare va proceda la fel.

  67. se poate intampla oricui, o secunda nu te uiti la ala din fata si esti mancat… eu era sa ii fac asta unuia uitandu-ma la el pentru ca omul franase sa ii lase pe unii sa intre care asteptau civilizat la cedeaza (breteaua de peste obor spre Ferdinand)
    un prieten de familie, l-a tamponat pe unul din spate uitandu-se la el si nerealizand ca trebuie sa franeze, se gandea la altceva.

  68. Oi` fi eu paranoic, dar in absolut orice situatie de oprire in loc in care nu trebuie oprit de obicei (adica exceptie intersectii etc.) pun avariile; pe centura orasului cand e trafic la 10 km/h si sunt nevoit sa incetinesc de la o viteza normala de 70-80 km/h, in afara localitatilor … peste tot.

    Bine, idioti tot vor fi, dar consider ca avariile + cele trei stopuri de frana sunt mai vizibile.

  69. @florin. Nu e voie sa lasi sa se intample asta pe un drum foarte aglomerat cum e DN1, cu limita de 70 kmh si in conditiile astea meteo.

  70. @CRP

    Nu esti paranoic, esti obligat prin lege sa pui avariile in astfel de situatii. A precizat ca le avea puse…

  71. Alexandru

    Acelasi individ, saptamana trecuta miercuri, urca pe podul Grant dinspre sos. Giulesti si s-a gandit sa intre pe pod fara sa cedeze trecerea sarind pe b2. Masina plina de „dorei” revoltati si galagiosi ca au primit claxoane de la mine si inca un domn sofer participant la trafic.

  72. OVIDYU_Tec

    am dat „-” din greseala. geniala reactia ta +

  73. c amionagiu

    excelent condus 🙂

  74. Spre rusinea mea am patit si eu ceva asemanator recent, fiind in masina care era sa provoace accidentul. Sunt sofer incepator, abia am de 1 an permisul si vreo 35.000 km la activ.

    Ud pe jos, pe stefan cel mare, skoda fabia fara abs, plecasem de 5 minute de pe loc de probabil ca nu apucasera cauciucurile sa se incinga. Ma uitam pe jos ca schimbasera astia benzile si s’a pus galben si n’am vazut, nenea din fata a franat si eu am reactionat intarziat, am franat si eu si au tinut franele, am zis ca ma opresc, dar de la un moment dat s’a dus sanie masina.

    Panica maxima, m’am uitat in dreapta si aveam masina si am zis..asta e, frate, il pup.

    Bafta mea maxima e ca am avut tot un sofer ..sofer in fata, in genul lui razvanbb care a vazut ca vin sanie inspre el si a ridicat piciorul de pe frana(nici el nu era complet oprit) , a bagat in viteza si a calcat’o si s’a oprit dupa trecere.

    Imi tremurau picioarele, i’am dat avarii, i’am facut plecaciuni, imi venea sa ma dau jos din masina sa’i strang mana.. De atunci m’am invatat minte si pe ploaie sunt de 2 ori mai prudent cand vine vorba de distanta de masina din fata.

  75. Fellicitari pentru prezenta de spirit si reactia corecta. De asemenea, excelenta editarea clipului 🙂
    +

  76. ovidiu paun

    fratilor feriti-va de soferii cu nr de DB

  77. rotile dementului erau bracate spre vecinul de banda, cel cu VW. Daca lua piciorul de pe frana inainte de oprirea rotilor, il mucifica pe saracul partener de trafic.

  78. @Nic_Bv Excat! Daca observi la sfarsit cand prind un pic de aderenta masina o ia putin stanga.

  79. Catalutza

    Pe spate tot cu GoPro Hero2 filmezi?

  80. Nu mai filmez de multa vreme cu gopro. Am doua vosonic-uri. Imi e mult mai comod.

    Stiu, trebuie sa-mi actualizez informatia. 🙂

  81. Foarte tare reclama la firma tipului :))))

  82. cam idiot cel cu VW după ce ca era sa intre în tine mai trăgea și stânga cu rotile din fata blocate ca sa intre în PASSAT.

  83. Nu avea ABS dar m-am prapadit de ras

  84. nu-i inteleg pe cei ce dau voturi negative..

  85. cei ce dau negativ considera ca nu i destul de hardcore pentru ei…
    @ octavian – In momentul in care ai blocate rotile se foloseste tehnica elibereaza-franeaza sau tehnica franei de evitare daca ai loc. Prima presupune eliberarea aproape totala a franei si apoi reaplicarea TREPTATA (pe o scara de la 1 la 10 unde 1 = pedala la podea si 10 pedala libera 5-4-4-3-2-2-2-1). Cea de a doua – eliberarea usoara a pedalei in timpul manevrarii volanului la sfert (daca ai putin loc pana la obstacol si spatiu de evitare lateral), anume EXACT ce ar fi trebuit sa faca dubistul din clip.

  86. Cea mai buna frana e distanta fata de cel din fata. Bine ca nu apucasei sa te asezi la coada. Sa mai zic de unde avea numere? 😀

  87. A fost un accident identic in Iasi. Coada la semafor si un ratacit, tot o duba, plina cu lemne parca l-a lovit faa frana pe cel din fata.
    Cate masini credeti ca au fost afectate?
    13!!!

  88. Stiu ca au trecut doi ani de atunci, dar abia acum mi-a picat fisa: Toata faza e o reclama-viral facuta de Razvan impreuna cu Zahand Construct Activ. Publicitate 3.0 baieti, asta vedem aici :))

  89. OBSERVATOR

    Felicitari pentru conduita preventiva!

  90. […] Noroc că sunt foarte prevăzător și îmi las loc de fugă și mă uit tot timpul și în spate. Treaba asta m-a mai salvat o dată acum câțiva ani. Clip aici. […]

  91. […] au folosit într-o emisiune, pentru a ilustra vorbăria de fundal, câteva secvențe dintr-un clip de-al meu din 2012. Și nu numai că nu mi-au cerut acordul (conform legii) și n-au citat nici sursa (conform unei […]

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!