It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Patinaj artistic (2)

Adăugat de RebounD11
61

Un mic derapaj neintentionat de la un canal ascuns de zapada, luat cu roata din fata in viraj si comparatia cu lovirea unei gropi similare in viraj cu o roata din spate. A doua arata avantajul suspensiei spate independente 🙂

11 comentarii

  1. Viteza mica, redresare excelenta! Bravo. + pt video.

    • ESP-ul luand-o razna, deci nu pot sa imi arog toate meritele 😀

    • Legat de ESP, eu am intrat in programul de ESP si l-am dezactivat la viteze de sub 40km/h, probabil si la tine la viteze in jur de 20-30 nu functioneaza.Am incercat cu el setat non stop activ, nici cu frana de mana nu ma lasa sa ma invart…iar masina e o obosita din 2003.
      +

    • @Ducu TT: Masina mea e din 2001 🙂

      ESP-ul e o chestie… rudimentara e putin spus, foloseste ABS-ul ca sa limiteze alunecarea unei anume roti de tractiune. Pentru cele din spate nu are cine stie ce control (frane pe tamburi pe spate). La fel si controlul tractiunii. Daca incerc sa fac un burnout se aude peste turatia motorului ciocanitu’ ABS-ului, ca si cum as fi cu frana si acceleratia in acelasi timp la podea 😆

      Cand intra ABS, ESP sau TC imi palpaie in bord martorul de ABS. Doar daca am defectiune sau eroare la ABS, ESP sau TC mi se aprind continuu martorii aferenti. Pot sa il activez sau dezactivez doar din programul de diagnoza, de obicei il activez iarna si dezactivez vara 🙂

  2. Stii vorba aceea: Numai cine nu munceste nu greseste. Cu fiecare experienta de zi cu zi vom face fatza usor evenimentelor similare sau, mai dificile.

  3. Noroc ca avea grilaj 😀

  4. @RebounD11 Surprizele iernii … bucuriile iernii 🙂 +

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!