Tabla aia e de decor ptr uni, e pusa acolo .. sa completeze aspectul semaforului.
aia de la firmele de paza au soseaua nu mai ptr ei, nu conteaza ca incurca traficu, doar sunt de la security:)))
cu trecerea pe rosu la semafor, nu este noutate deja obijnuinta.
Partea proasta ca in intersectia respectiva se intampla cate o tamponare la 2-3 zile si nu se invata nimic din asta. In 3 din 5 cazuri protagonisti sunt taximetristii care au statie chiar pe colt. Cand primesc comanda parca sunt scosi din transa, baga in viteza si pleaca fara nici un fel de asigurare. „Placerea” maxima a fost cand s-au busit bot in bot 2 taxiuri. Au coborat din masina si nici nu stiau care din ei este vinovat.
Asa cum apare pe filmare omul era deja in intersectie, trecut de semafor si trecere de pietoni.
Pentru unii conducatori auto e greu sa separe prioritatile, indicator vs. marcaj. Administratorul drumului a facut o incercare palida de a sterge acea sageata.
Tabla aia e de decor ptr uni, e pusa acolo .. sa completeze aspectul semaforului.
aia de la firmele de paza au soseaua nu mai ptr ei, nu conteaza ca incurca traficu, doar sunt de la security:)))
cu trecerea pe rosu la semafor, nu este noutate deja obijnuinta.
Partea proasta ca in intersectia respectiva se intampla cate o tamponare la 2-3 zile si nu se invata nimic din asta. In 3 din 5 cazuri protagonisti sunt taximetristii care au statie chiar pe colt. Cand primesc comanda parca sunt scosi din transa, baga in viteza si pleaca fara nici un fel de asigurare. „Placerea” maxima a fost cand s-au busit bot in bot 2 taxiuri. Au coborat din masina si nici nu stiau care din ei este vinovat.
Asa cum apare pe filmare omul era deja in intersectie, trecut de semafor si trecere de pietoni.
Pentru unii conducatori auto e greu sa separe prioritatile, indicator vs. marcaj. Administratorul drumului a facut o incercare palida de a sterge acea sageata.