Camera auto 70mai 1S Smart Dash Cam, 1080p, Sony IMX307, Wifi, comenzi vocale,Midrive-D06

Produs din oferta Xiaomag.ro

249,00 lei

249,00 lei

Vezi detailii

Sens giratoriu … partea a doua

Adăugat de Chelu
Raportează ca șters! 57

Oare am eu o problema cu sensurile giratorii? Oare nu stiu eu cum se conduce in sens, cum se intra si cum se iese? Vorbesc foarte serios, ca vad din ce in ce mai multa lume care circula in sensul giratoriu dupa bunul lor plac. Va rog sa ma lamuriti!

1. Hyundai-ul de Bucuresti de la sec. 7 este si incepator. Dupa ce intra aiurea in sens, la iesire face rahatul bici.
2. Opel Insignia de Ilfov, sec. 40, nici asta n-are nicio treaba in sensul giratoriu. Macar isi da seama si la un moment dat pe pod se duce pe prima banda.
3. La Fordul Fiesta de Bucuresti, min. 1 si 20 sec, recunosc ca am ciupit un pic din banda a doua la iesirea din sens, dar totusi nu am intrat cu totul, asa cum a facut el. Macar si-a cerut scuze cateva clipe mai tarziu.

Nu sunt nici eu vreun sfant al soselelor, dar macar incerc sa invat si sa indrept din greselile pe care le fac eu sau altii.

P.S. Camera n-are detalii deloc 🙁

Ce mai caută lumea:
  • imagineaza-ti sensul giratoriu drum drept video
  • cum se conduce corect in sens giratoriu
  • culpă comună în sens giratoriu

15 comentarii

  1. Legat de sensul giratoriu, problema prezentata in video nu e nici prima, nici ultima. Ca sa tragi de volan sa virezi stanga-dreapta si sa iti pastrezi banda, presupune „un mare efort”. De aceea inculpatilor din imagine le e mult mai simplu si comod sa nu semnalizeze si nici sa se asigure si cu toate acestea cei din spate sa ii ocoleasca si sa ii fereasca. Giratoriul are rol in fluidizarea traficului, dar de multe ori se petrec accidente si sifonari in cadrul acestora.

  2. la prima faza, macelareste incepatorul benzile dar la iesire si tu dai cu mucii in fasole cand iesi de pe banda 2
    la a 2-a faza la fel dar de data asta peste 2 benzi ca esti pe banda 3
    la faza 3 poate intelegi ce spun eu mai sus ca e cel mai bine sa iesi din giratoriu de pe banda 1 din giratoriu, pe banda 1 al drumului pe care vrei sa intri , nu cum face meseriasul ala cand iese de pe banda 2 din giratoriu pe banda 1 unde trebuia tu sa fi
    dar pentru ca sunt darnic azi ai 1/2 de + de la mine

    • Nu inteleg care e problema. S-a asigurat, a vazut ca nu vine nimeni pe B1, a trecut pe/prin B1 si a iesit din giratoriu.

      Sa inteleg ca tu daca intri in giratoriu de pe B2, te muti pe B1 in mijlocul giratoriului? Ce faci daca este aglomerat giratoriul?

    • Pai si daca venea cineva pe B1 ce facea? Se oprea in sens? 🙂

    • Daca venea de pe B1 si incerca sa faca stanga, atunci cel de pe B1 s-ar fi incadrat gresit. Vrei sa faci stanga in sens, te bagi pe B2 sau pe banda cea mai apropiata de mijloc.
      In eventualitatea in care cei doi ar fi facut poc (cel de pe B2 merge inainte, iar cel de pe B1 face stanga), ar fi fost culpa comuna din 2 motive:
      1. Cel care vroia sa faca stanga s-a incadrat gresit pe banda din dreapta, i.e. B1.
      2. Cel care vroia sa mearga inainte nu s-a asigurat la schimbarea benzilor in sens, i.e. de pe B2 pe B1.

      Gresesc undeva?

    • Dap, gresesti. Imagineaza-ti giratoriul ca un drum drept cu 2 benzi. B2 trebuie sa dea prioritate de dreapta lui B1 la schimbarea benzilor. Cum nu virezi dreapta de pe B2 niciodata, la fel nici in sens nu iesi din el de pe B2.

    • În sensul giratoriu poți ieși de pe banda a II-a dacă ieșirea are două benzi. Te asiguri la schimbarea direcției de mers și poți vira în același timp cu cel de pe B1 care se duce tot pe B1 de pe ieșire. Ai un exemplu aici, la început: http://www.trafictube.ro/parteneri-trafic-100-vrea-poate/
      În situația în care ieșirea are o singură bandă, atunci da, trebuie să te încadrezi pe banda 1 ca să ieși din intersecția cu circulație în sens giratoriu.

      După intrarea în sensul giratoriu, obligație legală constă doar respectarea regurilor privind schimbarea benziilor de circulație și a direcției de mers (semnalizare și asigurare).

      Ai aici mai multe explicații: https://www.youtube.com/watch?v=rJJpAHwYUrE

  3. Greu cu acest sens giratoriu, doar ca daca am fi mai „generosi” adica mai calmi ar fi o intersectie foarte usoare care fluidizeaza traficul cum zicea un prieten mai sus asa ca hai sa fim ingaduitori si sa acordam prioritate cand ,cui si cum trebuie !

    • Corect, de aia am si renuntat sa claxonez, si asa era noapte, cel putin colegul cu Hyundai era si incepator, sa zicem ca mai greseste omul. Doar ca daca aceste greseli ale lor devin obicei, dupaia au impresia ca ei conduc perfect si altii sunt prosti.

      OffTopic: incepatorul avea statie auto montata pe masina…

  4. @Chelu La prima faza as zice c-a facut praf tot ce-a intalnit in cale: giratoriul ala (intrat pe B1, alunecat pe B2, schimbat pe B1 si iesit putin pe B1) + direct oblic in B2 dupa aceea (0:16). Macar stie sa foloseasca semnalizatorul din dreapta 🙂
    La 1:34 era la fel de interesant ce se intampla daca nu paraseai giratoriul la o doua iesire 🙂
    +

    • Cu ce am gresit la 1.34? Marcajul din sens mi-ar fi permis sa ma invart in sens pana ramaneam fara benzina. Pentru mers in dreapta, chiar inainte de sens exista bretea speciala, asa ca nu cred ca am gresit cu ceva. Sau poate nu mai stiu eu bine?

  5. La intrarea in giratoriu ai semnul CEDEAZA TRECEREA La întâlnirea acestui indicator, conducătorul auto este obligat să reducă viteza şi să se asigure că pe drumul prioritar nu circulă autovehicule, şi abia apoi poate să pătrundă în intersecţie.
    Intri in forta fara sa reduci, asta e parte ta de greseala, ceilanti merg si ei ca berbeci la oi

  6. Ok. Omul din greseli invata. Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

  7. yachtmanblue

    Eu cred ca aceasta boala a nerespectarii benzii de mers in special in sensurile giratorii, nu poate fi vindecata niciodata, pt ca nu ai cum sa pui despartitoare/ bastonase intre benzi, iar trante umane se gasesc peste tot, la noi…

  8. Problema cea mai mare cu aceste sensuri este ca nu sunt semnalizate si marcate cum trebuie astfel incat omul sa-si dea seama inca de dinainte de a intra in sens pe ce banda trebuie sa mearga. Unele sensuri au banda 2 si 3 care ajung sa fie 1 si 2 la iesirea din sens, altele au 3 benzi concentrice de te invarti in ele ca titirezu’…sa le ia naiba…

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.