Camera auto DVR 70mai A500S Dash Cam Pro Plus 2.7K 1944p, IPS 2.0", 140 FOV, ADAS, GPS, Night Vision, Wi-Fi

Produs din oferta Xiaomag.ro

459,00 lei

459,00 lei

Vezi detailii

Stiluri de condus: Brakeman

Adăugat de stai-acolo
Raportează ca șters! 56

Desigur, exemplul din video e o extrema, dar exemplifica perfect stilul.

Viteza pe parcurs: 50-70 km/h, cam incet pentru gustul meu, dar a meritat din plin amuzamentul, oricum nu ma grabeam niciunde.

A se observa, comparativ, Matizul din fata lui si de cate ori a franat el.

Spre surpriza mea, soferul Mercedesului nu facea parte din etnia vecina si prietena, si nici nu era vreun batranel cu ochelari mari si foarte prevazator, cum banuiam eu. Era un domn la vreo 50 de ani.

25 comentarii

  1. Pe asta sa-l fi nimerit noaptea…
    +

  2. restulecancan

    dar nu are deloc o logica , el crede ca poate rata curba/rasturna la 50-70 km/h cu o balena de mercedes ? poate pe zapada dar aici …

  3. e plina tara de soferi de astia care n-au ce face cu banii de placute de frana si discuri

  4. @restulecancan dar in localitate, linie dreapta, nu se poate rasturna? (de la 1:14 pana la sfarsit e doar in localitate)
    Aveam tempomatul pus: 55 km/h, Matizul mergea si el constant 😀

  5. restulecancan

    in localitate era frica de radar , sigur iti frana pana la 30 la ora :))

  6. Teroristul


    Vad ca pune frana in curba, foarte bine dpmdv.

  7. @terorist daca exprimarea ta n-a fost deficitara, la modul general vorbind, frana se pune INAINTE de curba, nu IN curba. Desigur, vorbim de viteze ceva mai mari decat cea a unui moped, nu asa cum avea Merecedesul in clipul asta. Mai ales cand tractiunea e pe spate: forta centrifuga+frana (care inseamna redistribuirea greutatii pe punti; dezechilibru)= pierderea aderentei.

  8. + pentru comentariul lui stai-acolo. Frana se pune INAINTE de curba ca sa transferam o parte din masa masinii pe rotile ce asigura tractiunea (unde e tractiune pe fata of course), apoi la iesirea din curba acceleram. Dar nu e cazul de asemenea subtilitati, omul asta merge ca un speriat de bombe..

  9. Posibil sa nu stie cum sa mearga ca lumea cu cutie automata.

  10. Teroristul

    sau sa-i fie frica de traficul de aici, am vazut o faza live cu un ….indian din UK 😀
    @stai-acolo: inainte de curba

  11. Marius Buz

    N-am inteles de ce se tinea in fundul matizului. e si normal sa pui frina cind ai permanent in fata la 3-4 m o masina si ai masa si viteza mai mare. asa am patit si eu intre predeal si risnov, in curba trebuia sa pun mereu frina din cauza ca ma apropiam de cel din fata.

  12. @Marius Buz n-avea nicio intentie sa depaseasca. Matizul n-a franat niciodata cand a franat el. Trebuia doar sa mearga constant avand in fata si un reper la curbe.
    Singura explicatie plauzibila pentru mine e ca masina era echipata cu pedale si in dreapta, iar pasagerul ii apasa acceleratia sa-si bata joc de el. 😀

  13. E cu numere de „D” deci sa presupunem ca e neamt si acolo se cam respecta distanta fata de masina din fata lui, si daca mai avea vreo 150-200 de PS, la cea mai mica atingere a pedalei de accelerare masina fuge, alta explicatie nu gasesc pentru care tot franeaza, o astfel de masina se conduce extrem de sigur la viteze mai si la curbe stranse, bineinteles daca si scula dintre volan si scaun e buna. 😛

  14. avea cutie automata.

  15. Poate avea pus si el tempomatul pe 60 dar vroia sa mearga cu 55 :))
    Frana nu se pune in curba si din alte motive, mai ales la tractiune spate…

  16. Eu mi-am schimbat de curant senzorul de frana, iar acum cum ating foarte putin pedala se aprind stopurile. De obicei in curba sau cand cobor o panta stau cu picioorul pe frana dar foarte fin, insa stopurile se aprind. de mult ori ma gandesc ca sunt considerat franaci dar ce sa-i fac.

  17. @imperus

    De frana de motor ai auzit? Stii s-o folosesti?
    Trecem peste faza economiei: consum 0 (la motoarele pe injectie), discuri si placute de frana cu viata mult mai indelungata, dar e vorba de siguranta, in primul rand.

  18. @imperus Asa si trebuie, stopurile trebuie sa se aprinda cum atingi pedala dar fara sa si actioneze, ca sa il atentioneze pe cel din spate cat mai repede

  19. Au mai spus si altii, dar spun si eu: cutie automata.

    La 50-70 kph, chiar si cu cruise control activat, o masina grea cu transmisie automata nu isi mentine viteza asta in panta. Si trebuie sa pui frana. Desi nu cred ca mergea cu cruise control, pur si simplu nu avea frana de motor (transmisie automoata) si trebuia sa foloseasca frana clasica.

  20. Şi eu am cutie automată dar la drum lung, am grijă să nu risipesc benzina pe frânări aiurea şi accelerări ulterioare pentru a compensa frânarea de dinainte.

    Încerc să merg cât mai constant şi îmi cam fixez piciorul într-o anumită poziţie pe pedală, pentru a avea viteza constantă (n-am Cruise control).

    Nu-l scuz pe ăla dar sunt multe situaţii, pe care noi nu le luăm în seamă atunci când postăm clipuri sau comentăm clipuri. Poate ăla, se afla la început (maşină nouă pentru el). Oricum, mai are de învăţat.

  21. Teroristul

    @Dadi: tu ai idee in ce conditii si cand (si mai ales cum) se utilizeaza frana de motor ?

  22. @Teroristul

    Nu am idee…stiu exact.

  23. La o masina dotata cu o cutie de viteza automata nu se poate face frana de motor asa cum se face la una manuala, se apasa frana ! tempomatul daca este fixat pe viteza X in momentul apasarii franei se anuleaza comanda tempomatului. Poate ca omul nu stia drumul si conducea „preventiv” sau avea o problema din cauza careia circula asa, nu trebuie sa luati la misto un om pt ca pune frana mai mult, dar asta e problema romanului, suntem mult prea mult timp ocupati cu facutul mistou-lui de altii , il loc sa ne vedem de treaba si sa realizam ca suntem la coada europei.

  24. Teroristul

    @Dadi: pai zi, sa invete si puberii

  25. E mai greu de explicat in cuvinte. As face un filmulet cu un microfon la motor….sau poate ne gasim cumva prin trafic si schimbam niste pareri.
    Oricum, simt ca nu esti de acord cu ceva, dar imi poti spune, nu-i bai :). Poate pot explica.

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.