It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

TurboTube #9 + Coada Poiana Brasov

Adăugat de Mihai Alecu
Raportează ca șters! 157

Harta coada Poiana Brasov – https://goo.gl/maps/nTBkr

Ce mai caută lumea:
  • se pun avarii cand esti ultimul in coloana blocata
  • Alaroz
  • aprinderea avariilor singure

11 comentarii

  1. Trecere de pietoni + 1 banda pe sens + galben intermitent -> speed limit 30 (treizeci) conasule. Pentru toate categoriile de vehicule. Pentru ca ud pe jos si distanta de franare.

    Frana de obicei se pune brusc. Ca sa nu ajungi in situatia descrisa urmezi regula celor 2 secunde, care e bine sa fie 3 (la Ro nu e in legislatie dar la altii sunt semne si camere automate care trimit amenzi acasa pe tema asta: distanta de siguranta.) Daca nu-i merg stopurile pierzi la timp de reactie 1 secunda.

  2. Eu nu vad de ce m-as stresa sa apas butonul de avarii atunci cand trebuie sa franez brusc. Singura situatie in care folosesc avariile este atunci cand ajung din urma o coloana stationara si nu este nimeni in spate…un fel de preventie pentru cei care urmeaza sa vina din spate.

  3. Ca sa nu intre cineva în spatele tău. Nu știu dacă ți-ar plăcea sa se înfigă un camion/autocar în spatele tău la o viteza mai maricica.

    Eu pornesc avariile și când este coloana pe loc și atunci când francez brusc. Chiar și în oraș le aprind atunci ca situația o cere. 🙂

  4. Nu mi-ar placea, dar sincer sa fiu nu stiu cat ar ajuta. In plus, intr-o situatie de urgenta s-ar putea ca eu sa pierd din concentrare cautand butonul de avarii.

  5. @Mihai Soare (FB): pentru ca asa zice la regulament:

    (5) Luminile de avarie se folosesc în următoarele situaţii:
    a) când vehiculul este imobilizat involuntar pe partea carosabilă;
    b) când vehiculul se deplasează foarte lent şi/sau constituie el însuşi un pericol pentru ceilalţi participanţi la trafic;
    c) când autovehiculul sau tramvaiul este remorcat.
    (6) În situaţiile prevăzute la alin. (5), conducătorii de autovehicule şi tramvaie trebuie să pună în funcţiune luminile de avarie, în mod succesiv, în ordinea opririi şi în cazul în care această manevră este impusă de blocarea circulaţiei pe sensul de mers.

    PS: unele masini aprind singure avariile in cazul franarilor de urgenta.

  6. RocketSurgeon

    Mi-a puscat o vena intr-un ochi incercand sa citesc fontul ala si sa urmaresc si filmuletul. Macar m-am uitat de 2 ori la el.

  7. O sa-l schimb atunci. 🙂 Nici eu nu prea eram incantat de font.

  8. Avariile ajuta daca esti ultimul din coloana. Daca observi ca in fata cineva sta cu avarii, reduci viteza si pornesti avariile ca sa avertizezi la randul tau pe cei din spatele tau. Evident, la frana brusca e mai important sa franezi in siguranta, iar dupa aia sa pornesti avariile. In cazul din clip nu stiu daca Opel-ul avea deja pornite avariile inainte ca Ford-ul sa franeze. Daca da, preventiv si Ford-ul putea sa le aprinda din timp.

  9. Din cite stiu aprinderea avariilor la frinarea de urgenta este doar o recomandare, nu este obligativitate. Atentie, frinarea _de urgenta” difera de oprirea intr-o coloana ce asteapta ceva (gen trecere la nivel, blocaj ca aici, etc).
    Unele masini au o optiune sa aprinda singure avariile daca frinarea se face cu ABS pina la oprire (adica sub 12Kmph) de la o viteza mai mare de 60Kmph (parca). Din cauza asta cind au scapat romanii in vest nu intelegeau de ce frinau nemtii de bezmetici cind le multumeau cu avariile dupa ce-i lasau sa intre sau le mai taiau fata.
    Deci daca cei din fata nu au fost luati chiar prin surprindere de oprirea coloanei si au frinat din timp nu li s-ar fi aprins nici o avarie nimic chiar daca aveau acea optiune la sistemul de asistare in cazul frinarii de urgenta. Ar fi fost intr-adevar bine daca cei opriti si-ar fi aprins pe rind avariile chiar daca au fost luati si ei prin surprindere de oprirea coloanei, insa pina la urma fiecare conducator auto trebuie sa caste ochii la drum si sa-si dea seama cind obiectul pe care-l are in fata se apropie pericullos de repede.

  10. Puteai sa dai un slow mo’ la ML-ul ala roz de la 1:59 🙂

  11. Când frânez brusc, nu stau cu grija de avarii, cred că am alte priorităţi, că de-asta frânez brusc. Dacă am timp pe urmă, le aprind.
    În cazul de faţă, aveai viteză prea mare, distanţa mică faţă de cei din faţă şi reacţie întârziată. Chiar dacă Ford-ul aprindea avariile când a început frânarea, nu se schimba situaţia cu nimic. Sunt nişte beculeţe, nu modifică legile fizicii. Sunt utile când vezi maşina de la distanţă mare, să-ţi dai seama că-i oprită. Nu te ajută când eşti la 10m în spatele ei. De asemenea, nici la tine nu aud ţăcănitul caracteristic. Tu de ce nu le-ai aprins?
    De bază sunt stopurile pe frână în trafic. Fordul le avea aprinse când a început filmarea. A stat ceva cu piciorul pe frână, tu l-ai pus foarte târziu. Deschide ochii şi nu mai da vina pe ăia care-ţi frânează în faţă. E doar vina ta. O distanţă mai mare faţă de cel din faţă şi atenţie la acţiunile lui. În filmuleţul respectiv, dacă cel cu Ford-ul ajungea la 0 km/h mai repede (lovea un autoturism), nu ai mai fi putut să-l eviţi.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!