Camera auto dual DDPAI DASH CAMERA Z40 GPS

Produs din oferta Xiaomag.ro

649,00 lei

649,00 lei

Vezi detailii

Ursul face drifturi

Adăugat de Ursul Grizonat
Raportează ca șters! 94

10.01.2012. Ursul face drifturi (involuntare) cu Garcea de fata. Dat fiind ca nu sunt singurul performer in aceasata situatie, e clar ca acolo e o problema. „multumiri din suflet” administratorilor drumului. Macar au avut decenta sa puna o limitare la 40
Evident ca nu am calcat frana. „Galosii” sunt ok.
Editat si postat ca urmare a pataniei descrisa de ©Agentul aici : http://www.trafictube.ro/bulan-noroc-experienta/

33 comentarii

  1. Copie la indigo 🙂

  2. Ai esp?

    R: Nu. De ce ?

  3. Recunoaste ca ai vrut sa parchezi cu frana de mana intre jaloane, dar a iesit bmw si ti-a blocat parcarea 🙂

  4. Dar ala cu bmw s-a albit la fata ?
    R: Posibil, Linia semaforului e mult mai in spate. Era dela farurile mele. Obicei prost: noapte, zi aprind farurile.

  5. Poti avea mama ESP-ului ca tot derapezi. E ca pe gheata pe liniile alea.

  6. Nu esti singurul care a derapat acolo. La mine a fost ceva mai nasol. De atunci merg doar pe banda 2.

  7. Esp-ul te ajuta enorm..s-a dovedit ca 1% dintre soferi inteleg cum functioneaza sistemul.Cauta pe net si convinge-te singur!

  8. Controlul tractiunii (ESP) te ajuta, dar nu te scapa de derapaj pe suprafete fara aderenta. Iar liniile de tramvai, daca sunt si ude, le poti considera astfel.

  9. Am masina cu control al tractiunii si iti arat ca daca vreau s-o fac sa derapeze, derapeaza. Chiar si pe asfalt uscat. Ca nu ma lasa mai mult de 1,2 secunde si se redreseaza, asta e altceva. Dar derapeaza.

  10. Da si normal :=) daca nu as derapa deloc as intra cu 150 in curbe :=)

  11. tin sa te felicit! „FELICITARILE MELE”

  12. Ursul Grizonat

    @BlogDeProst Pai ce-i de facut ? Santierul mai dureaza, asteptam sa moara oameni ? Freaca-i pe blog sa toarne asfalt peste mizeria aia de linii ca nu se topesc !

  13. @Sorin-M ESP: Electronic Stability Control
    TC: Traction Control
    Nu le confunda…
    Foarte bune sistemele astea pe masini, insa nu sunt perfecte, tot derapezi, tot nu franezi la timp, etc. dar ajuta mult mai mult la stabilitatea masinii.

    Added By Ursul: Ca si la direcția asistata, în manual scrie clar:stai pregătit, pot ceda (foarte rar, dar pot ceda).

  14. Rusine Dinu Patriciu,ai vrut sa ma copiezi,sa-mi furi patentul,sau eu ti le-am furat 🙂 🙂 +

  15. Ce tot o dati cu „nu calcati frana”? Deaia sunt asa filme nasoale si voturi negative pe tt… lasati oamenii sa se manifeste… 🙂
    ps. Am un cleste in plus, nu mi-l fura nimenea? 🙂

  16. stiu zona aceea este linia de tranvai iesita un pic din asfalt sina din stanga si pe mine ma furat acolo si m-am intors invers pe sens ….. aveti grija cu ea 🙂

  17. @piciu_brunet – am vrut sa ti le insir eu, dar am gasit ceva mai practit, un link mai jos. Ca se numeste esp, tc, dsc, esc, vsa…Toate au acelasi scop. Este defapt aceeasi Marie sub alta palarie
    http://ro.wikipedia.org/wiki/Control_de_stabilitate_electronic_(autovehicule)#Denumiri

  18. ESP nu este acelasi lucru cu TC. Eu le am pe ambele.
    ESP este controlul stabilitatii, iar TC este controlul tractiunii.
    In situatia de mai sus ESP nu te prea ajuta.

  19. Am si eu prin zona aia, dar tin sa va precizez ca in afara de conditiile cand e aglomerat si se merge in coloana, cu viteza mica, toti o tin pe banda 2. 🙂

    La fel cum am scris in in partea cealalta (video-ul lui Agentul), pe sinele de tramvai se derapeaza usor, in special din cauza ca sunt lucioase si inguste.
    Masina nu poate anticipa (ESP, TC, etc) ca din conditii de aderenta buna, urmeaza un petic alunecos si astfel se obtin rezultatele de mai sus.

  20. *am fost si eu
    E inca devreme. 😛

  21. nu stiu tu cum ai reactionat, dar ala cu cinciarul cam c*case batzu 😛

  22. AragazCuBuleDeAer

    nu este aceeasi locatie unde facea drifturi @agentul ?

  23. Ursul Grizonat

    @neaorin Eu am reactionat cum se vede, ma zis ceva printre dinti… Cetatzeanul cu BMW-ul poate se gandeste de 2 oi cand mai forteaza semaforul care e oleaca mai in spate.
    @BlogDeProst. Unde e filmul ?
    Obligat-fortat pe 1 din cauza unei june domnite de 75 (nu productie, ci etate) cu un Logan alb pentru care virajul la stanga a fost o mare problema. Te feresti de necuratu (baba cu Loganu), dai de tac-su’.

  24. crismur64

    ursule stiu pe,, cineva” care recomanda sa evitam mersul pe liniile de tramvai,aderenta!!!

  25. Ursul Grizonat

    @crismur64. Si eu stiu, dar cand nu ai de ales … Practic la greu mersul pe strazi cu linie de tramvai: Calea Calarasilor, Calea Mosilor, Traian, etc. E bine ca nu mai sunt liniile de tip vechi, cu muchie care chiar taiau gumele. Daca te uiti cu atentie, sunt niste urme mai ciudate si mai largi acolo. Posibil si o leaca polei. BAietii de la accidente usoare S4 au o statistica mai buna a problemelor din zona dar nu au facut nimic. Cand o comit ei se lasa cu amenda de 100 de puncte la adinistratorul drumului. Daca nu esti de-al lor, iei ti amenda mai mica pentru clasica neadaptarea vitezei la conditiile de drum (ma scuzati se putea scrie patinoar).

  26. @Ursul Grizonat Obiceiul cu farurile aprinse zi/noapte in oras/afara e folosit de multi (ma includ aici), deci ori avem toti un obicei prost, ori este ceva util 😀
    Chiar daca nu sunt DRLs (Daylight Running Lights) dedicate, poate sunt chiar mai bune (d.p.d.v. al vizibilitatii) 🙂
    Cat despre drift-uri, cat mai putine. Se pare ca intr-adevar in zona aceea ceva nu este in regula. +

  27. Cine zicea mah ca nu avem filmulete bune pe youtube. Ia uite numai cu drifturi alea-alea. 😆

  28. crismur64

    am glumit ursule,fara nici o urma de rautate!

    R: OK, nici eu. Nu doresc la nimei experiente de genul.

  29. pfff u m’ai speriat ? era sa imi lovesti masina mea neagra :X (cu garcea de fatza )

  30. @alutza – o sa mori daca te bazezi pe esp ca te salveaza 😉

  31. @eu
    Nu ma bazez pe el sa ma salveze ….doar sa ma ajute;)

  32. misto redresarea, felicitari !

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.