Camera auto 70mai 1S Smart Dash Cam, 1080p, Sony IMX307, Wifi, comenzi vocale,Midrive-D06

Produs din oferta Xiaomag.ro

249,00 lei

249,00 lei

Vezi detailii

Viorica la volan

Adăugat de zoso
Raportează ca șters! 25

Lasa draga, tu mergi linistita, nu te lua dupa toti astia care te claxoneaza sa te dai dracului la o parte din calea lor. Tu stii sa conduci.

Asta parea sa ii spuna soţul femeii de 30+ care iesise duminica la plimbare. Si avea dreptate. De cand pana cand daca esti prost trebuie sa stai in banca ta?

Da, inca vreo 3 masini au depasit prin dreapta, pana cand i-am pierdut in retrovizoare.

48 comentarii

  1. tu mergi cu proiectoarele de ceata aprinse?

  2. Tu conduci beat?

  3. Ghertoi in trafic..ai fost mai linistit ca ai claxonat ?

  4. Mdea, e plina soseaua de dinastia care uita pe ce banda sunt.
    Dar mai sus, s-a ridicat o problema interesanta: mergi cu proiectoarele de ceata aprinse?

  5. Ele au masini mari mah, nu poti tu sa intelegi chestiile astea. Am vazut una intr-un Citroen 1 cand parca, ziceai ca baga tirul in garaj.

  6. Mda, tipic feminin, asta e banda mea ce vrei tu? Vezi ca mai ai o banda in dreapta. 🙂 Creca barbatsu` ii zicea, lasa draga tu tine covrigu drept ca asta din spate daca mai comenteaza il prindem la urmatoru peco. 😀

    P.S: Maxim ! Haidiiiiiii faaaaiiiiii ! :)))

  7. execrabil comportamentul tau in trafic.
    mi se face scarba.
    da, adevarat, femeia gresea ca statea pe banda 1. probabil nu avea carnetul de 1 an, dar condusese mai putin de 10000 km in anul ala, si deh, nu putea sa-i dea viteza…nu stiu ma gandesc ca ea a vrut doar sa depaseasca acel camion si nu s-a incumetat la viteza prea mare pt ca probabil(cum am spus mai sus) are mai putin de 10000 km mersi.
    Dar nimic de mai sus nu scuza comportamentul tau ca de mahala, si punpariu ca daca erai pe strada pe langa aia si barbatul ei, nu indrazneai sa le zici nimic.

  8. pe banda 2 statea , scuzele mele.

  9. Simt și eu nevoia să mă bag în seamă neîntrebat și remarc următoarele:

    1. Cel puțin jumătate din cei care comentează aiurea nu au făcut în viața lor un drum de-a lungul țării noastre.

    2. Majoritatea celor care comentează negativ, nu au făcut drumuri în afara orașului.

    3. Cel puțin jumătate din cei care comentează când văd „zoso” fac spume la gură fie că trebuie, fie că nu. Exercițiu curativ pt. zoso : să pună 2,3 filmulețe sub un alt alias să vedem dacă mai este lumea așa de înverșunată.

    4. Cel puțin jumătate din cei care comentează tâmpește nu realizează că timpul costă bani, timpul nu se recuperează iar pt. a ajunge în timpul vieții tale la destinație trebuie să mai îndoi regulile.

  10. @al.savu
    4. timpul costa bani dar cat costa viata ta sau a celor pe care o pui in pericol cu stilul de condus mai special?

  11. stilul de condus mai special cica ,da ce-a facut asa grav ma ? comentarii ridicole de la soferii cu permis de la pitesti 😉

  12. @Andrei: in cazul de fata vrei sa discutam despre distanta fata de masina din fata? 6-7 metri cel mult, cu foarte mult SUB limita condusului preventiv. Dar ma gandesc ca e ok pentru ca masina asta are frane de care nu stim noi, nu? Sa discut despre „uuu” care pun pariu ca a fost insotit si de gesturi directionate catre soferita in cauza?
    Sau sa discut despre comportamentul in general al celor care „incalca regulile” ca sa ajunga la destinatie in „timpul vietii lor” ca sa inchiei citatul.
    In weekendul asta am facut un experiment: 180 de km. Inainte ii faceam cu cat ma ducea masina, in anumite zone bagam chiar 130-140. Depaseam unde mi se parea mie ca am loc, indiferent de marcaj samd. In localitati ma bazam pe ceilalti soferi si pe detectorul de radar etc.
    Acum am mers respectand regulile, chiar daca uneori a trebuit sa merg in spatele unuia cu camionul timp de 2 km pentru ca era linie continua – desi „eu vedeam”. Rezultatul a fost: 20 minute diferenta. Pentru astea 20 de minute nu cred ca merita riscul la care te supui si ii supui pe restul.

    • zaqk, 180km de unde unde si la ce ora? ca si eu, daca plec acum la mare, ajung cu 6 ore mai repede decat aia care pleaca sambata dimineata.
      am mai dat o data exemplul asta: oradea-bucuresti 8 ore noaptea, 12-14 ore ziua.

  13. ba da esti agresiv rau…si in limabj si in stilul de sofat…

  14. zoso: Timisoara – Baile Herculane.

  15. PS. Plecare seara din Timisoara, pe la 18:00.

  16. fix ce ziceam.

  17. Pai atunci, daca stii care e diferenta asta, pleci la ora corespunzatoare. Fara sa faci tumbe pe sosea si acte de teribilism.

  18. @Alex savu:

    1 si 2. Am condus in Spania, Italia.. Drumuri de Spania – Romania… Drumuri interne de Arad – Botosani… Asta doar asa.. sa nu ma plasezi in jumatatea gresita

    3. Aici tin sa te contrazic.. O mare parte NU comenteaza negativ tocmai pentru ca e vorba de „zoso”… 😉 Daca posteaza cu alt nick o sa primeasca(,) carne pentru tot restul vietii ;).. Daca vrei punem si un mic pariu..

    4. Ok.. „Noi” indoim putin regulile, dar „ii” aratam pe ceilalti cu degetul? Deci practic, exista doar „noi” ne grabim.. Nu si „ceilalti” se grabesc 😉

  19. cel mai „amuzant” filmulet pana acum, pacat ca nu e o sectiune si pentru „funny”.

  20. zaqk, nu. vorbim de mers normal pe ruta aglomerata si de mers lejer pe ruta lejera. uneori, cand plec de la brasov sa ajung la bucuresti o fac la 5 am, ca sa pot ajunge la 8.30 la piata presei. imi ia 3 ore. daca plec la 8, imi ia 2 ore, pentru ca dupa ploiesti traficul se mai rarefiaza, oamenii care stau pe dn1 ajungand deja la serviciu. despre asta e vorba.

  21. Deci oricum ar fi, tot incalci limitele legale, nu?

  22. nu, merg zile intregi in spatele moşcăiţilor.

  23. Aia pe care ii numesti moscaiti, uneori pur si simplu merg la limita legala. Daca asta e motiv sa ii desconsideri… nu cumva ne intoarcem la aroganta de care te acuzam deunazi?

  24. alteori nu merg in limita sau pe banda pe care ar trebui. cum e fata asta.

  25. Uneori nici tu nu mergi in limita si nici pe banda care trebuie! Sau negi si chestia asta?

  26. @zaqc: banda a doua e „de viteza” sau „de depasire”. Degeaba stai tu la limita de viteza, daca se circula mult mai repede pe portiunea respectiva. Si tot tu esti de vina.

  27. Si viteza, si depasirea nu trebuie sa se faca dincolo de limita legala. Sa nu imi spui tu ca nu ai ramas niciodata pe banda a doua fara motiv.
    Ceea ce vreau sa spun: daca nu esti dispus ca sa respecti legea, daca nu esti dispus sa recunosti cand ai gresit, mai bine nu arati greselile altora pentru ca te faci tu de rahat.

  28. Tu ai mers vreodata in afara localitatii? Hai sa luam exemplul DN1 Bucuresti – Ploiesti, cred ca este una din cele mai circulate rute. Acolo gasesti pe banda 1 oameni care merg cu 50-60, in conditiile in care limita este de minim 70 (in localitati), iar pe banda a doua se circula, in general, peste limita si se circula in coloana.

    Acum te adaugam pe tine, ca asa era exemplul, care mergi cu fix limita de viteza, pe banda a doua. Intr-adevar, din punct de vedere legal nu faci nimic gresit. Dar la fel de adevarat e ca poti forma o coloana kilometrica in spatele tau si incomodezi zeci/sute de oameni. Si-i fortezi sa te depaseasca prin dreapta, sa faca tot felul de manevre inutile si periculoase.

    Si-acum spune-mi tu cine dauneaza mai mult: tu, ca te incapatanezi sa stai pe banda de viteza mergand incet, sau toti ceilalti participanti la trafic, care au logica lor si merg in coloana?

  29. kNox: da, am fost. din 200k KM mai mult de 3 sferturi le-am facut in afara localitatilor.
    Ideea de pe DN1: acolo se conduce execrabil. De nenumarate ori am fost in situatia in care ma pregateam sa trec pe banda I, cu semnalizarea pusa, dupa ce trecusem de unul mai lent, si din spate imi vine bolidul care trece tare prin dreapta mea, fara sa semnalizeze, ca el nu are timp de pierdut.
    Asa ca, cu toata sinceritatea, prefer pe unul care merge lent, chiar si prost pus pe banda 2-a, dar stiu ca nu iti depaseste masina prin dreapta, unuia care vine ca avionul din spate si trece prin dreapta ta, fara semnalizare si fara sa tina cont de nimic decat de consumul lui (cum sa reduca el de la 100 la 60 sa stea in spatele unuia) si timpul lui.
    Am mai spus-o de nenumarate ori: romanul NU STIE SA CONDUCA. Romanul nu are respect pentru lege si se ascunde in spatele justificarii palide de genul: nu am sosele. Asta e limitare la creier.
    Ma intreb cum naiba aluia din Germania nu ii cad galoanele cand reduce brusc viteza de la 180 la 100 in situatia in care unul care merge cu 100 s-a bagat pe banda 2-a sa depaseasca pe ala care merge cu 90 si el (asta cu 180 la bord) a venit tare din spate. De ce astia nu incep sa claxoneze si sa dea flash-uri si alte minunatii din astea? De ce?
    Si sa nu indrazniti sa imi veniti cu texte de genul: sosele, viteza, alta tara etc. Singurul motiv este educatia rutiera care la noi lipseste cu desavarsire si pe care romanul o prinde asa, dupa ureche, dupa interesul propriu.

  30. @zoso: irelevant cat avea tanti aia. Daca banda I este ocupata de unul care merge cu 50 si eu am 60, trec pe banda 2-a si depasesc. Oricat imi ia, este dreptul meu.
    Nu afirm ca ea nu a gresit. Ea nu avea ce sa caute acolo in momentul in care banda 1 era libera.
    Insa nu sunt de acord cu condusul asa zis „sportiv” practicat la noi, care de fapt este marlanesc toata ziua.

  31. ok. deci ea a gresit, dar tie iti place sa faci teorie. am inteles.

  32. @zoso: da, a gresit. Dar tu conduci periculos. Ai inteles?

  33. @zaqk: da, ma, tu esti sofer cu experienta si ai facut 200 de mii de km, iar toti romanii sunt microbi in comparatie cu tine.

  34. @kNox: daca tu asa vrei sa ma consideri…
    Sunt sofer cu experienta. Am facut 200k si inca mai am de invatat multe. Tu, ce poti spune pe tema asta? Sau crezi ca ai ajuns la maximul de cunostinte si reflexe pe sosea? Esti „tata’ lor”, ai pus „coada la pruna” si „gaura in gogoasa”? Te crezi inventatorul rotii?

  35. @zaqk: nu, omule, nu te consider asa, eram sarcastic. Cunosc oameni care fac sute de mii de kilometri anual si nu se umfla-n pene ca tine. Am inteles, esti un zeu coborat pe asfalt si umblat prin Germania, iar noi, muritorii de rand, nu ne putem ridica la experienta ta de viata.

  36. Da, kNox, si eu eram sarcastic 😉 Interesant concept, nu? Tocmai ce ai aflat ca nu detii monopolul pe sarcasm!
    Dadeam exemplul cu Germania pentru ca acolo sunt exemplele pe care le luam de obicei. Dar sa discutam, daca vrei, de Ungaria sau Austria sau Elvetia. Poate chiar Franta? E acelasi lucru: legea este lege, se respecta si ala care greseste nu vine cu scuze ieftine. Dar, din nou, un concept nou pentru romanul obisnuit sa „se descurce”.
    Poate ar trebui sa mai coboram de pe piedestalul pe care ni l-am adjudecat cu propriile impresii si sa ne uitam in jur, sa vedem cat de mici suntem, totusi.

  37. O, da’ plimbat prin lume esti, m-ai dat pe spate. Cand oi iesi si eu din Caracatâlca pentru prima oara o sa incerc sa invat unde sunt tarile alea mistice pe care mi le-ai insirat.

    Omule, hai ca iti zic pe silabe ce iti explica mai multi de ceva vreme: in Romania traficul e infect, de unde si rostul acestui site. Dar nu trebuie sa generalizezi si sa te iei de absolut tot ce vezi in fata ochilor. Stai linistit, si la noi sunt legi, si la noi sunt oameni care le aplica. Nu sunt la nivelul de-afara, dar sunt.

    Eu zic s-o lasi balta si sa faci pasi, de-abia te poti lauda unde ajungi ca tu ai 200.001 km.

    (Si, ca sfat: pe viitor, cand incerci sa pari baban cu 200 de mii de km, asigura-te ca n-o faci intr-un loc unde sunt oameni cu milioane de kilometri. E penibil.)

  38. @kNox: exemplu clasic de marlan roman. Asta ne caracterizeaza: cand logica nu ne mai este de folos, o dam pe injurii ca poate asa il speriem pe cel cu care discutam si tace din gura. Referitor la aia cu milioane de km, daca toti isi facuti asa cum vad prin filmuletele astea, sunt egali cu 0. A ars benzina/ motorina degeaba.
    Legile trebuie aplicate dar legile trebuie si respectate. Vrei sa ai politisc la fiecare colt de strada, pus sa te puna la punct? Sau le respecti pentru ca sunt legi?
    Referitor la tarile mistice, vezi ca exista o carte – Atlas pe numele ei – unde le poti cauta, sa le identifici pe harta si sa stii unde sunt, sa nu te pierzi pe drum.

  39. Ma uit la astia doi certandu-se, n-am citit motivul, dar sa mor de nu sunt funny oamenii 😀 … BAH! pana la urma tot fier e. Daca te lasa motoru’ intr-o depasire sau iti explodeaza cauciucu’ la 130 km/h, asta e frate.

    Nu tre’ sa va certati pe 1, 2 tone de fier si niste guma de sters sub forma de anvelope.

  40. hai ca am mai invatat una tare azi, ca aici pe sait sunt sfinti ai soselelor cu milioane de km la bord. cred ca pe langa stickerul cu trafictube.ro imi scrijelesc cu cheia si „urmaresc trafictube.ro deci sunt destept…de put”. grou ap gaiz, viata’i scurta…si unii tocmai si’au schimbat masina 🙂

  41. @zaqk: cred si eu ca ai facut cu 20 de minute mai mult daca ai mers complet regulamentar fata de a forta limitele; la cat de prost e drumul si la cate semafoare ai pe drum…. tot aia e 🙂

  42. @Claudiu: ai pierdut ideea.
    De exemplu Ungaria, Austria, Cehia, Slovacia, Italia au limitare 130 pe autostrazi. In Germania nu prea ai. Totusi, daca neamtul merge prin tarile astea cu limitare, sustine aceeasi siguranta a traficului desi, teoretic, este autostrada, are vizibilitate si ar putea sa mearga cu cat poate masina lui. Daca se duce in Elvetia nu cred ca o sa comenteze ca acolo limita maxima este 120 pe autostrazi.
    Ideea este: ai permis de conducere asadar ai luat la cunostinta de restrictiile tarii in care conduci si ti-ai asumat responsabilitatea de a le respecta. Daca nu le respecti, platesti, daca te prinde cineva. Dar daca tot ai comis-o, nu incerca sa prezinti problema ca pe o mare realizare sau ca pe un exemplu demn de urmat de restul conducatorilor care impart aceeasi sosea cu tine si cu atat mai mult nu ii judeca pe aceia care au ales sa respecte legea.
    Iar, referitor la legea nerespectata, s-ar putea sa dai la un moment dat de unul mai greu decat tine, care sa iti dea emotii, asa cum au patit unii in povestea relatata de mine pe blog.

  43. Uau! Ce miroase a ars pe aici… Si totusi nimeni nu a sesizat ca toata tarasenia s-a intamplat pe o zona periculoasa, cu limitare de viteza, intai la 60Km/h si apoi la 40Km/h, exact acolo unde raisarul zoso se deda la gaze. Mergea madam prea incet pentru raisar? O durea pe ea de raisar, ca pe soarecii de la siloz. Acolo era limitare de viteza, obligatorie pt toti, deci aia respecta „Viorica”. A, nu-ti convine raisare? Vrei 200Km/h pe virajele alea sa zburde adrenalina in carotida? Atunci fa-o pe riscul tau, fa slalom, printre cei care respecta legea si du-te tareeee! Fara injurii si claxoane ca esti singurul in culpa. Sau vrei banda 2 pentru tine, sa treci tu cu multe sute, de kilo pe ora, pe acolo unde LEGEA te obliga sa mergi incet cum facea „Viorica”? Odata si odata ai sa ajungi tu intr-un viraj din asta care o sa te „invinga”. Sa nu uiti sa pui (tu sau urmasii) clipul pe trafictube sa se mire „fraierii”.

  44. zona aceea inainte de saliste este o zona destule nasoala,incepand cu trecerea pe sub pod + curba in care a claxonat si tot acolo unde stau zilnic politistii cu radarul fiind o zona de 40/h.
    mi se pare ca au gresit ambii.femeia ca statea pe banda 2 cu toate ca daca era pe banda 1 si camionul incerca s o depaseasaca se ajungea la ceasi situatie.
    si el ca claxonat si este zona impadurita si sperii veveritele

  45. Subscriu a tot ceea ce a scris @Zaqk. A scos in relief un mare defect al nostru, al soferilor romani insa pe unii dintre noi ori nu ne duce capul, ori nu vrem sa intelegem si…. „o dam pe dupa visin”…!

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.