It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

1 Mai… gunoi

Adăugat de RebounD11
Raportează ca șters! 66

Din nou, de fapt mai multi, de la mai mici la mai mari… si niste depasiri si comportamente aiurea.

Disclaimer: nu toti sunt gunoaie, poate nu e nici unul in general ci a avut un moment de neatentie, dar unele comportamente din clip nu sunt demne de persoane cu orice fel de educatie. De exemplu: nu accelerezi cand esti depasit… in nici un caz nu de la 90 la 110+; nu blochezi tot traficul la un semafor ca esti ratacit (presupunand ca utimul era ratacit si nu a fost intentionat comportamentul). Exemplu de non-gunoi: dubistul de la ~1:50: in afara de depasirea aia, restul drumului a avut comportament exemplar, de aia si curiozitatea mea daca a intrat in depasire ca i-a zis cel cu TIR-ul ca e liber sau nu

Clip cenzurat!

Ce mai caută lumea:
  • 1 mai
  • trafic ohaba

58 comentarii

  1. desi au fost faze, cred ca mai mult v-ati suparat/enervat decat meritau.
    adica e ca in aglomeratie, cand efectiv toata lumea nu inainteaza si tu enervezi mai tare, nu faci altceva decat sa atragi toti idiotii pe tine si sa te umpli si mai tare de spume.
    cred ca daca erati mai relaxati si ii lasati pe idioti in pace si doar va protejati pe voi, aveati sanse mai mari sa nu va mai suparati.
    dar este doar o parere.
    numai bine 🙂

    • „cred ca daca erati mai relaxati si ii lasati pe idioti in pace si doar va protejati pe voi, aveati sanse mai mari sa nu va mai suparati.”
      Unde ne-am suparat si nu ne-am protejat pe noi? Confunzi reactia normala pe moment la cretinismelor altora care au potential sa te puna in pericol cu suparare pe termen oricat de lung mai departe de 10 secunde dupa eveniment.

  2. uneori idiotul esti chiar tu.disperat cu mana in claxon si comentatori pe langa

  3. Cam toate fazele se explica prin lipsa de creier si educatie din partea autorilor, dar pe ultima nu mi-o explic. De ce a franat ala asa, care era ideea?

    • Daca as fi stiut nu m-ar fi deranjat 🙂

    • Justitiarul

      @DanielS, omul a fost putin pierdut. era probabil cu gandul in alta parte si nu i-a mai intrat in minte si semaforul, a vazut trecere de pietoni, pietonii asteptand, omul a franat, dupa a vazut semaforul.

      Fiti mai rationali oameni buni, ca si voua vi se intampla cateodata sa aveti vreun moment din asta.

    • Pai tocmai, ca pe respectivul chiar nu il criticam, doar incercam sa inteleg ce a vrut sa faca. Probabil ai dreptate.

    • Eu il criticam. Esti pierdut in spatiu si ai trafic in spatele tau? In loc sa mergi cu 20 la ora maxim si sa mai si franezi la verde, trage pe dreapta, ia-ti repere, intreaba pe cineva despre informatiile de care ai nevoie si continui drumul cu incredere. Cel putin eu asa fac cand sunt in strainatate si nu stiu exact unde tre sa ajung… una e sa mergi incet, alta e sa incurci.

    • Ultimul a franat ca poate a fost focalizat pe ala ce mergea pe strada,e foarte usor sa faca 2 pasi si te trezeai cu el pe capota,e normal sa mai incetinesti la treceri,mai ales cand vezi specimene. Mai si zice „ba nesimtitule” :)) aoleo

    • Dacă mai încetinea mergea cu spatele… Avea 20 la oră când mergea mai tare.

    • Blackcatninja

      Dorine trebuie sa intelegei ca nu esti la raliu. Da, unele faze au fost deranjante, darnpe ultimul sofer l-ai injurat aiurea. Exista momente cand o sa te pierzi si tu. Poate era in om in etate si tu imediat cu claxonul pe el. In plus de asta nici tu nu esti perfect. De la inceput pana la sfarsit doar ati comentat si ai stat cu mana infipta in claxon. Daca pe mine ma claxonai asa, jur ca-ti bagam o frana sa-mi platesti o dauna totala.

    • @Blackcatninja: vezi ca vorbesti prostii, daca tu imi tai calea si imi franezi suficient de tare cat sa te lovesc in spate, cu proba video te faci de ras… si stai linistit ca nu sunt usor de luat prin surprindere. Cat despre ultimul, te pierzi, tragi pe dreapta sa te aduni. Sa franezi la verde sa il obligi pe singura masina de pe strada in afara de tine sa mai stea la semafor e jegos, chiar si neintentionat. Si pe ala nu l-am claxonat… ii claxonez doar pecei periculosi.

  4. Justitiarul

    La „demonstratie 2”, nu inteleg de ce imediat claxon, de ce nu putina rabdare ?
    Chiar daca inainte de acea faza el a condus mai haotic, arata tu putina liniste si rabdare in trafic.

    • A claxonat TIR-ul din spatele meu… intreaba-l pe el de ce nu putina rabdare 😆

      SI totusi sa dau un raspuns din perspectiva mea: daca cu 10 minute mai devreme nu ai avut rabdare sa treaca ala din fata ta care semnaliza ca depaseste, dupa ce i-ai inghesuit pe aia de pe contrasens ca nu ai avut rabdare sa ocolesti obstacolul… cum de nu te mai grabesti si lasi zeci de metri fata de aia din fata? (adica stai ca prostu’ cand coloana se misca de secunde bune).

    • Justitiarul

      @RebounD11, am crezut ca tu ai claxonat, eu am judecat doar momentul claxon, in rest nu am ce sa spun. Drumuri bune 🙂

    • Justitiarul

      @Probabil facea altceva, de nu a observat ca aia au plecat, sau a gresit ceva, ma repet, eu am judecat doar faza cu claxonul. Ca ala ii un nesimtit in trafic, se vede prea bine in stilul lui de a conduce 🙂

    • @Justitiarul:
      „Ca ala ii un nesimtit in trafic, se vede prea bine in stilul lui de a conduce 🙂”
      E si inutil… am ajuns la Deva inaintea lui si nu am fortat nimic.

      „eu am judecat doar momentul claxon, in rest nu am ce sa spun.”
      Ca sa pun in perspectiva:
      – TIR-ul era destul de in spate… era TIR-ul pe care ma incercat de 2 ori sa il depasesc in fazele anterioare 🙂
      – cum te-ai simti ca sofer de ditamai hardughia, sa vii cu soarele-n fata, sa vezi ca coloana se misca, dar un tembel doarme pe el si te forteaza sa opresti pe un pod sa iti exersezi plecarea in rampa? (eu eram cu avarii oprit dar am oprit avariile cand s-a pus in miscare coloana… adica inainte sa ajunga TIR-ul in spatele meu)

      „Drumuri bune 🙂”
      Merci la fel 🙂

  5. Cateva consideratii personale si constatari pur subiective:
    1. Esti mult prea preocupat de ceea ce fac ceilalti si prea ai impresia ca toti sunt prosti si tu esti destept.
    2. Esti agresiv in folosirea claxonului. Vezi Golful claxonat pe autostrada pentru ca ti-a intrat in fata.
    3. Tirul galben nu a facut-o intentionat. Asta este evident pentru ca in urmatoarele secunde iti face semn sa-l depasesti. E ditamai animalul pe curbe si in cazul acela a trecut 30 cm pe contrasens la iesirea din curba.
    4. Prima intalnire cu BMW-ul gri (aprox 2:35): Tu poate aveai semnal, dar cu siguranta nu erai gata sa depasesti. Daca ai fi fost, ai fi iesit la depasire imediat dupa ultima masina de pe contrasens. Doar pentru ca tu te chinui sa depasesti de 10 minute eu sa pierd un spatiu de depasire? Nu multumesc. Ma identific pentru ca as fi facut la fel.
    5. A doua intalnire cu BMW-ul gri: Are o masina in fata. Pe aia nu o vezi? Da, putea sa stea mai pe dreapta. Ai dreptate.
    6. A treia intalnire 3:40: De unde Dumnezeu sa stie cineva ca acolo e parcare!?
    7. Ultima intalnire: Te cred pe cuvant.
    8. Ce facem cand se ingusteaza drumul si e coloana? 4:10
    A) Ne bagam imediat pe banda principala (o sa-i spunem principala pentru ca ramane)
    B) Mai mergem un pic ca sa devansam coloana si ne bagam pe principala pana nu suparam pe cineva
    C) Mergem pana aproape de finalul benzii si aici ne bagam pe principala dupa metoda fermoarului (o masina de pe secundara, una de pe principala). Pentru exemplificare vezi
    minutul 5.
    Raspuns corect? Cea mai eficienta metoda este descrisa la punctul C. Metodele A si B par decente, dar in realitate dau nastere la aglomeratie si frustrari. Pentru exemplificare vezi TU care stateai pe banda si te frustrai ca te depasesc cei de pe banda secundara. 😀

    Cum spuneam, consideratii personale si subiective. 🙂

    • „Cateva consideratii personale si constatari pur subiective:”
      Altfel nu pot fi si toata lumea are dreptul la ele 🙂

      „1. Esti mult prea preocupat de ceea ce fac ceilalti si prea ai impresia ca toti sunt prosti si tu esti destept.”
      Preocupat, nu. Atent la ei cat timp impartim aceeasi strada, da. Legat de prosti, nu am zis niciodata ca toti sunt prosti… iar cei de care am zis mi s-a cam confirmat.

      „2. Esti agresiv in folosirea claxonului. Vezi Golful claxonat pe autostrada pentru ca ti-a intrat in fata.”
      Poate, dar tine cont ca eu veneam in accelerare si mi-a taiat efectiv calea. Asta dupa ce a intrat pe autostrada peste linia continua direct pe B2 ca sa nici nu accelereze cum trebe. Daca folosea corect banda de accelerare, apoi ii depasea pe cei de pe B1 linistit si normal, eu stateam in spatele lui cuminte pana se replia pe B1… el a ales sa fie smecher si m-am obligat sa franez de 2 ori… din care a 2-a destul de periculos.

      „3. Tirul galben nu a facut-o intentionat. Asta este evident pentru ca in urmatoarele secunde iti face semn sa-l depasesti. E ditamai animalul pe curbe si in cazul acela a trecut 30 cm pe contrasens la iesirea din curba.”
      Nu am zis ca a facut-o intentionat… dar tercutul pe contrasens a fost absolut inutil acolo. Cum spuneam. Am mai depasit masini mari in zona aia, nici o problema de spatiu nu am avut. Ca dovada am asteptat sa treaca curba spre stanga pe care era clar ca trebuie sa o taie putin (sau sa zicem ca ma asteptam sa o taie putin) dar curba spre dreapta e lina, iar deriva lui spre stanga a fost inutila.

      Cat despre semnul ca e liber sa depasesc, dupa ce am crezut ca i-a zis prin statie celui cu duba ca e liber si era sa iasa accident si dupa incapacitatea de a-si tine banda, eu nu merg pe incredere daca nu pot sa ma asigur si singur.

      „4. Prima intalnire cu BMW-ul gri (aprox 2:35): Tu poate aveai semnal, dar cu siguranta nu erai gata sa depasesti. Daca ai fi fost, ai fi iesit la depasire imediat dupa ultima masina de pe contrasens. Doar pentru ca tu te chinui sa depasesti de 10 minute eu sa pierd un spatiu de depasire? Nu multumesc. Ma identific pentru ca as fi facut la fel.”
      Eram foarte pregatit sa depasesc, dar fiind in spatele unui TIR nu aveam 100% certitudinea ca nu mai e cineva pe contrasens. Nu ma chinuiam mai mult de 5 secunde… iti garantez ca aveam mai multa putere si acceleratie ca el… faptul ca el s-a bagat fara semnal si m-a luat prin surprindere a fost 1, dar i-a luat si prea mult depasirea ca sa pot sa ma mai bag si eu.

      Daca te identifici, felicitari, te consider la fel de gunoi ca pe el in situatia aia.

      „5. A doua intalnire cu BMW-ul gri: Are o masina in fata. Pe aia nu o vezi? Da, putea sa stea mai pe dreapta. Ai dreptate.”
      Ce legatura are cu faptul ca i-a inghesuit pe aia pe banda lor? Si eu il aveam pe el in fata de aia tot nu m-am gabat pe contrasens pana nu m-am asigurat ca pot.

      „6. A treia intalnire 3:40: De unde Dumnezeu sa stie cineva ca acolo e parcare!?”
      Nu neaparat ca ii parcare, dar ca nu e banda de circulatie… sa zicem ca marcajul de pe jos. Asta daca trecem pe langa depasirea prin dreapta si pe trecerea de pietoni peste linia continua. Oricum nu de la Dumnezeu, de la instructoru’ de la scoala de soferi 🙂

      „7. Ultima intalnire: Te cred pe cuvant.”
      Ai de ales? 🙂

      „8. Ce facem cand se ingusteaza drumul si e coloana? 4:10”
      Semnalizam? Pe cel cu duba din fata mea l-am lasat ca a semnalizat de cand a vazut ca i se termina banda. Daca dadea orice fel de semnal dreapta si nu se inghesuia ca nesimtitu’ ii faceam frumos loc… daca sa ma impingi in ditamai gropanu’ ca tu ai ignorat bunul simt si indicatoarele si marcajele mi se pare aiurea rau.

      „Pentru exemplificare vezi TU care stateai pe banda si te frustrai ca te depasesc cei de pe banda secundara. 😀”
      Vezi ca nu accept argumentele cretinoide de timp „frustrare”. Ca sa nu zic ca ce ma supara e ca nu semnalizau. Inteleg conceptul de „late merge” ca sa nu blochezi o banda cand ai unde inainta, inteleg si conceptul de fermoar si il aplic. Refuz sa inteleg conceptul de japca si lipsa de bun simt. Nu doare pe nimeni mana sa ridice de maneta aia sa afle si restu’ lumii ce vor sa faca. Tot la categoria de japca si lipsa de bun simt intra si comportamentul de a depasi peste rand cand cel din fata semnalizeaza din timp intentia.

    • 4. În primul rând, cel cu BMW-ul nu avea voie să efectueze manevra de depășire dacă cel care circulă în fața sa a semnalizat înainte o astfel de manevră.
      Nerespectarea regurilor privind depășirea se sancționează cu amendă contravențională din clasa a II-a de sancțiuni și se aplică măsura complementară a suspendării dreptului de a conduce pentru o perioada de 30 de zile.

    • @Bobita: ala ii un detaliu tehnic… tre sa te si vada Politia si sa nu interpreteze ca nu m-am asigurat cand am schimbat directia de mers 🙂

      Acuma vorbim despre 7 ani de-acasa: respectul in trafic si o minima rabdare sau efort macar de a semnaliza intentia din timp versus „cum sa pierd eu spatiu de depasire, cand EU sunt mai cel mai important de pe planeta”. 😀

    • 4. In momentul in care cel din fata semnalizeaza intentia de-a depasi, nu conteaza ca esti pe bicla sau intr-un Porsche/Lambo/Ferrari etc. nu mai ai ce cauta sa-l dublezi in depasire. Deseori mi s-a intamplat si mie sa semnalizez intentia de a depasi si din spate s-o taie unul mai „nerabdator”. E ilegal, enervant si-n acelasi timp poate deveni periculos la un moment dat.

      6. 3:34, 3:44 Daca nu se uita in jur la semnalizarea rutiera in general, in cazul acesta la marcajele de la limita parti carosabile … poate ajunge sa depaseasca si pe camp. Acolo e doar problema lui.

      8. Cum spuneam si altadata, legal „fermoarul” nu exista inca la noi. Este deocamdata o chestiune de amabilitate/politete rutiera. Insa asta trebuie sa se vada la ambii participanti la trafic: si la cel care vrea sa fie lasat si la cel care lasa (de la el). Chiar si in tari unde exista aceasta regula, au obligatii amandoi 😉

      Pana la urma, deocamdata indiferent ca merge pana la punctul in care benzile se contopesc sau actiunea se petrece undeva inainte de acesta, cel care circula pe banda care se termina trebuie sa le permita trecerea celorlalti care se afla pe banda care continua mai departe.

    • @Bobiţă +1 😀 dar pentru asta trebuie sa fie si Politia acolo … si pe faza 🙂

  6. Catalin1997

    claxonul ala ce vina are? nu-s pacanele sa-l izbesti asa, ia si tu un distonocalm.

    • Mi-ai cumparat tu masina si nu stiam eu? Claxonu’ meu ii din averea lu’ tac-tu?
      Daca ai nevoie de activitate sexuala recomand alte siteuri, lasa grija pentru claxonu’ meu in pace.

    • Catalin1997

      hmm, se vede ca ai probleme…

    • Macar eu nu mor de grija altuia… Sau a claxonului lui.

  7. Salut.
    Cu tot respectul, am doar o singura intrebare : Ti se pare normal cum ai procedat cand ai intrat pe autostrada ? Ai intrat, masinile din fata, intradevar nu au reusit sa ajunga la viteza foarte mare… dar tie ti se pare normal sa le depasesti pe dreapta si sa intri fix ‘n fata lor ? Nu era mai usor sa intri in spate si sa le depasesti apoi ?
    Daca Doamne fereste se speria vreunul din ei cand te vedeau in dreapta si se intampla vreun accident ?
    Cu tot reapectul, nu mi o lua in nume de rau dar poate ca trebuie sa fii putin mai calm
    Drumuri bune sa ai !

    • Vezi definitia depasirii de mai jos data de @nickart 😀
      O sa vezi ca nu i-am depasit prin dreapta 😆

      „dar tie ti se pare normal sa le depasesti pe dreapta si sa intri fix ‘n fata lor ? Nu era mai usor sa intri in spate si sa le depasesti apoi ?”
      Am mai spus, am vazut spatiul in coloana de cand am intrat pe banda de accelerare… nu am fortat nimic, daca consideram oricat de putin peste normal de periculoasa manevra nu o incercam.

      „Daca Doamne fereste se speria vreunul din ei cand te vedeau in dreapta si se intampla vreun accident ?”
      Scuza-ma, daca atunci cand mergi paralel cu o banda de accelerare nu te astepti sa ai pe cineva in dreapta, esti direct responsabil pentru reactiile tale de sofer prost. Atata timp cat nu fortez pe cineva sa isi schimbe directia sau viteza cand intru pe autostrada, nu e vina mea pentru nici un accident… nici macar morala.

      Cat despre calm, am avut pulsul <75 pe toata durata drumului… mi l-am monitorizat. Va rog frumos nu mai aveti voi grija de bunastarea mea sau cum ziceau altii a claxonului meu. Tot ce zic, zic in masina mea, nu fac semne obscene si claxonul e destul de rar folosit contrar clipurilor, ca nu o sa ma apuc sa postez mii de kilometrii in care nu se intampla nimic. Nu injur aproape niciodata primul in interactiuni fata-n fata, ca nu sunt conflictual… dar nici nu fug de conflict daca se ajunge acolo (ma consider pregatit pentru aproape orice).

    • @lothriel Inainte de a se pune asa problema, ar trebui sa te intrebi cum au ajuns cei de pe B1 acolo cand intrarea pe autostrada e permisa numai la 1:06 si ce faceau ei pe B1 daca autorul i-a ajuns din urma atat de lejer 🙂
      Daca ai timp, vezi te rog un film cu acelasi subiect aici:
      https://www.trafictube.ro/intram-autostrada/

    • Justitiarul

      @Iothriel, respectivi nu au respectat linia continua, au intrat pe autostrada printr-un loc total nepermis.
      Intradevar, nici ce a facut RebounD11 nu e safe 100%, dar el a vazut spatiul, a accelerat si a reusit in ceea ce si-a propus in conditii total legale.

  8. 3. Depasirea

    Art.45. – (1) Depasirea este MANEVRA prin care un vehicul trece înaintea altui vehicul ori pe lânga un obstacol, aflat pe acelasi sens de circulatie, prin schimbarea directiei de mers si iesirea de pe banda de circulatie sau din sirul de vehicule în care s-a aflat initial.
    (2) Conducatorul vehiculului care se angajeaza în depasire trebuie sa se asigure ca vehiculul care circula în fata sau în spatele lui nu a initiat o asemenea MANEVRA.

    Semnalizarea nu este o „manevra”, este acctiunea premergatoare unei manevre, daca cineva semnalizeaza nu inseamna ca are si prioritatea acelei manevre. Valabil si pentru depasire comform codului rutier.

    • Și dacă trage de volan fără semnalizare de unde să știu eu că s-a angajat în depășire?

      Cât despre semnalizare, vezi din regulament obligațiile la depășire înainte să citezi legislația doar cât îți convine.

    • @nickart Cheia e acolo: „vehiculul care circula în fata sau în spatele lui nu a initiat o asemenea MANEVRA
      +
      https://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/hotararea-guvernului-nr-1391-2006/#art116
      Art. 116 – (1) Conducătorii de vehicule sunt obligaţi să semnalizeze schimbarea direcţiei de deplasare, depăşirea, oprirea şi punerea în mişcare.
      (2) Intenţia conducătorilor de autovehicule şi tramvaie de a schimba direcţia de mers, de a ieşi dintr-un rând de vehicule staţionate ori de a intra într-un asemenea rând, de a trece pe o altă bandă de circulaţie sau de a vira spre dreapta ori spre stânga sau a celor care urmează să efectueze întoarcere, depăşire ..
      .”
      +
      https://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/hotararea-guvernului-nr-1391-2006/#art118
      Art. 118 – (1)Conducătorul de vehicul care efectuează depăşirea este obligat: […]
      b) să semnalizeze intenţia de efectuare a depăşirii; […]

  9. Autor: Nu vorbi cu gura plină că te-neci.

    • cosmindaniel12

      Cu părere de rău, dacă ai ceva negativ de comentat la adresa autorului postării, fă-o liniștit. Să te legi de soția/prietena lui, ești chiar un măgar fără strop de bun simț!!!

    • @cosmindaniel12: am mers un pic mai departe, poate să zică ce vrea… La el acasă 🙂

    • Ca sa fie clar si pentru insistentul de @Speedo: ti-ai pierdut definitiv si irevocabil dreptul de a mai comenta la clipurile mele. Comentariile tale le voi sterge sau baga in spam cand le vad.

  10. iqstormic

    Am reușit să mă uit cu volum la câteva faze și am dat pe mute. Cei mai agitați păreați voi nu ceilalți chiar dacă am văzut și multe tâmpenii unele sunt chestiuni care se întâmplă des în trafic și trebuie să existe mai multă înțelegere și din partea celor mai cerebrali. Voi sigur nu ați fost. Pare un clip făcut doar să dea la număr cu cât mai multe faze.

    • E dreptul tau sa crezi ce vrei… apropo de numere, mai ai 200+ clipuri ale mele sa iti faci o idee 😀

  11. iqstormic

    Ești la fel de certâreț în comentarii cum ești și la volan. Tu ești pericolul pe șosea, din punctul meu de vedere.

    • E dreptul tau sa ai un punct de vedere, o sa citez un inginer preferat, in limba lui materna: „opinions are like ass-holes, everybody’s got one” 😀

      Sunt destul de non-conflictual… tot ce zic zic in masina mea si nu fac semne obscene altora. Pana nu injura ei nu ii injur nici eu in conversatie.

  12. +
    Dar… la 1:06 si cele cateva secunde dupa, ai exagerat. Daca pe banda de acceleratie vezi ca dintr-un motiv sau altul, b1 e ocupata, nu e cazul sa risti si sa fortezi tu prin fata lor… Puteai sa te asezi linistit in spatele lor si sa-i depasesti cinstit, pe stanga, pe b2, ceva mai incolo.
    Si cam nervoase claxoanele si manevrele. Fii ceva mai calm in trafic, zau asa… Si eu mai scap un claxon si o consideratie injurioasa la volan, dar mai mult pentru mine. In rest incerc sa-mi conduc masina calm, logic, indiferent de ce prostii fac altii in jurul meu.

    • Am văzut gaura in coloană de pe banda de accelerare. Nu am forțat nimic și pe nimeni. Chiar am apreciat că vroiau să facă loc dar nu orice reușit din cauza iepurașilor grăbiți și nu prea.

      Claxonul a fost pentru intratul înapoi în coloană aiurea. Prima dată când a vrut să facă loc neinspirat unui grăbit l-am lăsat să reintre că rămânea fără bandă dar acolo dacă știa că mai vrea să treacă de o mașină nu avea ce să de replieze doar că să reintre în spațiul de siguranță de l-am lăsat față de Renault.

    • Cu toate acestea… mai calm, Dorine, mai calm, zau asa… Cel putin din volan si din pedale. Gura poa’ sa zica orice, mere si un claxon, acolo… 🙂 dar ochii, mainile si picioarele tre’ sa fie calme. Ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
      Nu-ti zic de rau, sa stii…

    • „dar ochii, mainile si picioarele tre’ sa fie calme.”
      Au fost foarte calme 🙂

      Orice nervi se vad/aud trec in aproximativ 10 secunde… ramane doar amintirea 😀

  13. per total daca era sa imi slab clip,era sa imi claxonezi in spate,aveai de mers cu 50 la ora vreo cativa km in spate,doar asa poate te calmezi.

  14. LA faza cu TIRu te-a observat doar la minutul 2:19, dupa care ti-a facut semn sa depasesti ,dar tu erai prea suparat..>:P

    • Era doar chestie de neincredere… eram suparat ca nu e prima depasire de genul pe care as fi facut-o acolo si am avut si buna intentie sa stau sa ma vada in oglinzi – ca exist, semnalizez si depasesc. Oricum nu am incredere in semne de liber fara sa ma pot asigura si eu 🙂

  15. @RebounD11 0:30 Nu-i rau nici la 130, bine ca a fost incheiata fara alte probleme. In astfel de cazuri exista si posibilitatea ca fara intentia de-a face o „liniuta” sa nu te fi remarcat ca intri in depasire si sa accelereze vazand drumul liber in fata. Daca insa a fost intentionat, atunci e altceva.
    0:55-1:04 Ma asteptam sa tasneasca ca prostii de pe banda de accelerare, depasindu-se unul pe altul 🙂 La astia le-ar trebui un fel de „tunel de accelerare”, transparent si incasabil, care sa-i oblige sa mearga numai inainte pana unde e permisa intrarea pe autostrada 😆 1:24 Dap, prostia loveste din nou cu aceea depasire neinspirata facuta ca pe drumul comunal.
    1:52 Daca-si pierde permisul pentru asta, tot el plange apoi. 2:28-2:34 Cred ca acolo puteai depasi fara probleme tinand cont de drumul liber, masina si personalitatea soferului 😀
    2:43 Asta e o faza enervanta, cand cel din spate tasneste in depasire desi semnalizezi clar intentia. Parca nici nu s-a mai obosit sa semnalizeze. La 3:26 cred ca incerca sa-si ia putin avant pentru urmatoarea depasire prin dreapta pe trecerea pentru pietoni (3:46) 😆
    4:40-5:06 Acolo daca exista putina bunavointa si intelegere de ambele parti, e un loc bun pentru a exersa un fel de „fermoar”, insa asta nu inseamna ca unul forteaza si celalalt lasa. Stapanul inelelor se pare c-a ignorat acest detaliu (5:13).
    +

  16. Daca cel de la 0.30 e batut in cap pt manevra efectuata, pt manevra facuta de tine la 1.00 oare cum te-ai caracteriza, privind din exterior?

    • Manevrele sunt mult mai diferite decat crezi. Dar se pare ca tre sa pun si filmarea de pe camera din spate chiar daca nu e relevanta ca sa explic la tot prostanu’ 😐

  17. crinamatei

    nu puteti sa scapati de stresul cotidian, chiar si atunci cand sunteti in vacanta. Observ ca incerci sa faci pe justitiarul, si char sunt mai mai multi in masina care se pricep, desi doar unu are volanul., totusi e bine ca ca nu refulezi inca. O viata mai linistita ti-ar fi mai de folos. In acest sens camera pe bord, in cazul tau, nu te ajuta cu nimic. Pe mine filmulete ca si al tau ma dezgusta si ne arata ce fel de soferi suntem noi in Europa.

    • „Observ ca incerci sa faci pe justitiarul”
      Unde?

      „O viata mai linistita ti-ar fi mai de folos. In acest sens camera pe bord, in cazul tau, nu te ajuta cu nimic.”
      Altceva dl/dna doctor?

      „Pe mine filmulete ca si al tau ma dezgusta si ne arata ce fel de soferi suntem noi in Europa.”
      Eu te pun sa te uiti?

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!