It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

14. Un pic de POC!!!

Adăugat de autofidel
Raportează ca șters! 1069

Un smecher, nu respecta marcajele rutiere, fenteaza toata coloana si face stanga la semafor de pe banda 1, care are marcaj ptr. dreapta, dupa care din nou, de pe banda la dreapta, trece peste linie continua in stanga si ne acrosam reciproc.

Recunosc, ca daca ma lasam „intimidat” de figurile etalate de smecher, puteam sa evit acrosarea, smecherul s-a bazat pe asta, dar nu prea a iesit cum a vrut el. Initial m-am lasat „pacalit” de intentia lui de a face la dreapta la Selgros, dupa care a intrat cu tupeu in  stanga peste linia continua fortand intrarea in fata mea pe banda de mers inainte. Din pacate, eu m-am saturat de smecheri care se cred superiori in trafic, cu drepturi suplimentare de a fenta toata „prostimea” incalcand toate regulile posibile si imposibile.

Ca toata „smecheria” sa fie perfecta, am primit si amenintari: ” Stai un pic sa dau un telefon, sa vezi ce o sa patesti!”, am ramas surprins cu gura pana la urechi de frica.

Am incercat fara succes sa-l conving sa facem constatare amiabila, dar el nu si nu, ca nu a incalcat nici o regula de circulatie, ca eu nu am cum sa demonstrez ca e vinovat, cu toate ca i-am zis de vreo 3 ori ca am filmarea pe camera, abia la sfarsit a realizat ca e adevarat. Prea tarziu, smechere…

Am fost singur la politie, smecherul nu a vrut sa vina, am dat declaratie, l-au identificat in baza de date dupa numarul de la masina, urmeaza maine dimineata sa-mi inregistreze declaratia si sa vad mai departe. Am inteles ca e posibil sa ramana fara permis, mai ales daca nu se prezinta in 24 de ore, asta e problema lui, eu vreau asigurarea lui ca sa-mi schimb aripa dreapta fata.

Ce mai caută lumea:
  • am lovit pe cineva in trafic care statea sa treaca pe linia continua cine e vinovat
  • www clip amatori si minore ro
  • basca dar jama pic

146 comentarii

  1. Atata timp cat iti asumi „consecintele” de alergatura ulterioara, foarte bine. Educatia asa se face 🙂

  2. + din partea mea … exact ca si thomas….

    PS o sa primesti ff multe minusuri pt ca ai „provocat” un accident ce putea fi evitat :)))

  3. Bini di tăt

    Din pacate masina si timpul nu-mi permit astfel de manevre

  4. Cel mai tare clip. :)))
    Și eu am bara față puțin zgâriată.. 😀

  5. autofidel

    Sunt convins ca o sa primesc ff multe minusuri de la „smecheri”, dar nu asta e ideea, important e ca „smecherii” sa afle ca nu mai merge treaba cu intimidarea, sa se astepte la masini zgaziate si permise luate.

  6. Trebuia sa-l stergi mai tare, pana prin dreptul farului 🙂

  7. pana cand atat nesimtire, un mare + de la mine

  8. aveai nevoie de o aripa noua….zica ca nu aveai….zi(glumesc). L-ai taxat pe fraier. BRAVO. O sa il doara asta si cand o face o noua asigurarea nu numai la gandul ca iar nu e incadrat corect!!

  9. bravo,in sfarsit am vazut pe cineva care a facut ce trebuia sa faca intr-un asemenea moment…nici nu sti cat de bine ma simt dupa ce am vazut aceasta filmare:)

  10. Te unge pe suflet un astfel de clip.
    +++

  11. autofidel

    @Roby2007 Ai dreptate, nu zic la care parte. 😀

  12. Normal ar fi sa ramana fara permis cu tot cu prioritate lui de semnal
    Sper sa ne ti la curent cu deznodamantul

  13. Bine de tot! +

  14. Domnule, meriti din tot sufletul plus! Asa de tare am ras, asa de mult mi a placut cum ai reactionat! Fara violenta, dar nici sa il lasi pe el sa isi faca parada de cum a semnalizat and co. Tot respectul!

  15. De gresit toti gresim, da’ pana s-o tii pe-a ta ca tu aveai dreptul sa te bagi c-ai bagat semnal.. Sper sa ramana fara permis, ca si asa il are in plus.

  16. Felicitari , pentru pauza data melteanului. PLUS

  17. „Pentru ca ai fost un fraier …” Am ras mai ceva ca la Iuda.

  18. pinguinu nuclear

    am citit descrierea, am dat plus, am vazut filmul… 🙂

  19. Ce tare a fost la faza aia cu „arata-mi si mie semnul cu interzis” 😀 . In mintea lui, interzis e doar indicatorul ala rosu cu o dunga alba orizontala. El nu stie fraierul ca daca marcajul te obliga sa faci dreapta, automat e interzis la stanga. Sau ca daca e linie continua, e interzis sa o incalci. Sau ca se INTERZICE depasirea coloanei la semafor.

  20. Esti idolul meu 🙂

  21. Wonderful!

    Trec des pe acolo si tot timpul se gaseste cate unul sa faca exact cum a facut si bipedul cu Audi. Insa de cele mai multe ori sunt cu familia in masina si nu ma risc, evitand accidentul si eventuale incidente de dupa.

    Autofidelule, sa ne tii la curent cu evolutia cazului.

    + mare, desigur!

    PS Am urmarit inca o data filmul, acum cu sonor. Stiam eu ca ratez ceva 🙂

    Minunata replica “pentru ca esti prost” 😀

    Asa-i ca el era ferm convins ca are prioritate de semnal?

  22. Mii de plusuri. 😀
    ps: daca nu-i ziceai de camera poate mergeati impreuna la politie…si declara altceva(la cat de prost se prezinta in clip)…il lua si cu marturie mincinoasa. 😀

    @Seb, autofidel n-a fost agresiv? putea evita..putea => a fost agresiv ..de ce nu dai minus?

  23. Hai sa fim seriosi.Puteai sa-l eviti fara probleme.Puteai sa mai lasi un „smecher” sa intre in fata pe linga toti cei care respecta legea.De ce nu l-ai lasat?Puteai sa stai acasa si nu se intimpla asa ceva.Acum, saracutul de el, o sa plateasca asigurare mai mare, o sa ramina fara permis daca nu se prezinta la politie in termenul legal si o sa fie nevoit sa foloseasca transportul in comun sau taxiul.Ar fi cazul sa-ti fie rusine. De ce ? Pentru ca nu ai avut o masina mai mare, ca sa-i dai putin mai tare. :))))
    Educatia se mai face si cu forta.Daca timpul mi-ar permite, in doua luni, masina mea ar capata straie noi(tabla si vopsea).
    +

  24. Frumos. Te-ai sacrificat pentru toti 🙂

  25. GoguAfumatu

    Io cred ca ai fost posedat de spiritu’ lu’ PCT!

    PLUS!

  26. Deci un mare + in sfarsit unu cu o_o 😉

  27. maryan-truck

    bravo mi-a placut tare mult faza si eu la fel procedam ca si tine .

  28. Ionut Bejan

    pacat de timpul pierdut ca el tot nu invata… era sa mi-o iau la fel la iesirea din mall la mini giratoriul din fata giratoriului pe care tot bmw-istul care vine dinspre benzinarie il considera giratoriu doar pentru ca e rotund… si crede ca are prioritate… spre norocul meu, mai la vale era un echipaj care i-a facut semn sa traga pe dreapta sa-i explice cum sta treaba cu neacordarea de prioritate.

  29. @autofidel, zau asa, daduse omu’ semnal 😆 😀

  30. Nu pot sa zic decat: YES!!!
    +

  31. + MAXIM de la mine. Totusi as propune sa ne luam niste rable de Bulgaria si sa punem niste bulbaruri apoi sa iesim la vanatoare de ‘smecheri’. Cred ca ar fi intereseant :))

  32. ShadowGreywolf

    Avand in vedere ca sunt 165 de + si nici un -, cred ca lumea totusi e satula pana in gat de smecheri si marlani in trafic. In rest, sigurul lucru care il regret e ca o sa stai un pic cu masina prin service. Cat despre smecheras..parca nu pot sa cred ca unii au permis si pot sustine ” pai am dat semnal”. Una e sa nu vezi un indicator ( se poate intampla) si alta sa persisti prost gramada ca ai dreptate :))) as da 100 de plus daca as putea!

  33. George Si Liliana Abaza

    Bravo.Ai de la mine 10 de +.Felicitari pentru atitudine.Inca un+.

  34. mariusikk

    Bravo!!! Nu am plusuri sa iti pot da cat m-a mangaiat pe suflet atitudinea ta. Naspa insa ca o sa stai cateva zile fara masina cat va fi in reparatii, insa a meritat.
    2 remarci am insa de facut:
    1) De ce sa faci amiabila cu el? Am vazut in clip ca i-ai solicitat in 2 randuri sa faceti amiabila. Cand iti asumi un risc din asta mergi pana la capat, asa daca nu ajungeati la politie ala ramanea in continuare cu permis si fii sigur ca facea la fel in continuare.

    2) Nu cunosc cum e cu asigurarile subliniez acest lucru ca sa nu imi sara lumea in cap, insa nu cumva iti creste si tie valoarea rca-ului chiar daca nu esti tu vinovatul? Intreb pentru ca nu cunosc. Iar din cate stiu fiecare sofer are si un asa numit „cazier rutier”, nu stiu ce muncesti tu, dar daca vrei sa te angajezi ca sofer din experienta iti spun ca firma angajatoare se intereseaza despre acel cazier al tau. Ori nu da bine acolo sa ai tamponari indiferent a cui a fost vina. Iuda cred ca poate sa iti confirme acest lucru ca si el tot cu duba este.

  35. sunt situatii cand mai las de la mine… dar asta e un nesimtit care pare sa aiba manevra asta invatata bine. o merita din plin. pentru accidente din astea nu se cheama rutiera.

  36. Lasă copilăriile şi încetează să spui că l-ai lovit intenţionat. O să rămâi uimit dacă va refuza plata daunelor, chiar asigurat fiind, iar firma de asigurare va trimite in instanţă, pe baza filmării tale, cu menţiunea: „lovire cu intenţie”.
    Ceea ce s-a întâmplat, conform spuselor tale, nu mai e accident. Eu zic să fii mai moderat în astfel de declaraţii. Ia-o ca un sfat, fă ce vrei, şi roagă-te ca ăla să accepte plata daunelor şi să nu declare că l-ai lovit cu intenţie şi în plus să vină şi cu declaraţiile tale de aici.

    • @ics: Declaratii pe un site vs. declaratii scrise? Ia sa postez si eu niste clipuri care nu au aparut niciodata pe net, ale altora, cu accidente, si sa scriu ca eu i-am lovit intentionat… 🙂 Sau sa va marturisesc ca eu l-am omorat pe Kennedy…

      Exagerati.

      P.S. La fel de convins sunt ca DACA userul autofidel este persoana Xulescu Ygreculescu implicata in accident, a facut tot posibilul sa evite manevra periculoasa a celuilalt conducator, dar ca aici a vrut sa se laude sa ne simtim bine si noi 🙂

  37. FireBlade

    Excelent! Poate intelege de acum, ca actiunile de genul pot avea consecinte!

    Te rog sa ne impartasesti si noua rezolutia la care a ajuns Politia dupa declaratii si constatari (pe langa amenda i-au ridicat si permisul 100%). Ai aratat si anexat si filmarea la declaratia data?

    Oricum: +++++++++!

  38. am casco, nici nu mai opream. ce sa-l convingi pe asta, e genul care crede ca soarele se invarte in jurul pamantului.

  39. Plusez la ce a spus ics, niciodata sa nu mai spui ca puteai sa eviti dar nu ai vrut. Te uitai in bord ca tocmai ti s-a aprins nush ce beculet si te-ai speriat si mai vezi tu ce spui, chiar de e ala vinovat tu trebuie sa fii cat mai curat.

    Or fi mai multi ca tine dar cazuri din astea cu puteam sa evit dar am vrut sa il pedepsesc nu prea o sa fie la vedere, decat intre prieteni.

  40. 2:19 Daca am facut stinga care i problema ? Ai luat o fraiere
    Mare +

  41. BIG Like :)) De-ar face toti asa ca tine in maxim un an le-ar trece figurile la 80-90% di tupeistii astia.

  42. cetateanul turmentat

    bravo!!!
    =, stii ca l-ai lasat fara permis nu?

    oricum, omul s-a comportat cat de cat ok, in bucuresti daca dai de un idiot ca asta sare si la bataie, cheama 3 masini pline cu martori, ca l-ai amenintat, ca ai vrut sa il bati etc…..

  43. Discordless

    Un nr de cont pentru donatii bahice?

  44. De frana nu te intreb, dar si claxonu’ il aveai stricat (sau te uitai dupa stele)?

    Cum zice @ics, poate se sesizeaza si politia/asigurarile ca l-ai lovit intentionat si te baga la alte alea (care-s pe langa codu’ rutier si se termina in „calificat/cu intentie”).

    P.S. Eu nu cred ca l-ai lovit intentionat (niciun om normal la cap nu si-ar f*te masina intentionat daca poate sa evite), pur si simplu ai sperat ca-l blochezi dar n-ai „calculat” corect si a dat cu virgula (ai crezut ca va ceda ala).

    P.P.S. Nu-mi vine sa cred cate comentarii cu „bravo” pe un site care se vrea de educatie (rutiera)…

  45. un mare + de la mine pentru lectia de educatie rutiera, totusi din cate am vazut nu a oprit nimeni sa te intrebe daca ai nevoie de martor

  46. Daca vinovatul e dobitoc si nu recunoaste, rezistati impulsului de a-l „linisti” pe loc spunindu-i ca a fost filmat!
    Oferiti-i bucuria de a afla asta dupa ce a dat declaratie la politie.

    Declararea necorespunzătoare adevărului, făcută unui organ sau instituţii de stat ori unei alte unităţi dintre cele la care se referă art. 145, în vederea producerii unei consecinţe juridice, pentru sine sau pentru altul, atunci când, potrivit legii ori împrejurărilor, declaraţia făcută serveşte pentru producerea acelei consecinţe, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amendă.

  47. Bravo! Mă uitam atent dacă nu am fost surprins ieri prin acea zonă…. 🙂 că mă cam grăbeam… Am scăpat şi de data asta nefilmat! 😀 😀 😀

  48. autofidel

    @ics @ABC @carco Ca sa evit orice speculatie in legatura cu „intentionatu’/neintentionatu”, si eu sunt de acord cu carco (niciun om normal la cap nu si-ar f*te masina intentionat daca poate sa evite). Faza a fost foarte simpla, amandoi am intrat cu „tupeu” egal, opelul din fata accelera si eu am crescut viteza in spatele lui, am vazut individul cu audi ca nu mai intra la dreapta si vrea la stanga, dar nu am crezut ca o sa forteze cu atata tupeu trecand si peste linia continua.
    Evident, am luat in calcul si varianta coliziunii, dar am zis ca daca ma vede mai hotarat o sa cedeze, ceea ce nu a facut.
    Daca va uitati atent la momentul impactului, eu nu mai acceleram si tineam traiectoria dreapta, fara sa trag dreapta, dar el vrea sa evite stalpul cu semne si semafoare si bordura asa ca a tras stanga spre mine, si ce este cel mai important este ca el a initiat impactul, nu am intrat eu in el.
    Eu in descriere am recunoscut ca nu m-am lasat intimidat de figurile lui de smecher, puteam sa evit acrosarea daca actionam ca o gaina, adica sa franez oprind coloana de masini care trecea in spate pe verde si sa-i fac individului cu audi o invitatie (eventual in scris) sa incalce inca o regula de circulatie (ultima dintr-un sir lung) si sa-l las sa treaca in fata mea peste linia continua, ceea ce nu am facut, eu am mers normal ca daca intentionam sa intru in el, iesea mult mai grav.

    Am fost azi la politie, am inregistrat declaratia, mi-am exersat si talentul la desen cu schita evenimentului (acum imi dau seama ca orele de desen de la scoala nu sunt degeaba, am facut un desen foarte frumos 😀 ), am aratat filmarea politistului si s-a distrat si el, s-a uitat de 3 ori, mi-a dat autorizatia de reparatie si mi-a zis sa pastrez filmarea. Individul cu audi are timp pana la ora 18 sa se prezinte dupa care adio permis, urmeaza sa fie citat, etc.

  49. Ehee mare ar fi minunea daca s-ar si face ceva, dar cu dinastea „va sunam noi cand il prindem” am mai intalnit…respectivul a ramas si acum cu bara zgariata, 112’u vine doar daca se lasa cu scandal…in rest o sa’ti inchida.n nas.
    Un mare + dar padurea e mare si plina de uscaciuni. Daca ai timp si poti spune.ne pana la urma cum s.a rezolvat. 😀

  50. Ala habar nu are de codul rutier. Si e destul de tinerel. Inca se mai dau permise pe 500 de euro?

  51. Sunam la politie direct , dupa ce ca e vinovat mai are si tupeu.

  52. 4:00 Vinovatul constata ca nu iese la carpa. Plus ca sta ca un idiot cu capul in „bataia” masinilor care circula. Tabla era mai importanta.

  53. PS @D4F732 Suni degeaba la politie daca nu e accident cu victime. Te vor invita la sediu.

    Minunata o camera in masina, intr-adevar! Putea spune (eventual gasea vreun martor la fel de destept ca el) ca ai intrat tu in el vrand sa schimbi banda. Probabil pe asta se baza bipedul cand zicea ca n-ai cum sa dovedesti ca el e vinovat.

  54. Plus.
    Si imi pare rau ca nu conduci un camion de cateva zeci de tone sa-l fi indoit din fata pana in spate.

  55. Nimeni nu remarca cerul superb?

    +++

  56. De ce amiabila? Dus direct la politie sa i se ia permisu!

  57. Smecher de Paltinoasa : )))))))

  58. Constat ca pana la urma Politia accepta si filmarile facute cu camera pe bord.

  59. Mi-a placut la nebunie dialogul purtat cu taranul. Esti prost, imbecil, tampit, cretin toate cele bune in 2-3 vorbe adresate pe fata taranului. Nu stiu de ce se ambaleaza atata pentru o carpa de audi din 98…

  60. Gestul tipic de ridicat din maini dupa iesitul din masina lovita – ce faci, dom’le? – 😀 😀 😀 Priceless

  61. stai prea mult de povesti si dai explicatii.
    ti-a taiat calea. punct.

    asta trebuie facut cu toti nemernicii care o fac cu tupeu. caci ei au gura mare si au impresii de dumnezeire

    votez minus pt modul de abordare a incidentului.
    – tu incercai sa faci amiabila cu el, desi tu n-ai de pierdut nimic
    – tu incercai sa ii explici lui desi el s-a bagat cu tupeu peste tine.

    cu indivizi de genul, care au scandal pe ei, pur si simplu dialoghezi rece si la subiect.
    “mi-ai taiat calea, ai intrat peste mine.”

    aia cu dovada video o tii pt politie sau ii prezinti si lui asa in treacat faptul ca ai si dovezi care sa confirme realitatea incidentului

  62. La amiabile cu unele firme o iei in freza…
    Daca ai constatare de la politie nu au ce comenta…

  63. AragazCuBuleDeAer

    ai perfecta dreptate din punct de vedere legal , insa acum esti fericitul posesor al unei masini botzite din cauza abordarii zic eu gresit a unei situatii banale…anticipare ,conducere preventiva,restul e can can. 🙂
    PS. idem in situatii cand pe trecere te arunci in fata masinii,poti fi fericitul posesor al uni cosciug din brad cu dreptate deplina.

  64. Toate respectele mele 🙂

    Sa ne tii la curent cu demersurile legale.

    +

  65. ah, daca declarai c-ai intrat intentionat in el, erai eroul meu o saptamana (dupa politistul Greuceanu :D).
    Asa esti doar pentru 6 zile.

  66. O sa-i ia carnetul fara discutii. Stiu cazuri de persoane cascate (a se citi femei) care au frecat masini in oras unele fara sa stie macar, au plecat mai departe nepasatoare si apoi doar pe declaratii de martori au ramas fara permis. Acum e si filmare si martor (daca nu e ruda de gradul 1). Daca nu apare in 24 de ore, adio permis.

  67. Tinand cont ca nu pot vota de mai multe ori m-am hotarat sa-ti dau doar plus de acum incolo la orice filmare postezi 🙂

  68. mephystoescobar

    Bravo, imi place atitudinea ta, foarte calm. +

  69. Grea tare legislatia rutiera pentru unii …mai grea decat aselenizarea

  70. Vai de capul meu….ala cred ca nici nu avea carnet….cel putin nu pe bune luat si pe langa ca e 100 % vinovat de tamponare mai are si tupeu cu carul.
    Eu in locul tau direct la politie aterizam din prima , nu mai stateam sa o lalai ca sa-l conving pe prost ca este vinovat.

  71. Si-o merita din plin nesimtitul. Zilnci ma lovesc si eu de asemenea specimene si de fiecare data parca regret ca cedez primul.

  72. Esti eroul meu.

  73. GhiciCine

    Esti un ZEU. Bravo. Felicitari. Foarte misto. Asa as proceda si eu da’ nu-mi prea place sa umblu prin service-uri.

  74. FELICITARI ! ASA AR TREBUI SA FACEM TOTI CU SMECHERII DE GENU ” !

  75. autofidel

    @toți Clipul meu a „uns la suflet” pe multi dintre voi (vorba lui Sorin care a comentat mai pe la inceput), sa stiti ca si comentariile voastre m-au uns pe mine la suflet, nu sunt bucuros de incidentul produs, dar cu ajutorul trafictube o zi proasta s-a transformat in una placuta, cand am vazut ca atata lume apreciaza dreptatea.

    @tomita care mi-a dat minus pentru ca nu i-a placut ca am incercat sa fac amiabila cu el: nu sunt un marlan, nu doresc raul altuia, sincer ma asteptam ca tipul cand s-a dat jos din masina sa-si ceara scuze, sa facem constatare amiabila si gata, ca nu era mare paguba. Dar tipul a sarit cu gura ca nu a incalcat nici o regula, ca tot ce a facut el e ok si nu vrea sa-mi dea asigurarea, chiar si asa i-am sugerat sa facem constatare amiabila, ca nu castig eu nimic daca ia el amenda sau ramane fara permis, dar el s-a tinut fudul si vorba aia prostul pana nu-i fudul parca nu e prost destul .
    Sa nu creada nimeni ca am stat ore ca sa-l „conving” ca e prost daca vrea sa ajungem la politie, i-am zis de cateva ori ca sa bage la cutiuta, dupa care mi-am vazut de treaba si apoi am fost pe la politie. La politie e asa cum au mai zis si altii, trebuie sa ai rabdare ca se pierde timpul en-gros.

    @AragazCuBuleDeAer Stai calm ca pe masina nu o doare botitura de pe aripa, masina implicata in accident o am din 2006, are lovituri pe toate partile, mecanic-electric o mentin la 100%, dar de exterior nu m-am ocupat de mult timp pentru ca masina este folosita la lucru pe toate drumurile si coclaurile posibile si imposibile, mare parte off-road (lucrez in telecomunicatii), asa ca o zgarietura in plus in minus este fix pix (aviz amatorilor 😉 ).

  76. Banuiesc ca ai inteles ideea de minus. Nu e vorba de raul altuia, dar cand dai de un cap patrat degeaba incepi sa ii explici ca universul e nelimitat caci el este miezul din dodoasca.
    Deci e mai mult ca un „hei, chill, vezi ce daune ai tu si de el, dumnezeu cu mila”, sau politia sa il trezeasca la realitate.

    Iti consumi tie energia si neuronii degeaba.

  77. Şi pe mine m-a uns la suflet! Care zicea că strânge o chetă pentru număr de BG şi bullbar?!

  78. Andrei David

    excellent! 🙂

  79. @autofidel Tinand cont unde are rca fraierul, sa ne tii la curent cu desfasurarea ostilitatilor:
    http://cedam.csa-isc.ro/search.php?c=nr_inmatriculare&v=sv78wxz&zi=06&luna=11&an=2013

  80. Asta e o demo ca principiul cu: „Mai da-l in ma-sa, las’ ca ma bag, doar nu va intra-n mine. In plus am si semnal, ce nu vezi?” nu functioneaza intotdeauna 🙂

  81. Black Cat

    + de o mie de ori!
    Pacat ca ti-ai pierdut timpul cu prostul, ca tot n-a inteles nimic!

  82. 10 cu felicitari, la mai multi ca tine

  83. Tot ce se intampla pana pe la 1:25 este irelevant pentru accident.
    Clipul este editat, si nu se observa bine situatia la momentul accidentului, adica nu se observa bine daca ai avut intentie.

    Parca a mai spus si altcineva ce urmeaza sa spun… Prea putini insa, dupa parerea mea.

    Daca ai avut intentie, premeditare, tu ar trebui sa platesti pagubele materiale, chiar daca el ramane fara permis si plateste amenzi pentru ce reguli de circulatie a incalcat. O firma de asigurare care isi permite sa plateasca niste avocati buni devedeste usor ca tu esti vinovat de impact. Pe baza clipului, pe baza la discutia de pe aici. Daca omul ala ar avea acces la acest filmulet, si ar vedea ce se scrie pe aces site, si daca l-ar duce capul sa arate asta firmei lui de asigurare, eu cred ca sigur ai pierde, si ca in maxim 2-3 saptamani ai regreta incapatanarea de care ai dat dovada.

    Nu scuz cu nimic comportamentul celuilalt sofer, dar un accident produs intentionat este ceva de blamat oricand, nu de aplaudat.

    Puncte de luat in considerare:
    – ai masina lovita si nu iti pasa, spui asta aici si subliniezi „aviz amatorilor”;
    – prezinti publicului in clip toate prostiile „smecherului”, anterioare accidentului, care nu au nici o legatura cu accidentul in sine, normal ca asa castigi simpatia oamenilor care ajung la concluzia: „da domne’, o merita”;
    – dupa impact nu pari surprins, nu se vede ca iti pare rau macar pentru masina ta, pentru situatie, nu pare ca te-ai enervat, dimpotriva;
    – parerea mea personala, din ce vad aici este ca ai cautat sa il lovesti. Probabil sa arate altfel pe clipul needitat, dar acum asa vad.

    Toate acestea indica intentie, premeditare.

    In orice tara civilizata, daca ai fi facut asta (si ma refer si la publicarea clipului si comentariile de aici, pe langa fapta in sine, de a lovi pe cineva doar pentru ca „a fost smecher”) ai fi platit cu varf si indesat pagubele materiale + cheluieli de judecata pentru ca pare ca nu te simti vinovat cu nimic. Pentru asta cred ca ar trebui sa te bucuri ca ai facut asta in Romania, unde politia se uita la clip si rade…

    Evident, dupa sutele de plusuri pe care le-ai primit, nu ma astept sa inteleaga multi ce spun aici…
    Imi cer scuze, dar uite ce am vazut eu in acest clip: daca pe strada aceea a circulat un om care e departe de civilizatie, am vazut cum ulterior altul l-a urmat… Civilizatia este din ce in ce mai departe cu asemnea acte de razbunare copilaresti.

  84. ShadowGreywolf

    Bobby…tu ori vorbesti din filme, ori iti place sa fii acel vesnic gica contra. Astea sunt argumente la tine ? Nu te-ai enervat deci ai premeditat accidentul. Ai mai da-o in aia….daca esti cumva avocat, atunci nu ma mir de ce si cum se intampla prin tribunale. Pana la orice incercare de a o da in argumente semi-psiho-sentimentale cum incerci tu..faptele graieste : a tras autorul clipului de volan sa intre in ala ? Nu! I-a facut semn ( flash) din faruri sa se bage si apoi a accelerat sa intre in el ? Nu! Atunci wtf vorbesti tu acolo …??? Cred ca lucrezi la carpatica altfel nu-mi explic aberatiile pe care le aduci drept argument !

  85. @Bobby

    1.Unde scrie ca trebuie sa-ti pese si sa suferi dupa o masina? Legatura dintre a da 2 lei pe o masina si intentie este la fel de stransa ca cea dintre ADN-ul unui om si cel al unui scorpion.

    2. Ce se prezinta inainte are relevanta pentru trafictube si destinatia site-ului: adica un sofer nesimtit care nu are doar are un moment de neatentie, ci asa procedeaza tot timpul. Asta e pentru tt. N-are nicio treaba cu intentia.

    3. Deci dupa un accident trebuie sa plangi si sa injuri. Daca esti calm, a fost intentie 😆 . Mai mult, tu ai al saselea simt si il vezi pe autor cum se simte, desi nu ai cum sa-i vezi reactia. Poate s-a inrosit la fata, poate injura in soapta, nu ca ar conta in vreun fel.

    Punct de luat in considerare pentru tine: noroc ca nu esti avocat ca bagai in spital lumea din sala de judecata. Ajungeau la urgente de atatea rasete. Aveai oamenii pe contiinta cu pledoaria ta. Dumnezeule!

  86. @ShadowGreywolf, daca nu intelegi, mai pe scurt pentru tine cea ce „tf” vorbesc eu este: intentie.

    Sau, vezi comentariul lui @ics la care subscriu.

    Sa produci cu intentie un accident este grav, indiferent de cat de „smecher”, „prost”, „cretin” este alt sofer. In lumea civiliziata asta se plateste…

  87. Nu @Daci, nu daca esti calm este intentie. Dar daca te cam bucuri…

    Ma rog.

    Lasand deoparte ironiile (inutile) la adresa mea: tu personal crezi ca soferul din acest clip l-a lovit pe celalalt pentru ca nu a putut evita accidentul, sau pentru ca a vrut sa-i dea o lectie? Spune-mi ce crezi tu, sincer, indiferent daca tu aprobi sau nu fapta…

    Eu personal cred ca l-a lovit cu intentie. Ca voua vi se pare ok sau nu, asta este alta poveste…

  88. Eu nu văd intenție de accident la cel care filmează, ci doar la cel care îi taie calea tocmai cu idea că lasă că pune ăla din spate frână.
    Ce altceva din acțiunile celui care filmează, în afară de faptul că nu a pus frână, te face să te gândești la intenție ?

    Mie mi se pare că pe principiul că dacă oamenii nu reacționează cum vrei tu atunci se poate considera intenție ai putea să arăți și în cazul unui viol că persoana violată a avut intenție pentru ceea ce i s-a întâmplat.

    Tu prin civilizație consideri că trebuie ocoliți și protejați nesimțiții ?

  89. @Bobby

    Autorul nu s-a asteptat ca vinovatul sa forteze. Credea ca se va opri la un moment dat, asa cum era normal si firesc. Nu a fost asa, iar distantele erau prea mici pentru a mai avea vreo reactie de evitare. Atat se vede pe filmare.

    Faptul ca autorul n-a prevazut intentia unui nesimtit inconstient, nu este intentie nici macar in Australia. Restul e can can. Ce spune el acolo cu subtitrare este egal cu zero in instanta. Film de cinema, editare artistica. Nici nu cred ca accepta instanta un material editat.

  90. @alexd, tu nu vezi intentie. Parerea mea este diferita.

    Am spus de unde vad eu intentia…
    Nu e vorba de „cum vreau eu”, ci de normalitate, cum o vad eu.

    Civilizatie nu inseamna ca trebuie sa ocolesti si sa protejezi nesimtitii, normal. Dar, ca sa iau exemplu tau cu violul, un violator linsat de cineva de pe strada nu mai este civilizatie, oricat de „meritat” li s-ar parea celor care o fac la momentul respectiv.

    Civilizatie este, de exemplu, ce faci tu cand tu vorbesti cu mine si desi avem pareri opuse si reusesti sa folosesti un ton civilizat. Nu s-ar putea spune acealsi lucru despre celelalte doua (pana acum) persoane care mi s-au adresat.

  91. autofidel

    @Bobby Draga Bobby, nu ma asteptam ca toata lumea sa fie de acord cu ceea ce s-a intamplat, asa ca nu ma surprinde atitudinea ta asa cum nu m-a surprins nici impactul, nu ma enervez si nu sunt surprins usor, sotia si copiii tot incearca sa ma sperie prin casa si eu nu reactionez deloc, imi tot zic ca sunt „insperiabil” 😉 , asa ca nu ma sperie nici cuvintele tale grave „premeditare, avocati, plata pagube materiale, etc, etc.”.

    Am lasat intentionat filmul sa curga cu 1:25 min inainte, nu este irelevant, am vrut sa vada toti ca sunt amabil in trafic si ca nu am nimic impotriva ca cineva sa intre in fata mea, cu alte cuvinte nu sunt căpos.

    Daca ai adus vorba de intentie, premeditare hai sa-ti dau un exemplu foarte clar in care intentia/premeditarea nu implica si vina: sa presupunem ca esti in trafic pe banda 2 cu viteza mica si un mucos de pe contrasens, se scobeste in nas si nu este atent la condus, intra incet pe banda ta, il vezi ca vine de departe spre tine, dar speri pana in ultimul moment ca o sa redreseze masina, adica intentionat si premeditat nu eviti coliziunea printr-o eschiva la dreapta, eventual lovind alte masini de pe banda 1. Evident, in viziunea ta, ai fi vinovat de producerea accidentului, pentru ca premeditat si intentionat nu ai evitat mucosul, mucosul nu are nici o vina, eventual acesta ar putea redresa masina in ultimul moment si tu sa te alegi cu pagube lovind alte masini sau bordura.

    La fel as fi putut sa evit si eu coliziunea, sa ma urc pe scuar-ul din stanga, eventual sa-mi rup o janta doar ca sa ii fac loc smecherului sa treaca nestingherit pe linie continua in fata mea, sa plece mai departe si eu sa raman cu pagube.
    Deci daca e vorba de intentie si premeditare, da asa este, intentionat si premeditat am condus normal pe banda mea, pe care legal nu avea cum sa intre nimeni nici din stanga nici din dreapta si nu m-am urcat pe bordura din stanga si nu am pus frana chiar cu riscul unei coliziuni, pentru ca smecherul nu merita sa scape basma curata si eu sa plang langa masina cocoțată pe bordura.
    Varianta cu frana iese din discutie, pentru ca si cel din spatele meu a crescut viteza odata cu mine, atat mai trebuia ca eu sa pun frana, cel din spate sa intre in mine si smecherul sa plece bine merci dupa ce a incalcat n reguli de circulatie.

    Tu Bobby poate esti altfel, te sperii de o coliziune banala, te enervezi dupa accident, eventual putina bataie nu strica, doar ca sa arati cat de nevinovat esti, mie in schimb imi place sa tratez lucrurile mai la rece, nu ma ambalez, nu sufar pentru masina, nu sterg repede masina cu carpa, tabla se repara si fara show si scandal in trafic.

    Acum dupa ce am citit mesajele tale cred ca tu faci parte din categoria de soferi mult raspandita la noi care se numeste
    „smecheri profesionisti”, pentru care incalcarea regulilor de orice tip este normala, e ceva la ordinea zilei si orice obstructionare a capabilitatii de a duce la „bun” sfarsit o „fenta” in trafic este considerata crima cu premeditare.

  92. @Dadi
    Faptul ca autorul n-a prevazut intentia unui nesimtit inconstient, nu este intentie nici macar in Australia.” – de acord cu tine.

    Ce spune el acolo cu subtitrare este egal cu zero in instanta. Film de cinema, editare artistica. Nici nu cred ca accepta instanta un material editat.” – de asta spun ca are noroc ca asta se intampla in Romania. Acolo asa o fi. Cand prezinti lucrurile in felul acesta, chiar si dupa, este relativ usor sa demonstrezi intentia. Ca idee, oare de ce o fi postat @ics in felul in care a facut-o? Eu cred ca voi sunteti orbiti majoritatea de „bucuria” ca cineva i-a dat o lectie unui „smecher” (si sunt de acord ca ala este un „smecher”), dar justitia nu functioneaza asa.

    Pentru ca vad ca poti cat de cat sa vorbesti civilizat (adica fara sa ma ataci inutil). Vreau sa iti atrag atentia asupra punctului acela pe care l-ai subliniat, sa il iau in considerare. In Australia, dupa cum probabil stii, sistemul de justitie folosesti jurati. Nu neaparat la nimicuri din astea, accidente usoare, dar, ca idee. Oameni din popor, alesi aleator*, sunt invitati (si obligati, in anumite conditii) sa participe. (* = normal ca nu oricine, oameni care au cazier curat, familii cu cazier curat, mai multi factori). Familia mea a primit cereri pentru asa ceva. Stiu cate ceva si de aceea imi dau cu parerea. Cel mai urat lucru pe care poti sa il faci tu este sa ma iei in ras pe mine pentru ca am o parere evident diferita de a ta. Pentru ca asta nu inseamna ca parerea mea e proasta, doar pentru ca este diferita de a ta sau a altora. Si in clipa in care ma ironizezi tu ai pierdut batalia, pentru ca nu aduci argumente, ci faci show in fata lumii… Cel putin eu asa consider.

  93. @Bobby
    Nu e vorba de “cum vreau eu”, ci de normalitate, cum o vad eu.
    Exact asta am vrut și eu să spun, că dacă nu a reacționat cum crezi tu că ai fi reacționat sau cum crezi că ar fi reacționat majoritatea altor șoferi atunci poți vorbi de intenție. Cred că greșești. Intenția presupune existența unui scop, ori autorul filmului nu a urmărit să aibă accident. Doar că nu s-a ferit de dobitoc.

    Dar, ca sa iau exemplu tau cu violul, un violator linsat de cineva de pe strada nu mai este civilizatie, oricat de “meritat” li s-ar parea celor care o fac la momentul respectiv.
    Înțeleg ce spui, doar că în film „violatorului” nu i-a ieșit atacul și cred că nu i-a ieșit tocmai pentru că cel pe care l-a atacat nu a răspuns așa cum probabil ar fi răspuns majoritatea altor șoferi. Nu au venit alții să-l învețe minte, ci pur și simplu a calculat greșit și i-a ieșit rezultatul cu virgulă. 🙂

    … desi avem pareri opuse si reusesti sa folosesti un ton civilizat
    Merci. Îmi face plăcere să discut în contradictoriu și atâta timp cât nu sunt atacat nu văd niciun motiv să mă manifest virulent. Comentariile tale au fost la obiect și civilizate.
    Oricum nu înțeleg reacția celorlalți când chiar autorul filmului spune în descrierea lui :
    Recunosc, ca daca ma lasam “intimidat” de figurile etalate de smecher, puteam sa evit acrosarea,
    Ceea ce tot nu sugerează intenție pentru accident, dar face comentariul tău mai greu de combătut și unele răspunsuri pe care le-ai primit complet pe lângă subiect.

  94. @autofidel, daca nu l-ai lovit doar ca sa ii dai o lectie, atunci te rog sa primesti scuzele mele. Sincer, din clip si din tot ce ai postat (pana acum, pana la postarea catre mine) se deduce ca ai fi vrut sa ii dai o lectie. Eu asa vad. Imi permit un sfat: nu pleca urechea la primul politist care se amuza de un clip si de o poveste. Politistii gresesc de multe ori…

    Am exact aceeasi atitudine ca si tine, tabla se repara. Din cate spui ca esti tu, probabil insa ca nu sunt atat de calm, adica nu pot sa fiu participant la un accident si sa nu fiu suprins macar, sa scap un „hi” ceva acolo, sau un „uite-l ba si p’asta”. Nici nu am experienta vasta in „domeniul accidentelor”, am avut un singur accident in viata mea pana acum, m-a lovit cineva care avea cedeaza trecerea, vina lui, normal, mult mai serios decat accidentul din acest clip (la modul ca sasiul masinii a fost strambat) si totusi nu am injurat si nu m-am certat si nu m-am batut cu nimeni. Desi culmea ca persoana aceea a vrut sa ma scoata pe mine vinovat, probabil ma vazuse tinerel de 20 de ani, el barbat de 40-45 de ani, acum o gramada de ani. Desigur, in Romania. Numai acolo unul care are cedeaza trecerea te acuza tot pe tine, si numai acolo unul ca cel din clipul tau iti cere sa ii arati tu unde are semne de „interzis”. Retine, sunt complet de acord ca omul ala din clipul tau a gresit, inclusiv la faza accidentul in sine. Dar, numai daca tu chiar ai fost surprins. Dar daca tu l-ai lovit cu intentie atunci nu sunt de acord cu tine.

    Cat despre catalogarile pe care mi le aduci, „smecher profesionist”, si altele, ce pot sa spun decat: fiecare are dreptul la o opinie. E opinia ta… Gresita, dar este a ta. Este o opinie facuta in urma a 2-3 paragrafe scrise aici, deci iti dai seama cate poti sa stii despre mine…

    Poti sa pui si clipul ne-editat, doar faza cu 10 secunde inainte de accident si 5 dupa? De curiozitate…

  95. eu sunt de acord cu ics si cu bobby, si-mi permit sa spun urmatoarele:
    la cum sunt preluate clipurile de pe aici si difuzate pe cine stie ce posturi tv, clipul, posturile si incurajarile de pe aici pot complica putin viata (financiara) a autorului

  96. @xyz exact. deci e în interesu’ poliţiei să facă ceva…aşa că ar cam trebui să-l vedem iarăşi…PIETON! :)) şi apropos, @autofidel, cum te-a lăsat inima să zgârii maşina pentru un prostănac? o simplă „plută” aruncată în partea dorsală a mamei lui nu era suficient?

  97. Mi-am facut cont special ca sa iti dau plus si sa iti zic „RESPECT” 😉

  98. autofidel

    @Bobby scuze, probabil nu esti “smecher profesionist”, am judecat doar dupa faptul ca ai luat apararea unuia.
    Nici eu nu am mai avut nici un incident in trafic de 6 ani, de cand am fost lovit in spate in timp ce asteptam la semafor, nu am nici eu experienta. Recunosc ca am doua stiluri de condus, in functie de masina in care sunt: 1. cand sunt in cea noua, de familie, (mai ales cu copiii dupa mine) conduc defensiv fata de „smecherii profesionisti”, adică fă-ți fraiere damblaua si scuteste-ma de prezenta ta si..
    2. cand sunt in cea de lucru (tot personala), conduc ofensiv fata de „smecherii profesionisti”, adica nu scrie nicaieri in codul rutier ca trebuie sa-ti iubesti tabla, ei bine eu nu o iubesc si „smecherii profesionisti” gresesc atunci cand mizeaza ca de obicei ca o sa primeasca prioritate de smecheri pentru a nu-ti indoi tabla. Sa nu ma intelegeti gresit, departe de mine stilul kamikaze in care titesc smecherul si poc in el, pur si simplu cand vad unul care intra la intimidare, nu ma feresc, intru si eu la fel mai ales ca el incalca legea si eu am dreptate si ma astept sa cedeze el pentru ca asa e legal. Nu cedeaza???? Intra peste mine cu toate ca incalca legea??? Trece peste linie continua, nu se asigura la schimbarea benzii, ma impinge in bordura, etc??.. Sorry smechere, te-ai ars, sau ti-ai facut-o cu mana ta.

    @padre cum m-a lasat inima sa zgarii masina pentru un prostanac? Ei bine, am mai raspuns, nu sufar pentru tabla masinii, pe masina nu o doare, masina are deja cateva vânătăi și chiar nu imi pasa daca mai apare una. Asa ca in cazul meu, „smecherii profesionisti” mizeaza gresit ca pot sa nu-mi dea prioritate, eu sa franez violent si ei sa scape basma curata. Nu frate, ca la fotbal, umar la umar, sa vezi ce cartonas rosu primesti.

    Apropo, am inteles ca nu s-a prezentat la politie sa declare accidentul, asa ca va primi cartonas rosu 30 zile.

  99. in Rromania de azi sa fi civilizat inseamna sa permiti/inchizi ochii la toate incalcarile de regulamente, legi, etc. iar daca cumva nu le permiti, esti vinovat de premeditare. suntem o gramada care am obosit sa fim civilizati, si vrem sa fim „necivilizati” pe dreptul nostru si sa nu ne mai pese cand lovim „nevinovati”

  100. autofidel

    @florin ai pus punctul pe „i”, mai adevarat si mai concis nu se putea.

  101. autofidel 8 Noiembrie 2013, 18:38 : „adica nu scrie nicaieri in codul rutier ca trebuie sa-ti iubesti tabla”

    Art.35. (1) Participanţii la trafic trebuie să aibă un comportament care să nu afecteze fluenţa şi siguranţa circulaţiei, să nu pună în pericol viaţa sau integritatea corporală a persoanelor şi să nu aducă prejudicii proprietăţii publice ori private.

  102. nu iubesti tabla?
    te numesti autoinfidel!

  103. Ai aparut la ProTV 😉

  104. autofidel

    @ics Hai sa vedem cui i se adreseaza articolul asta:
    1. unui sofer care cedeaza trecerea pentru a fluidiza iesirea de la Dedeman, apoi sta frumos in coloana cateva minute la semafor, semnalizeaza stanga si mentine directia fara sa incalce vreo regula,
    sau
    2. unui sofer care depaseste coloana la semafor, nu respecta marcajele rutiere de doua ori facand stanga de pe banda la dreapta, nu respecta marcajul linie continua si trece neregulamentar de be o banda pe alta fara sa se asigure si in final acroseaza o masina de pe banda respectiva.
    Este foarte greu, vad ca deja se voteaza raspunsul, momentan e 792-2 in defavoarea soferului 2.

    Eu am inteles ce ai vrut tu sa zici, eu respect articolul cu neadusul de „prejudicii proprietăţii publice ori private” prin faptul ca nu incalc regulile de circulatie, conduc normal si fara „smecherisme”, dar asta este departe de ideea de a-mi iubi tabla.

  105. Se adresează participanţilor la trafic. 😉

  106. Din descrierea clipului:

    „Recunosc, ca daca ma lasam “intimidat” de figurile etalate de smecher, puteam sa evit acrosarea…”

    Lege nr. 136/1995
    Art. 58. – Asiguratorul recupereaza sumele platite drept despagubiri de la persoana raspunzatoare de producerea pagubei, în urmatoarele cazuri:
    a) accidentul a fost produs cu intentie;

    Eu îţi spun de ce eşti pasibil în instanţă pe baza declaraţiilor tale, indiferent unde sunt făcute acestea. Dacă refuzi să vezi caracterul educativ al comentariilor mele insistă şi roagă-te ca cel pe care l-ai lovit, aşa cum am spus şi într-un comentariu mai sus, să nu declare că „l-ai lovit cu intenţie, lucru pe care chiar tu l-ai declarat pe site-ul … unde ai prezentat situaţia împreună cu punctul tău de vedere”.
    Mie mi-e indiferent. Încerc doar să intervin doar în sens educativ şi atât.

    Ahhh, si crede-mă, asiguratorii abia aşteaptă. Şi nu te baza că ai un proces verbal de la poliţie. Asiguratorul are dreptul să facă propria investigaţie şi să nu ţină cont de acel proces verbal. 🙂

  107. autofidel

    @ics Ai ratat comentariul meu din 8 Noiembrie 2013, 10:13 in care explicam modul in care puteam sa evit acrosarea daca ma lasam “intimidat” de figurile etalate de smecher:
    … as fi putut sa evit si eu coliziunea, sa ma urc pe scuar-ul din stanga, eventual sa-mi rup o janta doar ca sa ii fac loc smecherului sa treaca nestingherit pe linie continua in fata mea, sa plece mai departe si eu sa raman cu pagube.
    Deci daca e vorba de intentie si premeditare, da asa este, intentionat si premeditat am condus normal pe banda mea, pe care legal nu avea cum sa intre nimeni nici din stanga nici din dreapta si nu m-am urcat pe bordura din stanga si nu am pus frana chiar cu riscul unei coliziuni, pentru ca smecherul nu merita sa scape basma curata si eu sa plang langa masina cocoțată pe bordura.
    Varianta cu frana iese din discutie, pentru ca si cel din spatele meu a crescut viteza odata cu mine, atat mai trebuia ca eu sa pun frana, cel din spate sa intre in mine si smecherul sa plece bine merci dupa ce a incalcat n reguli de circulatie. …

    Hai sa-ti mai dau un exemplu cu ce am patit acum vreo 10 ani evitand o coliziune banala:
    Rosu la semafor, 4 masini pe banda 2, nici o masina pe banda 1 unde este verde intermitent la dreapta. Vin pe banda 1 cu intentia de a face la dreapta, in momentul in care ajung aproape de ultima masina de pe banda 2, soferul acesteia se hotaraste ca vrea pe banda 1 ca sa fie primul la semafor si intra fara semnal pe B1 in fata mea, franez violent (ploua torential) si opresc la 2-3 m de portierele lui din dreapta, dupa care primesc din spate un sut puternic de la o dacie, care avea ceva distanta, dar nu se astepta sa franez atat de brusc la 0. Zbor peste bordura in dreapta si imi deformez usor janta dreapta fata, in spate am carlig, avariile sunt minore, dacia era praf. Cel din fata, vinovatul moral, intra mai departe bine merci pe B1, sta la semafor, nu face dreapta si pleaca fara sa se uite inapoi. Ma intreb, nu era mai bine daca nu franam atat de violent, chiar cu riscul unei coliziuni minore mai inaintam 3-4m, evitam si poc-ul din spate si il salvam pe bietul om din spate de o paguba serioasa provocata de un sofer inconstient.

    Ce vreau sa subliniez, sunt foarte dese cazurile cand in incercarea de a evita o coliziune care este iminenta, rezultatul este dezastruos pentru tine sau pentru alti participanti la travic nevinovati, totul din cauza unui inconstient care vrea sa-si faca damblaua in trafic si care mai scapa si neatins.

  108. Plus de plus. Dar altadata nu mai pierde vremea cu d-astia ce arunca cu parole de smecheri. Numai modul cum s-a purtat la covrig este de ajuns.

  109. @autofidel nu incearca nimeni sa te scoate vinovat ca puteai sau nu sa eviti, ti s-a spus doar sa faci in asa fel incat sa nu dai impresia ca ai fi putut face ceva si nu ai facut.

    In rest pentru cazul de fata nu cred ca iti poti face probleme.

    Ce spune ics s-ar putea aplica mai mult in cazurile in care nu ti se acorda prioritate, tu il vezi din timp si ai putea sa eviti contactul dar nu faci nimic sa eviti.

  110. autofidel

    Am crezut ca Bogdan cu „Ai aparut la ProTV ;)” face basca, dar e adevarat!!! Nu pot sa cred, au pus si sursa trafictube.ro pe filmul meu, cred ca e timpul sa fiu remunerat :D.
    Ce pot sa zic, foarte tare frate!

  111. @autofidel Data viitoare pune te rog si tu un watermark pe clip. Altii s-ar putea sa nu prea amabili. Vezi ce gasesti pe-aici: 🙂
    http://www.trafictube.ro/utile/trafictube-media-kit/
    P.S. Asculta-l si pe @ics. Stie ce spune 😉

  112. autofidel

    @GeluCJ initial am pus watermark in primul clip postat pe trafictube, dupa care am zis, hai ca doar n-o sa ajunga pe ProTV 😀
    De acum o sa pun watermark pe fiecare clip, cine stie, poate iar ma ia Esca in colimator. Il „citesc” pe @ics, nu sar comentariile lui, cateodata ii dau si + 😉

    @Robi, adevarul e ca butoanele cu +- sunt prea mici si apropiate, eu cand dau + sau – de pe mobil, maresc butoanele cat jumatate din ecran ca sa fiu sigur pe ce apas.
    Poate ne ajuta un admin, nu ca ar mai conta un – un plus, dar nu imi plac minusurile „false”.

  113. @alexd
    „Exact asta am vrut și eu să spun, că dacă nu a reacționat cum crezi tu că ai fi reacționat sau cum crezi că ar fi reacționat majoritatea altor șoferi atunci poți vorbi de intenție. Cred că greșești. Intenția presupune existența unui scop, ori autorul filmului nu a urmărit să aibă accident. Doar că nu s-a ferit de dobitoc.”

    Poate gresesc…
    Eu consider ca este normal ca un om care face accident pe care nu l-a putut evita sa fie cel putin suprins. Aici nu am vazut asta.
    In plus, nu doar lipsa acestei reactii m-a dus la concluzia pe care am tras-o eu. Acest lucru doar a contribuit. Este un cumul de mai multe elemente. Am vazut ca si tu si altii v-ati legat de asta, dar nu doar asta a contribuit la concluzia la care am ajuns eu. Au fost si altele.

    Asculta dialogul. Urmareste filmul. Vezi explicatiile lui de dupa. Acolol, la fata locului, „la cald”, si aici, „la rece” cand a postat clipul. „Recunosc ca puteam sa-l evit”, si altele.

    Viteza era mica. Accelerare cand ala deja era intrat un pic pe banda. Se aude clar cum accelereaza si mai mult chiar inainte de impact. Explicatia ca nu a franat pentru ca era coloana in spate nu sta in picioare (pentru mine), oricum a frant coloana in momentul impactului.

    Imediat dupa impact, nu aud bine dar zice: „bun asa?”, sau ” … asa”.
    Apoi: „vezi daca esti prost?”
    Si apoi, imediat: „si ce daca ai semnalizat? noi stam ca prostii la semafor si tu te bagi primul”. Si continua discutia putin pe tema asta, ca el s-a bagat la stanga cand nu avea voie, fapt irelevant pentru accident.

    Bun, inteleg, pentru TT clipul e mai lung, sa vada lumea cine e ala, „smecher”, ce a facut si anterior. Dar atunci, la cald, primele cuvinte in mod normal ar fi fost despre problema accidentului, si anume schimbarea benzii. In schimb se vede clar ca autorul a fost iritat de faptul ca omul „i-a facut pe toti” la semafor, despre asta vorbeste, nu l-a mustruluit initial pentru ca nu s-a asigurat la schimbarea benzii. In mod normal ajungi la concluzia ca a vrut sa ii dea o lectie cu prima ocazie pe care a gasit-o, astfel incat ala tot ala sa pice vinovat.

    Intentia nu este doar ca de cand il vezi sau de cand pleci de acasa esti cu capsa pusa sa il lovesti. Tot intentie este cand stii clar ca te vei tampona, poti sa eviti dar nu o faci pentru ca nu vrei sa cedezi si observi ca situatia in care te aflii il arata pe celalalt ca fiind vinovat. „Umar la umar” in sport este intentie! Te bagi la „umar la umar” cu buna stiinta de cauza, stii exact ce va urma. Daca ajungi sa faci asta pe strada inseamna ca stii ca urmarea este cel mai probabil o ciocnire din care iese mai bine cel cu tabla mai puternica.

    Clipul original ar spune mai multe, pentru ca acesta este intrerupt intr-un moment esential, dar din ce aud eu el a acelerat intr-un moment cand putea sa nu o faca. Adica nici macar nu vorbim de frana aici, ci doar de a nu accelera mai mult. Dar poate ma insel pentru ca este acea intrerupere chiar atunci, inainte de accelerarea aceea…

    Acum, omul spune ca nu e asa, ca a fost suprins, ca nu a mai putut evita… Asa o fi. Am rezerve mari in a-l crede, sincer, dar nu insist. Oricum ar fi o prostie (si mai) mare din partea lui sa recunoasca asa ceva, aici.

    La cald se vede ce a gandit omul, de ce a actionat in felul in care a facut-o, in orice situatie. Ulterior cand treaba „s-a racit” poti sa dai alte explicatii… Dar „la cald” eu am vazut ca era suparat pe ala pentru faza de la semafor… Culmea este ca el si dupa multa vreme de la accident a venit aici cam cu aceleasi explicatii, abia la postarea catre mine a inceput sa spuna ca nu avea cum sa evite, ca isi rupea rotile de nu stiu ce borduri sau il loveau cei din spate… Cam tarziu cu explicatia asta, daca ma intrebi pe mine.

    In fine, doar ti-am explicat de ce am ajuns eu la concluzia asta… (Si sunt in continuare deschis la sugestia ca este o concluzie gresita, desi mie imi pare foarte putin probabil. Dar evindent ca daca mi se spune ca sunt prost sau mai stiu eu cum nu ma convinge nimeni ca am gresit cu concluzia mea 😀 )

    PS: eu nu am votat la clip. Dar atat multe plusuri nu inseamna ca a avut dreptate, nu ar trebui sa ii dea aripi autorului, pentru ca dreptatea si justitia nu sunt concurs de popularitate.
    Editat GeluCJ

  114. autofidel

    @Bobby, dar chiar nu inteleg ce e cu toata pledoaria asta, cred ca nu ai somn si nici blog.
    Ce e asa greu de inteles, am citit tot comentariul tau si deduc ca tu ai fi vrut ca eu sa opresc timpul cu vreo 5-6 secunde inainte de impact, sa fac o analiza a ceea ce voi urma sa fac si cum sa ma comport, de vreo 3-4 pagini in scris, dupa care sa dau play la timp si sa continui faza. Tot insisti ca nu insisti, dar de fapt vad ca esti fixat pe faza asta din care nu mai poti sa scoti nimic, nu inteleg care e problema, poate ca am primit prea multe plusuri, pentru ca asa e normal, pentru ca toti suntem soferi si ne-am saturat sa permitem/sa inchidem ochii la toate incalcarile de regulamente si legi asa cum a punctat si @florin mai sus?

    Ai impresia ca eu nu am fost inscris niciodata pe o banda gresita si am vrut sa schimb banda, tu ce crezi ca am facut, am fortat intrarea pe linie continua in fata altuia? Iti spun eu ce fac de obicei, semnalizez, incetinesc pana la 0 daca e necesar, astept ca banda sa se elibereze, eventual un blit de la un sofer aflat pe banda respectiva, pentru ca asa desfasoara un trafic civilizat, nu cu intrari la intimidare, fara sa-mi pese de ce este sau nu este pe banda respectiva.

    Inca odata pentru ca sa fie clar si pentru @Bobby: in conditii normale nu as fi crescut viteza, as fi dat un blit de „poftim, hai intra”, asa cum am facut si la inceputul clipului, dar aici nu au fost contitii normale, timpul era un „smecher profesionist” care in vazul meu a incalcat mai multe reguli si vroia sa o comita si pe ultima, asa ca la fel ca opelul din fata, am crescut si eu viteza, cu alte cuvinte nu mai este „poftim, hai intra” ci din contra, daca te bagi o faci pe riscul tau, eu sunt pe banda si tu daca nu te opresti si nu te asiguri la schimbarea benzii, probabil o sa intri in mine, e la alegerea ta, franezi si astepti sau te bagi si nu ai loc de mine. E clar acum @Bobby?

    Acum, mai departe, chiar inaintea impactului constientizez faptul ca tipul e „intr-o dunga” si nu franeaza sa astepte, el vrea sa treaca acum, nu suporta umilinta de a astepta coloana pe care tocmai a „fentat-o”, abia acum nu mai am ce face, adica nu pot sa evit impactul decat daca escaladez scuar-ul din stanga sau daca franez, manevre riscante si inutile pentru mine in momentul asta, am explicat de ce, asa ca prefer sa mentin traiectoria lasand masina sa ruleze din inertie, fara accelerare, chiar un pic de frana, se vede pe film cum opelul se departeaza, cu un ochi in oglinda deoarece cel din spate e si el foarte aproape.

    E si mai clar acum @Bobby? Nu te-a facut nimeni prost @Bobby, doar ca insistenta ta de a apara un „smecher profesionit” si de a ma acuza pe mine nu sunt in regula. Nu inteleg nici eu si probabil nici altii, de ce ai pretentii doar de la mine, sa franez, sa evit, sa ma comport nu-stiu-cum dupa accident, si de la vinovat nu ai nici o pretentie, adica el urmand sa schimba banda trecand peste linia continua nu putea sa franeze, sa se asigure, sa evite? Sau poate, inconstient, vazand sirul de „pozne” pe care le face individul, iti dai seama ca de la el nu poti sa ai nici o pretentie si totul cade in spinarea mea.

    Daca ai un pic de bun-simt, ar trebui sa-mi ceri scuze inca o data, concluzia ta este evident gresita si insistenta ta este inutila.

  115. @Bobby premeditat sau nu, a meritat-o. Omul avea fata de cocalar. Probabil daca autorul nostru doar il atentiona, bizonul se dadea jos si aducea injurii sau sarea la bataie, ca asa fac handicapatii astia.

    Asa, merge frumos cu autobuzul si se dezvata de obiceiurile astea.

  116. autofidel

    @mesterul
    „nu iubesti tabla?
    te numesti autoinfidel!”

    Revizia la 10.000, ulei cel mai bun nu cel mai ieftin, de fiecare data toate filtrele, schimb ulei-filtru la cutia automata la 30.000, respectarea cu strictete a intevalului de schimb al kitului de distributie, motorina mai scumpa dar mai buna, masina are indata 300.000 km si nu scoate un dram de fum si porneste la cheie si la -20, asta inseamna autofidel.
    Cocalarii cu vopsea sticloasa pe masina, folii si fum de 200 m in urma masinii nu sunt sigur „autofideli”.

  117. auto profesionist

    parerea mea este ca daca se putea evita accidentul, trebuia evitat (si se observa din inregistrare ca erau o viteza si o distanta care permitea acest lucru, mai cu seama ca era si semnalizarea).
    sunt total impotriva celor care semnalizeaza si fara sa se asigure schimba directia de mers (mie o data unul mia spus: „nu ai vazut ca am semnalizat? de ce nu m-ai last sa ma bag? in Germania cand semnalizezi te lasa sa intri pe banda.” 🙂 la noi in Romania regulamentul spune ca trebuie mai intai sa semnalizezi, apoi te asiguri, dupa care poti sa schimbi directia de mers), dar daca se poate evita o coliziune trebuie sa o facem. De asemenea se vede clar atitudinea celui lovit; credeti ca este demn de luat in seama, gandind dupa atitudinea lui? este la fel ca: „cine se considera perfect sa arunce primul piatra”.
    Am vazut ca spunea cineva pe aici (scria si un articol, din legea 136 parca) ca cel care a lovit nu va fi despagubit, ca a lovit cu intentie si …. Nu are dreptate. Cel care a lovit va fi despagubit indiferent de ce va face asiguratorul. Articolul se refera „la persoana raspunzatoare de producerea pagubei” si nu la despagubit.
    In alta ordine de idei: In Romania se circula haiduceste. In Bucuresti, dupa aprinderea culorii rosii la semafor, eu de fiecare data (fara a exclude vreun semafor) vad 2-3 soferi care trec pe aceasta culoare (nu se opresc-forteaza semaforul). Altii (majoritatea merg pe benzile de la 2 in sus; foarte putini pe banda 1, de fapt aceasta fiin libera-pe aici depasesc eu, desi as vrea sincer sa depasesc conform regulamentului pe benzile 2, 3, 4-deci automat incalcarea regulamentului de cei care merg pe benzile 2,3,4 ii obliga pe altii sa incalce la randul lor regulamentul depasind pe banda 1). O data l-am intrebat pe unul (ca sa vad cum gandeste) „de ce foloseste banda 2 mergand in paralel cu cel de pe banda 1” (aici alta greseala: multi merg in paralel cu masina de pe celalta banda fara sa realizeze ca daca i se intampla sa-i iasa lui sau celuilalt ceva in fata este nevoit sa treaca pe contrasens sau pe trotuar, banda alaturata fiind ocupata), el mi-a raspuns ca „merge regulamentar cu 50 la ora”. eu l-as mai fi intrebat atunci de ce nu merge pe banda 1 in fata sau in spatele celuilalt, asa cum ar fi fost normal, dar a plecat – daca vine salvarea, politia sau pompierii, pe unde vor trece ca el merge „regulamentar cu 50 la ora”.

  118. auto profesionist

    m-am uitat putin mai atent la momentul dinaintea impactului si am vazut cum cel care filmeaza intai ii lasa un spatiu (poate fi asimilat cu faptul ca il lasa sa intre) pentru ca l-a vazut ca a semnalizat (lucru pe care il scrie si pe film – „semnalizeaza”), pentru ca apoi sa acelereze putin astfel incat sa-l loveasca din lateral (nu din spate, pt ca ar fi fost de vina si nu ar mai fi putut demonstra ca nu putea evita impactul).
    sa nu se inteleaga ca sunt de acord cu cel care nu a respectat regulamentul,, dar nici comportamentul celui care l-a lovit nu este tocmai in regula – oare a iesit la vanat in trafic? imi aduc aminte ca acum ceva timp in urma erau prezentate niste evenimente rutiere, in sensul ca la intersectii cu prioritate, niste indivizi (veneau cu masinile pe ruta prioritara) se opreau pentru a da prioritate dupa care accelerau si solicitau diverse sume de bani ca sa se incheie amiabil si sa nu se mearga la politie – victima pierzandu-si in cazul asta permisul.
    asimiland, se vede clar ca cel care loveste nu are intentia de a merge la politie. el vrea sa inchei amiabil totul. si apoi de ce sunt 2 in masina (este premeditat?). discutii sunt multe. dar asa ceva nu trebuie incurajat.

  119. Bravo! Bravo! Bravo!

  120. crisanmarius

    Orice ati spune, acesta este un accident intentionat. A spus si @auto profesionist cum se observa faptul ca @autofidel a incetinit cand a vazut semnalul celui cu Audi si dupa ce acesta a inceput sa schimbe banda, accelereaza @autofidel si da peste el. Nu mi se pare normal acest tip de comportament, si sunt dezamagit ca protagonistul nostru este atat de laudat.

  121. auto profesionist

    si eu sunt la fel de dezamagit. are decat 5 negative si peste 800 pozitive pentru film. trebuia sa fie invers. dar cum in Romania se gandeste cu… dorsalul, de aceea este si Baselu presedinte.
    Nu o sa avem cum sa traim mai bine decat atunci cand vom renunta la rautate si vom incepe sa gandim. Acum, reactionam doar la IMPULS.

    • @auto profesionist: atitudine de sclavi care cauta scuzele meltenilor de care ne lovim zilnic

  122. auto profesionist

    am vazut ca la postul de mai sus am Dislike. Atunci, dau un sfat: cand va taie cineva fata, chiar daca puteti sa-l evitati, nu o faceti, intrati in el cu masina. Cred ca la postul asta o sa am numai like. Sau cel putin 800 cate sunt pentru film. 🙂

  123. auto profesionist

    @Thomas, am vazut ca mergi si cu motorul (ca si mine) si ma asteptam sa vezi putin mai mult decat bara autoturismului din fata. Mult noroc!

    • Nu are legatura mobreala cu a-ti ajunge marlaniile. Nu mai amestecati subiectele. Eu am scris concis in primul comentariu ce si cum, restul tine de fiecare.
      Cat despre educatie, poate ma lamuriti scopul educativ al clipurilor zilnice cu „ce mi-a taiat ala calea si l-am injurat” vs. plezneala de fata.

  124. crisanmarius

    Domnilor, haideti sa analizam rationali situatia. Eu as fi fost 100% de acord cu acest comportament daca cel cu Audi ar fi stat in paralel cu domnul „autofidel” si ar fi insistat cu incapatanare sa intre, dar… „autofidel” ii lasa loc sa intre si apoi accelereaza dupa ce e pe jumatate intrat doar pentru a-l lovi. Dragi prieteni, este o diferenta asa mare intre „autofidel” si teparii ce iti dau flash in intersectie si te lasa sa iesi (neavand prioritate) doar ca apoi sa intre in tine ca sa te ameninte cu politia daca nu faci amiabila si nu le dai bani? Domnule „autofidel”, va rog puneti si o varianta raw a filmuletului, sa se vada mai bine cum ii lasati loc Audiului sa intre pe banda.

  125. autofidel

    @auto profesionist, @crisanmarius daca vreti explicatii detaliate, va rog sa cititi comentariile din urma, am dat destule explicatii, oricat ati vrea voi sa rasuciti situatia nu se poate sa nu vedeti evidentul pe care l-au vazut 99,3% din cei care au votat.

    Rezumat pe super-scurt: nu l-am invitat pe cel cu audi sa intre in fata mea pe linie continua, nu l-am blitat etc., el a vrut doar sa speculeze faptul ca masina mea fiind incarcata a demarat un pic mai greu decat opelul din fata lasand un pic de loc. Odata pus in miscare, intentia mea a fost de genul: „baiatule, e linie continua intre mine si tine, eu nu te las, tu daca vrei sa ta bagi fortat nu ai decat, o faci pe barba ta, s-ar putea sa nu ai loc, sa ne atingem si apoi sa suporti consecintele, ceea ce s-a si intamplat.
    Cat despre „vanator in trafic”, iar ati ratat un comentariu vechi in care spuneam ca nu am avut incident in trafic de 6 ani de cand tot cineva m-a lovit din spate in timp ce asteptam la semafor.

    Si cu asta basta, no more explanations.

  126. @MRC, merita sa fie pedepsit pentru greselile facute. Dar nu asa.

    Te intreb si pe tine, tie personal ti se pare ca acesta a fost un accident care nu a putut fi evitat, sau mai degraba ca a fost facut pentru a da a o lectie?

    @autofidel, da, imi este foarte clar ce ai facut. Ultimele postari ale tale au ajutat si mai mult. Multumesc pentru clarificare.

    As mai avea de comentat, la ultimele tale postari, dar iar iese lung 😀

    Scuze nu imi mai cer. Cred ca stii de ce… Deep down, (I hope) you know it. Oricum, esti liber sa ma consideri fara bun simt.

  127. In foarte multe cazuri cand incerci sa eviti idiotii din trafic ajungi de multe ori sa ii lovesti pe altii care nu sunt deloc vinovati si atunci din cauza unui idiot pe care ca si in cazul de fata il poti pocni lejel fara daune majore ajungi sa devi tu vinovat si poate cu comsecinte mult mai grave.

  128. Am citit toate commenturile si sunt de acord cu @Bobby. E plin de cretini in trafic iar datoria noastra e sa facem tot posibilul sa ii evitam (nu degeaba vorbeste Titi Aur de conduita defensiva si alte alea), nu sa ne facem dreptate singuri ca asa ne apropiem mai mult de jungla. Suntem fruntasi la accidente in Europa, pe de-o parte pentru ca avem multi necivilizati care nu respecta semne, marcaje, nimic, iar pe de cealalta parte ambitiosi care se simt datori sa se sacrifice pentru dreptate. Stiu, o sa-mi sariti in cap, ca am atitudine de sclav sau ca ii iau apararea cimpanzeului cu Audi. Nu ii iau deloc apararea, vreau doar sa spun ca sa ii dai o lectie nu e solutia, ala isi ia permisul inapoi si la fel merge. Solutia e crearea unei infrastructuri adecvate traficului de azi si crearea unui cadru legal adecvat care sa ii sanctioneze pe bezmetici. Ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca cel cu Audi-ul ar fi avut numere de Bulgaria si asigurare falsa. Politia ar fi zis ne pare rau, asta e, nu avem ce sa facem, asta nu are asigurare buna, trebuie sa-l dai in judecata. In schimb daca eu sunt prins ca circul fara asigurare valabila imi ia talonul si numerele si ma lasa in drum. Asta e politia la noi. Dar daca v-a ajuns cu nesimtirea si cu ce se intampla solutia nu e sa ne razbunam frustraile si sa ne dam lectii intre noi, esti frustrat sau nemultumit normal e sa iasa lumea in strada si sa protesteze pentru drumuri mai bune, salarii mai mari pentru politisti ca sa isi mai faca si treaba, etc. Noi insa suntem un popor atipic, ne ciondanim intre noi pentru satisfactii meschine si superficiale de moment in loc sa vedem imaginea de ansamblu si sa incercam rezolvarea problemei de fond.

  129. autofidel

    @Bamse, am înțeles mesajul tău „conduită defensivă și alea alea”, fără să ne facem dreptate singuri și în definitiv ne sugerezi sa conducem mereu cu frica în sân și să lăsăm mereu „bulgarii” sau „șmecherii profesioniști” să-și facă de cap, că dacă are asigurare falsa, dacă nu are RCA valabil, dacă e o gorila care se da jos și îmi dă un cap în gură, dacă o să cadă drobul de sare…
    Deci NU, pur și simplu NU, regulile de circulație sunt valabile pentru toți, NU există reguli și scuze speciale pentru șmecheri, toți suntem egali în fața legii și NU mă las intimidat în trafic de nici un șmecher. Ești „smecher profesionist”, iți merg fentele în 99% din cazuri mizând pe faptul că majoritatea șoferilor țin la tabla lor? Țeapă, eu sunt din ăilalți rămași 1% care nu răspund „previzibil” la intimidări (și am și cameră, încă odată țeapă!).

    Urmează partea cu pagubele, v-am tot zis de incidentul avut acum 6 ani când am fost lovit din spate în timp ce așteptam la semafor de unul fără frâne, și proiectat în cel din fața mea (ambele radiatoare distruse, vă închipuiți forța impactului), guess what? Vinovatul din spate nu avea RCA valabil și nici bani să mă despăgubească, deci dacă e să ți se întâmple ți se întâmplă oricum, oricât de „defensiv” ai fi în trafic.
    Am făcut frumos dosar la FPVS (Fondul de Protecție a Victimelor Străzii http://www.fpvs.ro/) și am fost despăgubit cu aprox 13.000 lei, adică am adus mașina în starea originală în reprezentanță. Soluții și legi există, trebuie doar să le respecți.

    Iți spun eu că cimpanzeul după pauza de 30 zile o să se gândească de doua ori înainte să mai repete aceleași figuri în trafic, o să conștientizeze că este responsabil de toate acțiunile pe care le face în trafic și că nici o „fentă bună” nu rămâne nepedepsită de lege.

  130. Eu îți sugerez să tragi învățăturile care se deduc din mesajele celor care nu au fost de acord cu modul tău de a prezenta problema ( majoritatea au fost prezentate pentru binele tău, nu pentru a-l proteja pe cocalarul cu Audi ) și să mergi mai departe. 🙂

    În altă ordine de idei, mai ai ceva informații în legătură cu ce a pățit tipul ăla ?
    Ai primit cumva RCA-ul lui ? Cum îți repari mașina ?

  131. „Iți spun eu că cimpanzeul după pauza de 30 zile o să se gândească de doua ori înainte să mai repete aceleași figuri în trafic”

    De acord cu tine, dar problema e ca mai sunt in Romania inca cateva sute de mii care conduc la fel ca ala sau chiar mai prost, l-ai taxat pe unul dar problema de fond nu se rezolva. Si nu, n-ai inteles mesajul meu. Mesajul meu e ca tara asta e un paradox, e amuzant cum romanii sunt asa de inversunati cand unul ii taie calea in trafic, mama mama, smecherul dracului, lasa ca ii arat eu lui, sa se faca dreptate! Dar cand adevaratii smecheri ii fura pe toate partile, platim taxe, impozite, roviniete, taxe de drum in benzina, dar drumuri nu avem, aia nu conteaza, pe aia putem sa-i lasam sa-si faca de cap, dar daca ne-o unu inainte in trafic il ia mama dracu.

  132. Poate ai scris, dar nu am vazut: la politie, ai dat doar declaratie sau le-ai aratat si filmarea ? 😀

  133. autofidel

    @Bamse Scopul pricipal pentru care am postat acest clip pe trafictube.ro este ca să vadă și alți șmecheri ce se poate întampla și ce repercusiuni pot aduce încălcarile legii în trafic, chiar dacă nu sunt prinși in flagrant de poliție , cu alte cuvinte să conducă ei cu frica în sân că s-ar putea să fie filmați de alți participanți la trafic și să ajungă „vedete” la știrile ProTV (asta a fost cireașa de pe tort :D)

  134. mi-a placut ca ai vrut sa convingi pe Domnu smecher, si nu ai chemat din prima politia! 😉

  135. + insa considera cate plusuri vrei tu. Nu ma intereseaza daca altii sunt de acord cu tine sau nu. Conteaza doar ca ai facut primul pas in a civiliza un om care nu este dispus sa se autoeduce.

  136. buzedegaina

    Vad ca ai bani sa schimbi faru:))

  137. Citez din autofidel: „Am inteles ca e posibil sa ramana fara permis, mai ales daca nu se prezinta in 24 de ore, asta e problema lui, eu vreau asigurarea lui ca sa-mi schimb aripa dreapta fata”, asta este problema ta.
    Acum, parerea mea: daca vrei sa-ti repari „cazanul” nu forta un accident, pentru a beneficia de asigurarea altuia, ca tu ai camera, ca ala a gresit, ca tu mai ai pe cineva in masina, etc. Daca poti evita, evita, din ce se vede si din descrierea ta este mai mult decat evident ca pe tine te intereseaza doar sa-ti schimbi aripa pe asigurarea lui. Din daunele vizibile pe masina lui nu cred ca aripa ta necesita inlocuire. De obicei dreptatea ar trebui sa o faca organele abilitate, nu noi (vezi cazul Becali). Eu daca prin absurd asi fi fost in situatia asta cu siguranta asi fi solicitat politia, nu asi fi incercat sa fac o amiabila. Daca faci asa ceva: „ca să vadă și alți șmecheri ce se poate întampla și ce repercusiuni pot aduce încălcarile legii în trafic, chiar dacă nu sunt prinși in flagrant de poliție” – esti CLAR SOFER ROMAN, chiar mai periculos dect „smecherul” caruia zici ca i-ai dat o lectie, drept invatatura pentru cei asemenea lui.

  138. „eu vreau asigurarea lui ca sa-mi schimb aripa dreapta fata”
    poate sa nu ti-o dea in continuare si sa trebuiasca sa il dai in judecata.
    nu e obligat sa dea asigurarea. (caz asemanator cu al tau – doar ca el a intrat in mine in spate ca nu l-am lasat)
    nici nu imi trebuia asigurarea lui, dar legea nu ii obliga sa dea asigurarea!

    ramane fara permis si ia si amenda!

  139. autofidel

    @DOC Am zis că nu mai comentez la clipul ăsta, dar când văd logica de baltă a unora ca tine, nu pot să mă abțin. După atitudinea ta din comentariu sigur și tu faci parte din categoria șoferilor care încalcă des regulile de circulație și care nu suportă ca ”fentele” din trafic să nu se termine favorabil pentru cei din categoria ”șmecheri profesioniști”.
    Mai mult decât atât, te contrazici în afirmații, la început m-ai acuzat că am vrut amiabila ca să-mi repar ”cazanul” ca apoi la sfârșit să te răzgândești și să mă acuzi că de fapt sunt ”periculos” și că am vrut să-i dau o lecție șmecherului ca să rămână fără permis.
    Tu dacă vrei să eviți, eviți, eviți orice coliziune, evită dragule, până ajungi în șanț cu evitatul, lovind eventual și alți șoferi nevinovați între timp, scopul tău este doar de a lăsa ”șmecherul” neatins cu orice preț de dragul evitatului, restul nu mai contează.
    Daunele constatate la poliție au fost: ”aripă dreapta față înfundată și zgâriată, bară față zgâriată”, mașina o sa o repar la anul când vreau eu, puțin îmi pasă dacă îmi dă asigurarea sau nu, dacă vrea bine, dacă nu să fie sănătos. Am soră avocat și aș putea dacă vreau să-i fac zile negre (gratis) dar asta voi decide când mă întâlnesc data viitoare cu el, depinde de atitudine.

    Și în legătură cu „esti CLAR SOFER ROMAN” asta categoric ți se potrivește ție, află ca sunt mai puțin de 50% român, nici aici nu ai nimerit-o.

  140. AndreiVip

    Serios .. e cam prost

    In locul tau .. il lasam sa se bage. Timp pierdut aiurea + masina lovita pentru un fraier

    P.S: Ti-am dat un ” + „

  141. slipperyshadow

    Problema e simpla, il lasi sau nu il lasi. Tu nu ai facut niciuna din astea. Tu ai accelerat si ai intrat in el. Nu inteleg ca e de proasta politia romana si nu te lasa fara permis pe baza acestui video…

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!