Camera auto 70mai Dash Cam M500, 128GB

Produs din oferta Xiaomag.ro

Original price was: 799,00 lei.Current price is: 699,00 lei.

Vezi detailii

1st episode

Adăugat de emeni
Raportează ca șters! 101

Camera Mobius cu custom mount pe un BMW E46 din 2001.

1. Transport agabaritic in Danemarca.
  2. Urcat pe tren Hamburg -> Viena (coborarea nu am filmat-o deoarece am pus capacul la obiectiv, scos cardul si scos incarcatorul, amenda e scumpa). 1200 km in 12 ore din care 10 dormite 😀 .
  3. Dupa accident pe M0 (Budapesta).
  4. Dupa accident pe M3, unul a reusit sa loveasca masinile lucratorilor de la autostrada.
  5. Un taximetrist in Satu Mare.

Disclamer: Unde lipseste audio erau discutii personale. Este primul meu video deci cer scuze, in curand revin cu ce am strans prin tara si cu drumul de intoarcere.

20 comentarii

1. Tare. :))
    De ce ai mers cu trenu si nu cu masina cei 1200 km? 😀

• mult mai convenabil. Am plecat la 12 de la munca, am ajuns pe 7 in Hamburg (am stat vre-o ora in ambuteiaj la intrare in Hamburg caci daca nu era el si trafic greu ajungeam cu vre-o 2 ore mai repede), iar la 8 am terminat plimbarea prin Hamburg si m-am intors la masina sa o urc pe tren.

1. Germania e toata un santier, am facut intorsul cu masina si am petrecut vreo 3 ore in ambuteiaje desi stiam de ele (waze), doar nu aveam ruta alternativa. SI ca si timp am iesit mai prost
      2. Confort: am facut 1200km si am dormit linistit. Pana sa ma culc am baut o bere si am discutat cu pasagera iar dimineata am servit micul dejun in tren, am dat masina jos de pe tren la 8 fix si am ajuns in granita pe la 4-5 seara. Nu vreau sa conduc 2500km dintr-o bucata asa ca ar fi trebui sa opresc undeva sa dorm.
      3. Costuri: Masina pe tren: 105euro, 2 locuri la cuseta de 4: 160euro. total 260euro. Daca ar fi fost sa conduc 1200km, tinand cont ca am motor mare benzinar m-ar fi ajung undeva la 150 euro doar benzina, punem un hotel de 50euro pentru dormit (ft ieftin), punem uzura masinii, costuri suplimentare la asigurare (am asigurare la km) si as fi ajuns aproape tot acolo, dar as fi pierdut o noapte dormind intr-un hotel sau as fi ajuns obosit.
      4. Timp: am dormit cat am mers, nu am avut concediu foarte mult, asa ca orice timp salvat inseamna timp petrecut cu familia 🙂
      5. Siguranta: Masina e asigurata pe tren, iar sansele de accidente in perioada asta a constructiilor sunt foarte mari… am vazut la intoarcere destul de multe.

• Da, am observat ca se lucreaza pe multe autostrazi. Ar fi fost si cazul. Unele portiuni de autostrada erau foarte proaste, nu cu gropi, dar la 150 simteai toate denivelarile.
      Interesant mod de trasnport. 🙂

• Eu am fost mereu multumit de ele, si unde am putut am dat mai tare, insa A7 era tot blocat, asa ca de la Munich am mers pe Berlin – Hamburg, si a fost decent. de la 20km de hamburg a inceput calvarul si am avut viteza medie de 40km/h.

• De unde ai luat biletele? Eu am cautat pt Viena-Berlin si m-am cam ofilit. In primul rand am gasit doar Munchen-Berlin, pe site-ul bahn.de nu gasesc Viena deloc.
      Total 560 eur pt 3 persoane, masina normala, fara nimic special. Desi urasc cu patima Cehia si drumurile lor de 2 lei, cred ca ma incumet s-o traversez, avand in vedere ca ma costa de 5-6 ori mai putin :\

• oebb.at

ai acolo tickets online și autozug. dar e foarte convenabil doar Viena – Hamburg.
      trebuie să-ți iei bilet separat pentru tine ca pasager. dar după ce iei la mașină te poți uita și pe bahn.de sa vezi ce oferă, ca eu la austrieci nu aveam loc decât pe scaun iar nemții mi-au dat loc la cuseta de 4 în aceeași bani. am ieșit cam 80euro de persoana plus 105 pentru mașina

2. big like 🙂 asteptam si drumul de intoarcere!

• La intors am venit cu masina caci am vrut sa vizitez alpii si niste prieteni in Munich plus muzeul/sediu BMW.
      inca mai am de scos drumul de prin RO+ ce am mai prins prin Germania.
      Oricum, la inceput eram entuziasmat sa tot salvez, dar dupa prima mie de km in Romania mi s-a cam acrit. Am facut cam 4000km in Romania in 3 saptamani…

3. WELCOME !
    Cand ai ceva de discutat baga si tu ceva muzica pe dedesubt. In rest, misto, mai ales agabariticul.

4. Frumos! +

Aud un zgomod mic pe fundal (la mine se auzea mai dramatic), se rezolva asa:

• nici n-am băgat de seamă, instalarea a fost făcută în grabă, o să-i pun un filtru pe alimentare, caci am terminat sa o montez și alimentez cu vreo 12 ore înainte sa plec.
      mersi de atenționare

5. La transportul agabaritic e o pala de la o centrala eoliana!

• da da:) în Danemarca se produc cele mai multe, la nici 5 km de mine este fabrica pentru turnuri și pale de turbine eoliene. aceea are undeva la vreo 80 de metri/pală : V164 de la Vestas

6. pune si tu informatia despre camera la user details
    PS: oricum e bine ca ai pus-o si asa, multi posteaza fara sa se deranjeze sa spuna ce folosesc

7. @emeni Bine ai venit printre noi! Lung dle, lung, nu se mai termina transportul din Danemarca! 😀
    Asteptam si secventele din RO + intoarcerea.

8. Da, din pacate am scos cardul din mobius cand am ajuns in ro ca sa vad unele filmari si apoi l-am pus inapoi. se pare ca asta nu i-a placut la camera si nu a mai inregistrat nimic. 🙁
    Nu mi-am dat seama deoarece camera s-a comportat normal, iar eu stiam sigur ca aveam suficient spatiu pe cardul de 32Gb pentru filmele salvate.
    azi am verificat filmarile si nu mai am nimic nou 🙁
    Imi pare rau. chiar stransesem cateva de prin Romania si Germania. 🙁
    P.S. Prin s-a comportat normal ma refer la ledul de stare 🙁

9. ScaniaR800

Frumos clip , mai ales cind ai intrat ( urcat ) cu masina in vagon.

• nu-i nimic. si eu sunt ca un copil mic de fiecare data, desi asta e cam a 5-a oara cand mergem cu trenul.
      inca n-am reusit sa ajung sus pe vagon.

10. dap, am pierdut toate filmele. Erau cateva accidente si foarte multi destepti, aveam destul material pentru cateva filme. dar cel mai ciuda imi este de un McLaren F1 si un BMW i8 cu care m-am jucat pe autostrada. McLarenul era superb, si daca accelera cand clipeam disparea… insa nu se ducea mai mult de 500m in fata mea 🙂
    Ambii nu aveau ce face cu mine, insa cei cu McLaren erau foarte rezervati, parea inchiriata masina, iar cel cu i8-ul doar se plimba.

acum strang de prin Danemarca, dar nu e la fel. in seara asta doar am fugarit vreo 3 iepuri cat m-am dus sa iau ceva de la munca

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.