It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

27. Accident E85 Suceava

Adăugat de autofidel
Raportează ca șters! 226

Era cât pe ce sa fiu între 2 camioane într-un carambol de 4 mașini.

La giratoriu mă supăr pe cel cu loganul albastru că nu a plecat odată cu taxiul, ca eu să ies la dreapta în fața camionului DAGIDA. Mă supăr că mi-a salvat viața!

Imediat după accident nu am realizat gravitatea situației, abia după ce am depășit mașinile implicate am decis că e cazul să opresc să văd dacă am cum să ajut.

Camionul DAGIDA a lovit camionul cu macara, la început nici eu nu înțetegeam cum a putut duba Renault să facă un damage așa de mare cabinei camionului.
Apoi camionul cu macara a intrat in duba alba, care mai departe a lovit mașina vișinie, care vira la stânga.

Între cele două camioane ar fi trebuit să fiu eu, dacă se grăbea cel cu loganul la giratoriu.
Oare ce șanse aveam, atât timp cât camionul DAGIDA a împins camionul din față în alte două mașini?

Ce mai caută lumea:
  • accident suceava
  • platforma tir suceava
  • accident pe e 85

21 comentarii

  1. Ploaia abureste si geamuriel si mintile unora. :-(.

    N-am inteles daca ala visiniu era oprit cu rotile spre stanga sau stationa pur si simplu. Daca ai putea face o schita, sa o pui in articol ar fi minunat. Presupun ca repectivul camion o si forja inmod barabar….deh.. neadapatrea vitezei la conditiile de drum, nepastrarea distaneti, pp ca era si incarcat… numai bube negre in capul lui.
    Cineva acolo sus te iubeste.

  2. autofidel

    Nici eu nu am înțeles inițial cum s-a întâmplat, apoi am aflat că cel cu mașina vișinie a vrut să vireze la stânga în curtea unei societăți, cel cu duba albă renault și camionul cu macara au încetinit, dar ultimul camion (DAGIDA) nu a mai reușit să frâneze (probabil încărcat + asfalt umed + viteză) și i-a împins pe toți din față unul în altul.

    La 1:20 se vede cel cu mașina vișinie cum face la stânga, probabil mai mult împins decât din proprie voință.

  3. monte_zumma

    de-aia prefer sa stau mai mult la un giratoriu si sa nu ma grabesc!

  4. Bine , acuma fie vorba , nu stiu daca chiar ai fi riscat sa intri intre alea doua camioane , ca la urma urmei cand taxiul plecase camoinul era destul de aproape.. sa intri si tu si loganul ar fi insemnat sa nu prea cedezi trecerea la camion. Pe de alta parte , daca tu erai intre camioane , distanta dintre ele era semnificativ mai mare. , si cum ala vede peste tine , ar fi franat ceva mai din timp.. , insa tot te strangea bine.

  5. autofidel

    @Dan, la 0:43-0:44 taxiul era în centrul giratoriului, dacă și loganul albastru era paralel cu taxiul, eu sigur ieșeam la dreapta, eu de obicei mă grăbesc în giratoriu.

    Așa e, dacă eram între camioane distanța ar fi fost mai mare, dar atât timp cât camionul DAGIDA a împins 3 mașini una în alta, prima fiind alt camion, eu sigur eram sub camionul din față, poate ar fi scăpat primul din față, că s-ar fi disipat energia în timpul compactării mașinii mele de la 4 la 1m.

  6. Ziaru’ zice la fel, ca primul facea stanga spre o firma.

    M-a strans in spate cand am citit accident cu 4 masini; doar cu pozele din ziar nu-mi dadeam seama cumde era asa de avariat camionul. Acum se explica.

    Da, deci clar nu masina mica. A avut noroc cel cu autoutilitara, noroc mult!

    + ti-am dat ca anonim 🙂

  7. Am avut un vecin care a fost prins intre doua camioane. Ma gandesc ca nu-i cazul sa zic cate fiare (tije) i-au pus in corp. Bineinteles ca viata nu a mai fost aceeasi, si chiar dupa mult timp de recuperare inca umbla cu dificultati.
    Noroc, destin, karma…who knows…

  8. Poti sa-l cauti pe cel cu Loganul si sa-i dai mancare si bautura, pana se satura de bine.
    SV(sa vezi) 1(i) CEL ce ti-a salvat viata. In momente de astea, ajungi sa te gandesti la toate pacatele, la toate faptele bune si sa le pui in balanta. De data asta, balanta s-a inclinat in favoarea ta.

  9. Final Destination cat?

  10. Citez: ” Acesta din urmă a fost izbit violent din spate de un autotren condus de Alexandru Tudor, în vârstă de 20 de ani, din Mălini.”

    DOAR 20 de ani…. Autotren!!!

    Citeşte mai mult pe Monitorul de Suceava: http://www.monitorulsv.ro/Local/2014-07-19/Accident-in-lant-la-iesirea-din-Suceava-cu-doua-autotrenuri-o-autoutilitara-si-un-autoturism#ixzz37txiTkxs

  11. Clar, lipsa experientei.

    Si eu am patit-o pe ploaie, cu un camion de 8t incarcat, am inceput franarea din timp dar simteam ca nu ma opresc, ABS-ul intra de zor si nici nu aveam mai mult de 40 km/h. Cu timpul am invatat ca franele hidro-pneumatice, pe cat de bune sunt pe uscat, pe atat de pacatoase sunt pe suprafetele alunecoase, DACA nu sunt folosite cu cap. Nu se franeaza ca la turism, sa te urci pe pedala. O iei progresiv, altfel rupi aderenta din primul metru.

    Probabil si pustiul de la volanul autotrenului a experimentat prima franare de urgenta pe ploaie, cu incarcatura in spate. A avut o lectie dura.

  12. Prea multi soferi de 20 si de ani ajung soferi pe tir, si zilele trecute am vazut in trafic multi tineri la volanul unor mastodoante. Baiatul caruia i s-a rasturnat remorca cu busteni peste statia de autobuz era tot de varsta acestuia.

  13. Mr.D Tube

    @Bunzo0o Bine zis man 🙂 asa m-am simtit la inceput de tot … Final Destination :)) ahahaha.
    @GiGiMoKa Ciudat rau, 20 ani ? Asta in masura ce noul cod rutier este…
    Vârsta minimă pentru obţinerea permisului de conducere este de:

    a) 16 ani împliniţi, pentru categoriile de vehicule AM, A1 şi B1;
    b) 18 ani împliniţi, pentru categoriile de vehicule A2, B, BE, C1, C1E şi Tr; -;
    c) 20 de ani împliniţi, dacă persoana are o experienţă de cel puţin 2 ani de conducere a motocicletelor din categoria A2, sau 24 de ani împliniţi, pentru motocicletele din categoria A;
    d) 21 de ani pentru categoriile de vehicule C, CE, D1 şi D1E, precum şi pentru triciclurile cu motor din categoria A;
    e) 24 de ani pentru categoriile de vehicule D, DE, Tb şi Tv.”
    Modificat pe 19 ianuarie 2013.
    PS: Inainte puteai sa dai toate categoriile la 18 ani parca…

    Cat despre faza, eu zic ca daca erai tu la mijloc cel cu DAGIDA ar fi lasat spatiu mai mare si posibil sa nu se fi intamplat nimic. Acum logic, doar speculez, o posibilitate. Important este ca faza a fost cum a fost si ca nu ai fost implicat in accident.
    Bafta, ca noroc vad ca ai 🙂

  14. Ala cu bustenii nu avea permis de mastodont, asa ca nu i se poate aplica comentariul cu varsta.

  15. Eu am plecat din Suceava cu 40 de minute inainte de accidentul asta. Bine ca nu l-am prins, ca n-aveam chef sa pierd timp pe acolo. Oricum, nasol incidentul. Ieri a fost o zi deosebita la capitolul asta.

    Joi seara la 11 a fost un accident urat pe centura la Pitesti, ieri pe la pranz a fost unul si pe la Colonesti.

  16. Eddiemcstanley

    Asta-i accident din prostie curata ma nene. Cum naiba sa faci accident in halul ala nu sti si tu profesionist de sofer ce esti ca franezi greu, sa pastrezi distanta…Mai e si ud carosabilul. Uite asa mor oameni nevinovati din prostia altora….Bine ca ai scapat!!

  17. Mr.D Tube, nu era nevoie să-mi reamintești ce spune legea…. (și te bucuri de ea) Ceea ce am subliniat eu era că: nu numai în acest clip a fost văzută vasta experiență a zmeilor de 20 de ani! Doamne ajută să nu fii niciodată nici tu nici familia ta sau oricine altcineva între astfel de „experimentați” de 20 ani și să spui cu voce tare „Ciudat” (doar are 20 de ani).

  18. Soferul camionului cu macara a avut reflex bun de „a trage” dreapta de volan

  19. razvantrc

    ai avut mare noroc, sa-l cauti pe ala care te-a tinut in giratoriu si sa-i dai o naveta de bere.
    Mai jos, test destul de concludent la ce ai fi putut sa patesti
    de la minutul 1.25
    https://www.youtube.com/watch?v=bWPCbNgnzVU

  20. autofidel

    Da, am văzut pe la Buzău un accident asemănător, două tiruri lipite și undeva între ele era o dacie break la ~ 1m lungime toată mașina, volanul era în spate pe la haion.
    Condusul preventiv iți mărește șansele de a nu avea un accident, dar nu iți garantează că nu te omoară altcineva care calcă accelerația cu călcâiul.

    Viața atârnă de un fir de păr, am avut încă odată dovada clară ca un fapt banal, ca o plecare mai rapidă sau mai întârziată la un giratoriu, poate duce într-un minut la moarte sau la salvarea vieții, fără să fii conștient și fără posibilitatea de a alege.
    Oricât de pe fază aș fi fost și oricâtă viteză de reacție aș fi avut, ce aș fi putut face, dacă fiind în fundul tirului vedeam în oglindă cum un autotren nu se mai termină de venit, simplu, aș fi închis ochii.. și gata, acum ați fi citit comentarii la alt filmuleț pe trafictube.

  21. Salutare ! Eu sunt șoferul cu macaraua într-adevăr carosabil umed si fără acel strat de uzura care e mai aderent! Camionul Dagida era gol cred totuși ca a fost vb de o clipa de neatentie din partea Șoferului !!! Si Draga autofidel sa stiu ca ai fost extrem de norocos !!! Înafara de faptul ca ma împins vreo 10 m mia mutat si macaraua pe sasiu vreo 10 cm si iti spun ca e foarte bine fixată cu vreo 8 bride!! Oricum sănătate la toti si „Drumuri bune fără evenimente”!!!!

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!