Adaugă comentariu

19 comentarii
  1. Nu ai nimic de reparat pe partea stângă?

    • 🙂
      Nu am nimic de reparat si prefer sa imi pastrez masina intreaga. Vor gasi ei la un moment dat pe cineva sa le corecteze traiectoria.

    • Mai mult ca sigur…pățesc și eu, dar pot să zic că destul de rar.

  2. Înainte de giratoriu, mută-te pe B2 și scapi de tâmpiți :))

    Drumuri bune ! ” + „

    • Va da peste cei care fac 180 grade pe banda 1.

    • @mariusRO, 180 grade e ok de pe B1, practic inseamna mers inainte; de fiecare data autorul a parasit sensul la a doua iesire, nimic de reprosat. Daca circula mai mult in sens atunci era de condamnat dpmdv pentru ca ar fi perturbat traficul celor de pe B2 care mergeau inainte. Dar in video nu pare a fi dintre cei care parcurg tot sensul pe B1 ci da peste niste specimene care intra pe B2 si merg drept iesind pe B1, peste autor. Daca respectivii ar fi parasit sensul pe B2 cum ar fi trebuit, totul ar fi fost in regula pentru toata lumea.

      @aladdin, ai observat corect care este problema. Le este prea lene sa rasuceasca de volan si sa iasa din sensul giratoriu tot pe B2.

    • Scuză-mă, încerci să-mi explici că 180 grade ar fi ok de pe B1 dar faci o confuzie; 180 de grade înseamnă înapoi (uzual a 4-a ieșire). Iar restul explicației e transcrierea video-ului care l-am văzut amândoi (și, cred eu, l-am înțeles amândoi; sper…)

    • @mariusRo, eu te scuz, dar matematica nu te iarta.

    • Scuză-mă că e în engleză, dar presupun că înțelegi:
      „A U-turn in driving refers to performing a 180° rotation to reverse the direction of travel.”

      Dacă nu, îți traduc.

    • Da, probabil depinde de perspectiva… Giratoriul e un cerc care, ca orice cerc, are un centru si 360 grade. Parcurgi un sfert (iesi la dreapta), 90 grade. Parcurgi 3 sferturi (iesi la stanga fata de directia initiala), 270 grade. Daca te referi doar la masina, aceasta se roteste cu 180 grade. Daca e sa consideram unghiul cu varful in punctul extrem al intoarcerii, acesta are 360 grade.

    • PS: Acum intelegand ce ai vrut sa spui in primul tau raspuns, total in asentiment cu tine 😉

    • @mariusRO cand vorbesti de 180 de grade pe B1 in giratoriu majoritatea lumii o sa se gandeasca ca a facut 180 de grade din giratoriu pe B1 … adica a mers inainte.

      Spune „intoarcere”… e mai usor. Orice alta intersectie gradele de rotire a masinii cu gradele de rotire a drumului sunt egale, in giratoriu, nu chiar.

  3. Daca i-ai fi intrebat de ce au procedat asa, probabil ar fi gasit ei o scuza aiurea, gen: „n-ai semnalizat tu cum trebuie in giratoriu”, „n-ai dat anunt la ziar ca vrei sa iesi din giratoriu”, „astazi e senin si maine va fi la fel” etc…
    P.S. de la rock ti se trage, schimba postul… cine stie, poate manelele ii gonesc :)))

  4. trist, dar idiotii se pot dresa, Ungaria 90% din giratorii sunt delimitate astfel 48.113798, 20.845016 (baga coordonatele in gmaps, foloseste street view.

    • 90%? Cred ca ai exagerat rau cu procentul ala.
      M-am uitat de curiozitate la giratoriul de care zici, dar vad ca mai sunt inca 4 in zona aia, la cateva sute de metri.
      Celelate 4 sunt cam ca la noi, fara nicio separare de banda, deci ai fi putut sa zici un 20% acolo …

    • sunt exact la fel , de pe b2 nu poti sa intri pe B1 pentru ca sunt niste damburi care delimiteaza benzile , e ca si cum te urci pe bordura cu 30-40km/h ! Cand am drum pe nationalele din Ungaria o sa-ti arat ca asa sunt aproape toate, si alea la care faci referire sunt la fel , probabil gmaps e mai vechi

  5. Nou

    Deci ma apuca dracii cand vad faze de o asemenea prostie. Cum dracu sa taie benzile asa??? De pe 2 ajunge in 1 tragand de covrig fara asigurare… Ba dar nu ii zgarie ma pe creier ca ceea ce fac e stupid? Este foarte logica intersectia aia… Nu inteleg cat de prosti post sa fie…

  6. Sensurile giratorii sunt o „inventie” relativ noua pentru Tara Romaneasca.
    Ne mai trebuie vreo 20-30 de ani sa ne obisnuim cu ele.

Vezi si...