Adaugă comentariu

5 comentarii
  1. Legat de BMW-ul de la 1.21, e posibil ca in momentul in care s-a uitat in oglinda tu sa fi fost tot pe B1? Mi se pare ca vii si tu de pe B1, fiind noapte nu a apreciat bine viteza ta si -a bagat. Asta presupunand ca s-a uitat totusi in oglinda la un moment dat si trecand peste lipsa semnalului (ca asta e problema generala si cunoscuta la BMW, nu au nicio vina soferii).

    • Posibil. Intr-adevar, am venit de pe b1, dar putea macar sa urce la 70+km/h, sa ma faca sa franez mai putin, daca tot n-a semnalizat si sa zicem ca s-ar fi asigurat inainte sa ma vada pe b2..

  2. Titlu cu click bait? Cand zici ca a dat peste tine inseamna ca a fost contact intre voi, ceea ce nu a fost. La faza cu BMW-ul E90 sunt 90% convins ca ai tras de volan fara semnalizare sau semnalizare scurta, asa-i?

    • Esti troll? Cum ai concluzionat ca nu am dat semnal? Mai nou cand te asiguri, iei decizia daca te muti pe b2 in functie de „daca sau cat timp a semnalizat cel din spate”? Penibil..

    • Pentru ca nu se reflecta lumina de la semnalizare pe parapet, dar cum am zis, sunt 90% deci daca ai semnalizat atunci nu am nimic de comentat. De ce zic, o problema cu care ma intalnesc des este sa ma mut pe B2 si sa ma trezesc cu flash-uri din spate. Pe moment ma gandesc cum de nu l-am vazut, ei si ajung acasa ma uit pe filmare si ce sa vezi, dupa ce m-am asigurat ca B2 este liber si pot sa schimb banda, in cele 2-3 secunde cand ma asigur ca si cel din fata nu schimba banda in fata mea, se trezeste unul din spate sa schimbe pe B2 fara semnalizare fara nimic si apoi incepe cu flash-uri. Daca nu e cazul si la tine, ai dreptate, daca nu esti la fel ca soferul cu BMW.

Vezi si...