It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Aproape de accident

Adăugat de adiraul
Raportează ca șters! 105

Daca nu puneam frana in ultimul moment, accident probabil cu victime.
Soferi de Sfanta Marie!

9 comentarii

  1. ion_daniel

    Cate faze ca astea mi s-au intamplat mie ca am lamaia in geam si aproape 30.000 de km in 6 luni, si am franat aproape ca am oprit rotile, pacat ca nu am camera pe bord, sa vedeti cum imi taie fata, si nu merg ca melcul, la limita legala… Niste jegosi!!!! (la caracter ma refer!)
    -Acord prioritate la pietoni si imi spune un ceafa lata ca sunt prea amabil pt vremurile astea….
    poate o sa-mi iau o camera de bord….

  2. Idiot cel cu Skoda, dar cred ca mai aveai 2 metri de asfalt. In situatii de genul asta foloseste toata protiunea asflatata daca tii la viata ta. Colt in colt e mai bine decat head-on.

  3. care skoda ? ala de depasea era cu o Laguna

  4. @senseo – Nu cred ca e importanta masina, importanta e prostia de care a dat dovada gunoiul din masina.

  5. @D.Catalin asa e ai dreptate . doar am corectat o aluzie ca ar fi Skoda fara intentie negativa .

  6. @Dan: colt in colt vs. head on. Sigur?

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/ratings-info/frontal-crash-tests

    Din fericire nu am experimentat nici una, dar, gandind la rece, as zice ca cel mai safe ar fi: tinut strans de volan, franat, si intrat in plin, cat mai central (probabil pus in situatie comportamentul ar fi total diferit…).

    Dar teoretic, la un accident colt in colt la viteza relative mare, masina risca sa se comporte necontrolat, poti ajunge in rapa, etc (si pe link cam asa se intampla).

    Dar ok, acolo ar fi incaput la limita 3 masini, dar de ce sa fim pusi in situatia asta?…

  7. Da, colt in colt. De ce? Doua autoturisme cu mase relativ egale care se lovesc colt in colt ricoseaza in lateral, pe camp, unde vrei tu. In cazul unui impac frontal, sau aproape frontal, toata energia cinetica e preluata de cele doua caroserii, iar sansele de supravietuire scad dramatic. Cel mai probabil vei muri din cauza decelerarii prea puternice, nu din cauza intruziunilor in habitaclu. Ce testeaza NHTSA e un impact cu un corp nedeformabil, adica un tir. In cazul ala nu prea mai conteaza unde-l lovesti pentru ca sansele sa supravietuiesti sunt minime. Masina ta va prelua cea mai mare parte a energiei cinetice.

  8. Ala e un mare meserias in viata. Momentan.

  9. @Dan – nimeni nu are reteta supravietirii. La un impact frontal, preiei energia cinetica a celuilalt. Nu e bine. La impact lateral, exista riscul major de rasturnare, tumbe, iesire in decor cu lovirea frontala a altui obstacol. Nu e bine nici asa. Probabil ca ai ceva mai multe sanse daca eviti o lovitura frontala, dar nici una laterala nu-ti garanteaza nimic, mai ales daca nu ai airbag-uri laterale.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!