Din fericire, fara victime. Soferul era in stare de soc, dar fara nicio leziune, cel putin aparent. Nu il durea nimic, dar asa este in prima faza a unui accident, pana trece efectul adrenalinei. A adormit la volan.
te omoara drumurile astea frate, putea unu f bine sa cada in rapa aia si fara sa adoarma la volan, marcaje sterse, parapet lipsa, incredibil…
Nou
salex
Șanțul ca șanțul, te răstorni dar scapi.
Dar există acele podețe către curți, peste șanț, care mai au câteodată și niște protecții verticale de-a lungul lor, din beton. În alea te fărâmi direct, nu scapi.
Partea nasoală e că aceste șanțuri nu sunt la o distanță suficientă de carosabil. De acostament, nici vorbă să mai existe sau când există este îngust și cu diferență de nivel. Odată ce ai luat cu roata față sanțul nu mai poți să ieși, mai ales dacă e si în curbă la stânga.
Podețele care nu au acele protecții devin rampe de lansare, evident se lasă cu cauciuc spart/roată rupta drept bonus.
Tendința e să frânezi la maxim dar nu mai poti vira ca nu mai ai cu ce…
5 comentarii
…naspa momentul,ditamai santul fara parapet in curba,te scoate cu o macara de acolo,dar in ce localitate este ?!?
Am pus la tag-uri.
Nani nani nani
te omoara drumurile astea frate, putea unu f bine sa cada in rapa aia si fara sa adoarma la volan, marcaje sterse, parapet lipsa, incredibil…
Șanțul ca șanțul, te răstorni dar scapi.
Dar există acele podețe către curți, peste șanț, care mai au câteodată și niște protecții verticale de-a lungul lor, din beton. În alea te fărâmi direct, nu scapi.
Partea nasoală e că aceste șanțuri nu sunt la o distanță suficientă de carosabil. De acostament, nici vorbă să mai existe sau când există este îngust și cu diferență de nivel. Odată ce ai luat cu roata față sanțul nu mai poți să ieși, mai ales dacă e si în curbă la stânga.
Podețele care nu au acele protecții devin rampe de lansare, evident se lasă cu cauciuc spart/roată rupta drept bonus.
Tendința e să frânezi la maxim dar nu mai poti vira ca nu mai ai cu ce…