Adaugă comentariu

53 comentarii
  1. Nou

    Nu inteleg ce a facut, l-a luat somnul?

    • se numeste „unghiul mort” + cretini care tin aproape unul de celalalt.

    • Nu , nu s-a asigurat la schimbarea benzii , unde naiba se grabesc toti ?? daca nu se speria era ok , nu se intampla nimic , tragea usor de volan catre dreapta si aia era , la viteza aia tragi in halul ala de volan ?! asta inseamna sa n-ai habar de covrig , ar trebui ca la obtinerea permisului sa se dea si probe de indemanare , dar probe grele si intensive , soferul in cauza daca ar fi trecut prin probe de genul asta nu ajungea aici !

    • Nou

      User_TT – nu exista unghi mort la turisme… te asiguri cat poti de bine te uiti in oglinzi, intorci capul!!! eventual scoti capup pe geam dar nu tragi ca idiotul de volan pe princiu daca nu vad nu exista….

  2. Ce inseamna sa nu te asiguri la schimbarea benzii… Bine ca nu a mai atins pe altcineva. Persoanele din masina sunt ok?

    • Sunt bine, s-au dat jos imediat. Foarte speriati, ce-i drept. O tanti la volan si un nene

    • „Pai nu ai vazut ca am semnalizat?” Ce le mai trebuie si asigurare, esti deja obligat sa le creezi partie…

    • jeanbart Nu mi s-a parut nici macar sa semnalizeze, din pacate 🙁

  3. Daca punea copita in acceleratie in loc sa franeze de panica oscila de 2 ori si o redresa….

    Sper ca toata lumea ii OK.

    • Eu nu sper… cand vrei sa schimbi banda te asiguri apoi acorzi prioritate, nu intri la japca
      Erau deja 3 masini bara la bara pe b2 ca sa devanseze pe cel din fata avariatului, nu mai zic ca primul trecea asa, la consum, ceilalti doi nu mai puteau de nerabdare sa treaca si ei… mai apare si prostu’ sa intre si el in depasire.
      Ala al 3-lea nu i-a facut loc, asta s-a panicat, a franat si-a tras de volan… la 100+
      A gasit ce-a cautat.

    • Nu ii bine sa doresti raul nimanui… nu ai de unde sa stii ce o fi gandit sau nu o fi gandit in momentul ala. Garantez ca daca nu e complet idiot o sa fie mult mai atent data viitoare 🙂

    • Arthur
      – „Eu nu sper… cand vrei sa schimbi banda te asiguri ” De aia vehiculele noi din clasa superioara au sisteme de monitorizat unghiul mort. Cat despre faptul ca „nu speri” spune multe despre caracterul dumitale.
      – „primul trecea asa, la consum” ai citit in globul magic ce viteza aveau ? Daca pe banda 1 cineva circula cu 129 km/h, atunci pe banda 2 altcineva il poate devansa, LEGAL, cu 130 km/h.

    • AM zis ca „nu sper” nu pentru ca vreau raul cuiva si pur si simplu nu sper nimic nici de bine nici de rau.
      Nu simt vreo empatie deosebita pentru cineva care din indolenta si miserupism se pune in astfel de situatii, apoi o pateste.

    • Și despre potențialii pasageri ai aceeași părere? Că nu te interesează soarta lor dacă au avut proasta inspirație să se urce în mașina unui indolent miserupist?

      Una îi să zici că și-a căutat-o sau că merită sperietura și dauna materială, dar să zici că nu speri că toată lumea e OK după un accident, indiferent de vină e parcă prea extrem. Intră în același tip de mentalitate ca a celor care fac accident intenționat (indiferent de motivația dată): cel puțin un pic bolnavă.

  4. Pe scurt, 4 idioti care merg bara la bara la 130 km/h, un al 5-lea care vine lansat sa se alature si el (VW) si soferul avariat, despre care s-a comentat deja.

  5. Parerea mea este ca a reusit sa evite o rasturnare, si a facut totul sa nu loveasca ceilalti participanti la trafic. O clipa de neatentie l-a facut sa ajunga in situatia asta si apre ca a avut sange rece cand a inceput manevra de oprire a masinii.

    • N-a reusit nimic pentru ca nu avea cind si cum. La cum oscila deabia se mai tinea in scaun. A avut noroc chior cu parapetul.

  6. Un idiot care nu se asigura la trecerea de pe b1 pe b2 dupa care trage de volan brusc si masina intra in balans. Sa zica mersi ca nu a mai acrosat pe nimeni cu manevra asta. Poate masina e ireparabila ca sa aibe timp sa reflecte in RATB asupra accidentului si a ceea ce putea sa faca acolo.

  7. Cat de prosti sunt unii , isi merita soarta.

  8. transnas, te-ai oprit ca o musca pe banda de urgenta, puteai sa generezi si tu un accident in lant.
    Ce ai facut, constatare de daune, masuratori, indreptat de capota ?
    Nu puteai sa-ti vezi de drum?

    • Stai linistit, se oprisera aproape toti inca de cand tanti de la volan a inceput sa piarda controlul. De profesie sunt medic, de aceea primul instinct a fost sa verific daca persoanele sunt bine.

    • george44 … serios ? Inainte de a debita o asemnea prostie te-ai gandit vreo clipa ca poate cineva are nevoie de ajutor. Nu trebuie sa faci constatare de daune, masuratori si alte chestii, doar sa opresti si sa vezi daca poti ajuta. Daca ocupantii ar fi fost in stare de inconstienta, cine ar fi dat telefon la 112 ?
      In al doilea rand, rolul benzii de urgenta tocmai asta este, sa opresti in caz de urgenta.
      In al treilea rand, sper ca ti-ai dat seama ca masina avariata a ramas pe b2, da ? In opinia ta ar fi trebuit lasata acolo ? Daca toti ar fi trecut fara sa opreasca, cum se desfasura traficul.
      In al patrulea rand, ai spirit civic sub zero !

    • Tu asta faceai? Iti vedeai de drum? Daca in masina existau persoane care aveau nevoie de ajutor? Daca erau chiar in stare de inconstienta? Cine sa sune la 112 daca cei din masina nu pot?

    • Nou

      @george44 Doamne Fereste de vreun accident, dar daca ai avea unul, absolut nimeni sa nu opreasca sa te ajute. facem asa? e bine? e logic?

      Alt postac fara creier.

    • Vedeti voi ca si datorita acestui tip de gandire in mare parte s-a creat acel sistem automat care in caz de accident notifica politia/salvarea/pompierii care echipeaza toate masinile noi ce se comercializeaza pe teritoriul uniunii europene + poate victimele sunt inconstiente si nu pot suna singure la 112 situate undeva la mama naibii in pustiu.

    • Nou

      ma baiatule … intrebarea corecta era … este ok ca Loganul si Jeepul si-au continuat drumul fara sa ii doara la basca ?

      nu ai fost probabil implicat niciodata intr-un accident de vorbesti fara sa gandesti … s-au izbit cu masina de ambii parapeti si de ambele dati doar pe partea pasagerului … masina putea lua foc si toti pasagerii sa fie inconstienti … ii scoti dintre fiare, chemi salvarea si abia apoi te intrebi ce mama naibi s-a intamplat …

    • Nou

      @george44, cred ca ai cele mai imbecile comentarii de aici

    • @george44
      Banda de urgenta a autostrazii nu este destinata circulatiei vehiculelor obisnuite ci „destinată exclusiv staţionării autovehiculelor în cazuri justificate, precum şi circulaţiei autovehiculelor cu regim prioritar care se deplasează la intervenţii sau în misiuni cu caracter de urgenţă;” (art. 6, 8).
      Fiind primii la locul accidentului a vedea daca e nevoie de-a acorda primul ajutor victimelor daca te pricepi, a solicita interventia Ambulantei si/sau politiei cu detalii despre accident, a stinge un potential incediu la masina accidenta etc. sunt motive destul de bine intemeiate pentru o oprire acolo.
      Sper sa nu fie nevoie vreodata sa te convingi personal de asta.

  9. george44 te rog frumos mai citeste odata textul pe care l-ai scris dupa care documenteaza-te ,reflecta si gandeste ca ai putea fii si tu in situatia asta.In privinta accid entului se pare ca ingerii pazitori au fost pe faza si au prevenit un carnagiu .

  10. Poate o sa faca si scoala de soferi dupa ce isi repara trotineta.

  11. Nou

    Lipsa conduita preventiva, pastrarea distantei, asigurare, ESP, posibil experienta putina. Lipsa toatala.

  12. Salut, imi puteti explica cum se ajunge in situatia asta? Sau mai exact, ce a facut soferul gresit si ce ar fi trebuit sa faca sa redreseze masina.
    Nu am ajuns niciodata sa imi derapeze / acvaplaneze masina si imi dau seama ca nu prea stiu ce e de facut in momentul ala. Multumesc

    • @zlatan – a luat brusc de volan. Stii momentul ala cand mergi in oras cu 40-60 si tragi brusc de volan sa ocolesti ceva? eh.. acolo viteza e redusa si masina ramane stabila, nu acelasi lucru se intampla la viteze peste 80km/h… orice miscare brusca creeaza un dezechilibru intre fata si spate, daca adaugi si o franare acesta se accentueaza si ajungi in situatia asta. Problema aici e ca a bruscat directia prima data dreapta, dupa care si stanga, calcand si frana.
      – dpmdv orice sofer trebuie sa stie cam care sunt limitele masinii pe care o conduce. poti sa incepi usor, cauta un giratoriu liber la marginea orasului si, pe umed jos, vezi cum masina incepe sa derapeze si la 40km/h… pe uscat trebuie sa ai viteza mai mare si sa o bruschezi putin. Foarte multe accidente pe DN/DJ au loc pentru ca soferii nu adapteaza viteza in curbe, sunt obisnuiti sa mearga tare si cum da putina ploaie ii vezi in santuri/parapeti/capete de pod.

    • Nou

      Bruscarea comenzilor, neasigurare la schimbarea directiei de mers(intors capul in directia respectiva),chestii elementare care se invata in scoala de soferi.

    • florin multumesc pentru explicatie. Mi-a mai derapat masina in curbe de multe ori dar de fiercare data mi s-a parut ca s-a redresat destul de repede, in clip pare ca soferul mai rau face balans masinii in loc sa corecteze.

    • Consider ca , accidentul s-a produs datorita rostului de dilatatie, peste care a trecut .Toate rosturile de dilatatie , sunt ca o mica cocoasa . .A modificat traiectoria volanului , dupa ce a trecut de rostul de dilatatie. Va rog sa urmariti cu atentie cum, derapajul incepe dupa trecerea rostului de dilatatie .

    • @mucalitu – cel mult putem spune ca masina pierduse ceva aderenta in momentul in care a trecut peste rost, cel mai probabil amortizoarele inca lucrau sus-jos cand a tras de volan… pana la urma vina tot a soferului este

  13. @george44 vai de capul tau de….ma abtin sa zic ! Cand o sa ai tu accident va fi bine sa nu opreasca nimeni, sa nu sune nimeni la 112 pentru tine, sa nu vada nimeni daca esti mort,sau mai ai semne vitale, sa nu-ti acorde nimeni primul ajutor daca ar fi posibil ! tantare…

    • Dar eu zic ca trebuia sa opreasca la cel putin 50m, sa lase loc de manevra.

  14. Poate daca erati in locul ei,nu mai erati asa rai…E mama mea,care este sofer profesionist,mergea cu 90 km/ora.A facut explozie la cauciucul din dreapta si a incercat cat a putut sa redreseze masina.Intr-un moment ca asta,nu stiu cati dintre cei care au comentat,ar fi fost atat de atotstiutori…

    • Nou

      Ca sa inlatur orice interpretare ca sunt rautacios, ma bucur ca nimeni nu a patit nimic. Dar asta cu explozia de cauciuc este ilara (se vede clar inainte de impactul cu parapetul din dreapta ca nu are nimic cauciucul, daca exploda era franjuri si sareau si bucati pe drum), la fel ca si cea cu sofer profesionist fiindca conduce de 30 de ani.
      Nu s-a asigurat, a bruscat volanul, nu a avut habar cum sa redreseze masina fiind sofer „profesionist”. Insasi viteza de 90km/h pe autostrada spune multe despre cei 30 de ani de experienta.
      Sunt pline drumurile de profesionisti din astia care stiu despre condus exact ce stiau si in prima zi in care au luat permisul. Apar pe drumuri mai ales in weekend…

    • cand a facut explozia, inainte sa inceapa masina sa o ia spre stanga? ca altfel apare exact ca si cum nu s-a asigurat suficient si apoi a tras brusc de volan, pierzand controlul.
      pe langa asta a si franat cand spatele ii fugea, ceea ce un profesionist nu face.

      masina nu avea esp banuiesc.
      bine ca au scapat sanatosi.

  15. E bine ca sunt toti ok, noroc cu caru la asemenea viteze, de fapt noroc cu parapetiii ca altfel …

  16. Conduce de 30 de ani,niciodata nu a avut accident,insa in momentul acela nu stiu cati stiu sa reactioneze…Astia,”destepti”,care jignesc,va doresc sa nu aveti asa experienta.Dar depinde ce fel de om esti…Ei sunt oameni f buni,de aceea a existat Dumnezeu si cativa ingeri care au oprit si i-au ajutat.Multumin!Si restul…

    • Nou

      generic vorbind, unii soferi din aceasta categorie de „conduc de 30 de ani si niciodata nu a avut accident” ajung la un moment dat sa schilodeasca sau sa omoare pe cineva, tocmai din cauza ca nu stiu ce sa faca. pe langa faptul ca platesc niste preturi ridicole la asigurari, au 0 experienta in orice tip de incident.

      inteleg cum e sa vorbesti din perspectiva fiului de mama. inteleg sa consider posibil dar sa mi se para ca nu e nici vorba de „Explozie de cauciuc” pentru ca masina aluneca lin si fluent spre B2. deci mi se pare ca poate fi orice, de la neasigurare, la neatentie, dar nu un caz fortuit.

      lipsa experientei dupa cei „30 de ani experienta” putea omori pe cineva din cei din jur, si nu dumnezeu si ingerii au pazit-o, atat pe dumneaei cat si pe restul, ci norocul chior.

      eu am 15 ani de experienta si da, am avut atat accidente realizate cat si accidente evitate, nu din vina mea ci din cauza diversilor „Soferi cu experienta”. am facut o scoala de soferi serioasa cu examen serios precum si cursuri de pilotaj si, mai important, am invatat sa am ochii si atentia intotdeauna la drum. nu la tigara, telefon, sendvis, pasageri, copil, peisaj, nimic. 0 toleranta.

      asadar multa sanatate si toate cele bune, dar principala multumire ar trebui sa fie aceea ca n-a nenorocit pe cineva nevinovat.

  17. Exemplu de cat de dobitoc e rromanul cand merge pe autostrada (si nu numai) … la viteze de peste 100km/h merge la aspiratie… Cand ruleaza in fata are pretentia ca ala din spate sa pastreze distanta „de siguranta”… cand e el in spate, regula de 2s nu-si mai aduce aminte de ea si o confunda cu aia de 5s pentru mancare…

  18. Smucit de volan + denivelarea podului si-au pus amprenta. Acest accident arata condusul haotic al romanilor pe autostrazile autohtone. Legislatia cu amenzi idioate (daca unul merge pe b1 cu 129.8 tu poti merge in paralel kilometri cu 129.9 ca deh la 130 iei amenda, legislatie de cacat, in italia la „depasiri”/devansari iti permite pana in 150 fara sa iti dea amenda cu conditia sa incetinesti la 130 pe b1), multi batuti in cap lipiti unul de celalalt pe b2 cu distanta de siguranta ciuci, semnalizare din scurt, elementele anti orbire lipsesc pe ici pe colo, ursi pe autostrazi, elementele reflectorizante de pe parapetul metalic nu reflecta nimic ca deh, jegul de 2 degete…

    • Nou

      aceste amenzi „idiotate” nu se dau. macar de s-ar da. avem imbecili care merg cu 70-80 kmh, imbecili care ies din urma lor in b2 ca pe DN cu 2-3-5 metri in fata unui vehicul care ruleaza acolo. avem imbecili care bag placa „da’ tu cu ce viteza veneai” si alte asemenea imbecilitati. romanul NU are autostrazi, NU are experienta mersului pe autostrada, romanul o mierleste de bou ce e, confunda A-ul cu drumul ma-sii din fundul curtii

  19. Doamne fereste de asa ceva. Te duci cica in vacanta (sa fim seriosi) si te trezesti in mijlocul curselor legale. Fara amenzi adevarate aplicate de politie adevarata o sa fie din ce in ce mai rau.

Vezi si...