It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident aiurea

Adăugat de Tictac
Raportează ca șters! 54

Cu o zi inainte sa pun camera video pe spate am facut un accident. Ar fi fost foarte utila.
Aveti descrierea in clip si o schema, dar mai trebuie sa scriu cateva detalii: la Politie s-a tinut cont de clip; cel cu VW Touran a iesit din spatele BMW-ului X5, a facut slalom pe zona hasurata, a reintrat pe B2 moment in care m-a lovit in roata stanga fata (la Politie nu au contat detaliile, singura lege aplicata fiind cea prin care cel de pe banda superioara are prioritate fata de mine care intru de pe inferioara); cel cu duba+platforma remorcata a mai stat inca o ora parcat in semafor pe bulevard fara sa fie atentionat/amendat de Politie. Pe google maps nu e actualizata zona.
S-a discutat civilizat, mi-am recunoscut vina stiind legea, dar tot nu mi se pare corect sa ma asigur, sa fiu lasat sa intru pe b2 si cand sunt deja 90% pe banda sa vina cineva cu viteza, pe zona hasurata, in slalom si provocand un accident sa fie nevinovat. Mi se parea normal sa fie culpa comuna, insa nu am dorit prelungirea procesului birocratic si le-am dat asigurarea.
Daune la mine: roata stanga fata rupta cu totul, fuzeta, planetara, bara si alte plastice accesorii. Masina noua cumparata de 5 luni.

33 comentarii

  1. E vina ta , casca ochii bine de tot data viitore , chiar daca ala venea dupa zona hasurata cu viteza,(trec cam 7-8 metri de zona hasurata deci acel vw era deja pe banda de-a intregul) cand accidentul s-a intamplat pe banda a doua unde tu n-ai acordat prioritate punct.

  2. Nu ai citit cu atentie ce am scris mai sus – o iau pe puncte:
    1. dupa zona hasurata incepe b3 unde erau deja 2 masini (bmw negru seria 5 si opel corsa gri) deci in 7-8m aceia nu mai incapea si VW-ul, clar nu era pe B3.
    2. pe B2 era un X5 gri (sta pe la mine in cartier) care s-a oprit si m-a lasat (flash scurt plus semn cu mana), deci nici aici nu era VW-ul.
    3. mi-am facut o gramada de procese de constiinta ca nu „am cascat bine ochii”, crede-ma, si pana nu am putut sa ma linistesc si sa ma uit frame cu frame pe filmare inca ma gandeam ca VW era pe b2 (asa cum a sustinut si la Politie, ca el era in fata X5-ului, pe b2 – ambele afirmatii false).
    4. asigurarea mea a fost uitandu-ma direct spre stanga spate, nu in oglinzi ca sa zici ca era in unghiul mort, de asta dupa lovitura cateva zile am fost cu dureri de gat si de spate – pentru ca eram partial intors sa ma asigur ca nu scapa domnisoara cu X5-ul pedala de frana…
    5. nu am zis nicaieri ca sunt nevinovat, din contra, am recunoscut din prima ca legal eu sunt de vina. dar te intreb pe tine si pe ceilalti – cum puteam sa il vad? prin ce unghi? cum sa ma asigur eficient in cazuri de genul? singura varianta pe care o gasesc e sa astept sa se termine traficul complet si apoi sa intru pe b2 (varianta fantezista in perioada Sarbatorilor cand toata lumea e in trafic).

  3. In primul rand puteai sa-l lasi pe cel cu opel-ul din fata ta ca tot vroia sa se bage si el pe banda 2 , eu din cate vad cam nu prea ai avut rabdare , ai ezitat de cateva ori , probabil erai concentrat si pe cel din fata sa nu-l lovesti in timpul manevrei fiind si foarte aproape de el si cum nu poti avea atentie distributiva s-a intamplat pocul.

    • L-am lasat, se vede, dar la ultima pornire de pe loc a sa a ezitat daca sa intre sau nu si a renuntat. Eu ma uitam cand la el cand in spate (pe geam, nu in oglinda) si daca tot a facut un gest frumos X5-ul sa ma lase, m-am dus. Cel cu opel a avut intuitie ca de vazut pe cel cu VW in niciun caz, din pacate tot a iesit putin atins de masina mea. Sunt convins ca daca se repeta situatia nu pot sa ma asigur mai bine decat am facut-o, din pozitia mea era imposibil sa il vad fiind mascat de X5 sau sa pot anticipa traiectoria VW-ului.

  4. Exact ca aici: http://www.trafictube.ro/soferi-printre-11/
    O banda si acostament. Vine tampitul cu viteza pe acostament si iese nevinovat… desi cel care a tras de volan trebuia sa se asigure totusi… Dar cum s-a franat brusc, a venit un nene cu viteza care l-a fortat sa se fereasca din stanga… a iesit necazu`.

    • Eram intors spre stanga spate, ma uitam prin geamul stanga fata ca sa nu existe un unghi mort. La deplasarea inainte intorceam rapid sa vad ce se intampla cu cel din fata mea, dar in principal eram concentrat pe stanga spate. Nu a fost suficient, probabil trebuia sa stau sa astept pana se elibera si b2 si b3 ca sa am vizibilitate pe o distanta mai mare.

  5. +, pentru ca nu-i sufar pe care care calca hasuri, benzi continue, si fac slalom in viteza fara sa le pese de benzi si de ceilalti.

    Da, fara camera pe spate nu ai cum sa demonstrezi vina bizonului. Nu culpa comuna, ci vina 100% a celuilalt, pentru ca el nu avea ce cauta acolo

    Dar, de aia avem oglinzi, ca sa ne ferim de idioti. In plus, cand stii ca traficul e intens si nu esti sigur de ce ai laterale, poti intoarce putin si capul o fractiune de secunda, ca sa vezi daca nu e un nemernic acolo. Mai multa atentie si mai multa rabdare nu ti-ar strica, pe viitor, cred.

    • Tot am zis ca eram intors, nu ma asiguram in oglinzi tocmai ca sa evit unghiul mort. Nu a fost suficient, era imposibil sa-l vad pe cel cu VW (venea de pe zona hasurata, mascat de BMW X5, a intrat in unghi printre Corsa de pe b3 si X5 de pe b2 si nici el nu m-a vazut pe mine. Nu s-a luat in considerare nimic la Politie din circumstante decat „cine era pe banda superioara si cine pe inferioara?”

  6. @Tictac, trebuia sa ceri filmarea celor de la statia de alimentare 😉 sigur te ajuta! Imi pare rau pentru accident :(.

    • Sora mea care e si avocata m-a sfatuit ce sa fac, ce sa mentionez pe pv, sa contest. Am casco, am vrut sa termin treaba mai repede nu sa stau prin tribunal, mai ales ca apucasem sa discut cu cativa rutieristi si mi-au spus ca e foarte clara situatia, legea e simpla si nu ia in considerare alte criterii de tipul vitezei, incadrarii anterioare, stilului periculos de condus, etc decat daca se nimerea acolo o masina de-a lor cu radar si inregistrare video sa se poata proba.

  7. Daca e, ma pun pe parteneriat cu un prieten stomatolog. El face implanturi, eu ma ocup de extractie. Primi candidati jegurile ordinare care te depasesc in scurt dupa ce ai dat tu semnal si chiar ai inceput manevra. La punctul 2 carnatii care te depasesc ca sa se opreasca cel mult 200m mai incolo. Disperati si cu capul. Bun simt kanci.
    Spor c u repartile si baga in deviz si o camera spate.

    • Masina a fost bagata in service pe 27 nov, azi pe 30 dec am luat-o. Birocratia a ocupat cam 75% din toata aceasta perioada – timpi morti cu limite legale ce nu au fost respectate mereu. Norocul nostru ca nu stam intr-o masina si ne-am descurcat. Momentan masina asta cu accidentul nu are nicio camera (am redistribuit fiind scoasa din circuit), comand in curand 2 fata-spate.

  8. robwin_75

    Legal , esti vinovat , moral nu dar atat timp cat Politia nu vede ce face celalalt in trafic …. n-avem ce face , eventual sa-l injuram de mama si sa speram ca il va pedepsi cineva in trafic !!

    • Karma … cred cu tarie in asta! Mai ales ca la Politie a declarat ca eu am intrat in el, ca era pe b2, ca era in fata X5-ului … 4 neadevaruri, unul l-am uitat. Politistul a zis ca oricum nu ar fi schimbat decizia. Amenda 200 lei si 3 puncte.

  9. Din impact ai ricosat cumva si in Astra de pe B1? Daca cel cu VW a declarat ca era deja pe B2, nu inteleg de ce agentul te-a scos vinovat in baza altui articol (spuneai in descriere ceva de incadrarea pe B2, tu venind de pe B1, cel cu VW venind de pe B3 ). Trebuia sa il iei ca martor la politie pe cel cu X5.
    Oricum, urat moment tocmai acum de sarbatori.

    • Da, m-a impins in Astra (aripa infundata si putin bara). La Politie si agentul care a intocmit pv si alti 3 cu care am discutat inainte de a ajunge la declaratii au spus ca nu conteaza detaliile ci doar cine era pe banda inferioara trebuia sa cedeze prioritatea, indiferent daca VW era pe b2 sau b3. Asa cum am scris si mai sus, puteam lupta in instanta (sanse cam mici) dar am preferat sa se termine mai repede avand si casco si rca la un asigurator serios. Timpul si nervii ar fi costat mai mult pentru mine.

  10. @tictac – stii ce trebuia sa ii intrebi pe politistii aia? Daca tu erai pe banda 1 si vroiai sa schimbi pe 2… si cretinul asta era dincolo de banda simpla/dubla continua care separa sensurile, adica pe contrasens si va intalneati pe banda 2… cine era vinovat? Oricum, ei, politistii nu sunt platiti sa interpreteze legea… se pare ca ii depaseste. Atat timp cat masina respectiva a incalcat hasura nu era pe carosabil, si are fix 0 drepturi. Aia cand au facut legea nu s-au gandit ca o sa ajungem atat de nesimtiti… se pare ca trebuie imbunatatita si specificat expres, masinile care depasesc peste linie continua, pe marcaj hasurat, pe acostament, care se deplaseaza pe sens interzis, etc NU au prioritate fata de alti participanti la trafic si sunt vinovati 100% de accidentele produse.

    • Desi am discutat cu rutieristi „prieteni” gandirea a fost fix aceeasi, indiferent de pe ce banda era VW eu trebuia sa acord prioritate. Aceeasi situatie cand e strada libera, te asiguri sa schimbi banda, vezi 1 km si nu e nimeni pe strada, incepi manevra si se infige in masina un motociclist cu 300km/h pe care era imposibil sa-l vezi la momentul asigurarii. Iar o situatie ciudata (si au fost clipuri pe TT) cand ai cedeaza trecerea si obligatoriu dreapta pe o strada cu sens unic, te asiguri din stanga (singurul loc de unde ar putea veni trafic) si te trezesti cu un viteaz pe sens invers ca ii da blana – tot tu esti vinovat.
      In fine, ce cred ca ar reduce mult numarul accidentelor rutiere ar fi separatoarele de beton montate peste tot unde e linie continua/hasurata.

  11. Bine ca ai casco!
    si + pt atitudine

    • @s0me1: Casco te salveaza nu numai financiar ci si psihic, ma bucur ca aveam incheiata polita pe masina asta. Dauna a fost aproximativ 8000 lei, mult mai putin decat suma platita pe intreg anul.

      @Facebook Adrian Popescu si Alex Alx: l-am tot lasat sa intre, si cand am crezut ca s-a dus s-a razgandit si a franat. Fiind trafic aglomerat nu puteam sa pornesc „economic” de pe loc ca ramaneam acolo inca o ora. Acum stiind ce s-a intamplat probabil as fi ales sa stau o ora decat fiu implicat in accident.

    • Te salveaza dar daca ai deja o masina veche de peste 5 ani eu unul nu ii mai vad rostul.
      Cu cat ti se va majora polita casco? Rca-ul e clar, 4 puncte.

  12. Andrei Ciocan

    Votat + dar esti de vina. M-am uitat foarte atent la film.

    • Si eu am tot zis ca-s vinovat, doar ca am picat aiurea de asta ma oftic. Am scris comentarii mai lungi mai sus. Multumesc.

  13. Pacat de masina. Eu unul sincer i-as pune niste cuie celui cu touran sub roti.

    • 2000 euro reparatia, fransiza la casco 0 din fericire. RCA – vedem in vara 🙂
      De razbunare nu se pune problema, nu sunt genul.

  14. o mica corectie.. nu este niciun X5 in filmare.. e seria 5 .. X este SUV ..

    • X5 – ul e pe b2 si intr-adevar nu apare in filmare. Esti primul care a citit cu atentie descrierea! Dupa accident trece pe banda sa dupa vreo 20-30 sec. Nu am dorit sa las clipul mai lung ca nu avea sens plus ca trebuie sa editez mult la numerele de inmatriculare ale celor implicati si la fetele lor, ca se tot invarteau pe langa masina, inclusiv eu. http://postimg.org/image/3yuwps35b/

  15. TeoLdinIasi

    1. ala de ce s-a mai dus pe b3 (de stanga) daca voia sa mearga inainte
    2. trebuia sa o iei frumos pe domnisoara cu X5 ca martor
    3. sper ca ti-ai luat camera spate
    4. +. ai grija cu nesimtitii ca sunt peste tot, nici nu stii de unde apar

    • 1. ala probabil a crezut ca fenteaza prostii care stau, nu s-a gandit ca e si vreun motiv. ca cei care nu franeaza la trecerile de pietoni pe b2 desi pe b1 este oprita masina.
      2. mi-au spus politistii ca nu aveam nicio sansa, singura concluzie legala pe care puteau sa o ia era ca eu sunt vinovat deoarece veneam de pe banda inferioara. alta varianta implica refuzul semnarii pv, contestatia, instanta pentru care nu am timp si nervi.
      3. urmeaza, acum circul in principal cu 2 masini deci trebuie sa cumpar 2 bucati, astept insa finalul lunii sa imi revin cu cheltuielile.
      4. chiar asta s-a intamplat, cu capul intors la stanga si tot nu l-am vazut.
      Multumesc!

  16. Din cate observ eu, cretinu’ cu VW, pe langa faptul ca avea viteza necorespunzatoare si venise de pe o zona hasurata pe care nu avea voie sa o incalce, nici nu a semnalizat. Deci, de unde sa stii tu ca va schimba banda, asta in cazul absurd in care ai fi avut vizibilitate…

  17. @Tictac Imi pare rau 🙁 +

    • Multumesc Gelu. De la accident am inceput sa schimb benzile mai rar, doar daca e absolut necesar. Chiar m-a cam marcat cat de usor poti sa pici de prost.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!