It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident Audi

Adăugat de Tictac
156

Accident surprins in aceasta dimineata, 29.09.2015. Audi-ul rosu venea puternic din spate, facand slalom. Afara ploaie marunta, viteza … rezultatul il vedeti in clip.
PS: Soferul a scos masina din sant si a ramas cu ea pe locurile de parcare. A meritat sa se grabeasca!

Ce mai caută lumea:
  • pietris pe asfalt accident

58 comentarii

  1. A facut praf tot pe sub masina…..

  2. Se grabea sa faca ITP-ul, sa vada daca e adevarat ce zic aia cu noxele. :))

  3. A avut fair-play.
    Cred ca a vazut tarziu Tico cu lampa centrala stinsa.

  4. Asa se intampla cand esti idiot si te grabesti inutil.

  5. B2 lovers… B2 lovers everywhere 8->

    • Da, exact asta am remarcat si eu.

    • In timpul zilei se lucreaza in zona aceea, inclusiv pe B1. Cand nu mai sunt muncitorii, pe B1 ramane mazga, noroi, pietris sau bucati de asfalt. Pe zi e blocata B1, dar cand termina ziua de lucru se muta semnalizarile de blocare de banda pe trotuar/locurile de parcare desi B1 e in continuare murdara si periculoasa. Normal ar fi sa ramana semnalizata ca blocata pana la finalizarea lucrarilor. In fine, ca sa va lamuriti, am mai pus un clip cu ce se intampla cand incepe programul de sapat santuri in zona. Sper ca acum sa nu mai existe dubii ca sunt „b2 lover” … aveam pretentii ca la cate sute de clipuri am publicat sa stiti asta pana acum, macar voi cei mai vechi. Cautati aici clipul —->>> https://www.youtube.com/watch?v=NmeEEXefzSY

  6. Ce bine-mi pare!Numai vedete in trafic,unul si unul.Poate asa se dezvata naibii sa o apese in oras,ca doar el are Haudi si e un fel de jmeker,baiat de cartier,ce coa…stele lui ! +

    • Nu-mi pare bine, Daca era careva pe trotuar, se imbolnavea brusc de mierlita.

    • Ursule,eu mi-am exprimat satisfactia strict pentru ceea ce cuprinde acest clip.Daca era cineva pe trotuar si-o mierlea,deja era altceva,alt cliseu,alt clip.Cu alte implicatii,de care,fii sigur,nu m-as fi bucurat.

  7. Clasicul „Audi, dar nu vedi”. La propriu. 😀

  8. @filip: Pe locurile de parcare si partial pe B1 sunt materiale pentru lucrarile din zona, dube parcate ale muncitorilor si frecvente mormane de pietris. Nu merita sa mergi pe B1 50m, apoi sa depasesti obstacolul intrand pe B2, revii pe B1, 50m … ai inteles ideea.

    Nea cu Audi, 45-50 ani. Masina praf pe dedesubt, nu a mai pornit dupa ce a depasit bordura dinspre locurile de parcare. La un moment dat intra si intr-un sant, dupa ce a spart cateva bucati de asfalt si o bordura. A trecut foarte aproape de o conducta de gaz ce urma sa fie ingropata.

    • daca zici tu… eu in clip am numarat ~8 stalpi… distanta dintre ei cat e, 50m?… asta inseamna 400m de b1 libera… ma rog, noi sa fim sanatosi si domnul sper ca are casco.

    • Cu cateva secunde inainte de a incepe clipul, poti verifica ora din stanga jos. Pe B1 mai exista pamant, pietris pe langa mormanele acelea mari, si din cand in cand masini oprite ce au legatura cu lucrarile din zona.

      https://youtu.be/63Fl3XOeQJk

    • In timpul zilei se lucreaza in zona aceea, inclusiv pe B1. Cand nu mai sunt muncitorii, pe B1 ramane mazga, noroi, pietris sau bucati de asfalt. Pe zi e blocata B1, dar cand termina ziua de lucru se muta semnalizarile de blocare de banda pe trotuar/locurile de parcare desi B1 e in continuare murdara si periculoasa. Normal ar fi sa ramana semnalizata ca blocata pana la finalizarea lucrarilor. In fine, ca sa va lamuriti, am mai pus un clip cu ce se intampla cand incepe programul de sapat santuri in zona. Sper ca acum sa nu mai existe dubii ca sunt „b2 lover” … aveam pretentii ca la cate sute de clipuri am publicat sa stiti asta pana acum, macar voi cei mai vechi. Cautati aici clipul —->>> https://www.youtube.com/watch?v=NmeEEXefzSY

  9. Dupa ce a calarit bordura unde s-a grabit? Sa il injure pe cel care era oprit in fata lui? =)) Bostan cu bascheti!

  10. Uneori prostia chiar doare! Oricum respect pentru faptul ca n-a turtit Ticozaurul. S-a dus singur unde avea treaba… :))

  11. Zici ca au lasat aia special asfaltul ala decopertat acolo 😀
    Are tapsu bani sa io repare 😉
    Bine ca macar a avut reactia de a lua dreapta si nu a lovit amaraciunea aia de TICO si mai marele noroc l-a avut si faptul ca nu erau pietoni pe trotuar,dar tot tapsu avea bani si ii invia si pe aia in caz de Doamne fereste…

  12. dygital2006

    Top comentarii :))))))

    Tictac
    29/09/2015 – 22:35
    Nea cu Audi, 45-50 ani.

    AGENTUL
    30/09/2015 – 00:48
    Are tapsu bani sa io repare 😉

    Cu siguranta tacsu isi vinde proteza sa repare masina :))))

  13. Numai idioti in clip: b2 lovers, opriti aiurea pe prima banda si unul care merge repede, dar nu e in stare.

    • In timpul zilei se lucreaza in zona aceea, inclusiv pe B1. Cand nu mai sunt muncitorii, pe B1 ramane mazga, noroi, pietris sau bucati de asfalt. Pe zi e blocata B1, dar cand termina ziua de lucru se muta semnalizarile de blocare de banda pe trotuar/locurile de parcare desi B1 e in continuare murdara si periculoasa. Normal ar fi sa ramana semnalizata ca blocata pana la finalizarea lucrarilor. In fine, ca sa va lamuriti, am mai pus un clip cu ce se intampla cand incepe programul de sapat santuri in zona. Sper ca acum sa nu mai existe dubii ca sunt „b2 lover” … aveam pretentii ca la cate sute de clipuri am publicat sa stiti asta pana acum, macar voi cei mai vechi. Cautati aici clipul –->>> https://www.youtube.com/watch?v=NmeEEXefzSY

  14. cei mai nesimtiti soferi cei care dorm pe b2 cand b1 e libera! la reciclare cu voi…fara bun simt ! va e rusine sa mergeti pe prima banda! zilnic vad asemenea specimene…b1 libera si cei fara bun simt merg pe b2! unii chiar ies de pe o strada direct pe b2…pt ca na le e rusine pe b1, sau intra pe b1 si imediat se baga pe b2 desi b1 e libera! rusine sa va fie soferi de carton!

    • radumanea1

      Atunci, in situatii ca in cea de fata, mergi tu pe banda 1 si sa alergi ca cel cu Audi. Sa ajungi tu primul.

    • In timpul zilei se lucreaza in zona aceea, inclusiv pe B1. Cand nu mai sunt muncitorii, pe B1 ramane mazga, noroi, pietris sau bucati de asfalt. Pe zi e blocata B1, dar cand termina ziua de lucru se muta semnalizarile de blocare de banda pe trotuar/locurile de parcare desi B1 e in continuare murdara si periculoasa. Normal ar fi sa ramana semnalizata ca blocata pana la finalizarea lucrarilor. In fine, ca sa va lamuriti, am mai pus un clip cu ce se intampla cand incepe programul de sapat santuri in zona. Sper ca acum sa nu mai existe dubii ca sunt „b2 lover” … aveam pretentii ca la cate sute de clipuri am publicat sa stiti asta pana acum, macar voi cei mai vechi. Cautati aici clipul –->>> https://www.youtube.com/watch?v=NmeEEXefzSY

  15. christofor74

    @catalinp, mi-ai luat literele din taste! 😂 Acelasi lucru am vrut sa spun: b1 libera, gutanii circula numai pe b2. Mai auzi pe cate un tirist in afara localitatilor ca b1 e BANDA DE URGENTA!!! 😂😂😂 De parca e separata cu linie continua!

    • In timpul zilei se lucreaza in zona aceea, inclusiv pe B1. Cand nu mai sunt muncitorii, pe B1 ramane mazga, noroi, pietris sau bucati de asfalt. Pe zi e blocata B1, dar cand termina ziua de lucru se muta semnalizarile de blocare de banda pe trotuar/locurile de parcare desi B1 e in continuare murdara si periculoasa. Normal ar fi sa ramana semnalizata ca blocata pana la finalizarea lucrarilor. In fine, ca sa va lamuriti, am mai pus un clip cu ce se intampla cand incepe programul de sapat santuri in zona. Sper ca acum sa nu mai existe dubii ca sunt „b2 lover” … aveam pretentii ca la cate sute de clipuri am publicat sa stiti asta pana acum, macar voi cei mai vechi. Cautati aici clipul –->>> https://www.youtube.com/watch?v=NmeEEXefzSY

  16. Hai ca nu are pagube mari, un cazan sh gasesti al 3500-4000 euro

    • Arata bine masina pentru un cazan, sunt curios ce conduci tu?
      Si apropo de accident, dupa parerea mea avea cauciucuri ffff proaste

  17. A scapat ieftin, putea sa se termine foarte urat daca erau pietoni/masini parcate sau daca nu era zona de parcare si intra direct in copaci/stalpi.. sper ca i-a fost invatatura de minte sa conduca mai atent pe carosabil umed

  18. Drumul de franare a fost prea lung. Cat despre B2, eu deja nu-mi mai bat capul, ma gandesc ca unii atat pot si ca nu ai ce sa le faci, ma multumesc ca nu-s ca ei si-mi vad de treburi.
    Sfat pertinent:
    Cumparati cauciucuri noi si placute de frana bune, si din cand in cand mai schimbati si amaratul ala de lichid de frana.

    • De pomana schimbi: gumele, placutele , discuriel daca nu schimbi si lichidul de franare. Schimbatul nu insemna daor schimb sus in pahar, ci golire cu aspiratie a circuitului, pe jos.
      Pentru ca e higroscopic si daca trage apa are tendinta de fierbere. Isi schimba culoare, dar nu se vede decat dupa ce golesti.
      Cat afecteza eficienta franarii un lichid vechi ? Cam 30 %. Eu te cred. La manual zice sa-l schimbi la 2 ani. Intre schimb lichid si stopuri custom, multi aleg varianta din urma.

    • In timpul zilei se lucreaza in zona aceea, inclusiv pe B1. Cand nu mai sunt muncitorii, pe B1 ramane mazga, noroi, pietris sau bucati de asfalt. Pe zi e blocata B1, dar cand termina ziua de lucru se muta semnalizarile de blocare de banda pe trotuar/locurile de parcare desi B1 e in continuare murdara si periculoasa. Normal ar fi sa ramana semnalizata ca blocata pana la finalizarea lucrarilor. In fine, ca sa va lamuriti, am mai pus un clip cu ce se intampla cand incepe programul de sapat santuri in zona. Sper ca acum sa nu mai existe dubii ca sunt „b2 lover” … aveam pretentii ca la cate sute de clipuri am publicat sa stiti asta pana acum, macar voi cei mai vechi. Cautati aici clipul –->>> https://www.youtube.com/watch?v=NmeEEXefzSY

    • @TicTac, nu m-am referit la tine, am spus doar ce fac eu cand ma lovesc de soferi care au invatat sa mearga numai pe banda 2. Este prea scurt clipul ca sa traga cineva concluzia ca esti B2 lover.
      @Ursule, eu cred ca franarea tine de mai multi factori printre care: anvelope, placute, discuri, lichid, suspensie, masa (mai ales la alea blindate de injinerii dashtepti, 2.5t cu frane de 1.3t).

    • Majoritatea cunoscutilor nu au nicio idee despre faptul ca lichidul de frana trebuie schimbat la maxim 2 ani. Mereu m-am contrazis cu toti, dar toti spun ca sunt nebun ca arunc banii degeaba, ca lichidul de frana nu trebuie schimbat. Stiu foarte multi care nu au schimbat niciodata in 5-7 ani lichidul de frana. Zgarcenia la lucrurile unde trebuie pus pretul maxim ii omoara pe multi dintre romanii care au impresia ca daca isi cumpara un Audi sau VW sh cu 1.9 sau 2.0 tdi ii face mai presus de orice, chiar daca nu schimba absolut nimic la ele ca sa circule in siguranta

    • Si la fel de bine foarte multi isi cumpara anvelope sh, care dupa ce au fost alergate zeci de mii de km de altii, le mai alearga ei pana la sarma…

  19. un mic tunning la toba, acuma o are sport

    pacat totusi de baia de ulei, cablurile de frana si scuturile care cel mai probabil nu era din metal

  20. Nu vrea nimeni sa inteleaga MOTIVUL pentru care se circula numai pe B2, iar pe B1 se intra doar cand ieseai de pe bulevard spre aleile dintre blocuri; am scris mai sus dar se pare ca e mai usor sa iti dai cu parerea fara informatii decat sa citesti detaliile – „Tictac
    30/09/2015 – 08:43
    Pe B1 mai exista pamant, pietris pe langa mormanele acelea mari, si din cand in cand masini oprite ce au legatura cu lucrarile din zona.

    https://youtu.be/63Fl3XOeQJk

    Pentru carcotasi incerc diseara sa mai pun un clip cu B1, mai lung, sa se lamureasca de faptul ca in ultimele zile e inchisa circulatiei pe timpul orelor de lucru, iar cand isi muta semnalizarile Doreii e foarte riscant sa conduci acolo datorita pamantului, mizeriilor, pietrisului si a canalizarilor care nu sunt la nivel.

    http://www.cugetliber.ro/stiri-eveniment-video-a-evitat-tragedia-in-ultimul-moment-la-un-pas-de-accident-pe-bulevardul-aurel-vlaicu-269287?utm_source=cugetliber&utm_medium=site&utm_content=stiri-recente-sticky&utm_campaign=Impact_stiri_recente

  21. Eu tot am zis ca HAUDI e noua fitza, lasand in spate BEEMVE.
    +
    PS: De ce toti serveati asa cu pofta B2 ? 😀

  22. Eu vad ca B1 e libera pe tot timpul filmarii. Eu nu te acuz pe tine ci pe cel din capul coloanei de pe b2. Poate tu si cel din fata ta vroiai sa mergeti mai repede si nu puteati de primul. Ca sfat: nu recomand mersul in coloana, mai bine mergeai pe B1 si aveai vizibilitate mai mare (timp in care poti reactiona mai devreme) decat sa stai in spatele celui din fata ta.

    • In timpul zilei se lucreaza in zona aceea, inclusiv pe B1. Cand nu mai sunt muncitorii, pe B1 ramane mazga, noroi, pietris sau bucati de asfalt. Pe zi e blocata B1, dar cand termina ziua de lucru se muta semnalizarile de blocare de banda pe trotuar/locurile de parcare desi B1 e in continuare murdara si periculoasa. Normal ar fi sa ramana semnalizata ca blocata pana la finalizarea lucrarilor. In fine, ca sa va lamuriti, am mai pus un clip cu ce se intampla cand incepe programul de sapat santuri in zona. Sper ca acum sa nu mai existe dubii ca sunt „b2 lover” … aveam pretentii ca la cate sute de clipuri am publicat sa stiti asta pana acum, macar voi cei mai vechi. Cautati aici clipul –->>> https://www.youtube.com/watch?v=NmeEEXefzSY

  23. AragazCuBuleDeAer

    Sa mai spuna cineva ca VW face masini proaste. :))))))))))))))

    • Graba mare, minte putina, soferie zero. Si pe mine ma incurca uneori cei care merg pe b2, dar nu m-am repezit niciodata in sant din cauza lor. 🙂 Sa fie sanataos ala cu VW-ul, si sa se duca sa mai faca niste ore de condus la scoala de soferi. Orice ati spune, e vina lui 100%. Si pe mine ma supara b2 lovers, dar parca din ce vad in clip, nu m-ar fi tentat nici pe mine sa fac yo-yo intre b1 si b2, ca sa treaca Maria Sa cu 100 km/h in localitate grabindu-se spre nicaieri.

    • In timpul zilei se lucreaza in zona aceea, inclusiv pe B1. Cand nu mai sunt muncitorii, pe B1 ramane mazga, noroi, pietris sau bucati de asfalt. Pe zi e blocata B1, dar cand termina ziua de lucru se muta semnalizarile de blocare de banda pe trotuar/locurile de parcare desi B1 e in continuare murdara si periculoasa. Normal ar fi sa ramana semnalizata ca blocata pana la finalizarea lucrarilor. In fine, ca sa va lamuriti, am mai pus un clip cu ce se intampla cand incepe programul de sapat santuri in zona. Sper ca acum sa nu mai existe dubii ca sunt „b2 lover” … aveam pretentii ca la cate sute de clipuri am publicat sa stiti asta pana acum, macar voi cei mai vechi. Cautati aici clipul –->>> https://www.youtube.com/watch?v=NmeEEXefzSY

  24. In Constanta e deja o rusine pentru majoritatea sa circule pe B1, alta explicatie nu vad. Pe de alta parte se poate vedea si parte buna a paharului: daca nu consideri ocolitul unui obstacol de pe b1 la fel de complicat ca procedurile de aterizare de la un 747 , circuli destul de lejer prin oras.

    • In timpul zilei se lucreaza in zona aceea, inclusiv pe B1. Cand nu mai sunt muncitorii, pe B1 ramane mazga, noroi, pietris sau bucati de asfalt. Pe zi e blocata B1, dar cand termina ziua de lucru se muta semnalizarile de blocare de banda pe trotuar/locurile de parcare desi B1 e in continuare murdara si periculoasa. Normal ar fi sa ramana semnalizata ca blocata pana la finalizarea lucrarilor. In fine, ca sa va lamuriti, am mai pus un clip cu ce se intampla cand incepe programul de sapat santuri in zona. Sper ca acum sa nu mai existe dubii ca sunt „b2 lover” … aveam pretentii ca la cate sute de clipuri am publicat sa stiti asta pana acum, macar voi cei mai vechi. Cautati aici clipul –->>> https://www.youtube.com/watch?v=NmeEEXefzSY

  25. centaurica

    Toata lumea face scandal cu b1 vs b2 dar evenimentul s-a intamplat din cauza unui idiot (soferul de la tico) care s-a gandit sa lase alt idiot (cel cu dacia papuc) sa se mute 2 locuri de parcare mai incolo.

    • cetateanul turmentat

      de ce este soferul cu tico vinovat?
      nu inteleg mentalitatea asta de……. Nu era mai simplu si LEGAL ca cel cu audi sa beleasca ochii la drum?????
      Ia imagineaza-ti putin, cand tu o sa opresti ca ai un obstacol in fata (masina, pieton, avion sau o furnica) sa vina unul din spate, dar sa nu te ocoleasca, sa intre direct in tine. Apoi sa te mai faca lumea si idiot :))))))))))

  26. Tic-tac, sunt cativa care spun ca tu esti vinovat de producerea accidentului? :))

  27. Este incredibil sa constat cat de multi oameni nu reusesc sa inteleaga un clip, judecand dupa circumstantele si informatiile prezentate. Majoritatea urla cu b2 lovers, desi autorul a repetat de n ori motivele pentru care se circula pe banda 2 in acea zona. Imi aduce aminte de un clip cu celebrul Neil deGrasse Tyson in care explica frumos cum pana si martorii oculari ai unui eveniment pot da informatii foarte diferite cu privire la acel eveniment (merg sa mai iau niste popcorn).

    • Multumesc ca ai avut rabdare sa citesti macar unul dintre mesajele mele. Deja mi se zbarlea parul cand vedeam ceva cu B2 lover; bine ca nu mai am prea mult.
      Nu mai incerc sa detaliez, cine a vrut sa priceapa pana acum…

  28. stephanb83

    Dacia papuc iese din parcare, cel cu tico are rabdare si il lasa sa iasa, cel cu audi este nerabdator si trage in localitate cu peste 60 pe banda 1 (poate ca nu era pe b1 ci a iesit din coloana de pe b2 accelerand). Era interesant sa vedem si cu arata filmare din spatele masinii.

  29. A observat cineva la sec 09 si 15 care e limita de viteza pe sectorul respectiv?

    @stephanb83: Audi-ul a facut slalom continuu de cand a aparut in retrovizoare, foarte din scurt si fara semnal. Camere pe luneta urmeaza, la toate masinile cu care circul, dar nu cred sa fie mai devreme de primavara.

  30. Mie imi pare grabit sa fie primul care ocupa locul de parcare: a vazut ca pleaca cineva si [fuga-fuga] sa nu ocupe altcineva locul.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!