It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident – De ce e bine sa filmezi non-stop si sa filtrezi traficul

Adăugat de NakedDude
Raportează ca șters! 73

Detalii pentru cine le vrea:
Am impresia ca tipul cu Mercedes-ul albastru a avut gura pocita. Chestia e ca daca as fi lovit eu Fiat-ul 600, ar fi fost vina mea pentru ca n-am pastrat distanta de siguranta. As fi avut daune substantiale de reparat, mai mult ca sigur.
De asta prefer sa merg pe marginea benzilor si/sau printre benzi. Daca nu as fi mers pe stanga, n-as fi reusit sa evit impactul cu acel FIAT galben.
Asa ca oricat ar comenta soferii ca e ilegal filtratul traficului, FUCK THAT SHIT! Circul cum ma simt eu mai in siguranta. Uite ca azi instinctul de conservare mi-a salvat cateva mii de euro (asta ca tot zicea cineva pe aici ca nu-l am deloc).
Hai salut!

32 comentarii

  1. Imi pare rau…dar statistica te contrazice. Si daca astia de la asigurari nu-si fac calumea statisticiile…apai nu stiu cine…(nu de alta…dar de abia asteaptta sa gaseasca o statistica nefavorabila ca sa te arda la buzunar). Nu de alta…dar persoanele de peste 50 ani sunt vinovate de sub 10% din accidente. pe cand cele de pana in 30 ani de aproape 40% din accidente. Prin urmare, mai degraba interzici obtinerea permisului pt persoane pana in 30 ani.
    Si nu, accidentele grave tot la tineri sunt vinovati (58%). Asta din statisticiile pe 2015…pe anul asta nu am gasit
    Hai totusi sa gandim putin si sa ne informam…parerea mea…hic

    • NakedDude

      unde am zis ca le-as lua permisul pentru ca fac accidente?
      n-am vorbit de statistici. am spus pur si simplu ca nu le-as mai da voie sa conduca dupa 70 de ani. atata tot. in clipul asta se gaseste unul din motive.
      daca observi bine, pe langa faptul ca nu isi tine banda, nu se uita in oglinzi, are reflexele intarziate cu mult, si se sperie de un autoturism care-i apare in geamul din stanga, avea si probleme locomotorii. daca tu nu esti in stare sa te tii pe picioare, explica-mi si mie cum esti in stare sa apesi frana in timp util?
      daca gandesti la rece si nu-mi pui cuvinte in gura, ai sa ramai surprins cata dreptate am.

    • @ursul – Bine bine persoanele peste 50 de ani dar hai sa vedem alta statistica. Sa vedem procentajul la numarul de conducatori auto la x varsta… ce procentaj au batraneii in trafic si cati dintre acestia au accident? Cati tineri sunt pe drum si cati din acestia fac buf-uri?
      Asta cu procentajul este ca si salariul mediu al tarii, salariul mediu 2000 lei… normal, daca punem salariile politicienilor care au 3-4-5000 euro care sunt de 10x salariile oamenilor de rand normal ca media sare la 2000 de lei… sa vedem procentajul pe clase, 0-500 lei, 500-1000 lei,1000-1500 lei, 1500-2000 de lei, 2000-2500 de lei etc
      Daca ar fi sa trag o concluzia niciodata statisticile nu vor adevarate atata timp cat la mijloc sunt bani, de la un bosorog ce bani sa iei pe cand de la un tanar il poti jecmani linistit…
      Ma rog, am zburat

    • Firilacroco

      @verdenpom O judecată corectă! Din păcate, „statisticile” făcute de „experți”, nu țin cont de asta.

    • Firilacroco ai perfecta dreptate…prosti sunt astia de la asigurari…platesc expertii incompetenti inloc sa se uite pe trafictube.
      Procentajul cel mai mare de conducatori din cate stiu eu sunt in plaja 30-40 ani.
      Din cate stiu eu, diferente foarte mari intre plajele de varsta nu sunt (cu atat mai mult cu cat populatia tanara in RO este in scadere…).
      Si da…soferii peste 50 ani au cele mai mici sanse sa faca accidente (de aia au si asigurarea cea mai mica…tatal meu plateste RCA 60 lei/an…)
      iar procentual…cele mai multe accidente le fac tinerii cu permis de sub 3 ani. Ceva de genul…98 accidente grave la milion. Batranii fac ceva de genul 17 accidente la milion. Si aici din cate am inteles eu…se raporteaza la plaja de varsta.
      Hai totusi sa ne documentam inainte sa vorbim…ca asa pot sa-mi dau si eu cu parerea…ca creierul parlamentarului roman este plat…

    • Era si un mic banc despre statistici…
      3 oameni se duc in padure. Vad o caprioara. Primul om trage cu pusca la 5 m in stanga caprioarei. Al doilea om trage cu pusca la 5 m in dreapta caprioarei. Al treilea spune: „Statistic vorbind, am omorat caprioara!”
      Asa si aici: degeaba compari nr de accidente produse de tineri cu nr de accidente produse de batrani daca nu compari si numarul de soferi tineri cu numarul de soferi batrani, si cati kilometri conduce, in medie, fiecare din aceste categorii

  2. Pai si care-i diferenta? Sa nu le mai dai voie sa conduca inseambna sa le retii permisul auto. Punct.
    iar tu ai afirmat ca nu ai da voie sa conduca dupa 70 ani (aidca ai suspenda dreptul de conducere…care implica si retinerea permisului). Iar statisticiile cam dau cu afirmatia ta de pamant. Rau.

  3. Nu mai bine mergi cu o viteza care sa iti permita oprirea in siguranta, chiar si cand e liber drumul?

    • 2011Ascanio

      Nu, el e motociclist. Are alte reguli in trafic. Pardon, nu are reguli.

    • NakedDude

      Cati metri distanta aveam de fiatul din fata mea?

    • Motanul Motorizat

      Avea o viteză adaptată traficului. Dacă restul merg cu 70 tu nu poți merge cu 30/40 la oră. Dacă faci asta nu ești deloc în siguranță că vine unul mai șmecheraș din spate și ți-o trage pentru că e enervat că tu mergi prea încet.
      Avea timp de reacție cam 2 secunde jumate, e ok. Eu îmi las vreo 4, chiar 5 câteodată pentru că sunt începător și mai am o groază de învățat.
      Să frânezi de urgență nu e așa de ușor precum pare. Ai nevoie de mult exercițiu, nu e ca la mașină să apeși tare și să îți intre ABS-ul.
      Eu zic că mergea bine pentru traficul de acolo, și are dreptate la faza cu filtratul. Am pățit-o odată la un semafor. Nu m-am băgat în față, am stat cumințel în spate și am plecat ca o mașină.
      Eh, ăla din fața mea s-a gîndit să facă dreapta de pe ultima bandă din stânga, iar cel de pe banda din dreapta să facă stânga…ăsta care era pe banda mea s-a speriat și a frânat ca un bou pe românește și era să intru în el. Aveam vreo 20 de km/h…asta nu era viteză, și într-o intersecție aglomerată nu-ți permiți să lași prea mult spațiu între tine și ceilalți.
      Concluzia care e? Dacă simți că ești tu în siguranță te bagi printre mașini că nu dai 2 bani pe ce zice altul că e legal sau nu dacă ajungi în spital.
      Și când filtrezi poți să ți-o iei, deci și atunci trebuie să ai grijă, dar măcar elimini niște pericole.

  4. Ce-ti bati capul sa ii convingi persoane ce nu s-au suit in viata lor pe 2 roti cum e mai bine sa circuli cu motocicleta ? Cum naiba sa circuli in spatele unei masini in puctul cu cea mai proasta vizibilitate? Ca sa nu mai spun ca orice obiect/obstacol/groapa incalecata de masina o iei in bot fara probleme.

    • Motanul Motorizat

      Așa am luat eu un canal :)) Din fericire era cu capac, dar era adâncit în asfalt și l-am simțit bine de tot.

  5. o durea pe ea in p… de filmarea ta :))))

    • NakedDude

      M.a sunat acum 45 de minute si mi.a cerut filmarea. Mi.a zis ca era speriata si ca am fost un domn ca m.am oferit sa ajut. :*

  6. 2-3 secunde de siguranta ?
    Baba aia cu protezele ei …

  7. Omul are dreptate aici. Daca mamaie nu se mai poate sustine pe picioare , e clar ca nu poate apasa frana cu destula forta si destul de repede in caz de necesitate. Ca sa nu mai vorbim ca multi batrani conduc ca si cum ar fi beti. Cand o masina merge aiurea in fata mea e din unul din cele 3 motive : soferul ori e batran, ori e o femeie care nu stie sa conduca, ori vorbeste la telefon.

  8. Daca linia aia de demarcatie benzi circulatie ar fi un perete, cum oare ar putea sa se circule pe deasupra peretelui.
    Prostia si cocalareala dusa la extrem…de ce e bine sa te bagi ca idiotul prin locuri unde nu ai voie legal sa circuli si care sunt periculoase.
    Plus, depasirea coloanei oprite la stop.
    Dar nah, mintea incuiata se opreste la cuvantul a „filtra” ca este mai fresh, mai trendy

    • Motanul Motorizat

      Da, prostie dusă la extrem care e legală și considerată mai sigură în majoritatea țărilor din lume :))) hai să fim serioși…în loc să fluidizezi traficul, în loc să inspiri toate noxele, în loc să îți asiguri un loc mai bun pentru diverse manevre în trafic și în loc să profiți de faptul că mergi pe motor și asta presupune anumite avantaje, tu ai sta în spate….ce să spun…bravo și ține-o tot așa.

      Dacă linia aia de demarcație dintre benzile de circulație ar fi un perete să te văd cum schimbi tu benzile :))) sunt chiar curios.

      Depășirea coloanei la stop se referă la intrarea pe contrasens:
      Art 120 lit. K din reg. de apli. a OUG 195/2002 care prevede: Se interzice depasirea vehiculelor: pe sectorul de drum unde s-a format o coloana de vehicule în asteptare, daca prin aceasta se intra pe sensul opus de circulatie.

    • @Motanul Motorizat Nu neaparat. O coloana de vehicule in asteptare se poate forma pe un drum cu cate o singura banda pe sens, de exemplu in cazul producerii unui accident acolo. Daca depasesti acea coloana oprita, risti s-o incasezi.

      In cazul unei coloane oprite la culoarea rosie a semaforului, de exemplu o poti depasi ilegal pe linia de tramvai ocolind un refugiu prin stanga (desi indicatorul de obligare iti arata ocolire prin dreapta) si apoi sa te pozitionezi in fata altora. Procedand asa, nu intri neaparat pe sensul opus de mers circuland pe linia de tramvai, dar te incadrezi la:
      http://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/ordonanta-urgenta-nr-195-12-decembrie-2002/#art100
      (3) Constituie contravenţie şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a II-a de sancţiuni şi cu aplicarea sancţiunii contravenţionale complementare a suspendării exercitării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 30 de zile săvârşirea de către conducătorul de autovehicul, tractor agricol sau forestier sau tramvai a următoarelor fapte:
      a) depăşirea coloanelor de vehicule oprite la culoarea roşie a semaforului sau la trecerile la nivel cu calea ferată;

    • Motanul Motorizat

      @ Gelu CJ Mai este ilegal să o iei pe linia de tramvai și pentru că:

      SECTIUNEA a 2-a
      Utilizarea partii carosabile

      Art. 103
      Pe drumul public cu cel mult doua benzi pe sens si cu o a treia banda pe care este amplasata linia tramvaiului langa axul drumului, conducatorii de vehicule pot folosi aceasta banda, cu obligatia sa lase libera calea tramvaiului, la apropierea acestuia.

      Art. 100
      Vehiculele trebuie conduse numai pe drumurile, partile carosabile, benzile sau pistele stabilite pentru categoria din care fac parte. In cazul in care pe drumurile publice nu sunt amenajate benzi sau piste speciale pentru mopede, biciclete si celelalte vehicule fara motor, acestea pot fi conduse si pe acostament in sensul de mers, daca circulatia se poate face fara pericol.

      Chiar dacă e marcaj discontinuu, nu am voie să folosesc linia de tramvai, nici pentru depășire. Pentru că acel marcaj este folosit pentru a delimita partea carosabilă folosită numai de tramvai. Este discontinuă pentru că permite întoarcerea sau trecerea peste pentru a intra pe o stradă lăturalnică, cum face Ford-ul din imagine stânga. (cred că e Ford).

      Când ajung la refugiu iar e ilegal pentru că trebuie să-l ocolesc prin dreapta așa cum ai spus, și mai este ilegal dacă intru pe linia de tramvai în intersecție.

      Din păcate nu am găsit acum o imagine cu situația în care linia de tramvai este amplasată lângă axul drumului, pe o bandă pe care pot circula și mașinile, atunci când sunt 2 benzi pe sens și încă o bandă pe care e pusă și linia de tramvai.

      Sunt 3 benzi pe sens, 2 clar numai pentru mașini, iar a treia care are 1 metru sau puțin mai mult pt. mașină până la linia de tramvai. E clar că poate merge o mașină pe acolo, dar dacă vine și tramvaiul are obligația să-i facă loc.

      Sunt sigur că înțelegi la ce mă refer și scuze dacă nu m-am făcut înțeles…mă cam pierd în atâtea explicații :))

    • @motane – Te ajut eu din oradea. 2 benzi, b2 este comuna tramvai/masini.

    • Motanul Motorizat

      @ verdenpom Mulțumesc pentru link 🙂 https://goo.gl/maps/9jQM33rMVH32

      2 benzi pe sens și linia de tramvai pe una din ele. Este exemplul perfect pentru ce voiam să spun mai sus.

      Nu știu de ce, dar nu apare și aici comentariul tău. Sunt nou pe TT și nu am încă experiență.

    • @Motanul Motorizat – Ar trebui un admin sa aprobe comentariul dar e vara si toti sunt la beroase 😀

    • Motanul Motorizat

      @verdenpom Am înțeles acum :))

    • si in Iasi, aici

      coboara asa pana la iulius mall

    • Motanul Motorizat

      @ TeoLdinIasi Da, un exemplu foarte bun și o stradă foarte frumoasă. Nu știu dacă mai e ca în imagini, dar nu se vede nicio groapă, nicio denivelare și cred că e o plăcere să conduci pe ea 🙂

    • @Motanul Motorizat Desi suntem putin cam off-topic cu comentariile astea aici, vezi te rog si:
      http://www.trafictube.ro/road-rage-2-by-limit/#comment-379737
      unde am dat cateva exemple in acest sens, sintetizand diferite cazuri:
      1. Situatii cu doua benzi pe sens pentru (auto)vehicule plus una comuna cu tramvaiul (Cluj, Iasi);
      2. Situatie cu o banda pe sens pentru (auto)vehicule plus una comuna cu tramvaiul (Cluj);
      3. Situatie cu o banda pentru (auto)vehicule plus una comuna cu tramvaiul pe un sens de circulatie si o singura banda comuna cu tramvaiul pe celalalt sens de circulatie (Cluj).

    • Da, din fericire inca e intreaga, si cel mai frumos e la vale cu bicla 🙂
      Si pt @mituc (care nu cred ca urmareste discutia, deci someone should tell him) vezi ca s-a schimbat marcajul de la trecerea de la fosta UPA? Semnul e tot acolo, dar abia acum zebra e dupa semn si nu mai e asa oblica
      @Motanul Motorizat. Nu am inteles de ce iti trebuia o strada cu doua benzi din care a doua e si pt tramvai si pt masini, dar daca vrei am si cu o singura banda, comuna, aici si cu 3 benzi, din care una comuna, aici 🙂
      Din nou, te rog sa imi explici pentru ce aveai nevoie de aceste exemple pentru ca eu nu inteleg puncul discutiei dintre tine si @GeluCJ

  9. multi bătrâni cam sunt în lumea lor și conduc „ca pa vremuri”, când traficul nu era atât de intens. în plus, reflexele lor nu mai sunt la fel de rapide. indiferent de ce ar spune statisticile, bătrânii sunt pur și simplu depășiți de condițiile actuale de trafic.

    suspendarea dreptului de a conduce poate că e prea dur. mai degrabă aș prefera o verificare obligatorie periodică pt. reînnoirea dreptului de a conduce, la fiecare 2 ani sau anual pt +80ani.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!