It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident camion + autoturism

Adăugat de logum
Raportează ca șters! 230

O asigurare insuficienta suprapusa peste viteza prea mare, carosabil alunecos si prea putina rabdare au dus la acest accident in care din fericire nimeni nu a fost ranit desi autoturismul a fost foarte sifonat.

De neinteles este reactia isterica a soferului camionului. Probabil ca isi simtea in pericol permisul, desi jignirea celuilalt sofer cu siguranta nu il ajuta deloc in aceasta problema.

Locul accidentului: Iesirea Metro, Cluj-Napoca (locatie clasica pentru accidente)

 

Ce mai caută lumea:
  • accident intersectia floresti romaniatv
  • yutube camioane sub pod

48 comentarii

  1. Bine ca exista semafor….care nu merge. 😐
    De ce dracu da voie sa se faca stanga peste un drum principal, circulat(cu viteza) si cu 4 benzi. Daca semafoarele clasice tineau prea mult pe loc circulatia pe drumul principal, puteau face un sens giratoriu sau, de ce nu, semafoare inteligente. Plm, era tehnologiei…si nu se gaseste o rezolvare in situatii simple, ca asta.

  2. Vinovat din punct de vedere al legii e soferul camionului….
    Moral e crosetel (accidentatul) si primul de pe b1 deoarece cel de pe b1 efectiv s-a oprit sa lase camionul sa treaca Iar asta din spatele lui mergea prea aproape si nu a putut opri… daca b2 era ocupata, se buseau cel putin 2 autoturisme… ori crosetel si cel din fata lui, ori crosetel si cel de pe b2.

    Eu in astfel de cazuri, daca vreau sa las sa iasa o masina, opresc din timp, pun si o avarie sa inteleaga ala din spate, etc..

  3. @Roxor De de cand ma stiu nu am vazut vreodata semafoarele sa mearga acolo in zona!!Si nu multe locuri in CJ in care sunt semafoare nefunctiunonale care daca ar functiuna ar ajuta mai mult traficul…De exemplu ce la IULUS MALL

  4. incepatorul

    @DON13: la Iulius au fost in functiune semafoarele, candva prin 2011, si dupa o saptamana – doua in care au creat aglomeratie mult mai mare decat ce vezi acum, au fost oprite. In acea perioada puteai intalni cozi pe Slanic pana sus aproape de actualul sens giratoriu iar pe Vaida erau pana spre depoul de troleibuze.

  5. Marti, 07.01: http://citynews.ro/eveniment/foto-exclusiv-un-autoturism-intrat-sub-un-tir-care-iesea-din-parcarea-metro-1258997
    Joi, 09.01, asta filmat de tine: http://www.monitorulcj.ro/actualitate/31868-accident-la-indigo-in-fata-la-metro#sthash.3ZjQL0RK.dpbs

    Isteria soferului vine din frica de a-si pierde permisul (daca erau victime si venea politia).

  6. 98% e vina camionagiului ca s-a bagat aiurea , daca mai astepta cateva secunde putea sa treaca fara sa incurce pe nimeni si mai are si gura mare ..vad ca se agita ca dobitocul acolo.

  7. Dar ce agitat era soferul ca l-a lovit…

  8. Meh, dar si soferul automobilului, multa minte a mai avut. Ce draq, voia sa treaca cu masina prin camion, sau cum? Ca doar nu se pune problema ca nu l-a vazut, doar e ditamai elefantul, nu?… Dar daca nu l-a vazut, atunci isi merita soarta…

    @jgyprime – pe b1 erau opriti doi, nu unul. Iar primul oprit n-are absolut nicio vina. El a apreciat ca nu e cazul sa forteze, deoarece camionagiul, cu oaresce tupeu, intrase deja putin in intersectie.

    Vinovatul principal: administratorul drumului. Nu e normal sa sistematizezi o intersectie potential periculoasa cu un semafor, iar dupa aia sa nu-l pui in functiune sau sa-l lasi defect cu zilele, saptamanile sau chiar lunile, cum spun colegii nostri din zona.

  9. Semaforul ala a mers candva demult o zi sau doua si deoarece coada se intindea in Floresti pe vreo 2 km, au renuntat sa-l mai porneasca.
    Probabil ca cel mai destept ar fi o rampa aeriana, iar mai ieftin ar fi interzicerea virajului la stanga pentru iesire.
    @Kor – se vede ca soferul automobilului pune frana mai devreme dar din cauza mizeriei de pe carosabil (discutata in alte posturi) masina aluneca ca pe partie, apoi soferul trage dreapta incercand ceva ocolire prin spate probabil dar asta nu-l ajuta deloc. Bine ca nu l-a trosnit si pe cel de pe B1.

  10. @logum – ma refeream la faptul ca respectivul camion era vizibil (si ca intentie si ca traiectorie) cu mult inainte ca soferul autoturismului avariat sa treaca pe b2. Acesta a hotarat insa, nu stiu de ce, sa treaca rapid pe b2, dar si atunci putea sa o faca incetinind, nu accelerand… Ma rog, ideea ca asta e genul de accident care putea fi evitat usor de catre soferul autoturismului, daca ar fi avut o minima conduita preventiva.

  11. Pe bune? Asa e, ala cu laguna a schimbat rapid pe b2 si nu a mai avut timp de reactie. Nu a circulat preventiv. Dar sa zici ca el e autor moral, ca isi merita soarta etc…

    Se vede ca soferul camionului intra fara o asigurare temeinca. Si Laguna e lovita rau de tot. Sigur nu e nimeni ranit?

    De cand a devenit asigurarea si cedarea prioritatii facultativa?

  12. @mst – evident soferul camionului e vinovat 100%. Dar soferul Lagunei putea usor sa evite accidentul. Zici tu „a schimbat rapid pe b2 si nu a mai avut timp de reactie.” Era suficient sa nu fi schimbat rapid pe b2, ci sa fi oprit in spatele celor de pe b1. Daca nu mai avea timp, atunci da, sa treaca pe b2, dar sa incetineasca, nu sa astepta pana cand era prea tarziu. Iar chesti cu lipsa vitezei de reactie… hm… Parca la examenul medical se fac niste teste, iar cei care n-au viteza suficienta de reactie, nu primesc OK-ul sa faca scoala de soferi, sau ma insel eu?

  13. Discutia de aici e mana in mana cu reclama asta de constientizare: http://www.trafictube.ro/oamenii-greseli-conduceti-prudent/

  14. Vad ca cineva imi da constant minus pe comentarii. Asa, baiete, n-ai decat sa conduci tu ca orbetele. De ce uiti ca prima regula – regula regulilor – e sa conduci in asa fel incat sa nu lovesti nimic pe drum sau pe langa drum?

  15. Vad ca nimeni nu se leaga de faptul ca Laguna a schimbat banda peste linie continua, la mai putin de 50 de metri de intersectie. Deci avem din partea Lagunei: viteza, nepastrarea distantei (ca de-aia a schimbat ca disperatul banda), schimbarea benzii peste linie continua. Din partea camionului: neacordare de prioritate.

    Si, conform definitiei culpei comune… e culpa comuna: „ambii soferi, prin efectuarea unor manevre ilegale, au creat o stare de pericol”

  16. @Kor ceva hater banuiesc :)) Probabil ca nici nu conteaza ce spui ca te articuleaza. Poate ai filmat pe cineva, poate ai injurat…. 😀
    @Kio de acord, nu degeaba se pune linia aia continua si cum zicea si Kor daca tot esti nevoit sa treci continua ca nu poti opri in siguranta pe B1, atunci macar o faci incetinind.

  17. @Kor
    Laguna incepe sa franeze imediat dupa ce porneste camionul desi nu inca nu era in fata sa, deci l-a vazut din timp, nu „voia sa treaca cu masina prin camion”. Iar soferul camionului avea destul timp sa opreasca daca se uita si la banda 2.

  18. Se iese destul de dificil de-acolo de la Metro spre stanga, mai ales cu un camion. De data aceasta a tras lozul necastigator. Semafoarele acelea care nu mai sunt folosite de mult timp au costat probabil si o gramada de bani, care au fost aruncati aiurea.

    @mccdrive Nu e de mirare. O filmare ca aceasta e „mina de aur” pentru presa (sau ma rog, hai sa-i spunem presa).

  19. Tot prostul e nervos 🙂

  20. @mccdrive nu ma invat minte… De data asta nu o sa-l sterg pentru ca il consider chiar educativ (deocamdata) dar nici nu citesc comentariile de acolo ca sa nu turbez de nervi.

  21. @logum Daca doresti, poti sa-l refaci cu watermark, il incarci din nou pe YT si ne dai noul link. Apoi modificam postul si done!

  22. razvantrc

    rezumatul meu, b1 oprita, laguna pe b1, taxiul destul de departe incat soferul de camion a apreciat ca are timp sa se bage, se uita si in dreapta sa vada ca totul este ok… brusc tipul cu laguna schimba pe linie continua si pot.

    ca mai ziceati ca nu are reactie cel cu laguna, a franat, a tras si dreapta pentru a evita… insa…

  23. Mi se pare mie,sau soferul Lagunei are numar de AB? [edit]…
    Astia parca isi parcau masinile in Feleac,si coborau in Cluj ba pe jos,Ba cu Taxi!
    Acuma lasand gluma deoparte…Avand in vedere aceasta frumoasa intersectie,care apartine comunei Floresti(drum aglomerat non-stop ziua),il inteleg si pe soferul camionului (desi e 100% vinovat),dar cand il vede pe cel de pe B1 ca il lasa sa treaca(fortat,sau de buna voie),si B2 e libera incat sa treaca,nu o calculat faptul ca poate un destept(cel cu Laguna),sa ii faca probleme de astea,si de asta cred ca a coborat asa nervos….
    Un camion nu e o masina mica,nu are demaraj,si ii mai greu sa porneasca,sau sa traverseze o intersectie asa cum am face-o noi cu un turism…
    +
    Fara suparare [edit] acolo. GeluCJ 😉

  24. Salut .Daca tot e sa despicam firul in 4 aflati ca semafoarele de la Metro au fost instalate pe banii lor,nu din bani publici.Asta nu expica de ce nu functioneaza,dar e un raspuns pentru cine a adus discutia…..In al doilea rand,acest accident nu ar fi avut loc daca nu s-ar fi aplicat aiurea „politetea rutiera”,adica cel de pe B1 s-a oprit el sa lase camionul sa iasa.Prin actiunea lui a favorizat producerea accidentului,la care a participat si indisciplina soferului de AB care a schimbat banda intr-un loc unde este linie continua.Soferul de camion a patit-o cam nevinovat…..dar a fost decizia lui sa iasa in trafic,nimeni nu l-a obligat!Cred ca el nu ar fi iesit daca cel de pe B1 nu s-ar fi oprit sa il lase .Ala a si plecat repede dupa aia,pentru ca a realizat greseala.Politetea rutiera e un lucru bun cand e facut cu cap.Nu pot spune ca aici a fost ok.
    Toate cele bune.

  25. @GeluCj You are the Bo$$!
    Asa ca No Comment ! 😀

  26. @suhaib_DE Off-topic: Departe de mine aceasta idee 😀

  27. @Paul cel cu camionul trebuia sa se bage cand cel putin primii de pe banda 1 si 2 erau opriti complet !!!! nu cand unul este oprit si celalalt de pe cealalta banda inca isi continua deplasarea , cea facut camionagiul se cheama „fortare” e si uite ca nu toti sunt politicosi. Se vede treaba ca camionagiul cat si cel care a intrat in el sunt soferi fara exprerienta in spate , in momentul in care ai ditamai masina trebuie sa anticipezi cam cat de repede iti ia tie timp sa parasesti intersectia in asa fel incat sa nu-i deranjezi pe ceilalti care nu au oprit de politete .

  28. teddycarebears

    m-am uitat de foarte multe ori la filmulet si cu cea mai mare rezolutie …. soferul cu Laguna schimba banda cu semnalizarea pornita si o face inainte de linia continua … eu mi-am luat ca reper stalpul care apare in dreapta la secunda 24 si linia continua incepe la cativa metri dupa stalp …

  29. @teddycarebears posibil sa ai dreptate dar totusi daca tzii la viata ta nu te infigi printre masini. Sigur a inteles de ce au oprit cei de pe B1.

  30. Accidentul a avut loc aici:


    View Larger Map

  31. Cu.pluta.sunt.dus

    @Kor – lasand la o parte partea de conduita, ce zici tu acolo imi aduce aminte de drobul de sare. 🙂 No offence 🙂
    Mie mi se pare ca primii au frant prea brusc pentru viteza care o avea cel cu Laguna. Probabil asta a si fost motivul pentru care cel cu Laguna a trecut pe B2.

  32. desi soferul de tir e de vina, ala cu laguna a fost un dobitoc. Masina oprita pe b1 inaintea unei treceri de pietoni. Cam ce ar face un om normal in situatia asta? Ar incetini si ar fi pregatit sa opreasca. Ala nu, ca doar e pe drum cu prioritate.

    Cam cat de tare si-o fura daca in loc de masini oprite pe b1 pentru tiru ala erau oprite pentru un pieton pe trecere si care nu avea instinctu sa se asigure si pentru b2?

  33. GhiciCine

    imi pare mie sau asa-zisul ‘sofer profesionist’ are cam 20-21 de ani ?!

  34. Tot ” profesionistul ” e nervos , probabil era expirata apa minerala si i-a fost ciuda ca nu s-a varsat pe sosea !

  35. ce viteza vedeti la lagona, bre, ca i-a iesit camionagiul chiar in fata? 100% vinovat si tot el cu gura mare!
    nu stiu cat de intentionata a fost intrarea in roti, dar sigur i-a fost de mare ajutor, altfel…

  36. @Cu.pluta.sunt.dus – „drobul de sare” m-a scos din nacaz de cateva ori in trafic. „Expect the unexpected” a ajuns sa fie dictonul meu preferat la volan. 🙂 Cel putin in Romania. In vest conduc mult mai relaxat. Si acolo sunt destui nepriceputi sau marlani, dar parca sunt mult mai previzibili decat la noi.

  37. George Blaga

    De cate ori am trecut pe acolo semaforul nici odata nu era pus in functiune.
    Plus ca de obicei merg toti sau ma rog, aproape toti, cu ceva viteza peste limita.
    Si eu era sa o musc de multe ori la acel semafor ca iesea lumea de la Metro fara sa se asigure.

  38. Prodan Remus

    Toti spun, putea sa faca aia, putea sa faca invers, etc, e vinovat ala, dar e vinovat si alalalt. Doar atata zic, astea-s pareri, pana sa fi fost acolo, la volan, in situatia respectiva… mai este mult… ca sa poata cineva sa spuna ce-ar fi putut fi si ce nu.

  39. Ganditi-va ca in locul celui cu tirul este un pieton: masina 1 B1 opreste, masina 2 B1 opreste si ea, B2 libera pe distanta semnificativa, B2 contrasens libera pe o distanta semnificativa. Vine un idiot care schimba banda peste linia continua si loveste pietonul. Oare cine este de vina ?!

  40. Mor pe atitudinea acestor gen de soferi…dar ce il certa camionagiu pe soferul renaultului,cum de a avut nesimtirea sa intre in el din moment ce vw golf oprise,daca unul te lasa asta nu inseamna ca ai prioritate sau te vor lasa sa treci si ceilalti,asiurate ca au oprit/redus toti apoi infingete ca mucu-n tavan…
    +

  41. Sunt in Cehia de aproximativ trei ani si pana acum nu am vazut niciunde asa mizerie de intersectie. Poate fi dat in judecata de catre asigurator cei care se ocupa de semnalizarea rutiera a drumului? Ei ar trebui sa fie unii dintre cei raspunzatori pentru aceste accidente. 2-3 procese si apoi se vor gandi la o solutie care sa rezolve aceste probeleme. Un sens giratoriu de exemplu.

  42. Ieri era sa vad reluarea…live…http://www.youtube.com/watch?v=UU4NecDOFJg

  43. Nici dupa o saptamana s-a mai produs un accident la indigo…pe langa, ca zona respectiva Floresti (Cluj), e o zona foarte aglomerata (o zona cu risc, drum drept si in localitate) toleranta ZERO! Din cate stiu, TIR-urille pot vira din parcarea Metro dreapta si sa intoarca la Podul numit Nodul N (Nord) situat nici la 1 Km…lenea si innconstienta, bat-o vina! Drumuri bune!

  44. cosminnutzu

    Masina de pe b1 opreste pt ca trece un pieton pe trecere , uitati-va atenti ca trece cnv pe trecere , iar in momentul impactului este trecut/a de refugiu cu 1-2 m si probabil ia facut semn celui din camion ca-l lasa , cel cu laguna nu cred ca trece pe b2 pt ca nu putea opri mai ales ca nu franeaza , se vede semnalizarea dar eu nu vad stopurile , el a trecut pe b2 pt ai fenta pe cei dp b1 , o prostie pt ca putea aparea oricand un pieton si probabil avea peste 50km/h iar cel cu camionul intra in intersectie in acelasi timp in care laguna schimba banda ….putea fi evitat cu usurinta…., dupa mn cel cu laguna are o problema mare in modul de a conduce , nu poti schimba banda cand vrei u si la ce viteza vrei in apropierea unde-i treceri de pietoni

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!