Locul: http://goo.gl/maps/1mldm
Nu este masina mea, nu sunt eu la volan, ci tatal meu. Eu doar m-am ocupat de editare.
Soferul este bulgar.
Sanctiuni: amenda 300 RON + 3 puncte penalizare.
P.S.: trollii pot vota cu minus pentru neacordare prioritate la trecerea de pietoni.
93 comentarii
Cat de cretin.
nasol, foarte nasol… bine ca ai rezolvat
Ce idiot! Bine ca suteti ok…
Mare animal.
bine ca nu a fost mai rau…
+pt clip
Ar trebui amendați și cretinii de la drumuri care țin porțiunea aia în construcție de mai bine de 2 ani, iar lucrările sunt abandonate de cel puțin 6 luni, iar din câte am auzit s-au luat bani grei acolo.
bine ca nu ati patit nimic… cam mica pedeapsa, macar va plateste reparatia? sau scapa mai ieftin ca voi?
R: Teoretic, BAAR hotareste cine plateste pagubele, fiind asigurat in Bulgaria. Ramane de vazut. Voi posta update.
Bine ca a fost doar atat. Putea sa te agate si sa intrii cu botul in parapet
Ce bou cu cabina! 😀
Nu realizase ca a lovit o masina? Ce a spus?
R: A spus ca nu a simtit, ca erau gropi… .__.
Bai tata… altii de la un asemenea branci au ajuns in boscheti… Doamne fereste…
E, n-a simtit, cum sa nu simta? Nu ai vazut ca dupa a accelerat si s-a dus?! A zis ca daca are numere de Bulgaria, mai greu poate fi gasit…
Multi dintre voi comentati in necunostinta de cauza, dar poate cei care mai posteaza filmulete pe aici si conduc camioane (parca Iuda si mai era cineva pe aici) imi vor confirma spusele. Si eu la randul meu am fost agatat acum ceva ani de o masina de gunoi el pe b1, eu pe b2, el a facut dreapta si in viraj m-a sters cu spatele masinii de gunoi. Tot la fel a zis ca nu a simtit. Pe de alta parte am mers si eu ca pasager intr-un tir si atunci mi-am dat seama ca e posibil sa nu simti, iar la viteza aia si la gropile din asfalt e posibil sa nici nu fi auzit , mai depinde si de camion.
a intrat ceafa de bulgar si a dat minus :))
imi place de tatal tau , oricum putine injuraturi 🙁 5 minute nu as fi repetat nicio injuratura
PS ti-a lovit nubira ? sper sa arda-n iad 🙂 (cu nubira nu se pune nimeni)
R: Sunt 2 Nubire in familie. Asta e a lui 🙂
Tatal putea sa evite acest accident cand a vazut ca cel cu tirul vrea sa-l depaseasca si putea sa-l lase, pentru a nu merge paralel cu el si a lua la rand toate gropile. Ma refer la secunda 14.
R: Numai mama omida putea sa prevada asta. El a incercat sa accelereze cand l-a vazut ca merge paralel, dar fix atunci l-a acrosat in roata spate si a pierdut controlul (pentru un moment). Asa ca, din punctul meu de vedere, a facut tot ce s-a putut.
Auci…..putea sa iasa urat de tot daca agatza masina o intorcea si era prinsa intre gabaritul lui si glisiera , sperietura a fost , paguba si timp pierdut urmeaza , imi pare rau dar totusi sa privim partea rezonabila…..camera sper sa-si dovedeasca inca o data utilitatea in rezolvarea rapida a aincidentului.Sorry :/
@mariusikk
Stiu cum e cand mergi in cabina camionului, dar crede-ma ca a contat putin spre deloc atunci cand m-am simtit luat „pe sus” si impins spre parapet…
Bulgarului nu i-a pasat de ce se mai intampla in dreapta lui, era atent sa nu atinga „semnalizarea” din mijlocul drumului. Iar pe parcursul cercetarilor facute de politistii de la Rutiera a fost (sau s-a prefacut atat de bine) „inocent”, incat nu m-am putut supara pe el…
Multumesc Celui de Sus ca mi-a stricat doar fierul, nu si viata…
@red_bull
M-am prins ca nu e in regula ceva…
– Eu-45-50 km/h
– El vine cu cca. 70 km/h si ma cam intrecea, desi intra pe un drum cu denivelari (vezi indicatorul la sec.13)
– El vede gropile si incepe sa franeze
– Eu ma prind ca mergem prea mult timp in paralel si nu ma depaseste, asa ca accelerez
– El continua sa mearga cu 45-50 km/h fiind atent la drum si la semnalizarea de pe contrasens, vireaza usor dreapta pentru a evita niste gropi si „uita” ca mai sunt si eu in dreapta.
Restul l-ati vazut…
@MarianU Domnule Marian in primu rand imi pare rau pentru ce ati patit, vorba dvs fierul se repara. Ceea ce am vrut sa subliniez era faptul ca nu e obligatoriu sa nu fi oprit pentru ca poate nu si-a dat seama ca v-a agatat. Dvs si soferul bulgar stiti cel mai bine daca e asa sau nu, ca noi dandu-ne pareri din fata calculatorului e mai difcil, putem face doar supozitii. Bafta cu asigurarea , nu vreau sa va dezamagesc insa cunosc caz de accident destul de serios in care celalalt (sofer roman) avea masina pe BG si a durat circa 7 luni pana a reusit sa isi faca masina. Poate aveti mai mult noroc.
Ce cretin! Asta nu se poate considera fuga de la locul accidentului? Daca Dl. Marian avea o dauna mai serioasa si nu se mai putea lua dupa el ce se intampla? Prinde orbul scoate-i ochii banuiesc.
@mariusikk
Pagubele nu sunt uriase, deci, daca dureaza cu reparatia pe asigurare, o pot face pe cont propriu si sa astept despagubirea ulterioara
@Gramada
De-aia e buna camera la bord, aveam numarul de inmatriculare pe film si Politia il putea da imediat in urmarire.
politia e de kkt
300 ron si 3 pct?
Imi place cum se aude toba. 🙂 NFS!
@Student la medicina nu politia e de cacat ci parlamentul , ei voteaza codul rutier cu sanctiunile aferente
@Student la medicina
Si medicii ar trebui sa faca puscarie atunci cand un pacient moare pt. ca n-a fost tratat corespunzator daca n-a pus nimic in buzunarul medicului.
Numai ca nu politistii fac legile, ei doar le aplica. Intelegi sau e prea greu?
@Gramada
Care fuga de la locul accidentului? Este obligat sa declare accidentul in 24 ore atunci cand sunt doar pagube materiale, nici mai mult nici mai putin.
Acum nu zic ca e normal sa nu te opresti ca sa stai de vorba, dar la fel de bine poate sa se uite pe geam: „da, te-am lovit. Pa pa.”
Alta obligatie nu are decat sa se prezinte la politie in termen de 24 de ore si sa declare accidentul.
nu vreau sa intru in polemica nu nimeni dar tot ce vreau sa va spun ca moral este si mosul cu nubirea!! frate daca vezi ca ala este cu tirul langa tine reduci usor ,lasa-l in soarta lui poate sa sara o piatra sau cva dupa trailerul lui sa ty rupa capul, nu merita sa faci contre cu astia si va spun toate astea pt ca sunt sofer de tir si vreau sa ajung mereu acasa la familia mea intreg si fara evenimente desi mai gresesc si yo din cauza programului de condus. drumurii bune la colegiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! respect pt viata noastra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@gino: Si eu vreau sa ajung acasa si cand sunt langa tine am pretentia sa reduci si sa te dai la o parte, ca daca te pocnesc esti de vina moral
/prostie
ARE YOU FOR REAL ??????????????????
@gino se vede ca esti sofer de tir nu trebuie sa ne convingi
„moral”…. nu mai bine stai tu acasa si te reprofilezi pe altceva , ca daca pica un bolovan de pe munte peste tine cand esti in camion … moral esti de vina
@gino 7 ani de acasa iti spun ceva? Probabil nu, ca nu-i ai.
@MarianU Urat a fost acrosajul acesta, bine ca n-au avut de suferit pasagerii din masina Dvs. 🙁
De acord, pentru astfel de situatii e foarte bine sa ai o camera pe bord. Sper sa rezolvati cat mai repede cu reparatia masinii si sa nu intampinati dificultati la asigurari! Drumuri bune!
nubira 2 masina ieftina si buna 🙂
Nasol! Ma trecusera niste transpiratii reci cand ma uitam la filmulet, crezand ca o sa intoarca masina intre camion si parapet, la cum o luase in diagonala.
Din filmulet, nu par pagube prea mari, dar doar la service poti sa stii ce si cum.
Oricum, un carnat bulgarul ala. Acrit la fel ca muraturile lor!
+
trafic_tuber sunt multi ca tine care au 7 ani de acasa si au murit pe sosele ca in loc sa cedeze au dorit loc si spatiu de alerg, daca tu nu te gandesti la viata ta atunci esti donator de organe!!!
@gino soferul nubirei a mers regulamentar , soferul tirului daca nu avea loc pe b2 , trebuia sa incetineasca…
ce sa intelegem? ca daca vedem un tir sa tragem pe dreapta, sa il lasam sa se duca ? 🙂 defapt voi sunteti mari si tari , iar noi astia mici deja vad ca ne numesti donatori…
in fine , sper sa rezolvi repede cu asiguratorul.
Drumuri bune !
Bravo tatalui tau.
De ce? E caz clasic deja intre accidentele care le-am vazut la rusi. Si mucosii aia au ajuns sa fie intorsi 90 grade si dupa aia impinsi de camion zeci de metri.
@gino lasa-ne bre cu teoriile tale puerile si de tot rahatul. Daca un om merge pe banda lui regulamentar si e sters de unu cu camionu, de unde si pana unde e autor moral? Ala cu tirul e si moral si legal si cum vrei tu vinovat. Ca tot te lauzi tu ca faci parte din tagma asta a tiristilor, nu ar fi mai bine in loc sa ne tii tu predici despre cum sa ne „punem” noi cu voi (ca deh voi aveti masina mare si probabil credeti ca mai aveti si altceva mare probabil) , nu ar fi mai bine sa invatati voi sa faceti depasiri regulamentare si in siguranta? Ca tot ziceai in postul de mai sus ca de-abia astepti sa ajungi acasa intreg. Sau mai bine faceti-va frate voi drumuri particulare pe care sa circulati pe care noi astia cu masini mai mici nu le vom folosi si sa mergeti doar voi pe ele macar asa va omorati numai voi intre voi.
Asta vara la semafor un tip cu un Hummer H1 era sa faca dreapta peste mine, aveam geamul deschis si cand m-am uitat in stanga i-am vazut grila in dreptul geamului meu. Am claxonat si am tras dreapta+accelerat. Abia atunci m-a vazut, am urlat la el, tipul si-a cerut scuze si mi-a zis „Nu te-am vazut acolo jos, cu masina aia mica” :))
Nasoala senzatia, oricum.
@gino Nu te-ai prins. Cum sa faci mos un domn pe care nu-l cunosti si care, pe deasupra, mai si activeaza pe aici.
@trafic_tuber
Il iert, sunt un vulpoi cu cateva fire albe…:) Nici nu s-ar putea altfel, din moment ce am un fiu-vulpe care imi editeaza clipurile…
Domnul Marian, îmi pare rău că ați avut această întâmplare. Bine că ați scăpat fară pagube serioase.
nu inteleg cum poate sa aiba acest clip vreun minus, tiristul nu are nici o scuza – trebuia sa se asigure ca are loc sa faca manevrele, si ca un sofer profesionist (sau nu) sa se uite in oglinzi cand face o depasire, plus a lovit si cu roata, sigur a simtit ceva, dar a fugit ca un nesimtit
Damn! Iar? Cate clipuri cu accidente in care a fost implicata Nubira ai? Dar cu accidente surprinse de camera din Nubira?
Nubirele, pardon 🙂
R: 3 accidente la 2 masini, nu e chiar rau, doar ca s-au intamplat la scurt timp intre ele 🙂
@ gino, sa-ti dau la mu**, simplu! De ce, ti s-a explicat in posturile anterioare 🙂
Omul chiar mergea „prea” dreapta, eu unul nu merg asa, adica la limita pentru a ii lasa pe unii sa depaseasca si tot el e de vina?
Gata, imi iau si io camera!
Bine ca m-am uitat la film sa-mi aduc aminte cum a intrat prin 2009 un idiot in mine , el dorind sa schimbe banda B2 pe B1 doar ca a intrat peste mine si apoi mai are tupeu sa zica ca am vrut sa-i iau fata, eu zic si tu ce faci cu jumate de tir pe B1, cica l-am dezechilibrat 🙂 idiotul. Cele bune
Gino s-a uitat prea mult pe discovery la emisiunea cu tiristii din australia si incepe sa acuze lumea ca vezi doamne, chiar merge regulamentar pe langa un tir, cum isi permite. Daca te oboseste munca ta si nu esti capabil sa o duci pana la capat, domnule gino, renunta la ea ca pui in pericol vieti. Ca esti tu obosit ( la propriu), nu trebuie sa se dea lumea la o parte cand treci tu, ba mai mult, ar trebui sa tragi tu pe dreapta
7 ani de acasa ? Gino n.are nici aia 4 ani de scoala primara :))))
Frumos redresat, chiar credeam ca va intoarce de tot. Sa nu ignoram totusi starea drumului, de toata jena de-altfel .
Toata lumea „cretin,idiot,7 ani de acasa”
De unghi mort sau dead spot stiti ? E foarte mare la camioane.
Cati dintre voi ati stat la volanul unui camion si ati incercat sa va uitati in oglinda din dreapta ?
Orice obiect care se afla intre bara din fata a camionului si axa motrica nu e prins in nici o oglinda din cele 3 care se afla pe partea dreapta.Asta e unghi mort.Asta e si motivul pt.care nu a oprit.
In tarile putin mai avansate decat noi, pe usa din dreapta a camioanelor si autocarelor se lipeste un autocolant prin care conducatorii de autoturisme sunt avertizati sa nu stea in acea pozitie pt. ca nu pot fi vazuti.
Imi pare rau pt.incident
R: Soferul TIRului a mers mult timp in spatele Nubirei, ok, era in unghiul mort in momentul acela, nu-mi spune ca si-a imaginat ca autoturismul, brusc, a disparut. E la mintea cocosului. Nu are nicio scuza.
data viitoare sa mergi pe b2 acolo , pe mine ma doare in pe nis , numai pe b2 merg pe pod la jilava acolo , poate sa ma impinga de la spate si 10 masini , plus ca pe b2 sunt mai multe gropi , ce sa mai drumu de dezastru pe acolo , si asa a fost dintotdeauana .
Legat de unghi-ul mort – stiu din experienta ca soferul de tir nu te-a vazut , tu stateai in dreptul cabinei , putin mai in spate , nu vezi nimic , asa era sa o patesc si io cand am facut scoala pt C , noroc ca ala din dreapta m-a ferit ca iesea urat …
Cand il pizdesti in aripa spate, e aproape o lungime de masina in fata camionului. Masina a „dansat” in fata camionului destul dupa aia, ca macar atunci sa te prinzi ca e ceva in neregula.
bine ca n-a fost mai rau. camionagii sa se abtina de la comentarii si de la vot. in legatura cu soferii bulgari eu chiar cred ca astia n-au nici juma’ de creier, eu m-am intalnit doar cu unul pana acum si m-am convins de treaba asta, sunt apropiati de soferii rusi.
in alta ordine de idei, cum sa te depaseasca un tir? eu nu inteleg treaba asta, nu vreau sa ma iau de autor sau de stilul „regulamentar” practicat de multa lume pe aici. dar eu sigur n-o sa dau ocazia vreunui tir sa ma depaseasca, mai bine folosesc pedala aia din dreapta pana in la 6000rpm daca e nevoie 🙂
@Thomas: o lungime de masina nu e destul,avem volanul pe stanga.Cum am zis si in comentariul de mai devreme unghiul mort la camioane e foarte mare.De aia am zis „foarte”.Invit pe oricine nu e dumerit de ce am spus,si e din Bucuresti sa ne intalnim,il urc la volan si ii parcam masina proprie in dreapta,sa vedem daca o gaseste in vreuna din cele 3 oglinzi din dreapta..
@Razvan: O sa-ti dau curand un e-mail pe adresa ta din comentariu, sa facem un test. Momentan nu mai am nici un cap-tractor aproape.
razvan, las-o dreaq ca tirul de-abia trecuse pe langa el in DEPASIRE, doar nu se aruncase nubira de pe pod intre timp!
thomas, n-ai inteles, el da tirul, tu vii cu masina si ti-o juleste 🙂
Foarte nostim , am eu camion stai linistit,lucrez pe unul mai bine spus.Putem face testul si cu motoreta.
@Razvan: dar l-a vazut inainte de a incerca devansarea lui? Daca l-ai vazut in fata ta si nu il vezi in oglinda dreapta logica ce-ti spune ca si-a luat zborul sau a ramas in lateralul tau? 😉
In unghiul mort nu ajungi parasutat. Tu ca si conducator auto ar trebui sa stii asta.
reconstituirea 🙂 )
http://www.youtube.com/watch?v=Gnz3izb9MkY
Fara sa fiu rau :(.
Tirul a depasit regulamentar ? Da.
In legislatie zice ca ai voie sa accelerezi daca esti depasit ? Nu.
In schimb tatal tau a facut-o … si nici cum trebuie ( nu cunosc zona insa pare cu doua benzi, insa din cauza craterelor probabil nu poti tine banda ).
Nu condamn si nu am experienta dar pe langa colosi dastia nici eu nu stau, ori in spate, ori mult in fata … dar niciodata in lateralul lor.
Cheers ca nu a fost mai rau :).
Ideea e ca la 0:16 era deja iesit din unghiul mort,probabil l’a vazut in oglinda, apoi a urmat accelerarea si a disparut pana la 0:25 cand a fost agatat.El a mers aproape 10 sec.in unghiul mort,probabil bulgarul a crezut ca a trecut in B2 in spatele lui.Nu dau vina pe nimeni si imi pare rau pt. incident ,dar ma deranjeaza ca majoritatea de aici vin cu comentarii de genul „ce cretin,prost ,idiot etc”, unii nici macar nu au permis.
Razvan are dreptate in ce priveste unghiul mort. Puteti sa puneti o masina in dreapta parcata langa tir exact cam cum s-a produs acrosarea aici, de pe locul soferului nu o sa o vedeti. Ala trebuia sa aiba volanul pe dreapta ca sa o poata vedea. Ii dau dreptate partial si cu oglinzile. Insa unele tiruri au si oglinda care acopera locul acesta mort, dar cel din clip se vede ca nu poseda asa.
@mariusikk: si cum ajungi in unghiul mort al unui camion? Ai citit comentariul meu anterior? Ala a venit din spate, pe B2, dar ca sa-si schimbe directia trebuia sa tina cont ca a avut o masina pe partea dreapta care a vazut-o inainte de devansare, dar pe care nu a vazut ca a trecut de ea. Daca nu gandesti logic si nu stii sa conduci nu ai scuza. Ala e vinovat.
Un sofer de camion bun stie cum se schimba banda sau directia de mers astfel ca sa elimine riscul accidentelor aparute din cauza unghiurilor moarte.
Data viitoare nu mai accelera cand esti depasit.
Asta s’a intamplat ,ala a crezut ca te’a depasit si ai intrat in spatele lui cand tu defapt accelerasei si erai in dead spot. 10 secunde in unghiul mort esti victima sigura,exact ce am zis mai sus.
@Ma3x
1. Trecerea unui vehicul pe langa altul pe benzi diferite nu este considerata depasire, deci TIR-ul nu ma depasea, ci doar rula mai repede pe B2.
2. TIR-ul m-a prins din urma si a franat ruland indelung in stanga mea, iar din aceasta cauza am incercat sa „scap” de el, ca nici mie nu-mi place o „umbra” uriasa in stanga.
3. TIR-ul a patruns pe B1 fara sa se asigure.
@Razvan Oglinda aia de deasupra portierei (din dreapta) te ajuta in trafic, sau doar la parcari ?
@ics vad ca la fiecare comentariu aproape pe care il postez imi rastalmacesti vorbele. Nu am spus nicaieri ca ala NU E VINOVAT. Este VINOVAT tot ce spuneam e in privinta testului pe care i l-a propus Razvan lui Thomas cu parcarea masinii langa tir. Am mai spus de la inceput ca este posibil si sa il fi acrosat si sa nu fi SIMTIT insa cum spui si tu desi putea sa nu simta daca era atent (cu atentia e mai greu la astia bulgari caci astia-s cei mai obositi soferi , conduc cel mai mult fara pauze) putea sa vada ca ceva nu e in neregula.
@mariusikk: eu am impresia ca tu citesti gresit. Reciteste comentariul meu. Era legat de unghiuri moarte si nicidecum ca ai zis tu ca e nevinovat.
Nu cumva ai o problema de perceptie?
@MihaiS: noi ii spunem oglinda pt.bordura
Nu ajuta in trafic,e utila doar la parcari.
Incerc sa postez un link catre treaba asta cu unghiul mort din care v-ati da seama perfect cum sta treaba insa vad ca nu imi da voie. Nu posteaza.
Ics iti garantez ca dupa ce ai vedea clipul ce incerc sa il postez aici insa nu merge (nu stiu de ce) ti-ai mai schimba parerea.
Haideti sa va dau eu un sfat ca sa nu mai se intample d’astea.
Totdeauna daca tu vezi soferul camionului in oglinda camionului atunci nu esti in unghi mort, si el te vede pe tine.
Daca nu il vezi, Dumnezeu sa iti ajute !
@Razvan: nu mi-o lua in nume de rau, dar asta e unul dintre motivele pentru care unii dintre profesionisti ar trebui lasati fara permis. Faptul ca nu stiu sa conduca si sunt un pericol pentru ceilalti participanti la trafic. Nu zic de tine, ci de cei ca cel din clip.
Sunt sigur ca atunci cand depasesti, dupa asigurarea de inainte de depasire te asiguri in oglinda din dreapta ca remorca a depasit vehiculul depasit.
Vehiculele din clipul dat de tine au fost „plantate acolo”, dar ele in trafic real ajung acolo trecand prin unghiuri vizibile.
E bun pentru „profesionisti”. E obligatia ta sa te asiguri la schimbarea benzii.
In clipul postat gagauta ala de profesionist a vazut vehiculul in fata sa, a incercat devansarea sa, dar l-a durut in cur sa se uite in oglinda dreapta sa vada daca a trecut de el. Deci dupa mintea lui unde crede ca a disparut? A luat-o pe rau in sus?
Pentru cei interesati de treaba cu unghiul mort cautati pe site-ul tare „Unghiul mort la un TIR”
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=GgJBeC4dWBM#t=48s
Hai sa terminam cu contrazicerile,e bine ca nu a iesit mai rau.Eu am incercat sa dau o explicatie,cine vrea sa inteleaga intelege.Stii cum e la volan,unii mananca seminte, altii se fardeaza….si toate duc la accidente.
Si cel mai bine,evitati mersul in paralel cu masinile de mare tonaj,de regula se intampla cate ceva.Si o explozie la un cauciuc te poate lasa fara geamuri in mijlocul iernii 🙂
@Razvan: eu am avut ocazia sa ma „intersectez” in trafic cu Vulpea senior (sper sa nu-l deranjeze apelativul, fara sa stiu cine e) si am vazut cat de prudent conduce. E un model pentru multi dintre cei de aici, dar cu siguranta ar fi luat in bascalie de „artistii” volanului. Eu unul in situatia din clip nu am absolut nimic sa-i reprosez.
Iar atitudinea de „eu am masina mare, nu-ti convine intra sub remorca”, nu face bine nimanui.
mare adevar graiesti razvan:)
Nici eu nu ii reprosez nimic,sa nu intelegeti gresit.
A fost doar la locul nepotrivit.
@Razvan: Deci camionul vine din spate -> stie ca e masina acolo, ca o vede -> SA ZICEM ca ii intra in unghiul mort -> masina nu dispare in neant ->soferul de camion trage de volan sa evite baliza de lucrari de pe mijloc -> loveste masina si „sa zicem” ca nu vede/simte nimic.
Ca sofer profesionist, dupa ce faci manevra asta, stiind ca (sa zicem) nu vezi nimic in oglinda ta in acel unghi, nu te asiguri ca masina e tot acolo sau ca ai dat-o-n sant ? Sau inca mergi pe ideea pe care tu o sustineai acum ceva vreme si care ai zis ca totusi ti-a trecut ? 🙂 „Cand vreodata o sa invatati ca masina mai mare (vorbim de camioane aici) are intotdeauna prioritate ?Toti soferii de camioane fac la fel,inclusiv eu.Nu iti convine,intra sub remorca,nu te retine nimeni….„
Ma faci sa repet si nu vreau sa o fac.Am spus ca unii manaca seminte,altii se fardeaza,in general e neatentie.Nu pot sa explic eu ce facea ala in cabina ca nu stiu.Am zis doar ca neatentia combinata cu prostia asta de unghi mort au dus la asta.
Si posturile alea vechi le’am mai explicat odata provenienta,asa ca nu o mai fac si a 2-a oara.
@ MarianU. : Apropo … după ce am rumegat puțin, vreau să zic: Salut nașule 🙂
@ics
Multumesc pentru aprecieri, valceanule, intr-adevar, am 3 amenzi in 31 de ani de condus, din care 2 pentru ca am depasit viteza legala cu 11 km/h. Nu sunt perfect la volan, dar ma straduiesc… daca m-or lasa „maestrii” soselelor…
sa ma pipilesc pe ele de butoane lipite unul de altul…
cred ca am dat minus din greseala…
deci de la mine +
@Razvan. Nu stau sa ma uit in oglinzile altora. Imi ajung ale mele. Daca eu consider ca nu-mi ajung imi mai pun, sa vad bine.
Nu-i impiedica nimic pe TIR-isti sa-si puna mai multe oglinzi, sa vada mai bine. Daca ei isi lasa bunul simt acasa, e alta poveste.
Era bine sa il urmareasca si sa sune la 112, la Calugareni cativa Km mai sus e mereu patrula BPR, ii facea o surpriza placuta castravetarului cu ceafa groasa!
R: Pai chiar ei au venit pentru constatare (politia Calugareni).
Cata incapatanare la your father. Ce motiv a avut sa nu puna frana de la sec 13…14 incolo? Ai gropi pe dreapta, TIR pe stanga, familia in masina… e sub mintea cocosului, nici macar la mintea lui(a cocosului). Nu zic ca nu e vina TIRistului, dar cand tu n-ai grija de tine si te tii bat sa nu cumva sa te devanseze ala…ti-o cam iei, asta e. Bine ca n-a fost mai rau. Sanatate!
R: Permite-mi sa nu fiu de acord. Daca citesti descrierea si comentariile soferului, vei avea o imagine mai clara asupra evenimentului. Multumesc pentru parere si urari!
Eu zic ca totusi am inteles bine situatia…Masina tatalui tau era pe b1 un pic inaintea tirului. Tirul vine pe b2, vrea sa ocoleasca obstacolul, nu se uita sau nu vede masina de pe b1 si o acroseaza in portiera stanga spate. Asta a fost accidentul, tiristul clar de vina.
DAR…putea fi evitat atat de usor daca de la 13 tatal tau incepea sa franeze(TIR, gropi, familie…am mai zis). Ma intreb: de ce nu a franat? Frana e aproape un reflex in situatii din astea, chiar si cu turism in stanga(presupunand ca turismul te-ar devansa la fel de lent ca tirul). De ce sa te tii tare sa nu te devanseze ala? Asta nu inteleg eu, in rest sunt de acord ca a fost vina aluia. Dar sa nu ne ascundem in spatele vinei lui. Sa invatam si noi ceva din situatia asta, anume ca un pic de conduita preventiva ne scuteste de multe neplaceri.
….tiristul ar fi trebuit sa stie ca masina e acolo pe b1, asta mai trebuia sa adaug. Dar nu modifica ce am spus in rest.
Doamna este cumva Corina Dragotescu??!!? 🙂
Off … inca se mai discuta. Tatal tau sau cine vorbeste tocmai spunea inainte de impact ca citez
„acuma se gaseste sa depaseasca” (daca doar era devansare atunci isi merita punctele luate )
deci imi sustin teoria ca tatal tau a accelerat din pacate ( interzis de legislatie ). Insa nu asta e greseala, ci ca a stat in paralel cu mastodontul .
Sa ne bucuram totusi ca a venit primavara si ca suntem teferi cu totii :).
Tirul nu ti-a inchis de tot unghiul , dovada fiind faptul ca masina ai oprit-o DUPA ce tir-ul trecuse. Cand bunul simt nu iti spune sa nu tot accelerezi si franezi pe langa un mastodont d-asta o sa tot patesti situatii de genul .
Ce-i drept , camioanele au unghiuri moarte cat incape , dar totusi, soferul trebuia sa se uite in stanga . Are o oglinda deasupra geamului stang , si mai trebuia sa aiba inca una in fata cabinei ( deasupra parbrizului , partea pasagerului , aproape de marginea dreapta ) , pe care din cate vad nu o are.
Bineinteles , acum depinde de cat de bine sunt reglate oglinzile , dar in oglinda aia deasupra geamului , se vede clar ! masina , deci tu nu ai fost in unghiul lui mort , ci pur si simplu el nu s-a uitat la timp in oglinda.
@Dan.. Am intrebat si eu cam acelasi lucru, si mi-a raspuns Razvan:
http://www.trafictube.ro/accident-cand-tir-ul-branci/comment-page-2/#comment-180661