Pe segmentul de drum dintre Otopeni şi Bucureşti are loc săptămânal cel puţin un accident auto. Poliţia Rutieră e de o pasivitate revoltătoare faţă de această situaţie.
Îmi doresc un sistem de monitorizare si AVERTIZARE a soferilor vitezomani – ceva gen Tutor din Italia, de exemplu. Adica nu politisti la pândă prin curbe fara vizibilitate, ci o metoda eficienta si onesta de crestere a sigurantei in trafic, nu a spagilor pentru politisti.
13 comentarii
Pai ce vrei sa faca politia in acest caz? Daca pe drumul public e stabilita o anumita limita de viteza si anumiti diversi merg mult peste in conditii in care nici sa mergi cu maximul permis de limita nu e uneori sigur, ce vrei sa faca politia, sa scoata arma si sa traga la intimplare in coloanele de masini in speranta ca vor impusca un „vitezoman”?
..sau sa ne gandim ca nu are ce cauta o trecere de pietoni pe o sosea atat de intens circulata. Dar asa este, banii de pasarele s-au dus demult pe alte chestii „importante”
Ursa_Mare, exact, ai pus punctul pe i, acolo trebuie pasarele din 50m in 50m
Mda. S-a inventat autostrada A3, dar daca omu’ care are drum la Ploiesti sau pe Valea Prahovei s-a invatat cu aglomeratia, accidentele si blocajele de pe DN1, n-ai ce sa-i faci… Stiu ca drumul e putin mai lung, dar scapi de stres si, de multe ori, ajungi mai repede.
Pasarelele ar fi bune, dar ce faci cu cei batrani sau cu deficiente loco-motore? Nici una nu are lift. In Busteni au pus semafoare dedicate pentru ele (care nu stiu, poate sunt abuzate si de persoane fara probleme). Oricum ceva de care nu trebuie sa ne uitam.
Pasarelele sunt o soluție tip „Mândru că sunt român”. DN1 e un drum sătesc elevat la rang de cel mai circulat drum din țară.
Trebuie terminată autostrada și pus tot DN1 numai 50Km/h + camere. În vest pentru așa ceva se blochează strada cu tractoare, nu e vina locuitorilor din acele localități că tot traficul s-a mutat la poarta lor.
@Kor – Asa zisa autostrada A3 e o chestie inventata pentru ca niste unii sa-si incaseze bani pe terenurile in care cu „inteligenta” (a se citi „pont”) au investit. Nu degeaba e mai lunga, mai serpuita si mai denivelata (vezi zona de la km 38-45, unde la 120 la ora zbori de pe sosea)
@perole – pasarela de la intrarea in Otopeni (in dreptul Volvo) poate fi parcursa cu bicicleta. Este o pasarela moderna, fara trepte, pe care o pot folosi toate tipurile de persoane, in afara de cele lenese si miserupiste
@Prostu`- sa vizitam mai intai acele tari straine, sa invatam cum se procedeaza acolo (vezi regula fermoarului in sensurile giratorii sau intersesctii) si apoi sa emitem idei pertinente. Pana la constructia podului celebru din Millau (Franta) tot turistul motorizat care tranzita zona a aglomerat oraselul respectiv zeci de ani si n-am vazut niciun tractor pe acolo…
kor, aici nu sunt de acord cu tine. prin Otopeni (pe DN1) nu trec numai cei ce fac Buc-Ploiesti. de ex, mie mi-e total nepotrivita A3 pt drumul zilnic.
@xyz – poate nu m-am facut eu inteles. Exact la cei care au drum la Ploiesti si dincolo ma refeream, pentru ca ei ar putea folosi A3, astfel incat DN1 ar ramane mai libera tocmai pentru cei ca tine, care au treaba intre Bucuresti si Ploiesti.
@Ursa_Mare – De cand a fost data in folosinta, eu folosesc doar A3. Cel putin o data pe luna. Nu stiu la ce denivelari te referi, eu am mers intotdeauna foarte bine pe A3 si intotdeauna cu 130-140 km/h. Si nu am 4×4 ci o masina compacta, de oras – clasa mica-medie, cu suspensii rezistente, dar rigide.
Dar poate e mai bine pentru mine ca multi continua sa foloseasca DN1 pana la Ploiesti. Merg si eu mai repede, pentru ca autostrada ramane mai libera 🙂
Ursa_Mare: bine ca exista si astfel de pasarele. Pe jos am mers numai la cel care e la intrarea in aeroport, si am vazut cele dintre Ploiesti-Otopoeni si cele care au fost construite acum la Busteni. Acolo ai numai trepte.
A3 e foarte bun pentru cei care nu au treaba in Bucuresti (directia Ploiest-Constanta), si daca se termina ca modernizarea centurii de est pana la DN5, va fi buna si pentru traficul dinspre/inspre Bulgaria.
Cum am spus si intr-un alt comment, distanta mai lunga nu e o problema asa de mare, dar faptul ca se termina in centura e o problema pentru bucuresteni, si faptul ca nu are o iesire ca lumea la aeroport e o problema pentru mine (si de aceea nu folosesc pe A3, numai cand ne ducem la mare). Odata a dus pe cineva pana la bulevardul Tineretului (veneam de la aeroport deci pe DN1), si ma gandeam, ca ies direct pe A3 la intoarecere. Am blestemat decizia… Am mers pe Mihai Bracu si Colentina, dar acolo era haos mai mare si drum mai prost decat pe Unirii/Aviatorilor.
Tractoarele apar când în loc de semafor sau pasaj pui pasarelă pe artera centrală disecând localitatea în două. Nu are nimeni dreptul de a conduce cursiv sau rapid printr-o localitate populată, tocmai de aia se fac viaducte de sute de milioane de euro.
Și nu sunt miserupist dacă nu sunt în stare să urc două etaje de câteva ori pe zi, sunt cetățean la fel ca și tine care plătește taxe, de ce siguranța copilului meu și calitatea vieții mele este inferioară confortului tău, în condițiile în care ai și autostradă făcută tot pe banii mei ? Susțin ce zice Kor, drumul până la Otopeni îl faci cu 50 la oră lejer, DN1 este perfect pentru traficul local dar nu pentru cel interregional și național.
E o simpla stare de spirit, ooooOOO…
nu are nicio treaba radarul! nu e cazul de viteza ci de atentie.
ma si intebam autostrada noua buc-pl nu putea sa contina un drum/iesire directa la aeroport si altele pt restul de localitati? macar din 3 in 3.