Accident DN1

Adăugat de vld
Raportează ca șters! 40

32 comentarii

  1. Doar intreb: i-ai lasat filmarea? sau idiotul cu camionul scapa?

    • Avand in vedere ca a venit din spate, de pe B3>B2>B1 cu ~130km/h, si ca era sa ma atinga si pe mine, am hotarat ca mai bine imi vad de drum.

    • Aia nu stiu… te cred desi nu imi pare 130 la ora viteza. Inteleg ca ai avut motivele tale.

  2. Așa se întâmplă când treci rachetă pe lângă o coloană ce staționează, mai ai și surprize.

  3. De ce e idiot cel cu camionul si sa scape de ce anume?

    1. Nu a existat contact.
    2. Tirul s-a asigurat si nu a inaintat atunci cand a realizat ca vine geani viteza.
    3. Geani viteza nu a circulat cu o viteza care sa-i permita sa evite orice pericol.
    4. Geani a pierdut controlul directiei de mers si intrat in coliziune cu parapetul.

    • E idiot ca nu s-a asigurat. Faptul ca nu exista contact nu te scapa de raspundere, faptul ca a inaintat si l-a obligat obligat pe ala sa incerce sa il evite chiar daca a oprit tot greseala lui e… controlul l-a pierdut ca a incercat sa il evite pe idiot.

    • Hahaha ce tare esti ! Tu cu ce viteză circuli astfel incat poti evita oricând orice pericol??? Probabil nici nu ai permis, dar daca ai ….hai sa mergem amandoi in paralel si sa trag de volan in tine ,sau eu sa merg pe banda 2 si tu pe banda 1 ,te văd că vii si când esti in dreptul meu voi trage de volan spre tine ! Să te văd atunci ce o sa faci, ce o sa mai zici de viteză

    • RebounD11, controlul l-a pierdut din cauza vitezei. La o viteză mai mică putea opri în siguranță.
      Îmi este tare greu să cred că șoferul tirului nu s-a asigurat când a dat semnalizare și a început manevra, doar că deh, Gigel cu Golfu a vrut să-i „facă pe fraieri”. Și, exact cum spune autorul, a văzut că pe b3 nu poate, a trecut pe b2, care era ocupată și după aia pe b1.

    • pug: o sa pun raspunsul in mai multe comenatrii pentru ca doar un link per comentariu nu intra la moderare: dupa cum raspunde si aici politia, desi personal mi se pare o prostie chestia asta trebuind interpretata altfel si de la caz la caz, faptul ca a semnalizat si s-a asigurat cel cu tirul nu inseamna nimic daca cel cu Golful era deja pe banda sau a reusit sa o schimbe mai repede: vezi situatia cvasi similara de aici https://www.trafictube.ro/scurte-enerveaza-1/

    • pug: faptul ca putea opri la o viteza mai mica e din nou irelevant, nu stiu cat e limita de viteza acolo, dar fiind DN1 presupun ca e 90 la ora… nu pare sa aibe 90 la ora in filmare dar si daca avea peste, doar dupa expertize s-ar putea stabili si nu cred ca schimba faptul ca a fost obligat sa faca manevre bruste sa il evite pe cel cu TIRul. A mai fost un caz in care un TIR a evitat o batranica… nu a fost contact, TIR-ul a intrat intr-o casa, batranica a fost gasita vinovata: https://www.g4media.ro/video-momentul-in-care-un-sofer-de-tir-evita-la-limita-o-batrana-de-90-de-ani-femeia-amendata-cu-435-de-lei-pentru-traversare-neregulamentara-soferul-a-oprit-tir-ul-in-gardul-unei-case.html

    • Si inca ceva, daca „Gigel cu Golfu'” voia sa ii faca pe fraierii din coloana, cel cu camionul de ce voia sa schimbe pe B1? Nu din acelasi motiv? Nu am spus nici o secunda ca ala cu Golful nu isi merita soarta… desi nu stiu detaliile si sunt bazate pe incredere nu pe ce se vede. Doar am spus cine ar fi vinovat si cine e (mai) idiot.

    • RebounD11
      Tirul nu voia sa schimbe pe b1, voia să intre în curte sau stradă, ce e acolo, și făcea virajul în larg, ca orice mașină mare.

    • pug: fair enough! Tot trebuia sa fie sigur ca nu are cum sa ii vina cineva pe B1. Nu schimba cu nimic vinovatia d.p. meu d.v.

    • RebounD11, in instanta cel cu golful o sa iasa vinovat, daca s-ar ajunge, nu a respectat limita de viteza, camionul a semnalizat si a redus ca sa intre in ceva curte, s-a asigurat insa nu a avut cum sa aprecieze ca de pe B1 vine o torpila.
      Sunt o gramada de cazuri de genul.

    • MRS: ma indoiesc ca o sa se stabileasca viteza in caz de accident daca nu e cu victime. Strict cu filmarea asta un politist va da vinovat pe cel cu camionul si nu vad cum va decide un judecator diferit.

      Si eu stiu cazuri similare in care s-a facut expertiza si s-a stabilit ca viteza era peste cea legala, la majoritatea era cu victime si s-a dat ori vinovat cel cu viteza (dar era excesiva dupa orice standarde) ori culpa comuna. Dar stiu si in care nu s-a facut asa ceva si cel vinovat a fost cel in situatia camionului.

    • RebounD11 politistul o sa spuna ca atata timp cat n-a existat contact n-are ce sa faca.
      Si oricum, cel cu camionul din punctul meu de vedere, a reactionat corect, cand a vazut ca vine debilul a franat, probabil nu ai condus camion si nu stii cum e, dar iti zic eu ca trebuie sa te asiguri din multe unghiuri, omu s-a asigurat, n-avea de unde stii ca ala de l-a vazut acu o secunda se crede avion.

    • MRS: nu am condus camion, nu imi doresc sa conduc camion, cred ca depinde de politist. Unul singur a spus ca daca nu a existat contact nu are ce sa faca cu mine ca martor… sa zicem ca a gresit si a aflat asta 🙂

      Sa zicem ca nu am nimic personal cu vreun camionagiu si ii ajut daca se iveste oportunitatea si au nevoie… dar multi mi-au demonstrat ca au ajuns la munca asta din lipsa de scoala… vor sa castige bine fara sa gandeasca prea mult. Aici mergem pe incredere ca ala cu Golful era pe B3 si a schimbat brusc si venit tare pe B1… pe clip se vede doar un Golf mergand mai tare decat coloana care aproape sta (deci nu e obligatoriu sa fie prea tare – personal nu cred sa aibe peste 50 la cand intra in cadru, dar nu vreau sa facem radare ochiometrice) cu frana calcata si un camion care aproape ii taie calea si il face sa loveasca bordura. Nu vad cu ce e diferita situatia de cea in care nu tragea de volan si lovea camionul… la viteza aia era maxim cu rani, din ce vad eu, daca functionau centurile (si/sau airbagu’ dar nu cred ca era nevoie de airbag) si cel cu camionul iesea unic si singur vinovat.

      Ai masina mare, ai nevoie de mai multe benzi sa faci o manevra? Astepti sa fie absolut libere benzile. Putea sa schimbe de mai inainte pe B1 sa incetineasca si sa o ia incet spre B2 ca sa ia mai larg curba cand se elibera sau il lasau altii care intelegeau manevra. Ca ala cu Golful nu e cel mai stralucit de pe strada, de acord. Ca poate si-o merita, pe incredere, de acord. Ca e vinovat de ceva… nu.

    • RebounD11, de la inceputul unui marcaj pana la sfarsitul celui de-al doilea, sunt 15m, el ii parcurge in aproximativ juma de secunda, viteza lui era undeva la 100km/h cand a trecut pe langa autor.

      Si gresesti cu soferii de camion, intr-adevar inainte se dadeau atestate la orice cioban si inca sunt multi soferi in varsta, dar acum iti trebuie ceva minte sa iei examenele, nu mai ia orice gigel cu 4 clase.

      La cum pare intrarea aia, e mult mai usor sa intrii de pe B2, ca s-o faca de pe B1 trebuia sa iasa in B2 aproape cu tot camionul si s-o inceapa din timp, iar daca ar sta sa fie toate benzile libere cum zici tu, ar sta pe loc cu semnal pus vreo 2 ore, apoi apare tot aici ca incurca circulatia. Nu mai bine mergea ala regulamentar si asa isi facea si camionul manevra linistit si in siguranta? Oricum, a fost bun ca l-a vazut in ultim moment si a franat.

      Oricum nu inteleg cum il consideri vinovat pe cel cu camionul, cum el avea obligatia sa se asigure cand face manevra, asa avea si cel cu golful sa pastreze viteza legala, singura diferenta e ca avand o viteza mult mai mare, cel cu camionul nu avea de unde sa stie ca in secunda 2 apare pe B1 langa el, desi s-a asigurat.

    • MRS: gresesc sau nu gresesc cu camionagii, vorbesc din experienta. Pe unii care s-au pierdut in Timisoara i-am ajutat sa ajunga pe drumul bun, am mai fost si altii care au circulat cu creier si daca era un blocaj in fata si se mergea in coloana nu blocau intersectiile, nu taiau calea altora pe motiv de prioritate de gabarit s.a.m.d. dar am vazut mult mai multi care cand mergeam cu 70 in localitate cu limita de 50 incepeau sa ma depaseasca desi venea de pe contrasens, care mai sa se urce pe mine ca nu acceleram la intrarea pe autostrada desi aveam masina in fata, care intrau direct pe B1 pe autostrada, care intrau in depasire pe autostrada desi e interzis fortand franari puternice si creand ambuteiaje sau care taiau curbele cand eram in depasirea lor… unii blocand intentionat depasirea din ei stiu ce motive (2 m-au scos partial de pe drum). Statistic, cand vad camion sau TIR sau cisterna… ma pun in garda si ii consider imbecili pana la proba contrarie… la fel fac si cand vad numere de Oltenia, mai ales MH, e reflex, nu discriminare sau generalizare.

      La subiect, pare in localitate deci sunt 12m intre linii si e mai aproape de o secunda, dar da, probabil estimarea mea a fost conservatoare… am zis, nu vreau sa fac pe radarul ochiometric, la 30 de metri pe secunda cum zici tu e 108 km/h, daca e si drum european, nici macar nu e amendabila viteza. Daca e drum european, camionul nu avea voie sa opreasca, mai ales pe B2 si da inteleg ca trebuia sa faca o manevra. Legal, nu e problema nimanui ca el trebuie sa faca manevra pe 2 benzi si vezi mai sus raspunsul politiei: nu conteaza ca nu a apucat sa se asigure sau ca nu avea cum, mai ales ca nu vorbim de depasiri extreme de limita (cum a fost cazul unui Audi pe drum prioritar cu 170 care a spulberat o masina care a intrat de pe cedeaza… aici diferentele nu sunt ca acolo intre legal si real, daca cele reale sunt si ilegale). Legal, nu e problema nimanui ca ar dura mai mult sa fie suficient de liber drumul sa faca manevra fara sa incurce pe nimeni, aia e obligatia lui. La Timisoara e(ra) un semafor care are 30 de secunde de verde dupa fiecare 300 de secunde de rosu. Ce scuza e asta ca dureaza prea mult ca sa treaca pe rosu cineva? Nu e.

      Repet, nu zic ca nu si-o merita, tot sunt de parere ca cel cu camionul e vinovat legal… si putin idiot pentru dreapta de pe B2 pe drum aglomerat. Ca ala cu Golful e mai idiot si si-o merita, nu am cum sa combat si nu nici de ce.

    • RebounD11, problema cu soferii de camion la noi e ca aia buni pleaca in afara, in tara nu sunt platiti, iar cei de aici ca sa faca bani trebuie s-o arda pe plata la km, fara program, cu riscuri, etc.

      Eu am masurat cu conometru pe filmare, iar cu google maps cu masurarea distantei direct pe sosea, mie mi-au dat 15m, poate gresesc, dar si ca posesor de camera auto pot spune ca nu avea 50 in nici un caz.

      Soferul s-a asigurat pe B1 apoi mai mult ca sigur s-a uitat pe B3 pentru ca, daca lua virajul strans, la o manevra de genul remorca iti intra si pe B3 si nu stii niciodata ce dobitoc se baga si il iei dupa tine, a ales sa se asigure ultima oara pe B3 pentru ca in momentul cand virezi acolo iti pierzi vizibilitatea si e bine sa stii ca n-ai nimic in zona aia, apoi s-a uitat iar pe B1 moment in care a aparut cel cu golful, chestia asta a durat o secunda, secunda in care el avand o viteza mult prea mare a ajuns de langa masina autorului la cabina camionului. Soferul de camion a fost chiar atent.

      Daca eram eu la volanul camionul si ma scotea vinovat, plateam personal expertiza daca ma scotea politia vinovat, pentru ca in instanta sigur are castig.

      Dar, mna, fiecare cu parerea lui.

    • „problema cu soferii de camion la noi e ca aia buni pleaca in afara, in tara nu sunt platiti, iar cei de aici ca sa faca bani trebuie s-o arda pe plata la km, fara program, cu riscuri, etc.”
      Riscurile alea imi pun mie viata in pericol… celor care iau asemenea riscuri am doar un deget sa le arat si un cap de pod sa le urez. Nu e problema mea programul lor, salariul lor s.a.m.d.

    • Nici n-am zis ca ar fi, din contra, sunt de acord cu tine ca ar trebui sa se orienteze spre alte meserii, probabil daca mi-ai vazut clipurile ai vazut ca am cate ceva de impartit cu ei.

      Insa, asta din clip, chiar pare sofer bun.

    • MRS, inca se iau multe permise prin metode mai putin ortodoxe, unii fiind camionagi (cu 8 clase pe hartie) iar noi impartim drumurile cu ei.
      Referitor la acest clip, orice politist o sa-l scoata vinovat pe cel cu tir-ul. Nu confunda moralitatea cu ce zice legea.
      Ca si cel din Glof a avut o eroare de conectare in zona neuronilor, este o alta poveste.

    • RebounD11, limita viteza pe acel segment (Otopeni) e de 70km/h.

      Daca observi putin in filmare, jos la viteza din GPS, in momentul in care golf intra in cadru eu aveam in jur de 60km/h.

    • vld: GPS ala afiseaza viteza cu 1-2 secunde mai devreme. Nu aveai 60 cand a intrat in cadru. Eu nu vad viteza aia pentru ca e banda de navigare de la YT pe ea… 🙂

    • RebounD11: fix cand intra in cadru eu incep sa franez. Viteza e corecta pentru ce zic eu, chiar daca are delay.

  4. o chestie elementara, vezi ca banda doi incetineste si tu vii de pe prima banda mai tare decat cei de pe banda a treia ?!?…noaptea este mult mai greu de estimat distanta dintre masini doar dupa lumina farurilor

  5. RebounD11 : ce ti mai place sa nu ramai in urma la comentarii 🙂 , tu esti convins ca ametitul din golf nu a venit puternic pe banda a doua, vazand ca se incetineste circulatia pe banda lui el nu a gandit prea mult, pe a treia banda erau mai multe masini si s a ‘descurcat’ pe prima, chiar avea viteza, de la intrarea in cadrul dashcam ului se vede stopul de frana, daca intradevar venea de pe a doua banda, la viteza pe care o avea, el chiar NU avea cum sa stie intentia tir ului, si a meritat soarta, a crosetat in viteza benzile pana a gasit pe unu’ mai mare ca el, invatatura de minte ptr viitor

    • Nu sunt convins… din contra am zis ca merg pe incredere, nu are autorul de ce sa minta. Nu am spus deloc ca ala cu Golful nu o merita, din contra, am spus-o de mai multe ori ca o merita. Tot ce am spus e ca, legal, nu e el vinovat, din punctul meu de vedere.

  6. ” si putin idiot pentru dreapta de pe B2 pe drum aglomerat ” …. sclipitor

  7. Daca cel cu camionu recunoaste ce a facut o sa fie culpa comuna. Daca nu ori ramane golfu cu paguba ori judecata.

  8. Da Doamne la mai multi ca asta aceeasi soarta

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.