Accident DN1 Otopeni – 15 Dec 2016

Adăugat de razvanpaisa
Raportează ca șters! 147

Masina cu numere de Ilfov depaseste prin dreapta cu viteza foarte mare si pierde controlul.

Perapetele de pe centrul soselei isi face treaba! Daca accidentul se petrecea acum cateva luni, cu siguranta erau urmari tragice.

Din fericire nimeni nu a fost ranit de data aceasta.

74 comentarii

  1. Nu stiu ce sa zic…
    1. autor pe b2 fara nicio masina pe o distanta buna de tot; sa fie trecut si el in lista
    2. nerabdator caruia ii place sa bruscheze volanul
    3. parapet gresit, mai avea putin si zbura peste. Nu cumva trebuia pus parapet metalic care sa absoarba impactul nu sa ricosezi in cine stie ce directie?

  2. Sofer De Prahova

    E o vorba din batrani: iarna la sub zero grade, pe pod se face gheata, chiar si cand restul drumului e uscat. In seara respectiva chiar am trecut pe acolo, la o ora mult mai tarzie.

  3. doctor faust

    un taran coclit cu cazan si figuri…clasic!

    • Tot raul spre bine, un cazan mai putin pe soselele patriei …
      Daca s-ar putea institui dauna totala si permiselor de conducere …

    • Un oligofren basinos cu permis de handicap in ratb care isi baga unghia-n gat cand ii vede pe altii care merg cu masinile….clasic!

    • @Mushika… Precum zici tu, cei care merg cu masinile clasic….sau „batraneste”. Foarte corect!

    • Arthur nu e panica man, iese la polish 😀

  4. Daca nu era parapetele, se ducea berbecul direct in masina de pe sensul opus. Poate invata sa faca depasirile si replierile mai in lung cand nu e asfalt uscat inainte sa omoare oameni nevinovati.

  5. Eu n-aș fi pus o astfel de filmare, dar probabil că autorul filmării nu realizează că poartă parte din vină.
    Și ca să fie clar, mă bucur că un șofer că fraierul ăla nu mai conduce, cel puțin o perioadă. Dar ăla nu vede comentariile astea. Poate totuși ajungem să învățăm până la urmă ocuparea corectă a benzilor.

    • Ai perfectă dreptate. Ba mai mult, autorul e singurul vinovat! Merge ca un inconștient pe banda a doua, o faptă atât de gravă! Sărmana victimă din clip, a fost nevoită de inconștientul ăsta să depășească pe dreapta! Sunt sigur că autorul a scos sunetul pentru că s-ar fi auzit clar cum scoate capul pe geam și îl amenință cu arma pe victima nevinovată ce a ajuns să iasă în decor.

      Mulțumim pentru că ne-ați deschis ochii. Mulțumesc, alexd, și tuturor celor care ne-au atras atenția că autorul e vinovat. Sper doar să își piardă cât mai curând cetățenia și să scăpăm de astfel de monștri.

  6. Adormitu asta de filma, avea mostenire de la masa banda 2 ? Are camera de filmat de el, dar o carte de legislatie nu si-ar lua…

    • Presupun ca acest comentariu vine din multe frustrari acumulate. Si pe mine ma deranjeaza cei care adorm pe banda 2, le inteleg. Merg in jur de 60 km pe zi, nu merg incet, si stiu ce inseamna sa dai peste acei „adormiti”.
      Asta e, am explicat mai jos ce s-a intamplat.

  7. noroc ca ai camera ca sa vedem cat de corect conduci si tu. singur pe B2 cu viteza melcului incetinit ai contribuit frumos la accident….

  8. doctor faust

    Se pare ca oricum ar fi autorul trebuie sa aiba o vina.
    Deci vine racheta de IF de la jermania cu veteza si sigur dotata cu cauciucuri bune si viteza legala si sofer destept si face buba, si.autorul e de vina ca mergea pe b2 din 3.
    Apoi vin si.expertii, copchii fara permis care injura pentru ca ei.au citit ca pe net poti fi.cine.vrei.tu.
    Hm…

    • Dacă tu vezi acolo 3 benzi atunci fă încă un alt exercițiu de imaginație și spune-mi cum decurgeau faptele dacă autorul circula pe b1.

    • Se pare că orice ar face autorul el nu trebuie criticat că vin niște „opăriți” cu carnete de la 1800 toamna și se agită că nimic nu întrece experiența lor de condus, deși probabil că toată viața au condus doar duminca pe soare în câmp, unde n-au nevoie să știe legislația (că de respect în trafic oricum nu au auzit).

    • doctor faust

      Ok, m ai convins, autorul e de vina.
      Se pare ca dupa oparitii de la 1800 toamna vin desteptii care nici nu stiu in ce secol se afla anul 1800.
      Si acum c am stabilit ca reisarul n are nicio vina ce se intampla?
      B2, nu 3

    • @doctor faust
      „Ok, m ai convins, autorul e de vina.”
      „Si acum c am stabilit ca reisarul n are nicio vina ce se intampla?”
      Ai stabilit cu mă-ta sau cum? Că pe aici doar tu ai debitat aberația asta.

      „Se pare ca dupa oparitii de la 1800 toamna vin desteptii care nici nu stiu in ce secol se afla anul 1800.”
      De fapt se pare doar că o parte din „opăriții” ăia nu pricep hiperbola. Probabil că nu au mai văzut o carte de când au studiat pozele din aia de legislație și au păcălit milițianul cu care au dat examenul de carnet că știu să citească. Adică tot la 1800 toamna.

    • doctor faust

      iti propun sa-ti ceri scuze pentru limbajul infect. ce zici?

    • Dacă mi-l arăți îmi cer scuze pentru el.
      Dacă „mă-ta” te deranjează înlocuiește-l cu „maică-ta”.
      Eu îți propun să-ți ceri scuze pentru prostiile pe care le-ai debitat.

    • doctor faust

      Eu nu ti.am.adresat nimic. Prostiile mele sunt ale mele,.jignirile tale, iti apartin.
      Sansa a doua. Nu o rata.

    • Tot nu văd unde-i jignirea și e ilar că zici că nu mi-ai adresat nimic după ce răspunzi la comentariul meu.
      Ai din nou șansa să-ți ceri scuze pentru prostiile pe care continui să le debitezi.

  9. Lasand la o parte iubitorul de B2, macar ciumpalacul speram ca a inteles ca in viata reala nu e chiar ca in NFS.

  10. B2 pt ca in urmatoarea jumatate de ora am sa depasesc?

  11. Bineinteles ca lumea comenteaza de mersul pe banda a doua, multe frustrari pe aici. Aveam 90 la ora si depaseam. Masina din fata pare mai departe decat era in realitate, camera distorsioneaza imaginea.
    Cand am vazut ca vine prin dreapta si n-are cum sa se replieze, am luat piciorul de pe acceleratie… daca intram pe banda 1 ma lovea in spate, pentru ca a venit cu peste 130. Repet, depaseam, dar o faceam calm pentru ca era ud pe jos si e zona de radar. El n-a asteptat sa termin depasirea, a venit direct pe banda 1 cu viteza mare. Soferul din masina implicata in accident avea 18-19 ani, senzatia mea e ca iesise cu fetele sa le arate ce bun sofer este.
    De obicei nu merg incet si, niciodata nu uit sa ies de pe banda a doua + conduc foarte mult si am experienta.
    Eu am pus filmul doar ca sa arat ce bun e parapetul de beton, care a fost montat acum 2 luni. Daca nu era montat, era un accident cu multe victime…

    • Fără supărare dar lumea comentează ce se vede pe filmare: filmul începe cu tine mergând pe b2 și continuă așa până la secunda 11.
      Ce a fost înainte nu avem de unde să știm. Putem doar să presupunem că b1 e liberă și mai din spate căci grăbitul avea ceva viteză.

      În opinia mea te-ai înscris mult prea devereme în depășire. Uite cum arată filmarea din mașina grăbitului http://www.trafictube.ro/soferi-duminica/ faza de la 3:50.
      Viteza era cu mult peste 90.

    • @razvan
      Si daca erai pe B1 si te depasea, tot pierdea controlul. A fost o combinatie nefasta de teribilism (puteam sa jur ca este un tanar la volan), pneuri nu tocmai bune si lipsa de experienta pe carosabil umed.

    • @Zippo… De acord cu tine. Si daca era pe B1, tot acelasi drac. Sunt in totalitate de acord cu tine. Pneurile ca pneurile, dar bruscarea volanului si condusul ca in NFS, desi masina nu e de NFS… Pana si Paul Walker, cu experienta lui, si tot a murit… Deci, viteza, bruscare, lipsa experientei, nepasarea altora conduc catre accident.

    • Sa mori tu ca lumea comenteaza din cauza frustrarilor !!! Serios ? Care sunt alea dragule ??? Esti un iubitor de b2,stai acolo si dormi cica depaseai cu 90 la ora…de asta nu te-ai apropiat de dacia aia de pe b1 ! S-a enervat ala si a facut ce a facut! Vad ca tine zeci pe zi..probabil si aia tot asa cred ca sunt in depasire !

    • Imi cer scuze, parapetul acela e de ani buni acolo.
      Stau in zona si pot sa-ti confirm 100%

  12. dannygambino

    tot ma uit si nu inteleg o treaba, care-i problema cu mersul legal ? a se citi „batraneste”? daca nu vreau sa ma risc si stau legal e problema mea, mai vad si ca sunt cate unii ca tipa ca cel care a filmat era pe b2… loganul de pe b1 mergea mai incet, nu vad care e problema, sa o desfiinteze dom’le sa nu mai tipe nimeni ca stai pe b2. Scrie undeva in cod ca n-ai voie sa circuli pe b2 ?

    • In cod scrie ca trebuie sa revii pe prima banda atunci cand aceasta este libera.

    • @Danny felicitari…ai aratat ca nu cunosti codul rutier! La codul ala rutier care zice cum se merge legal ,ca tot ai adus vorba de mers legal, spune ca …circulatia se face pe b1 , b2 fiind folosita doar pentru depasire ! Tot in codul rutier mai spune ca nu se recomanda depasirea prin dreapta ! Ce intelegi tu din asta ??

    • @catalinp
      Codul rutier precizeaza doar situatiile cand depasirea este permisa prin dreapta (tramvai/masina care a semnalizat intenţia schimbării direcţiei de mers spre stânga).

  13. vreaucontaici

    Ori cauciucuri de vara si alea proaste, ori gheata pe jos.

  14. Alexandru_Paul

    Putin de distractie, toti astia care vorbiti de B2, nu puneti si voi inregistrarile voastre cu un drum intreg facut pe DN sau altele sa vedem cat stati pe B1? poate ma insel si voi respectati 100% 🙂 🙂

    • Ca veni vorba de DN1, pe Bucuresti-Ploiesti eu tin B2 mai mult de 50%… si asta pentru ca, de fel, merg usor peste limita legala, aici referindu-ma la portiunile intre localitati…
      In localitati nu sar de 70 asa ca n-am sanse sa folosesc B2, toti circula cu cel putin usor peste 70, inclusiv cei care o tin 80-90 in afara …

      Pe DN1 totusi, se intampla un fenomen ciudat … nu prea poti merge cu viteza legala.

      Ori stai in B1 si nu poti trece de 80-90 din cauza celor din B1 care niciodata nu-s in stare sa mearga cu suta… ori o tii 120 ca sa tii cat de cat ritmul cu cei care vin din spate pe B2 si sa nu fii nevoit din 3 in 3 masini sa franezi la sub 90 ca sa reintri in B1 ca sa-l lasi pe grabitul din spate sa treaca.

      Nu-i foarte ortodox asa, dar ajungi la concluzia ca altfel nu e eficient, daca ai de ajuns undeva…
      Si-am mai ajuns la o concluzie, cu B2 loverii … nici nu merita sa-ti bati capul… daca te inscrii din timp pe B1 treci lejer, nici nu te observa 🙂

  15. Vad ca sunt din ce în ce mai mulți obsedați de expresia „b2 lover”. Este adevărat că ai obligația de a circula pe banda 1 și dacă depășești să revii pe banda 1. În acest caz însă vina îi aparține exclusiv vatamatului. Accidentul s-a produs din cauza neadaptării vitezei la condițiile de drum și din cauza lipsei experienței la volan. Poți să depășești prin care parte vrei tu, dar dacă faci manevre aiurea și nu ești în stare să stăpânești mașina este numai vina ta. Nu l-a incomodat nimeni, nu l-a jenat nimeni pur și simplu s-a dus ca berbecul în parapet. Bine că nu au fost victime.

    • Poți să depășești prin care parte vrei tu,

      Așa te-a învățat pe tine în școală?

    • @T.C. Cred că am fost destul de clar când am explicat cum se folosesc benzile de circulație. Este irelevant pe care parte depășești când conduci asa cum o face teribilistul din imagini. Dar vad ca ție îți place sa te contrazici și sa te bagi în seama aproape la fiecare postare. Nu o să mă pun la mintea ta. Seară bună.

    • Bine, ce explici tu nu înseamnă că trebuie să fie și adevărat, oricât de clar ai explicat.

  16. AUtorul merge mai repede decat cei de pe banda 1 asa ca cei care comentati ca sta pe banda 2 stati jos 4! .
    Se vede clar ca pe partea de coborare se apropie de logan. Ce vroiati, sa stea pe banda unu si sa schimbe brusc banda ca vita aia cu Astra?
    Orice om cu capul pe umeri stie ca la temperaturi mici si viteze mari replierea se face fara bruscarea directiei!
    A chemat cineva Politia? Astfel de oligofreni ne omoara maine pe sosele pentru ca ei stau cu radarul in boscheti iar permisele se elibereaza pe acadele.
    Pe langa examenul psihologic cred ca ar trebui dat si un test IQ, iar la specimene cum este soferul Astrei i-as lua permisul pe 1 an. Dupa redobandire sunt sigur ca va merge mai bland.
    Imi aminteste de clipul asta. Traiasca parapetul! http://www.trafictube.ro/accident-live-inconstient-volan-accident-mortal-dn1-intersectia-fantanele/

    • Asa este, eu nu bruschez masina pe gheata si mai ales pe pod. Orice sofer cu experienta stie asta.
      Am chemat eu politia, de aceea am stat putin mai in spate pentru cateva secunde. Nu au fost raniti, n-au trimis echipaj.
      Mai jos e filmul dinaintea accidentului (nu contine partea cu accidentul). Vi se pare ca merg numai pe ultima banda?

      https://youtu.be/k-3gAqqSAP0

      PS: Pe banda 1 nu e bine sa mergi prin Otopeni, din cauza lipsei benzilor de acceleratie, a canalelor, animalelor etc.

    • Nebruscatul mașinii înseamnă angajarea în depășire cu un minut înainte de ajunge la cel depășit?
      Sunt cam două minute lipsă între filme … dar chiar nu are importanță.
      Aveai opțiunea de a sta mai mult pe b1 și a te angaja în depășire când erai mai aproape.

      Ai făcut exact ca acela cu Loganul pe autostradă, din clipul meu.

    • yachtmanblue

      autorul nu are absolut nici un fel de vina… tolomacul vitezoman trebuia sa reduca si sa astepte ca autorul sa se angajeze pe b1, nu sa faca drifturi printre masini … ca doar autorul nu i-a aparut tolomacului in fata dintr-o data si ar fi incercat sa evite prin dreapta… teriblismul duce la astfel de evenimente…

    • @Ceapa degerata…nota 2 ,stai jos ! Dupa tine depasirea pe b2 se face cam cu 1km inainte de a trece pe langa masina de pe b1 😉
      L.E. In timp ce masina de pe b1 are x km/h, iar cel care face depasirea are x + 10km/h 😉 Ca sa nu bruscheze masina evident !

    • @T.C.

      Ai vazut celalalt videoclip al meu? Ti se pare ca iubesc ultima banda? Eu mi-am zapacit sotia la cap cu problema asta; ma iau de ea de fiecare data cand uita sa iasa de pe ultima banda.

      Am pierdut clipul cand l-am taiat, de aia nu-l am… dar se vede cum mergeam pana acolo. Distantele par mult mai mari pe camera asta, dar eu depaseam repede, urma sa accelerez si sa trec mai repede, doar ca aveam avertizare de politie pe Waze si stiam ca e ud pe jos; iar in zona aia mai intra si masini din dreapta, asa ca am lasat-o sa curga putin sa vad ce fac. Daca acceleram, ma lovea pe mine, distanta e foarte mica si masina de pe banda unu mergea cu 60-70 la ora, eu aveam in jur de 90. Mai depasisem o masina cu putin timp in urma, se vede dupa cum merge baiatul ala ca facea slalom.

      Daca toti zic ca trebuie sa intru brusc pe prima banda, sa pun si frana, ca sa-i fac loc unuia care vine cu viteza f mare, atunci au probleme la cap! Eu in general merg cu viteza mare, dar niciodata nu vin ca dementul din spate, ca sa-l fortez pe cel de pe banda a 2-a sa intre pe prima si sa-mi faca mie loc. Chiar daca am mult peste legal, iau piciorul de pe acceleratie din timp, nu intru foarte aproape, si astept sa se dea din fata mea cand termina depasirea si accelerez tare. In cel mai rau caz, daca uita, ii dau un semnal stanga.

      Plus, am masina suficient de puternica cat sa depasesc chiar foarte repede. Iar eu nu o menajez…

      Anyway, toata lumea e frustrata de problema cu banda a 2-a. Nu multi sunt suparati ca baiatul ala facea slalom cu 130 la ora, pe pod, la -5 grade.
      Asta a fost ultimul meu comentariu pe tema asta.

  17. Fratioare, ala era sa omoare oameni, noroc cu parapetii aia, ca au salvat multe vieti. Dar aici autorul este de vina. Ba voi sunteti intregi la cap??? Iar filmul asta trebuie sa il vada si cei din CNADNR sa monteze cat mai repede separatoare pe toate drumurile cu 4 benzi.

  18. Vitezomanu Gica….

  19. Da da…autorul filmarii mergea mai repede decat cei de pe b1 !! :)) Probabil cu 5-10km/h mai repede si s-a angajat in depasire pe b2 cu cativa km inainte de a ajunge la distanta apropiata de prima masina de pe b1 ! Asa este recomandat pentru a nu brusca masina pe vreme nefavorabila !! Avand in vedere ca in 11 secunde inca nu se apropiase de loganul de pe b1…probabil mai dura inca pe atat ca sa ajunga in dreptul lui si inca vreo 10 secunde sa-l depaseasca ! Deci asa e normal sa faci o depasire…treci pe b2 si depasesti la consum lipa lipa lipa , tiptil tiptil !

    • La ce mentalitate ai, îți doresc sa ai noroc cât mai mult la drum, pentru ca se pare ca norocul ți-ar fi un aliat mai bun decât maturitatea la volan, de care dai dovada ca ești foarte departe.

  20. Aș vrea să vă jignesc pe mulți dintre voi, dar…e decembrie, e sezonul sărbătorilor de iarnă, mă abțin.
    DECI, site-ul ăsta e plin de filmări cu șoferi care NU respectă regulile de circulație, începând de la condus aiurea pe B2, lipsă semnal, depășiri proaste, neacordări prioritate etc. – asta înseamnă că cei ce merg în jurul celor care merg prost trebuie să facă accidente?!? Sunteți retardați, coborâți din munți probabil.
    Cel care filmează nu are nici 0,1% vină în producerea accidentului. Da, încalcă legea, însă fără nicio implicare în producerea accidentului.
    Dacă s-ar întâmpla așa pentru fiecare mașină ce doarme pe B2, s-ar diminua drastic numărul mașinile care circulă pe străzile din România.
    Sărbători fericite!

    • Imi place ca nu este nici un comentariu despre faptu ca autorul accidentului era un pusti fara experienta si care nu a adaptat viteza la condiitle de drum (noapte, frig etc.). Iar dintre astea doua sincer lipsa experientei a produs acest accident. Pur si simplu a tras prea tare stanga de volan. Chiar si cu viteza pe care o avea putea lejer sa intre pe B2. Clar voia el sa arate ce pilot e :). De ce nu discutati si problema asta? Daca autorul era pe B2 cand s-a produs acest accident asta nu il face B2 lover sau un sofer prost. Voi nu va mai treziti in trafic ca faceti mici greseli? Gen am uitat sa semnalizez, m-am retras pe B1 mai tarziu etc. Asta nu va face un sofer prost sau B2 lover ci oameni. Faptu ca incalci repetat regulile/legile de circulatie si cu buna stiinta atunci da esti un ‘criminal’.

    • @vladandrei
      Am zis treaba asta cateva comment- uri mai sus, dar lumea e prea inversunata cu B2 ca sa vada cauzele reale ale accidentului.

  21. Mda! Toti ati sarit cu gura pe autor! In cel mai rau caz se alegea cu o amenda pentru mersul pe B2. Lasa ca si voi faceti greseli muuuult mai mari in trafic (si eu, nu zic nu) in care riscati amenzi mult mai mari, eventual si cu suspendare permis. asa ca uitati-va putin in oglinda inainte de a comenta si intrebati-va: „Oare eu merg 100% regulamentar?”
    In alta ordine de idei, eu il consider erou pe autor! Omuletul cu accidentul e „racer” de meserie. Asa circula el. „Din cauza autorului cu mersul lui pe B2” ala a avut accidentul acum, un accident relativ usor in care doar tabla a avut de suferit. Daca autorul filmului mergea pe B1 ala tot ca un „racer” mergea si la stilul lui sigur facea un accident mai incolo cu 5, 10, 30 km, peste cateva zile, etc. Accident in care poate se lasa cu victime! Asadar, din acest punct de vedere autorul e un erou, a scapat de la moarte ceva eventuale victime viitoare! 😀
    Iar autorul accidentului poate s-a invatat minte si se lasa de „racer” daca vrea sa mai traiasca multi ani fericiti!
    P.S. Drobul de sare! 😀

  22. inca o data utilitatea parapetului ramane categoric folositoare….daca nu era parapetul se intampla tragedie mare de tot cu soferul nevinovat care venea pe contrasens….

  23. plin de frustrati pe aici…
    1. autorul mergea mai repede decat Loganelul ala, de care se vede clar ca se apropie…deci avea tot dreptul sa fie pe banda respectiva, clar avea cel putin 1km/h mai mult decat cel cu Loganul! Daca tot vreti sa muriti cu legea-n mana…
    2. ala e un dobitoc!
    Chiar folosim capul sa nu ne ploua-n gat? pe bune?!?

  24. Tinand cont ca nu stim cu ce viteze au rulat cei 2 accidentul are minim 3 cauze:
    1. Viteza neadaptata la carosabil
    2. Bruscarea directiei
    3. Iubitor de B2

  25. Toti cei de aici au dreptate, atat cei care considera ca cel de pe B2 a provocat accidentul cat si cei care considera ca vitezomanul este vinovat.

    Eu insa spun asa: la cum a condus vitezomanul, ar fi existat sanse uriase ca pe viitor sa provoace un alt accident, posibil mult mai grav si cu victime.

    Asadar, desi scumpa, lectia trasa de el ar putea sa fie extrem de valoroasa. Nu stapaneste suficient de bine un autovehicul pentru a conduce sportiv si nu ar trebui sa mai repete astfel de depasiri in conditii de carosabil umed si temperatura scazuta.

    Este o lectie si pentru cel de pe B2. Data viitoare, in locul celui care doar a tras o speriatura zdravana s-ar putea afla o familie cu un tata grabit care apoi ar putea sa-si ingroape unul din copii aflat fara centura pe bancheta din spate.

    Invatati din lectiile acestea „gratuite”!

  26. Pentru ca vad tot felul de comentarii pe aici, intervin si eu. Ce spune legea „Art 42- Când circulatia se desfasoara pe doua sau mai multe benzi pe sens, acestea se folosesc de catre conducatorii de vehicule în functie de intensitatea traficului si viteza de deplasare, având obligatia sa revina pe prima banda ori de câte ori acest lucru este posibil, daca aceasta nu este destinata vehiculelor lente sau transportului public de persoane.” Ce omit sa spuna vitezomanii este un miiiiiic detaliu- „ori de cate ori acest lucru este posibil”. Adica, daca pe prima banda sunt gropi, sau un biciclist, sau o alta masina cu deplasare mai lenta s.a. EU hotarasc daca raman pe B2 sau trec pe B1 si nu flash-urile sau viteza de deplasare superioara a masinii din spate. Daca faceti pe nebunii (si vad ca sunt destui si pe aici) se numeste tailgating si pentru asa ceva se ia permisul prin tarile cu apa calda. Deh….”soferi” de Romania…

    • Intervii și tu ca musca în lapte. Vorbești pe lângă. Nici măcar nu ai înțeles ce se discută.
      Pe limba ta: dacă altul te depășește pe dreapta este clar că TU nu ai hotărât bine, ȘOFERULE.

  27. Autorul circula corect pe B2, tocmai ce urma se depaseasca masinile de pe B1. Soferul masinii opel, un retardat mintal care n-ar trebui sa mai puna mana pe volan vreodata. Manevra este criminala, mai ales cu Opel Astra de 10-15 ani care sigur era incaltat cu opinci.

  28. Mă mir să mai citesc pe TT comentarii de genul „cum să fie autorul de vină, nu-l vedeți pe ăla cu Opel ce face?” Nu cred că e cineva aici care susține că șoferul Opeului este nevinovat …
    Ce a făcut cel cu Opel este evident – nu merită adus în discuție.
    Mai cugetați puțin înainte să comentați.

    Suntem câțiva aici care susținem că autorul este și el parte a ecuației.
    Nu mai reiau acum discuția dacă trebuia sau nu fie pe b1. Nu aș face decât să repet ce am zis mai sus iar autorul a zis și el că nu mai are nimic de adăugat pe această temă. Sunt două păreri diferite și asta este.
    Mai adaug că îl cred că nu este un b2 lover (că apreciez că a încercat să clarifice acest lucru, deși nu avea nicio obligație) dar asta nu înseamnă automat că nu ar putea greși în alte situații – oameni suntem.

    Bun, acum, mie altceva nu îmi este clar. Autorul a făcut două afirmații care de la un punct se pot contrazice.
    A: În descriere

    Masina cu numere de Ilfov depaseste prin dreapta cu viteza foarte mare

    V.S.
    B: Într-un comment

    Cand am vazut ca vine prin dreapta si n-are cum sa se replieze, am luat piciorul de pe acceleratie… daca intram pe banda 1 ma lovea in spate, pentru ca a venit cu peste 130.

    razvanpaisa, Care dintre ele este?
    A: A venit pe b2 și te-a depășit pe dreapta, bruscând volanul dreapta, stanga, dreapta.
    B: A venit tare din spate dar pe b1 și s-a angajat în depășirea și a pierdut controlul

  29. Am mai zis treaba asta acum vreun an. Pe acest site sunt cativa profesionisti/profesori/roboti care circula pe strazile/drumurile din Romania perfect in orice clipa. Acesti profesionisti/profesori/roboti cauta/analizeaza in clipurile postate pe acest site orice detaliu. Ceea ce nu e vreo greseala. Dar facand acest lucru din spatele unui monitor uiti un lucru. Factorul uman!!! Este, va vine sa credeti, foarte important!!! Poate ca mie imi place sa fac depasirea cu 10 m inainte sa incep efectuarea manevrei ca asa imi place sa trag de volan, poate altuia ii place sa o faca mai elegant cu 200 de m inainte etc. fiecare se adapteaza la stres/oboseala/conditii de drum/viteza etc.

    Eu cred ca autorul nu e vreun B2 lover asa cum sustin majoritatea. Pur si simplu n-ai cum sa iti dai seama din clip de treaba asta. Ci pur si simplu din motive specifice fiecarui individ (factorul uman remember) se afla pe B2 cand s-a produs acest accident stupid.

    Eu cred ca autorul nu are absolut nicio vina. Chiar si daca nu era pe B2 si circula pe B1 (ca sa eliminam orice urma de vinovatie al autorului) acest tanar nu cred ca ajungea cu bine la viteza cu care se deplasa in conditille de drum care erau si la felul cum stapanea masina…

  30. Am o vorba pentru cei care il acuzati pe autorul clipului ca merge pe b2 cand b1 e libera.

    De acord. E ilegal si n-are sens.

    Dar, si aici e un mare DAR, pentru ca:

    1. Depasirea pe dreapta e interzisa oriunde. In tarile cu apa calda si politististi la datorie, recte in vestul Europei, pana si devansarea pe dreapta e interzisa Sunt exceptii, dar nu e cazul.

    2. Cand esti prost din nascare, si apesi pe acceleratie cand nu trebuie virezi si dupa aia franezi aiurea, intri in decor si fara masini pe langa tine. Autorul acciďentului e un idiot. Clar.

    Revin putin la punctul 1. Daca circulati cu viteza legala pe b1, iar in fata, pe b2 e un melc, solutia europeana este sa treceti pe b2 in spatele melcului, la o distanta sigura, si sa incercati sa-l determinati sa treaca pe b1, daca e in continuare libera. O prima solutie e sa semnalizati continuu stanga, poate melcul se prinde. Daca nu, aplucati solutia 2, ilegala: un flash +- claxon. In teorie, daca nu merge nici asa, sunati la politia rutiera. Ma rog, asta e doar de forma 🙂
    Daca nici asta nu tine, la limita va intoarceti pe b1, daca e libera si in fata si in spate, si mergeti linisti pe b1 pana hat departe. Si uite asa nici nu va busiti masina, nici nu proocati vreun accident.

  31. @TC- stii vorba aia „n-am cu cine mai, n-am cu cine”. Cam asa esti tu…si din pacate sunteti din ce in ce mai multi pe sosele.

  32. Salut, poti sa imi lasi te rog o adresa de contact pe portocalakamikaze@gmail.com? Mersi!

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!