Adaugă comentariu

17 comentarii
  1. Un bou. Soferul de tir a franat si pt ca in fata era blocat

  2. N-as fi tras de volan spre tir in ruptul capului. Ai fost la limita, se putea sfarsi rau de tot.

    • Nou

      se numeste reflex…din pacate, cam 2 miliarde de soferi hiperi buni, cum se considera ei, au acest reflex, foarte bun, sa fereasca un kkt de aripa sau bara de plastic si sa intre frontal intr-un tir/cap de pod/etc s-o mierleasca…pentru ca, zic ei, au reflexe bune si asta e reflexul…

      stimabile, nu calca linia, lasa-l pe prost sa te juleasca, fa-i un pit si aia e…bara se schimba, masina n-are nimic…da’ sa te duci frontal in tir? doamen fereste

    • excelenta replica lui doctor faust

  3. Pe viitor evită astfel de manevre…… Dacă nu te evita Tir-ul… Te vedeam la știri…. Mare noroc ai avut.

  4. prima reactie a mea e sa franez, niciodata nu trag de volan pentru ca nu am timp sa vad ce e in spate stanga dreapta , de obicei apare din fata ceva

    grija ta nu trebuia sa fie dusterul ci ala cu tirul

  5. daca intrai in duster, adica daca nu eschivai spre stanga, riscai sa il trimiti pe el pe contrasens.

  6. Tendinta de a vira spre TIR a fost total gresita… Mai bine il bontaneai pe ala cu Dusterul, nu ar fi fost la fel de periculos… Ajuta si un claxon cand ai observat ca incepe sa schimbe banda… Bine ca s-a terminat asa.

  7. Doamne cata prostalaul ala cu Dusterul. Trebuia sa te duci dupa el sa-i dai una in mecla aia proasta.

  8. Diadrian
    Pentru raspunsul lui siderant, merita sa trimiti un mail si la firma respectiva. Nu cred ca il va incomoda nici pe el catusi de putin, dar merita incercat. Nu de alta, sa afle si ei ce petarda de angajat au pe sosele. Poate il trimit sa mai conduca doar utilajele agricole pe care le vand.
    Daca ajungeai sub TIR, specimenul acesta isi vedea linistit de drum.

  9. Da, am gasit emailul firmei si le-am trimis linck-ul de youtube, sa vada ce berbec au la volan….
    Unele sfaturi, sunt ok… dar, depinde de experienta, viteza de reactie, atentie, stapanire de sine… iar cand esti in acel moment cauti sa iei cele mai bune decizii…
    La viteza de 90+ in cazul unei coliziuni, chiar si din lateral, nu stii cum reactioneaza celalalt. Sunt atatea cazuri cand la dreapaje usoare nu au stiut cum actioneze si a iesit un dezastru – multi fara experienta au tendinta de a pune frana brusc si sa traga de volan in ses gresit…
    Sunt multe variante care s-ar fi putut produce –
    1. – sa ma arunce direct sub TIR si atunci nu mai puteam controla directia ;
    2. – sa traga de volan aiurea si sa se rastoarna (se stie ce stabilitate au dusterele) si atunci iesea un dezastru pentru toti ;
    3. – putam sa ne rasucim ambii pe sosea fara nici un control si in cel mai fericit caz ieseam in decor, daca nu o luam spre TIR ;
    4. putea iesi dusterul in decor….
    sau orice alta varianta, intrucat dinamica unui accident la viteza si conditiile respective sunt greu de anticipat si nici una nu era de dorit pentru NIMENI !
    Atunci am considerat ca a fost cea mai buna varianta , chiar daca ajungeam sa ma frec de TIR – nu cred ca ajungeam la coliziune…
    Daca iei cadru cu cadru, se vede ca au fost cel mult cativa cm fata de Duster si de TIR.
    Bine ca s-a terminat totul Ok si nu au fost alte belele…
    Doame ajuta!

    • Nou

      Ai riscat foarte mult. Eu unu nu as fi facut asa ceva. Bine ca s-a terminat cu bine. Politia? E si ea pe fir? Le-ai dat si lor filmarea? Pune si politia in CC. Nu se stie ce se intampla, probabil nimic dar merita o incercare.

    • Ai mare dreptate în ceea ce zici. Într-adevăr a fost o manevra riscantă. Uitându-mă bine la video, și eu as fi reacționat la fel +un claxon, după care îl opream sau îl raportam la politie pentru a fi oprit la primu punct control pentru testare cu etilotestul ca ar fi șanse sa fi fost băut.
      Tiristul a procedat extrem de corect și a fost foarte atent la ce se întâmplă și te-a „ajutat” sa iti faci „manevra” fără probleme. Mare noroc ca u toți stau pe telefoane sau atenți la alte chestii cum se tot întâmplă din ce în ce mai des.
      Drumuri bune și Doamne ajuta! Fără incidente!

  10. Nou

    doamne. sa il manance viermii de nenorocit. ce boala am pe astia care jongleaza printre benzi si fara semnal. si nici nu s a asigurat. sa se aleaga prafu de el.

  11. Omul nu-i capabil sa ramana pe banda in cazul unei curbe. A taiat-o pe prima (sec. 13) iar asta trebuia sa te puna in alerta ca va proceda similar si la urmatoarea. El tocmai se muta pe B2 ca sa poata taia curba.
    PS: sigur nu va stiti? ca aduce a tentativa de omor ce a facut el acolo…

  12. La secunda 15 se vede ca ala n-are nicio treaba cu mersul pe o singura banda – conduita preventiva trebuia sa intre in actiune in acel moment.