It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Dupa accident: Garoafa-Focsani (E85)

Adăugat de цоцо
Raportează ca șters! 28

Viteza ucide!!!

16 comentarii

  1. pfff, ce e acolo. Pasatul (parca) lovit frontal si celalalt, Opelul, lateral dreapta, facut zob…cum au ajuns asa….greu de imaginat…

    • PS: accidentul vad ca a fost mai demult, in decembrie anul trecut…pacat de acel copil mort nevinovat…”depasire pe acostament” 🙁

  2. 4 MCV-uri ….
    Ar fi prins mai bine o descriere mai ampla.

  3. Aoleo, jale! La testele NCAP Passatul ramane bijuterie…
    Viteza ucide, dar nu mai mult decat prostia si teribilismul!
    +

    • La 64 km/h, cu bariera deformabila (inertie zero), mai ramane ceva. Acum cine stie ce viteza avea in momentul impactului… posibil undeva pe la 100 km/h, poate mai mult, daca o mai fi apucat sa franeze. 🙁

    • nici un VW nu a fost vreodata bijuterie la NCAP 🙂 Cei 91% obtinuti de Passat sunt de kko raportat la cat costa masina. Bijuterii sunt Mecedes cu 95%, Volvo cu 98% … dar mai ales buburuza de Honda Jazz, cu 93%! La astia stii pe ce dai banii, la VW ii dai doar pe marketing. Iar Opel …

  4. Andrei Ciocan

    Ei vedeti unde poate duce acostamentul consolidat ? Daca nu era nu era accidentul. Sîc sîc sîc.

    • Da, nici daca nu plecau de acasa sau daca mai intarziau 5 minute nu avea loc accientul.
      Eu am inteles ca cel cu Opel-ul, dupa ce a depasit prin dreapta, probabil ca a tras prea tare de volan pentru a reintra pe banda si a pierdut controlul patrunzand pe contrasens. Asa ca accidentul ar fi avut loc indiferent daca facea manevra de pe B1 (in caz ca erau doua benzi) sau de pe acostament.
      Cat despre „Sîc sîc sîc.”, cand au murit trei oameni… no comment. Dar sunt convins ca in lipsa acelui blamat acostament consolidat de pe E85, numarul depasirilor riscante si implicit al accidentelor grave ar fi fost mult mai mare pe E85.

  5. Acostamentul NU e pentru circulatie! Din nou s-a dovedit, din pacate…cu urmari grave.

    „soferul Opelului, Adrian Amaricai, de 47 de ani, electrician auto la societatea de Transport Public Local (TPL) Focsani, in timp ce se deplasa catre Focsani, ar fi incercat sa depaseasca prin dreapta doua masini, un Mercedes Vito si un BMW X6, care era condus de cunoscutul cantaret de Lupu Rednic. In acel moment, Opelul s-a rasucit pe sosea, a acrosat Mercedes-ul, dupa care a intrat pe contrasens, unde s-a izbit violent de VW, condus de Gabriel Galusca, de 35 de ani. In urma impactului extrem de violent, masinile s-au facut praf. Soferul Opelului si sotia sa, Rica Amaricai, de 46 de ani, inginer textilist la Sorste, au murit pe loc. Ei au ramas prinsi intre fiarele masinii, fiind scosi de pompierii de la descarcerare.”

  6. Andrei Ciocan

    Sîc săîc sîc nu e pentru accident, ci pentru cei care critica circulatia pe acostament. Pe acostament nu ai voie sa circuli, deci e inutil, deci daca nu exista Opelul nu avea cum sa depaseasca pe dreapta.
    In caz de pana, etc, scoti masina d epe partea carosabila, deci faci o chestie de 3 m latime de pamant, nu din asfalt ca sa poata sa depaseasca pe dreapta unii.
    Ai nteles ideea ?
    Daca acostgamentul e pentru pietoni, carute, pene sa se faca cat de lat il veti voi dar din pamant. Acum e clar ?

  7. Bine punctat, Gelu!

  8. Andrei Ciocan

    Una-i sa mergi pe acostament „jumi juma” ca sa fie soseaua mai aerisita ( ca doar nu esti handicapat psihic sa nu vezi daca ai obstacole pe drum ) si alta e sa-l depasesti pe unul pe dreapta ( pe acostament ). Va rog eu frumos nu va mai dati voi mari moralisti si justitiari.
    Daca n-ar fi fost acostamentul acesta consolidat pe E 85 s-ar fi intamplat mult mai multe nenorociri decat acum, depasirile ar fi fost mult mai periculoase.
    Fac E 85 si de 2 ori / saptamana ( pana la Bacau / Roman ) ca de acolo ma despart de E 85 sau se termina acostamentul ( pentru mine ).
    Pe foarte putine portiuni nu ai vizibilitate, si da, atunci ma trag si eu cu totul pe banda unica de mers. ( Asta ca sa nu intelegeti ca nu stiu ca acostamentul nu e banda ).
    Iarasi noaptea sau pe ceata e altceva.
    Apropo, circul de foarte multe ori noaptea pe E 85. Am reglate farurile ok, pentru ca :
    – Imi place sa am vizibilitate
    – Nu-mi place sa-i incurc pe altii.
    Noaptea :
    Când sunt cap de coloana circul in jurul vitezei de 70 km / h ( cand sunt cu faza scurta ).
    Când nu sunt cap de coloana ( mai ales cand am un TIR in fata ) merg dupa el cu cat merge el ( deobicei cu 90 ). Pastrez evident o distanta „confortabila”.
    Si ca sa mai lamuresc o problema.
    De foarte putine ori intalnesc oameni / biciclete / carute etc pe acostament. De foarte putine ori. Si da, cand îi depasesc intru pe banda mea 100 % ( pe unica mea banda ) ca s anu am probleme in caz de eveniment ca am circulatg pe acostament.

    In rest folosesc acostamentul asa cum am spus ( jumi juma ) cand am vizibilitate si n – am obstacole, pentru ca repet, in primul rand acostamentul e gol 99 % din drum si vizibil si in al doilea rand am psihologicul luat pe bune. Profesional sunt obligat sa-l fac mai des decat multi dintre voi care probabil l-ati facut odata in viata cand v-ati luat carnetul.
    Ok, aveti legal dreptate, dar cand citesc randurile acestea reiese din observatiile voastre ca acostamentul consolidat e plin de pericole care te pandesc la fiecare kilometru. Nimeni de aici ( cu mici exceptii ) n-ar recunoaste ca nu e asa.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!