It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident Iasi -live-

Adăugat de MariusGMG
Raportează ca șters! 128

Drumul pe care veneam noi e drum cu prioritate.
Am oprit si am lasat numarul de telefon „victimei”. Mai tarziu m-a sunat si i-am trimis filmarea.
Au fost doar daune materiale!

Ce mai caută lumea:
  • accidentul din iasi in direct
  • live traffic iasi

39 comentarii

  1. A lovit si masinile parcate? Asa pare din filmare.

  2. Nasol! bine ca nu a fost mai rau!!

  3. lada niva e lovita sigur

  4. Viteza , da” viteza ? Poate s-a linistit acum !!

  5. La viteza aia, daca prindea Golful fix pe centru era tragic.
    Chiar stau si ma intreb, omul ala nu are deloc instinct de conservare? Cum mama naibii sa treci cu o asa viteza printr-o intersectie? Eu reduc mult viteza si arunc o privire in jur chiar si cand sunt pe drumul prioritar.

    • L-a luat destul de bine! Ala verde era zgariat pe toata partea stanga. Cel negru avea spoilerul zgariat bine, nu era foarte distrus pe fata.

    • asa fac si eu..Alex..ala e un idiot..merita anulat permisul..sincer..Cel cu Golful..poate sa spuna ca a scapat la mustata de o dauna totala..Eu am avut un incident..ce ma bagat in dauna totala..dar masina sa putut repara nu a fost afectat structura deloc..in schimb ceea ce a dus la dauna a fost puscate airbag-urile..si asta a costat ff mult..daca le faceau cei din service(reprezentanta)..suma primita a fost 13.000 lei..si reparatia a costat cam 8000 lei..dauna mea a fost ( plansa bord-airbaguri frintale-centuri- aripa stanga-amortozor-biela-bara fata-prag 30 cm fata )Bine ca am scapat..si nu a fost mai rau..Mi-e mi-a prins bine banii..ptr ca mi-am schimbat amortizoarele fata ca erau varza.pragul…era inceput de rugina..aripa la fel…

    • Asta nu avea aibagurile sarite! Tind sa cred ca nu intra in dauna totala!

  6. La orice intersectie e bine sa reduci…. si sa fii pregatit oricand de frana. Pt ca daca nu esti preventiv, a avea indicator de prioritate e cam degeaba. Orice neatent poate provoca un accident.

  7. Vina e clara, dobitocul avea cedeaza dar nici Golf-ul nu are semn de prioritate care trebuia pus de administratorul drumului la fiecare intersectie.

    • Nu trebuie pus nici un semn de prioritate.
      Trebuie doar pus stop sau cedeaza trecerea pe drumurile fara prioritate.
      Si daca era semn de drum cu prioritate, cu ce era diferita situatia?
      Imbecilul ala tot cedeaza avea…

    • @jgyprime – Eu unul as cam vrea sa fie impanzite fiecare intersectie cu semn de prioritate. Nu de alta dar daca nu cunosc zona sau daca se magnetizeaza semnul de cedeaza tu trebuie sa dai prioritate. Exceptie fiind pe centuri si pe bulevard dar e aiurea pe strazile secundare unde dobitocii nu mai pun semnele de prioritate ci doar cele de cedeaza undeva prin pomi

    • @verdenpom, ideal ar fi sa se puna senzori si cand vine masina pe drumul cu prioritate, pe cel fara sa se ridive un parapet de 1 metru inaltime… Dar asa ceva nu se poate…

      Trebuie sa recunosti ca circulatia in intersectia respectiva nu ar fi fost influentata de prezenta indicatorului „drum cu prioritate” si ca daca pe sensul de circulatie al autorului filmarii era acest semn, poate cel accidentat circula cu viteza putin mai mare, era cu 1-2 metri mai in fata… Eu zic ca accidentul ar fi fost cu urmari mult mai grave, mai ales daca erau si pasageri in partea dreapta a masinii (un scaun de copil de exemplu pe bancheta dreapta spate)…

    • Erau doua persoane in Golful negru. Soferul si sotia/prietena acestuia. In cea verde tot doua persoane erau dar cand am coborat din masina ei iesisera si se indreptau spre Golful negru.

    • @jgyprime – Nu. Semnele de prioritate trebuie puse in fiecare intersectie, si trebuie sa fie complementare, adica fiecare, din orice directie, trebuie sa stie ce are de facut inainte de a intra in acea inteesectie. Prioritatea nu e un drept capatat cu 2 km inainte, si mostenit la infinit. Prioritatea e doar o conventie de trecere in zonele in care traiectoriile participantilor la trafic se pot intersecta.

      Ca sa ma intelegi mai bine: daca la o intersectie am avut un semafor si era pe verde, asta nu inseamna automat ca la urmatoarea intersectie, dar fara semafor si fara niciun semn de circulatie, am in continuare prioritate.

      Sa pui la intersectie doar semne de cedeaza trecerea pe o directie, fara sa pui si semnul complementar de drum cu prioritate pe cealalt directie e prostie fara seaman, si miroase a ciordeala marunta la numarul de indicatoare.

      Poate nu vad eu acum, de pe mobil, toate detallile, dar mie mi se pare ca intersectia este total nesemnalizata. Ceea ce aduce in discutie atat prioritatea de dreapta, cat si neglijenta criminala a administratorului drumului.

    • @Kor – cele doua drumuri din stanga si dreapta au indicatoare de cedeaza trecerea! 😉

    • @MariusGMG – ok. Fie si asa. Dar de ce ma obliga incomptenta administratorului drumului sa-mi sucesc eu gatul la fiecare intersectie si sa ghicesc eu ce semne au cei care vin de pe un drum transversal? Ti se pare normal?

    • Ca sa te oblige sa incetinesti?
      Noroc ca nu avea viteza ala cu Golful ca iesea mult mai urat. Sau poate nu – poate trecea inaintea celui cu verde?
      Dupa cate stiu, daca drumul cu prioritate nu-si schimba directia nu sunt obligatorii acele semne (rombul si cel cu linia goasa si liniile subtiri)!
      „Sunt situaţii când în intersecţie drumul cu prioritate îşi schimbă direcţia. În acest caz sub indicatoare vor fi montate semne adiţionale care reproduc forma geometrică a intersecţiei iar cu o linie groasă va fi trasat drumul cu prioritate.”

    • @Kor, e foarte bine sa se puna toate semnele, dar cand il vezi ii dai blana ca stii ca celalalt drum nu are prioritate… Si vine un imbecil care iti loveste masina in lateral…
      Si urmarile sunt mult mai grave decat un bot de masina indoit..
      Masina se repara usor sau se cumpara alta…

      Oasele mult mai greu…

  8. @MariusGMG 0:10-0:11 A intrat in intersectie ca si cum ar fi fost singur pe drum si acel „Cedeaza trecere” complet invizibil 🙁
    De data asta a tras lozul necastigator. Pacat ca trebuie sa mai sufere si altul pentru prostia lui.
    +

  9. Anormal… ce urgenta putea avea sa o arda in halul pe un drum cu cedeaza? Idiot. Sper ca au rezolvat la militie si nu prin rca… asta ar merita ramas fara permis 4-5 ani

  10. Drumul pe care veneam 🙂 Nu era mai corect drumul pe care mergeam?

  11. Semn de cedeaza+ marcaj, iar el ii da talpa. 😒
    Trei masini avariate dintr-o miscare, asta merita clar sa ramana fara permis.

    • In cazul in care sunt implicate mai mult de 2 masini nu se poate face amiabila. Daca merge la politie este neacordare de prioritate urmat de accident, deci permis suspendat.

  12. paul18andrei

    In afara de „Esti ok?” tu ce ai facut? 1. Ai plecat repede sa pui filmarea pe net 2. Ai coborat sa te asiguri ca si ceilalti din cealalta masina sunt ok 3. Ai oprit si le-ai oferit filmarea soferilor pentru a nu exista discutii la politie.

    • Tu esti prost sau te faci? Scuze ca te iau asa, dar ai citit descrierea mea de mai sus?

    • MariusGMG, paul18andrei voia sa te intrebe daca te-ai dat jos la aia din rablamentul verde sa-i aplici vreo 4-5 crice peste ochi si apoi sa-l intrebi „esti ok?”.
      Asadar, l-ai pocnit pe ala in mod repetat cu cricul in cap? L-ai intrebat dupa aia daca e ok, si eventual sa-i mai dai vreo citeva pina spune ca in sfirsit e ok si i-a venit mintea la cap? Pai daca n-ai facut astea atunci nu ai circulat preventiv, iar o sa te sanctioneze D7F732 ala sau cum ii zice. Ala-si repara rablamentul, si-l repara tot asa cu NOS -ul blocat pe deschis dar fara frine si risti sa nu previi sa se suie ala pe mine sau pe vreun politai care dirijeaza circulatia in intersectie…

    • Marius, esti vinovat ca nu le-ai servit si o cafea alaturi de filmare. Trebuia sa le intreb si pe femeile din masina daca erau in regula, iar daca respunsul era nu, e clar ca trebuiau regulate.

  13. Se vede foarte clar cum loveste Lada care se opreste in masina neagra de langa. Un idiot, 4 masini lovite.

  14. E clar cine e vinovatul.
    Dar as muta discutia spre o chestiune care pare marunta, dar nu e. De ce administratorii drumurilor nu instaleaza in toate intersectiile semne de prioritate complementare? Eu am destule exemple in Bucuresti unde nu numai ca sunt montate doar indicatoarele de Cedeaza, dar uneori la intersectiile strazilor principale cu cate o alee obscura nu e montat nimic. Nici de o parte nici de cealalta.
    Vorba lui Creanga, „Nu stiu altii cum sunt, dar”… eu incetinesc din reflex si ma uit in dreapra in intersectiile unde nu am semafor sau un semn de drum cu prioritate. Ba chiar si atunci cand am, ca nu poti sti ce cretin vine… 🙂

    • Eu stiu altii cum sunt, de exemplu in Praga unde am fost destul de frecvent am vazut semne de prioritate inclusiv pe bulevarde, la fiecare intersectie cu cate o straduta. In Romania nu am observat asa ceva si toata lumea s-a obisnuit cu asta ca fiind ceva normal, si nimeni nu face nimic si nu reactioneaza in nici un fel. Doar ca de fapt NU ESTE NORMAL si ar trebui sa ne adunam sa semnalam cumva undeva!

      Si la ei toate semnele noi, moderne (cu chenarul ala alb la margine), ingrijite, drepte, nesterse, neascunse.
      Pentru ca na, e vorba inclusiv de imaginea orasului, pe langa imediata utilitate.

      Noi avem aceleasi semne comuniste, uzate, daramate, lipsa, ascunse dupa copaci, indolenta totala in asezarea si mentinerea lor…

  15. „- S-au pocnit?
    – Da!
    – S-au pocniiiit..”

    Am râs bine :))
    +

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!