Contrar atitudinii mele la volan, clipul asta e pe calm si fara injuraturi.
(EDIT: de fapt am scapat una in momentul impactului, dar se aude doar daca esti foarte atent) 🙂
Baiatul era putin speriat fiind la primul incident … zic eu ca am reusit sa-l calmez. Zicea ca s-a uitat in spatele masinii de gunoi care vira la dreapta si nu m-a vazut. Nici eu nu l-am vazut mai din timp. Am facut amiabila, ne-am urat sanatate si un viitor fara incidente.
Daune el: aripa, usa, prag, directie, airbag lateral.
Daune eu (vizibile): bara, capota, aripa, far, radiator si ce-o mai fi pe sub capota aflu in zilele viitoare.
P.S. Am lasat putin mai lung ca sa inteleaga carcotasii de ce eram „B2 lover”. Am ocolit un TIR parcat si apoi am vazut masina de gunoi care mergea destul de incet. Cum in spatele meu nu venea nimeni am preferat sa nu ma mai plimb intre benzi.
Poze gasiti aici: http://imgur.com/a/WSQ8F .
33 comentarii
Cat te-a costat tractarea???
nimic. am sunat la un service care intamplator are contract cu o firma de tractari. daca nu acopera asigurarea, au zis ca platesc ei 🙂
Zici ca ai facut amiabila? Dar carnetul , cum e cu, carnetul? Poate ai surprize si nu iei nimic de la asigurari, ca era vorba de carnet suspendat. Poate zic aia ca ati facut amiabila abuziv, sau poate nu. +
pai tocmai de asta a aparut notiunea de amiabila…daca tot nu-s victime scapi de problemele legate de amenda si permis suspendat…iar politia scapa de cozi inutile la birourile de accidente usoare 🙂
in plus, n-are cum sa faca figuri compania de asigurari pentru ca si eu am RCA si CASCO tot la ei…daca e ceva fac casco pe regresie si apoi se cearta in interiorul companiei sa-si transfere banii de la RCA la CASCO :))
@Ruhestand Cred c-ai fost baiat bun la faza asta 😉 Sper sa se rezolve cat mai repede si fara complicatii.
+
P.S. A avut noroc si ca masina avea airbag lateral. Altfel … stalpul cedeaza mai greu decat capul 🙁
acum cativa ani am fost in situatia lui si am rezolvat-o pe amiabila..n-ar fi fost „fair” sa procedez altfel…mai ales ca atitudinea lui a fost cea corecta.
azi au mers lucrurile bine: deschidere dosar dauna + discutie cu service-ul + dus masina pe platforma in parcarea service-ului
vineri ma duc la constatare si apoi schimb biroul la service 🙂 sunt in aceeasi curte.
avem asigurarile la aceeasi companie si am ales si un service partener…nu ma astept sa am probleme
duba verde cred c-a zis: „ita ce noroc am, liber din fata sa fac si eu stanga linistit” :)))
si-a avut si bilet in loja la „spectacol”
Așa-i când încerci să intri pe o stradă aglomerată, te bucuri că pe celălalt sens în sfârșit e liber și uiți să te mai asiguri și pe sensul tău. Bine că s-a terminat doar cu tablă îndoită, mai bine un milion de accidente din astea decât unul cu victime.
teoretic s-a asigurat..practic n-a avut in vedere ca n-are vizibilitate totala
Frate .. pare rau ca ai de pierdut timp acuma, si o perioada stai si fara masina.
+.
fac ceva economie :))
– rovigneta imi expira vineri – mai aman pana iau alta;
– voiam sa-mi schimb cauciucurile saptamana asta – mai aman putin pana le schimb;
– pacat ca nu e si RCA-ul precum garantia: sa se prelungeasca valabilitatea cu perioada in care obiectul e indisponibil 🙂
E cu plus. Accident inevitabil.
ai crede ca te avantajeaza cumva faptul ca doua masini implicate au RCAul la acelasi asigurator dar nu e asa, diferenta la tine e ca ai filmare.
de vreo 3 luni de zile masina fetei unui vecin are bara spate sparta… ne-am intalnit si a vazut masina mea busita si schimbam detalii despre necazuri. Fata a oprit la o trecere de pietoni, nu brusc cum fac o gramada de proaste, vine un adormit din spate si o loveste. Ambele masini RCA si CASCO la Asirom, plus ca nevasta-sa lucreaza la ei… au bagat dosarul la cercetari de frauda, 90 de zile din care 60 a tinut masina pe dreapta de „incapatanata”… eu zic ca saraca s-a lecuit de condus.
si nu e poveste din vechime, acum 2 zile am aflat-o
cica azi a intrat in vigoare noua lege RCA…si mai nou sunt obligati sa rezolve dosarul in maxim 30 de zile. am mai apelat de 2 ori la asigurare pana acum (CASCO ce-i drept). n-am avut inca probleme.
depinde foarte mult de constatator. am vazut si eu unul care-i vorbea „vinovatului” cu asigurare la ei de parca ar fi fost ultimul om de pe planeta…eu am prins de fiecare data oameni ok
Daca s-ar „judeca” videoclipurile cu aceeasi unitate de masura, ai fi declarat mai B2 lover decat mine. Dar cum audienta e mai ticaloasa decat sistemul, si partinitoare, comentariile la videoclipul tau sunt lapte si miere, in timp ce mie mi s-a masurat secunda cu secunda. Oh well… 🙂
Acum parerea mea, in calitate de „vitezoman”: din filmare cred ca aveai la un moment dat chiar 70 de la ora, pe ceas. La viteza asta, trebuie mult mai mult condus defensiv, ca sa nu ai parte de evenimente. Eu cand merg mai repede, „perii” tot timpul stanga-dreapta, si duc piciorul deasupra pedalei de frana la cel mai mic semn ca se apropie cate un zapacit ca asta cu Ibiza. E stresant, dar ajungi acasa cu masina intreaga. Altfel, iei piciorul de pe acceleratie, si conduci cu viteza legala.
referitor la treaba cu B2 lover…am explicat care-i treaba…mi se pare de-a dreptul stupid sa te retragi pe B1 intre 2 obstacole aflate la aprox 300m avand in vedere ca nu deranjam pe nimeni.
ce viteza aveam, nu stiu exact…estimez ca undeva in jur de 60….eram intr-un moment de relaxare fiind la cateva sute de metri de destinatie…poate de asta nici nu m-am gandit c-ar putea iesi cineva din fata masinii. cred ca teapa pe care a luat-o el, am luat-o si eu. posibil sa ma fi uitat spre strada de pe care a iesit si sa nu vad nicio masina…si nu m-am gandit ca e posibil sa fie una deja acolo…
„mi se pare de-a dreptul stupid sa te retragi pe B1 intre 2 obstacole aflate la aprox 300m avand in vedere ca nu deranjam pe nimeni”
Exact!
cu exceptia situatiilor cand esti pe autostrada si esti presat de grabiti… acolo trebuie neaparat sa te intercalezi intre doua tiruri care ruleaza cu 95km/h si distanta 100m intre ele, schimband banda si punand frana de la 130 ca se apropie un bazat cu 170. adica sa produci un efect de acordeon pe b1 ca sa treaca „soferu”
accident „rusian style „
daca nu ma insel cred ca soferul de seat..vrb si la telefon..in momentul in care vroia sa iasa in drumul principal..Nasol..sa-ti puste airbag-urile..Tu bucura-te ca nu ti-au puscat..alea frontale..ca iti bagau astia masina in dauna totala..!.Putina viteza cred ca aveai…dar ma intreb cum naiba sa iesi si sa nu te uiti..atent..in stanga..!
nu vorbea la telefon…a pus mana la cap dupa ce a pocnit airbagul…l-a zguduit putin. s-a uitat in spatele masinii de gunoi…trafic fiind destul de lejer pe directia aia, nu s-a gandit ca e posibil sa mai fiu si eu pe B2 mascat
A vazut masina de gunoi ca urmeaza sa vireze la dreapta si nu s-a gandit ca de pe banda 2 poate veni alta masina (asa cum s-a si intamplat,de altfel) care are o viteza mai mare decat gunoiera care incetinea pt.viraj.Si-a luat avant inainte in orb cu alte cuvinte,intarzaind startul si demarand lenes.
Cand nu gandesti esti bun de plata.
Si eu era s-o patesc la fel cu ceva timp in urma,situatia fiind absolut identica cu cea din clip,numai ca ala a tasnit ca din pusca si eu i-am trecut la cativa cm de carligul lui de remorcare(ca avea si de asta!)
De atunci,reduc usor viteza si raman cu piciorul pregatit pe frana si cu ochii pe ce poate veni din dreapta de dupa un obstacol precum masina de gunoi din clipul tau.Asta m-a „scos” de multe ori din a avea intalniri de gradul 3,asa cum ai avut tu.
Nasol ce ai patit si succes in continuare.Si fara alte evenimente rutiere.
Fi-ti-ar martzoaga sa iti fie :)) cu viteza aia se circula?
Dar la tine n-au sarit airbag-urile ? Masina lui lovita arata mai ” bine ” decat a ta . Ai pagube , nu gluma !
nu. mai aveam cateva sute de metri pana la destinatie si-mi scosesem centura (dintr-un reflex idiot – pe viitor o scot doar dupa ce opresc motorul 🙂 ). ulterior am aflat ca airbag-urile sar si fara centura la viteza mare…dovada ca mergeam destul de incet 🙂
masina lui a luat impactul in roata, care s-a tinut destul de bine…plasticul meu din fata vs roata lui a dat cu virgula…de asta eu am incasat soc mai mare pe tabla decat el
ma asteptam la niste daune MULT mai grave, filmuletul a aratat un impact destul de violent. ‘mpare rau pentru timpul pierdut, pentru nervi, etc. sper sa se rezolve repede.
Aceeasi faza pe care am patit-o si eu (in primul clip postat de mine). Doar ca eu am fost norocos, am reusit sa franez la timp…
Bag de seama ca a circula cu viteza legala e ceva injositor pentru multi conducatori auto. Mda, ma rog, pentru mine este o necesitate.
Am constatat in timp (ani…) ca atunci cand conduc cu viteza crescuta (20-30 km/h peste limita legala pe sectorul respectiv) obosesc mult mai repede, sunt destul de incordat stiind ca timpul de reactie ce-l am la dispozitie este mult mai mic. Pe drumuri nationale nu trec de 80 km/h, pe autostrada nu trec de 100 km/h.
In acest fel imi rezerv posibilitatea sa am timp de reactie, nu stau intr-o atentie sporita tot timpul, nu stau cu ochii holbati sa vad ce se intampla in campul vizual (obosesc ochii mai greu).
Am facut un experiment pe un traseu de 2200 km, acelasi autovehicul (utilitara 3,5 t), incarcatura identica, traseu identic. Bun, cand am mers mai „sportiv” am obosit dupa 16 ore de condus si am tras pe dreapta sa dorm. Cand a mers relaxat in limitele legalitati am obosit dupa 24 ore si am tras pe dreapta sa dorm. La drum lung e foarte posibil sa ajung mai repede ca unul care merge „sportiv” pentru ca fac pauze mai rare si mai scurte decat el.
Sa nu mai pun la socoteala riscurile la care te supui circuland cu viteza sporita ….
Cat despre B1 si B2, parerea mea este ca este o greseala imensa sa fortezi un conducator auto care e pe B2 si merge mai incet. Sunt destui conducatori auto care sunt incepatori, care poate nu sunt facuti sa conduca „sportiv” si „agresiv”, care poate nu au masini cu 100 CP +, care au o defectiune tehnica, care … care. Da, nu e normal sa stea pe B2 10 minute dar nici sa „dispara” imediat din fata ta ca asa vrei tu!
Depasirea este cea mai periculoasa manevra in trafic. Consider ca in Romania cel putin, se abuzeaza de ea. Multe accidente grave sunt datorate depasirilor hazardate care conduc la impacturi frontale si in consecinta apar victime.
Am spus si in alta parte, nu avem educatie rutiera, noi romanii. Cu exceptiile de rigoare, desigur.
In Romania e un soi de competitie idioata, cine merge mai repede, cine e in fata altora, cine depaseste mai rapid, cine respecta marcajele si indicatoarele mai putin.
Consider ca permisul de conducere nu e un drept pe care-l ai, e optional. Deci, in cazul alcoolului la volan, accidente cu victime, pietoni omorati pe trecere, toate astea ar trebui sa se solutioneze cu anularea permisului pe viata!!!
Daca nu esti capabil sa te controlezi la volan, nu mai conduci!
Daca m-ati intalni pe sosea sigur m-ati injura ca merg incet, as primi flash-uri, claxoane si de ce nu si un scuipat pe parbriz cand ma depasiti 🙂
Uite hotu care strica hotu!Soferule care esti!pai aia e viteza in oras???La dat sfaturi esti as cu covrigu ala e mai greu!SOFERULE!!
pai bai desteptule…ce am scris eu la clipul tau? am zis ca una e sa mergi cu 60+ pe limita de 50…si alata e sa mergi cu 70+ pe limita de 30 😉
mesajul asta al tau dovedeste inca o data ca esti pus pe scandal si nu stii sa primesti si niste reprosuri fata de o atitudine necorespunzatoare a a ta 😉
@Ruhestand „Pai bai desteptule” cam ce viteza aveai tu in momentul cand ai facut „‘excursia” in ibiza??
Nu sunt pus pe nici un scandal .Reprosuri pot veni de la niste oameni care au ceva in cap si care pot argumenta pe subiect.Problema ta in clipul care l am pus eu era ca am mers eu cu 60 in zona de 30 si ai pierdut ideea de baza a clipului.SOFERULE!!
ba fix pe scandal esti…am scris mai sus detaliile pe care pui tu accent in continuare…oare de ce?
problema mea la clipul tau e ca ai mers cu 70+ pe limita de 30…si CEL MAI GRAV e ca nici macar nu stiai asta…se pare ca pentru tine semnele de circulatie sunt doar niste poze pe marginea drumului la care te uiti daca ai chef…