It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

12 comentarii

  1. catalin.suzeanu

    Acum ceva ani, în şcoala de şoferi erai educat în spiritul „conducerii preventive” (pe româneşte, fereşte-te de prost). Se pare că cel cu Fiatul (sau ce naiba era), a vrut să-l „pedepsească” pe cel cu Fordul, negândindu-se că poate deveni victimă, la rându-i. Un caz clasic de „justiţiar al şoselelor”, situaţie destul de prezentă şi în rândul colegilor acestui forum.

    • Ford? Fiat? Cred ca ai gresit filmuletul la care voiai sa comentezi.

      Se vede clar ca e mazga pe jos si VW-ul se lasa pe fata puternic de la frana brusca. La viteza normala e evident ca l-a surprins cel cu Mercedesul, nu cred ca se astepta nimeni la asa ceva.

    • @clawoo, +
      @catalin.suzeanu, VW-ul a procedat foarte corect. A franat si a evitat sa traga stanga de volan unde avea alta masina. Provoca un accident in care el pica vinovat iar pe cel cu Mercedes il durea la spate. Daca era justitiar, il rasucea pe ala, nu-l aseza mai bine in parcare. Cel cu mercedesul, idiot pana la capat: dupa ce ca se baga ca boul (trecem peste faza cu linia continua si lipsa semnalizarii), mai si incetineste ca sa nu-l zdruncine bordura.

    • Chiar ma gandeam ca printre comentarii trebuie sa fie macar unul care sa acuze nevinovatul ca nu l-a evitat pe cel care vireaza brusc:
      – incalcand linia continua
      – fara sa se asigure
      – fara sa acorde prioritate
      – fara macar sa semnalizeze

      Nu ma asteptam ca un astfel de comentariu sa fie chiar primul… Felicitari, mi-ai depasit asteptarile!

      Da, e normal sa conduci preventiv, dar nu poti sa previi absolut toate chestiile… neprevazute care se intampla in trafic din cauza unor dobitoci (sau tupeisti) ca cel din clip, mai ales in conditiile in care politia rutiera nu prea isi face treaba.

      Daca nu a putut intui ce urma sa faca celalalt, si mai ales daca era si mazga pe jos, nu putem sa il acuzam ca „de ce n-a franat” sau „de ce n-a stat acasa”, ca „atunci nu s-ar mai fi intamplat accidentul”… Intrebarile de genul asta trebuie indreptate catre cel care a incalcat in mod clar legea si bunul simt, banzandu-se pe noroc si/sau pe reflexele celorlalti, pentru ca probabil asa e obisnuit sa faca intotdeauna.

      In plus, poate cel nevinovat avea masina atinsa in parcare, si a vrut sa si-o repare. Sau poate ca a vrut sa evite, dar s-a gandit ca nu putea sa traga de volan si sa riste sa derapeze pe mazga sau sa il acroseze pe cel de pe banda a 2-a, asa ca doar a franat si l-a atins.

    • Soferul-Iadului

      Daca Fordul face C-Klasse si Fiat face Polo atnci e semn clar ca trebuie inlocuiti ochelarii sau sa te lasi de sofat 😉

    • pinguinu nuclear

      io cred ca ar trebui dat un test de inteligenta inainte de a putea comenta pe aici, ceva gen „cat face unu plus 1”. N-ar mai aparea comentarii ca ale lui sugeanu.

    • Suzeanu, dacă asta ai înțeles tu din acest filmuleț, noi ar tb. să-ți aplicăm ție acel spirit al „conducerii preventive” de care ai amintit -> ma refer la cel „pe românește”, cum i-ai zis tu. Probabil că tu prin natura si educația ta, empatizezi cu astfel de specimene.

  2. Andrei Ciocan

    N-avea cum sa-i treaca prin cap ca ăla face la stânga. Plus.

    • @driveTM. Ai dreptate in ceea ce afirmi, si toti aveti dreptate, stiu regulile sunt sofer si eu. O singura chestie as vrea sa ma lamuriti. De ce vorbiti ( vorbesti ) despre prioritate si/sau neasigurare atunci cand treci peste linia dubla continua?. Omule, din start se deduce faptul ca intri in situatia de neacordare de prioritate daca faci manevre interzise. Daca ala nu incalca dubla continua ( care e dupa parerea mea singura si/sau primordiala de la care pleaca totul ) nu ajungea in situatia de a acorda sau nu prioritate. Pana la urma despre ce vorbim noi aici? Despre prioritate si neasigurar? Pei ala cu wv se gandea el vreodata la acordari de prioritate acolo? Sau se poate pune problema, esenta , discutia unei prioritati cand esenta e alta. Acolo e linie dubla continua asta e incalcarea cea mai grava si nu acordarea de prioritate sau neasigurarea. Ti-as da un exemplu dar deja ma tem ca multi nu pricep nici jumate din problema pusa de mine si as fi inteles prost, asta daca nu am fost deja inteles gresit. p.s . e ca si cum ai spune ca un criminal a ucis pe cineva cu o arma si nu s-a asigurat ca e vazut sau ca sunt martori, sau ca victima a ripostat si la randul sau a fost impuscat. Loool pei da asta face un criminal cu o arma. acelasi lucru si un sofer cu o masina nemanevrata corespunzator.Ceva de genu. Ma nene cand faci o ilegalitate e clar….. daca tu vezi o racheta, un avion, un meteorit ca vine spre tine…poti face afirmatii gen…o sa murim arsi…o sa murim zdriviti…o sa bubuim? e clar ca da…ca doar nu te la lovi cu miros de trandafiri… asa si cu intorsu pe linii continue…te poti astepta ca ce? ca se asigura si ca se ofera prioritate? e clar ca nu le acorda pentru ca in esenta nu trebuia sa intoarca acolo. daca omu a murit inecat si il calci cu masina sau il curentezi. poti afirma ca l-ai mai omorat inca o data? clar nu. asa si cu intorsu masinii..sau daca intorcea acolo dar totusi nu se loveau era pe jumatatea iertat? cu sau fara accident, intoarcerile alea trebuiesc pedepsite la fel, suspendare permis 2 ani. dar la noi ca la nimeni

  3. Am vazut o faza identica insa cel care era in locul masinutei negre avea o duba in spate… A franat, a reusit sa opreasca langa dobitoc iar cel cu duba i-a sifonat pe amandoi, si pe cel nevinovat (prins intre 2 masini) si pe cel vinovat (impingandu-l intr-un stalp)… Nu stiu cine a fost pana la urma scos vinovat, insa cred ca soferul dubei a fost scos partial vinovat pentru faptul ca nu a pastrat distanta fata de cel din fata lui…

  4. @Drivers SM Se pare ca nu intotdeauna virajul asta la stanga peste linia continua (simpla sau dubla) e cu noroc 🙂
    +

  5. Singurul si singurul motiv care a facut diferenta dintre „a evita” si „efectiv poc” a fost mojicia celui cu Mertz care in stilul caracteristic si consacrat al nesimtitului de Romania, cand intra in parcare sau vireaza pe strada laterala sau orice situatie in cate taie fata cuiva, incetineste fix dupa ce trece el ca sofer de linia imaginara care delimiteaza marginea drumului… spatele masinii nu mai conteaza.
    Astia considera ca daca au trecut ei si jumatea de masina in care se afla fizic, restul e treaba celuilalt sofer sa se descurce cum poate.
    Mii de situatii similare am evitat stiind exact mentalitatea asta de miserupist.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!