It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Accident live – 13.07.17

Adăugat de Nutz Rider
Raportează ca șters! 39

Accident cu un biciclist pe trecerea pentru pietoni in Bucuresti.

99 comentarii

  1. ***tamponare ….

  2. pfff…accident e ala de l-am avut eu…asta e doar o mangaiere

  3. Dai…dai…ardea cu 80-90 in oras ce dreacu….

    • E infinit mai bine cu 80-90 in oras si cu atentie maxima la trafic decit cu 20 si cu privirea in spate. Va grabiti sa-i comentati pe cei care „merg cu, vai!!, viteza!” dar pe aia care merg cu viteza sub limita maxima legala si cu atentia in 7 parti nu-i critica nimeni, cind de fapt in majoritatea accidentelor sint implicate autovehicole care circula cu viteza sub limita.

  4. sincer esti cam „hotul care striga hotii” … te bagi printre coloanele de masini si vrei sa fi protejat, e de vina ala ca nu se uita in oglinzi cand de fapt tu nu aveai ce cauta acolo, si sincer ala cu duba tot dupa tine se uita cand a dat peste biciclist dupa cate se vede pe filmare … corect .. biciclistul nu avea ce sa caute calare pe bicicleta pe trecere , iar ala trebuia sa fie atent la drum nu la tine. Si ca sa inchei .. aproape 90km/h in oras e ok … dar vreti sa fiti vazuti si observati si protejati la timp.

  5. Andrei Ciocan

    Uite ce nu-mi place mie, depasirea asta printre rânduri…In rest, sa aveti DRUMURI BUNE.
    Si la 2:06 ai 84 km/h. O fi bine ?

    • Sti ce imi place mie?Toti soferii astia corecti!IImi spuneti si mie cine merge cu 50 la ora in oras?Sa fim seriosiCand majoritatea timpului stai in coloana si cand prinzi un pic de drum liber….iti dai seama ce viteza am prins…84 de km la ora…era aproape de viteza sunetului…Depasirea asta „printre randuri” se numeste filtering si nu este ilegala ..ea ajuta la fluidizarea traficului si asa mai departe…

    • Bai prietene, stai acasa. „Filteringul” de care pomenesti tu, il faci cand coloana e oprita nu cand e in miscare. Tot tu esti cu bai bai dai peste mine, pai eu daca vreau ocolesc o groapacat sunt in miscare si nu schimb banda, nu trebuie sa ma uit in oglinzi dupa d-alde d-astia ca tine.
      Faceti marsuri, aveti pretentii da o ardeti cu 100 in oras…

    • @mariusikk : aprob de 1000 de ori comentariul tau. Fix asta este problema, cand ocolesti o groapa si nu depasesti banda, nu ai reflexul sa te uiti in oglinzi. Motociclistii nu inteleg asta. Nu am nimic cu voi fratilor, bagati-va printre masini, dar NU cand sunt in miscare. Era sa agat 3 motociclisti in felul asta. NU MAI FILTRATI CAND MASINILE SUNT IN MISCARE PENTRU CA NU O SA FITI VAZUTI!

    • Ori ne iei drept prosti, ori esti tu prost… Depasirea asta nu e ilegala atata timp cat o faci atunci cand coloana de masini este oprita.

  6. Bai „prietene’ stai tu acasa!Ca nu suntem prieteni!Nu ,nu trebuie sa te uiti in oglinzi ca alea sunt puse de forma acolo!Eu sunt sigur ca tu mergi cu 50 la ora in oras.Sa fim seriosi….Corectilor care sunteti corecti!Pai da avem pretentii normal!Fiarele se repara mai repede ca oasele.,..normal!!Asa ca tu chiar trebuie sa te uiti in oglinzi!Sa stii ca nu s au pus degeaba alea acolo!

    • Iti repet, atata timp cat eu sunt in miscare tu nu ai ce cauta intre mine si masina de pe banda de langa mine. Pretentia e rezonabila insa cand tu esti cel care greseste riscand inseamna ca nu iti pasa de oasele tale nefiind constient ca in orice moment o masina poate ocoli o groapa sau altceva…

    • Uita-te ca dupa ce ai trecut de duba si pana la semafor ai mers tot pe linia dintre benzi, nici un moment nu ai intrat pe una din benzi, deci……

    • Sa se uite in oglinzi pt ce? Omul merge pe banda lui!!!! Sa se asigure pt ce???!!!!!!????

  7. doctor faust

    nu te mai strecura printre benzi si pe linie continua cand codul rutier iti zice sa mergi cat mai aproape de marginea din dreapta a drumului sau a benzii. mai ales printre masini in miscare.
    tu nu ai ce sa cauti intr-o banda in acelasi loc pe care-l ocupa fizic alt vehicul si sa te vaieti ca te atinge, loveste. niciodata nu vei avea succes intr-o tamponare/accident.

    in rest e plin de morala la gura voastra…”Auzi, Vrei filmarea”….”am filmarea, daca aveti nevoie de filmare” …
    „accident” lol

    • Ai carnet?Macar de elev?Sau niste reguli elementare ai macar habar??

      „cand codul rutier iti zice sa mergi cat mai aproape de marginea din dreapta a drumului sau a benzii. mai ales printre masini in miscare.”Sa mergi tu cu motocicleta asa.

      Alt lup moralist!

    • doctor faust

      4 vorbe 5 mistouri – am avut carnet de elev, apoi de conducere si apoi de student si de masterand.
      nu ca „Sa coduci tu asa motocicleta”

      eu am permis de conducere si merg dupacodul rutier adica o lege in vigoare si nu aplic/modific/aleg asa, arbitrariu si selectiv ce vreau eu ca sa ma simt in regula.

      daca ai mari probleme de singuranta si esti o victima, tu si multi alti motoristi, a infrastructurii rutiere si a „Romaniei”…lasa motorul, nu-ti face singurel rau, si ia-ti conserva pe 4 roti sa te simti safe.

      nu stiu din ce cauza toti, pe net, va simtiti plini de experienta, eu am patruj’de ani, tu cati ai?
      ca si la domnul ala de pe bicicleta ai urlat „auzi vrei filmarea” dupa care ti-ai dat seama ca esti un pic penibil si-ai schimbat registrul de politete in „am filmarea daca vreti”

      si in incheiere, ca n-are rost, degeaba incerci sa duci cu fiecare reply discutia in derizoriu si in victimizarea acuzandu-i pe toti ca au ceva cu tine si sunt prosti si frustrati ca nu suporta sa-i depaseasca motoarele ca nu e asa. ca multi alti soferi iti zic:

      ma doare-n cot daca treci printre masini, daca zbori, daca ajungi cu zeppelinul sau daca nu stai deloc la semafor. poti sa te si teleportezi. dar nu veni pe linia continua printre mine si alta masina si apoi sa te plangi ca nu ai loc si ca au masinilie ceva cu tine. pentru ca nu ai dreptul sa fii acolo, iti este interzis si esti vinovat de orice incident rutier produs acolo. (motiv pentru care si eu am camera, ca idee)

  8. Nu mi mai repeta ca nu are rost.Esti setat pe o idee si nu am cum eu sa incep sa schimb mentalitati acum.Drumurile sunt pentru toti indiferent de cate roti sunt si fiecare vrea sa ajunga safe acasa.Nu inteleg de unde frustrarea asta si de unde invidia asta pentru cei care merg pe 2 roti!!??Stiu ca probabil este frustrant sa vezi ca stai la semafor 1 ora,dar asta e alegerea ta,Eu deaia am lasat masina pe dreapta si nu m-as mai intoarce in masina neam.
    Drumuri bune la toata lumea

  9. toata lumea depaseste din cand in cand viteza in oras…ideea e sa „stii” cum s-o faci astfel incat sa nu te pui in situatii nasoale. una e sa mergi cu 60-70 pe limita de 50 si alta e s-o arzi ca tine cu 70+ in limita de 30….

    • Nu stiu unde ai vazut tu limita aia de 30…

    • daca n-ai fi disperat sa dai lectii de soferie si te-ai mai uita si pe la semne ai vedea ca la 2:08 ai limita aia de care zic eu…si-ti garantez ca e acolo de cel putin 10 ani…pentru ca e curba (inainte era si mai nasoala fiind o singura banda pe sensul tau…) iar dupa curba ai si trecerea aia de pietoni…
      da’na…cine mai are timp sa se uite si dupa semnele de circulatie…probabil sunt puse pentru pietoni…ca ei merg suficient de incet incat sa le observe…

    • Ce semn sa vada cand trece cu suta….

  10. Altul care le stie pe toate…Iti dai seama!!Eu sunt sigur ca tu cand treci cu masina sau bicicleta sau cu ce treci pe acolo mergi cu 30!Esti penibil…

    Semeaza un DISPERAT

    • penibil esti tu…ca o sa te dai cu capul de asfalt si n-o sa stii de ce…n-a zis nimeni ca le stiu pe toate…dar e foarte grav ca tu circuli ca gaina fara cap si nu esti atent la semne 😉

  11. In principiu sunt de acord cu ce a spus mariusikk. Banuiesc ca la motociclisti exista (sau ar trebui sa existe) conducerea preventiva. Asa cum tu imi sugerezi sa ma uit in oglinzi din 5 in 5 secunde, cred ca se poate aplica acelasi principiu si la motociclisti dar nu in sensul strict de a se uita in oglinzi cat mai degraba sa nu se bage (riscant) printre masini. D.p.m.d.v. este tot conducere preventiva.

    Acum, sa iti mai spun ceva. In Belgia e vara, o gramada de motoare pe strada … nicio problema! Insa eu nu prea am vazut „filtering” pe aici. Nu ma intreba de ce, asta este constatarea mea. De regula ruleaza cuminte in spatele masinii iar cand are posibilitatea sa depaseasca, o face frumos si safe.

    Nu am nimic cu cetatenii care ruleaza pe doua roti (motociclisti si biciclisti) dar trebuie sa ai grija INTAI de oasele tale si nu te baza pe atentia celorlalti din trafic.

    Personal circul si cu bicicleta (in Belgia) si sunt atent tot timpul. Bine, aici sunt si conditii asigurate pentru a merge cu bicicleta …. chiar e o placere! Chiar si asa, legea belgiana obliga soferul sa depaseasca un biciclist la minim 1 metru de el. Si crede-ma ca se cam respecta regula.

    In fapt, in Belgia cam toata lumea respecta regulile scrise si nescrise, soferii si cei pe doua roti deopotriva. Mai sunt si exceptii dar de multe ori ma gandesc ca aia care sunt exceptii nu sunt belgieni ci straini.

    Concluzia este ca atunci cand vom respecta regulile toti participantii la trafic, va fi mai bine pentru absolut toata lumea!

    • Despre ce vb aici?Belgia este o tara care are o anumita infrastructura!Nu exista atat hate pentru ca cineva se baga in fata ta la semafor si pentru ca tu stai si astepti ,te gandesti sa tragi de volan sa l dai pe ala jos ca nu esti „obligat sa te uiti in oglinzi”!Eu nu inteleg mentalitatea asta si de unde atata ura pentru cineva care practic nu te deranjeaza cu nimic.

      Cat pentru „prietenul” care spunea ca lane filteringul inseamna depasirea masinilor care stationeaza!Take a look si poate intelegi ceva din asta(slow or stationary trafffic)

      https://www.youtube.com/watch?v=wSRY7RxMF1g

    • Ce sa intelegem mai motociclistul perfect?
      Pai tu ne dai o situatie pe youtube intr-o autostrada unde datorita aglomeratiei se ruleaza cu 10-20 la ora.
      Sau crezi ca ai autostrada proprie in oras si noi nu stim?
      Ce vezi in clip este de fapt o reducere drastica a vitezei pe o autostrada si unde da, exista pericolul sa fii tamponat in spate daca esti ultimul in coloana, atat.

    • @ucinrov Filtering sau lane splitting sau cum s-o numi in romana este legal in Belgia, este cel putin extrem de ciudat ca tu nu ai vazut asa ceva. Datorita congestiei (dupa unele statistici Belgia are cel mai nasol trafic din Europa), oamenii sunt incurajati sa isi foloseasca motoarele, uite un exemplu: https://www.youtube.com/watch?v=UNVXLvoIw9s

  12. Ala cu duba e un bou, asta e clar. Dar nici biciclistul cu flatulente in cap nu are scuza, pe trecere te dai jos de pe bicicleta. Asa cum nici cu autorul nu mi-e rusine, denota aceeasi atitudine sfidaroare a unei mari majoritati de calareti pe doua roti, ca motociclist nu i se poate spune. Motociclisti sunt cei care respecta regulile de circulatie, sau macar spiritul lor, si nu sfideaza asa cum o face colegul nostru.
    Era un raspuns al celor de la BPR privind acest asa-zis filtering, care e mai cunoscut sub denumirea de lane-splitting, unde sunt prezentate conditiile pentru a nu fi considerat ilegala aceasta miscare, respectiv pastrarea unei distante laterale suficiente si reintrarea pe banda dupa efectuarea manevrei…mie nu mi s-a parut ca autorul a respectat aceste doua conditii.
    Ma rog, e problema fiecaruia ce face cu oasele proprii, eu din conserva cum le zic ei nu ma dau jos, nici frustrat ca nu am motor nu sunt si nici nu-i feresc pe cei ca el cand forteaza…

    • Bine soferule ai o :

      Mentalitate de om inapoiat

      „nici nu-i feresc pe cei ca el cand forteaza…”

      Unde a fost fortarea in clipul asta?Spune mi tu unde a fost ‘fortarea’?

      Cateodata ma gandesc ca degeaba explici ceva unora…ca nu pot asimila…sunt cam limitati….

    • Fortare a fost cand ai trecut mililetric printre masini…nu mi s-a parut ca distanta laterala era una de siguranta…
      Daca a ne spune punctul de vedere si a nu agrea anumite atitudini e semn de inapoiere, inseamna ca ce faci tu si toata tagma de frustrati pe doua roti se cheama involutie de-a binelea….te-as trimite la DEX sa vezi ce inseamna inapoiat si limitat…asta din urma fiind tot tu, care ai pretentii la respect, insa nu dai dovada nici de cel mai elementar si minim respect fata de ceilalti…
      Ca sa nu mai zic de cele 11 sau 12 secunde la inceputul clipului unde trebuia neaparat sa te prezinti, ca la matrimoniale…

    • Mihai, ai recunoscut ca nu te-ai atins de motociclism si asta e ok. Dar asta insemna si ca nu stii cu ce se mananca si s-ar putea, doar s-ar putea, sa nu faci diferenta intre o „fortarea”, asa cum ii spui tu, si o chestie care tine de natura vietii pe doua roti, cum ar fi exemplu cu vopseaua de pe trecere de pietoni e foarte alunecoasa cand e foarte cald sau cand ploua si ca s-ar putea ca motociclistul sa se dezechilibreze, sa franeze sau sa indrepte motocicleta cand ajunge pe acestea.
      Si desi nu poti sa faci asta, tu ai de gand sa nu feresti un asemenea motociclist, corect? Banuiesc ca ai destula capacitate cognitiva ca sa iti dai seama ce ar pati motociclistul respectiv daca tu nu l-ai feri, asa ca te intreb: de unde ai adunat atata ura in tine incat sa nu faci nimic pentru a preveni raul unei alte persoane?

  13. Nutz Rider, e adevarat ca infrastructura e o problema, dar, educatia participantilor la trafuc e cruciala indiferent de infrastructura existenta.

    Uite exemplu: la multe semafoare (in oras in special) primii care au dreptul sa stea la semafor sunt cei pe doua roti, adica biciclistii. Zona e marcata cu o alta culoare (caramiziu) apoi e o linie alba continua (pentru masini) care spune clar ca nu ai ce cauta acolo cu roata masinii. Bun, nimic deosebit pana aici. Chestia este ca la 5 dimineata cand plec la munca, opresc la semaforul respectiv diferite masini. Te anunt ca la ora 5 dimineata nimeni nu depaseste acea linie alba, zona alocata biciclistilor e goala … dar nimeni nu o ocupa cu masina!
    In Canada am vazut ceva similar, in Danemarca deasemeni!

    In definitiv, asta tine de educatie nu de infrastructura. Avem lacune mari in educatie in general, imi pare rau dar asta e adevarul.
    Si daca stai sa te gandesti bine, tocmai infrastructura precara ar trebui sa ne determine sa fim mai atenti, permisivi, fara nervi si sa respectam regulile. Asta ca sa reducem riscule aduse in trafic de infrastructura precara.

    Ca sa vezi cat de increzatori sunt in aducatia oamenilor de aici, din cate stiu dupa ce absolvi examenul teoretic (pt permis) si 20 ore conducere cu instructor, ti se da o hartie la mana cu care poti conduce SINGUR timp de maxim 1 an de zile, dupa care poti sustine examenul de conducere pentru permisul plin ca sa zic asa.

    Deci, educatia face mai mult decat crezi!

  14. @Nutz Rider: tu observi ca aproape toate comentariile dezaproba mersul tau printre masini? Chiar suntem toti niste tampiti frustrati, care avem boala pe motociclisti? Ori tu esti un capsoman care nu vrea sa asculte si alte pareri si macar sa reflecteze asupra lor?

    • @Mrs88…..Tind sa cred ca da,…

      tu observi ca aproape toate comentariile dezaproba mersul tau printre masini? Chiar suntem toti niste tampiti frustrati, care avem boala pe motociclisti?

      Pai despre ce este vb in clipul asta?Cu ce te incurca pe tine o motocicleta care trece pe langa tine?Normal, daca esti prea ocupat sa stai pe facebook,sa fumezi cu mana pe geam,sa arunci chistoacele pe geam,sa faci orice altceva in loc sa belesti ochii la drum si deodata te hotarasti sa schimbi directia de mers fara nici macar sa semnalizezi…
      Normal ca in clipul asta este suta la suta vina motociclistului ca merge printre masini….

    • te incurca o motocicleta care trece pe langa tine milimetric, asa cum si pe tine te incurca o masina care trece fara sa pastreze distanta. e periculos. nu poti avea pretentia ca toate masinile sa mearga drept ghidate cu laserul, e o toleranta masurata in latimea benzii, daca tu te bagi prin acel spatiu ingust IN MERS esti in pericol de a fi acrosat

      nu mai splita lane in mers, fa-o doar cand e traficul oprit ca sa ajungi in fara la semafor

  15. Acum, aplicand legea rutiera, cine e vinovat? Dubistul, biciclistul sau culpa comuna? Chiar nu am idee….

    • Pai din punctul meu de vedere ambii sunt.Biciclistul ca nu are ce cauta pe bicicleta pe trecerea de pietoni…si cel cu duba ca nu a acordat prioritate de trecere „pietonului”..chiar daca el era participant la trafic..nu pieton…

  16. @Ruhestand penibil esti tu!!Pai toti din spatele ecranului stiti sa dati sfaturi dar sunteti lemn!Nu sti nici sa mergi pe 2 picioare si imi zici mie cum sa merg!

    • bine…raman eu penibil…tu esti doar prost…si cu asta am incheiat discutiia ca vad ca n-am cu cine…si oricum probabil va fi moderat aceasta comentariu.
      n-ai decat sa dai cu capul de asfalt…important e sa fii singur atunci cand o s-o faci…
      ps. vezi ca „stii” se scrie cu 2 de „i” 😉

    • Noroc ca stii tu sa mergi pe 2 picioare terminatule

    • doctor faust

      se mergedupa lege, nu dupa ureche c-asa si eu m-as simti safe cu masina pe toate cele 3 benzi sa nu mai treaca nimeni. Ruhestand ti-a zis o chestie de bun simt si i-ai raspuns mitocaneste. Cand o sa patesti, doamne fereste canu vreau raul nimanui, sa fii implicat intr-un incident rutier o sa vezi cu surprindere ca esti vnovat…
      eu personal n-am probleme cu rangul. am camera pe bord si raspunsul de la politia rutiera care spune ca motorul nu are ce sa caute intre benzi si trebuie sa circule conform oug 195/2002, inclusiv motoarele de politie daca nu sunt in misiune.
      altceva nu-mi trebuie.
      esti nepoliticos rau.

  17. In ceea ce il priveste pe biciclist ,asa e…astia ca si motociclistii au numai drepturi, obligatii nu au,dar in situatia de fata ar fi patit la fel si daca era pe jos.

    Cat despre autorul filmarii …un ipocrit! Trebuie sa stea masinile nemiscate ca treci tu printre ele ? Atat timp cat nu depasesc banda fac ce vreau pe banda aia, daca tu nu mai ai loc sa treci pentru ca ma misc eu pe banda …mi se rupe! Oglinga se foloseste cand se trece de pe o banda pe alta 😉

    Frumoasa viteza ta prin oras, eu nu imi mai aduc aminte cand am ajuns la peste 80km/h in Bucuresti. De fapt 80 la ora e asa o frectie, 100 e depasita lejer .

    • @catalinp ipocrit esti tu!!NU trebuie sa stea nici o masina nemiscata!Pai asta e ideea geniule!Cand schimbi banda sa semnalizezi .Mentalitate de om frustrat!
      Auzi….”Oglinga se foloseste cand se trece de pe o banda pe alta”..nu geniule…oglinda se foloseste tot timpul.Se vede ca esti un sofer de duminica.

  18. Mie mi se pare mai grav la trecerea aia de pietoni pentru ca nu puteai opri daca era nevoie. Nu pare ca te-ai asigurat in partea stanga unde nu cred ca vedeai de masini si erai si in accelerare.

    Ala cu duba trebuia sa se uite in oglinda ca nu aveai ce sa faci iar coloana abia se punea in miscare.
    Faza e ca probabil ii facea loc aluia cu motorul rosu, nu vad ce s-ar fi dat in stanga cand el intentiona sa faca dreapta in intersectie.

  19. OldSchool

    Autorule de continut,reinscrie-te la scoala moto,poate de data asta nimeresti unul care stie.Filtering nu e ceea ce faci tu!!!! Sau mergi iarasi cu masina,poate te descurci mai bine..

  20. @Nutz Rider-„…nu geniule…oglinda se foloseste tot timpul.”Si tu o folosesti pe a ta tot timpul?”Geniu” ipocrit ce esti!
    In afara de cazurile cand intentionez sa schimb banda pentru o incadrare la stanga/dreapta sau pentru a incepe o depasire,pentru ce sa ma uit mereu in oglinda?Sa vad daca mai am in plus un fir de par alb sau daca mi-a iesit un cos pe fata?Esti exagerat si cu gura mare.Lasa-neeee!!

    • Foloseste oglinda atunci sa storci cosurile!E plin de soferi pe aici.Daca ai fir de par alb in cap si gandesti asa…e tragic…

    • @Nutz Rider-Nu mi-ai raspuns la intrebarea daca si tu folosesti tot timpul oglinzile.
      – E vreun comentariu postat aici pana acuma care sa te laude sau sa te felicite pentru conduita ta in trafic?Nu.
      -Cate voturi de apreciere ai strans pana acuma?11?Ce multe!Apropos,as vrea ca unul din cei 11 sa intre cu un scurt comentariu si sa ne spuna de ce a dat like.
      -Cate critici in scris ai primit?Peste 40!Cand raportul e de 1+ la 4-,inseamna ca ai o problema grava.
      Altfel spus,cand 40 de insi iti spun ca esti beat,du-te si te culca,posesorule de permis.Si patul sa ti-l faca cei 11,susurandu-ti la ureche ca sa adormi repede ca ce tare esti tu pe motor.Noapte buna si nu ne mai stresa cu argumentele tale,conform carora,toti sunt prosti.Hai,dispari!

  21. Karlos Drimz

    Nu vad de ce ar fi vinovat dubistul, facea regulamentar la dreapta, nu era nici un pieton pe trecere. Eu faceam la fel si fac incontinuare, daca nu sunt pietoni pe trecere

  22. doctor faust

    „Urmare a petiției dumneavoastră adresată prin e-mail conducerii Brigăzii Rutiere, înregistrată la data de 28.07.2014 sub numărul de mai sus, vă comunicăm următoarele:
    Conform prevederilor art. 6 pct. 6 din Ordonanța de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, autovehiculul este orice vehicul echipat, prin construcţie, cu un motor cu propulsie, în scopul deplasării pe drum. Mai departe, conform pct. 22, motocicleta este autovehiculul cu două roţi, cu sau fără ataş, echipat cu un motor care are o capacitate cilindrică mai mare de 50 cm3 şi/sau a cărui viteză maximă, prin construcţie, depăşeşte 45 km/h.
    Potrivit prevederile legale de mai sus, motocicleta este un autovehicul, astfel încât conducătorii acestora trebuie să respecte regulile de criculaţie aplicabile conducătorilor de autovehicule.

    Astfel, conducătorii de motociclete trebuie să respecte aceleaşi reguli de circulaţie referitoare la utilizarea părţii carosabile, depăşirea, viteza şi distanţa între vehicule, efectuarea diverselor manevre, circulaţia în intersecţii şi obligaţia de a ceda trecerea ş.a.m.d., precum toţi ceilalţi conducători de autovehicule.

    Conducătorilor de motociclete le este interzisă circulaţia între benzi, iar nerespectarea regulilor privind utilizarea corectă a benzilor de circulaţie este sancţionată conform prevederilor art. 101 alin. (1) pct. 16 din O.U.G. nr. 195/2002, cu amenda prevăzută în clasa a III-a de sancţiuni.
    Depăşirea coloanelor de vehicule oprite la culoarea roşie a semaforului electric, precum şi nerespectarea regulilor privind depăşirea, se sancţionează conform prevederilor art. 100 alin. (3) lit. a) din O.U.G. nr. 195/2002, cu amenda prevăzută în clasa a II-a de sancţiuni şi cu aplicarea sancţiunii contravenţionale complementare a suspendării exercitării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 30 de zile.

    De asemenea, circulaţia pe sensul opus de mers se sancţionează conform prevederilor art. 101 alin. (3) lit. d) din acelaşi act normativ, cu amenda prevăzută în clasa a III-a de sancţiuni şi cu aplicarea sancţiunii contravenţionale complementare a suspendării exercitării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 60 de zile.

    În acest sens, vă informăm că Brigada Rutieră acordă aceeaşi atenţie categoriei de participanţi la trafic reprezentată de motociclişti, iar poliţiştii rutieri acţionează atât pentru prevenirea cât şi pentru depistarea şi sancţionarea acelora care încalcă normele rutiere.

    Cât priveşte comportamentul în trafic al poliţiştilor rutieri, vă asigurăm că aceştia sunt instruiţi periodic cu privire la conducerea autospecialelor şi a motocicletelor de poliţie, în condiţii de siguranţă şi cu respectarea prevederilor legii.”

  23. Daca mai era activ butonul de minus te inscriau astia in Guiness Book iti dadeau si un premiu, o reexeminare de toate felurile. Si probabil ai fi castigat si Zmeura de Aur din randul „soferilor”

    • Deaia nu mai pot eu de minusul tau
      E bine ca ai pus ghilimele la soferi.Mare dreptate ai aici.

    • Nu, nu, baietel tu si altii ca tine faceti parte din categoria „soferi”. Noi in schimb chiar suntem, fara ghilimele

  24. @7 Sins da folosesc tot timpul oglinzile sa ma feresc de bizoni ca alde tine!Deastia cu par alb si care si storc cosurile la volan!

    Nici nu stiu de ce mi bat gura cu deastia ca tine!

    • Nici eu cu tine.Daca dupa mintea ta,esenta comentariului meu a fost parul alb si cosurile,atunci am dubii serioase si asupra gradului tau de intelect.Si a educatiei pe care ai primit-o acasa.
      Daca vreodata as sti ca intre doua coloane oprite esti tu pe motor oprit langa mine,ti-as f_te o portiera de sa sa cazi in gura aia afurisita.Si sa ma scoti pe mine vinovat dupa aia.Cu tot cu camera ta.

  25. robwin_75

    Andrei Ciocan@ Depasirea printre randuri , cum spui , in alte tari ramai pieton !

  26. @ 7 Sins am zis sa ma abtin pana acum…dar daca folosesti cuvinte dinastea pot sa ti spun un sincer MARS si la revedere!Nu ti place nu te uita!Nu sunt aici pentru aprecierile tale si a celorlalti „soferi”.

    Deastia de v-ati luat carnetul la pitesti si folositi oglinzile ca sa va stoarceti cosurile.Ca ce tu tb sa te uiti tot timpul in oglinda?Nu doamne fereste!In primul rand ai pierdut din start ideea de baza a clipului.Tu esti mai atent pe unde merg eu.Esti tare limitat…
    Hai inca odata MARS si la revedere!

    • Da tu unde ti-ai luat cartonasu ala roz? La coada vacii sau ti-a picat la Kinder cu surprize?

    • Si eu mai sus,dar revin chiar pentru ultima data.De 7 ore de cand ai postat clipul,acest site miroase ingrozitor!Miroase a infatuare,a prostie.Ai imputit acest site cu gura ta aia mare.Inchide-o si inchide-ti si contul de aici.Si sa revii cand ti-oi spune eu.

  27. @7 Sins mi as dori sa ne vedem fata in fata sa vedem daca ai mai avea acelasi flow verbal.In spatele tastaturii esti tare viteaz.Incearca sa faci manevra asta,..ca atat te duce capul.Iti promit ca te-as tara prin toate tribunalele si ti-as lua si banii de alocatie.
    Hai la revedere!

    • Nutz Rider :
      1. pune mana si slabeste daca tot faci filtering (da, mi-am dat seama din prezentarea ta gen matrimoniale). Lasa motorul, ia-ti o coaja. Daca o ti tot asa, o sa te agate cineva pana la urma.
      2. Toata lumea ti-a repetat de n ori : poti face filtering cat vrei, dar atunci cand coloana STATIONEAZA. Eu, si sunt sigur ca si alti colegi, pliez oglinzile si le fac loc motociclistilor cand stationez, ii protejez cat pot, dar si tu la randul tau trebuie sa-ti pui mintea la contributie si sa intelegi ca NIMENI nu se uita in oglinda cand ocoleste o groapa FARA a depasi banda sa. Iti cerem prea mult??

  28. @7 Sins e bine ca revii pentru ultima data!Sigur ca nu!Nu te a pus nimeni sa te uiti.Nu ti place,schimba frate programu ca nu te a adus cineva aici cu forta.Si ce crezi?Plec si vin cand vreau eu.

    Iti doresc un sincer LA REVEDERE!

  29. Nene Nuti Rider fa-ne un serviciu, ramai in lumea ta, total paralela cu soferia si cu motociclismul de bun simt, si daca mai ai de gand sa postezi si alte filmulete de genul asta, ori pune-le pe privat, ori dupa ce le urci da click dreapta si delete

  30. Nene mariusikk(vad ca ne-am si imprietenit acum) nu ma intereseaza sincer parerea ta.Nu sunt aici sa ti cer tie voie sau altora.O sa plec si o sa vin de cate ori este nevoie.Nu ti place nu te uita.Ca nu te obliga nimeni.

    Ps:Va multumesc pt views!

  31. @mkv iti multumesc mult pentru grija care mi o porti!dar 1.nu…nu am nevoie.Ce ma bucura e ca ai inteles ceva din prezentarea mea gen „matrimoniale”.Se numeste intro..dar nu stiu daca ar tb sa incep sa ti explic ce inseamna.Incep sa ma indoiesc de preferintele tale ..dar asta e alta discutie.
    Si..NU ..nu las motorul.Coaja poate conduci tu…eu am masina.

    2.Eu nu fortez pe nimeni sa mi faca mie loc.Apreciez gestul tau de a plia oglinzile.Daca nu am loc nu trec.Este foarte simplu.Eu sunt sofer inainte de a fi motociclist si tot timpul ma uit in oglinzi….este un gest reflex.Sunt n pericole care pot aparea nu doar motociclisti.

    Ps:iti multumesc si tie pt views

    • Cine vorbea de „coaje” .. Pai cred ca oricine de-aici si-ar vinde masina ar cumpara 3 coaje pe doua roti ca ale tale.
      Sau ai impresia ca noi conducem Dacia Nova, Lastun….

    • @ nutzi : nu conduc o coaja 🙂 , nu ai inteles substratul , dar nici nu sunt uimit. Acum, ca sa-ti raspund cu aceeasi moneda : avand in vedere ce coaja de motor ai, sunt sigur ca nici masina nu e departe.

      Cu placere (pt view), data viitoare sper sa nu fie ceva mai grav. Chiar sper, nu-ti doresc si nu sunt ironic.

  32. @mariusikk La cum vb esti maxim conducator de logan!sau de bmw din 90 inmatriculat pe bulgaria.

    ps:vezi ca ai exagerat cu cratimele…

    • Iti dau masina sa faci si tu primul test drive adevarat din viata ta cu o masina de peste 15 000 euro.
      Dar, inainte de test drive va trebui sa ii pun dubla comanda sa nu cumva sa faci vreo prostioara ca in clip

  33. @mariusikk eu chiar am masina de peste 15k cum zici tu!Si nu ..nu este luata din germania sau olanda cu doar 300 de mii de km.:)))A fost luata noua.Dar din cate mi ai „relatat” tu aici acum fara sa generalizam…esti propietar de BMW.Mai mult ca sigur.

    Hai la revedere!

    • cum zici tu, e „propietar”, la fel ca in anunturi, offf offff…grele e cu limba romana bursucule..

  34. @mkv poate te oi intalni vreodata face to face cu bursucu!Sa te vad atunci daca mai esti tare n cioc!
    Nu ai inteles nimic ma propietar de BMW.

    • Nu sunt „propietar” de BMW, se pare ca n-ai inteles aluzia 🙂 . Am vazut bursuci face 2 face, nu sunt impresionat.

  35. Pe sclavul de bicilist nu-l lasam sa plece de acolo pana nu-mi dadea banii pe bara zgariata(daca era cazul) , sau mai simplu, chemam direct politia doar sa ii dau o lectie pentru viitor.
    Il ardeam! din ce am vazut tot el era nervos, cred ca pana venea politia ma peepee si pe el imprastiat.

  36. mfdunhill

    salut Nutz Rider, belele se mai intampla in trafic, in special din cauza neatentiei si asta a fost si cauza cu bicicliestul. acum ca e sau nu pieton… este bine ca nu a patit nimic.
    Privind comentariile de pana acum, la adresa stilului tau de mers, as zice ca toti iti sugereaza sa mergi mai preventiv tocmai pentru siguranta ta. niciunul din noi nu este politist si nici nu are cum sa-ti dea vreo amenda pentru mersul intre benzi, care fie vorba intre noi, nu este legal, dar asa cum si restul de pe aici mai facem si chestii ilegale, speram sa nu fim opriti si ni le asumam.

    • Salutare.Este primul coment la care cineva nu jigneste .Iti multumesc.Exact asta spuneam si eu.Se pare ca domnii ‘soferi” sunt mai mult ingrijorati ca merg eu cu 80 prin oras si au cam pierdut un pic ideea de baza a clipului.Nu poti sa nu observi niste hate prin comentariile lor…dar asta e alta discutie,…

    • @ nutzi : mai citeste inca o data comentariile si o sa vezi ca au fost mai multe raspunsuri ok, fara jigniri. Ai inceput sa jignesti si ti-ai atras simpatizanti..sau hateri cum le zici tu.

  37. Bai, este incredibil la ce se ajunge. Motociclist nemultumit ca nu i se face loc la filtering cu coloana in miscare si dubist care loveste un biciclist aflat ilegal pe trecerea de pietoni (pe bicicleta, nu pe langa), in timp ce ii cere iertare motociclistului (probabil si pe rosu). Dupa care motociclistul o arde cu mult peste limita legala, nervos de cele pe care le-a vazut. Toata lumea vinovata de ceva.
    PS.: se pare ca daca majoritatea incalca limita de viteza, esti indreptatit sa o faci si tu, sau cel putin nu are nimeni dreptul sa iti atraga atentia asupra acestui fapt. Clipul asta este foarte amuzant! :))

    • +

      Paradoxul este că, dintre toți protagoniștii din rolurile principale, ăla cu duba e singurul care nu a încălcat nicio regulă de circulație. 🙂

  38. Janozaurus

    Ce imi place mie cand nu pot sa fiu atent la drum ca trebuie sa urmaresc cate un bibelu din asta pretios care zburda in toate directiile. Si culmea dupa aia tot el e victima sistemului pe internet. Ca sa nu mai zic de corul bocitoarelor cand si-o face cu mana lui.

  39. @Nutz Rider Sincer, ai greșit. Ai greșit când ai început să răspunzi mesajelor ce analizau stilul tău de mers. Pentru a păstra atenția subiectului într-un clip filmat de pe 2 roți trebuie să circuli ca un camion, dar cât mai pe dreapta. Nu uita că aici marea majoritatea utilizatorilor activi sunt posesorii adevărului absolut, justițiari din naștere ( vezi titlurile care conțin: Proști, loaze, cretini, dobitoci, nazad etc). Majoritatea nu au înfăptuit nici cea mai mică contravenție (aici chiar s-ar putea să fie adevărat, dacă nu conduci nici nu ai ce contravenții să ai).
    Intru și aflu reguli noi! De exemplu: atât timp cât nu chimbi banda tragi de volan fără asigurare.
    Banda e proprietate personală, un bun revendicat și intangibil. Buun. Să înțeleg că dacă pe banda 1 este un scuter lângă bordură il depașiți pe banda 2 ? Sau dreptul ăsta de a schimba direcția fără asigurare dacă nu schimbi banda se aplică doar autoturismelor? Sau la scuter merge să intri pe banda lui și el trebuie să se asigure dacă se duce 2 m mai în stânga?
    Altă regulă: Dacă văd biciclist pe trecere pot să trec peste el ! Eu îl consider un pieton care îmi eliberează mai repede drumul, dar ce știu eu!
    Din păcate prea târziu să mă dezobișnuiesc să folosesc oglinzile și să rămână doar pentru schimbatul benzilor și scobitul în nas, o să rămân în continuare cu blestemul de a „monitoriza” traficul din spate aproape la fel de mult ca cel din față. Și ar mai fi multe de „învățat” de la ”analistii” de serviciu crizați chiar și de o baltă-n drum.

    • @Adydum stiu ca am gresit.Dar ma gandeam ca poate ii mai scot un pic din ale lor.Sincer…nu ai cu cine.Exact cum spui aici e plin de detinatori al adevarului absolut…si pana la urma dupa unii de aici era vina mea in clip ca am circulat cu fabuloasa viteza de 84 de km/h timp de cateva secunde.
      Drumuri bune!

  40. pensionaru

    Bre, asta isi spune Nutz Rider si voi aveti pretentia sa inteleaga ceva din explicatiile voastre………….?

    • „‘Bre”!ramai tata la pensia ta ca nu te-a intrebat nimeni nimic!Matale pensionare ,ce intelegi din Nutz Rider?Ia explica si tu ca e plin de intelepti pe aici!Deastia de se dau mari soferi si au la activ nspe mii de accidente,mai dau si prin canale de artisti ce sunt.
      Imi place cum comenteaza tot felul de talentati.
      Chiar m-am distrat cu voi si va multumesc mult pentru views.pe principiul daca iti face rau bautura nu mai bea,nu te mai urca frate la volan daca stii ca esti lemn,ia-o cu metroul ca e mai ieftina calatoria si mai putin lipsita de peripetii.Pe acelasi principiu nu-ti place nu te ma uita!

      hai Pana data viitoare va las SOFERILOR.

  41. A reinceput razboiul intergalactic conservari – donatori.

    Cu ce pot sa fiu de acord e faptul ca nu te uiti tot timpul in oglinzi cand nu schimbi banda si nu esti obligat sa o faci. DAR…daca tot considerati ca lane filtering-ul este ilegal si il blamati, puteti merge linistiti pe drum. Daca se va intampla sa dati jos cu un motociclist, din cauza lane filtering-ului, va suporta consecintele.

    Cei mai amuzanti sunteti astia cu limtia de 50 km/h. A accelerat pana la 85 km/h dupa care a scazut pana la 60. Inteleg ca voi niciodata nu o ardeti cu viteza sunetelui prin oras, dar haideti sa nu fim ipocriti in privinta asta.

    Restul e cancan. Un biciclist pur sange care nu stie nimic despre legislatie si un nene cu o duba atent deloc.

  42. jezas craist! Uitasem cat de mult acaterinca e in comentarii pe TT :))
    Am multi prieteni motociclisti. Din aia care isi fac viata pe motoare nu se duc pana la mall si inapoi cu ea. Garantat, daca vad unul ca @Nutz Rider, se dezic in secunda 2 de el.
    Din pacate numai dupa un accident mai serios o sa ii vina mintea la cap.
    Stai linistit @Nutz Rider si mie mi-a venit mai greu mintea la cap. Important e sa mai fi in viata dupa ce iti inveti lectia.

  43. @b19rrx ce crezi?Si eu imi fac viata pe motor!Si ma dezic de tine si de prietenii tai!Chiar nu ma intereseaza si nu cer aprobarea ta sau a prietenilor tai.Mintea o am cu mine stai relax.
    Si stai linistit ca o sa fiu in viata!Iti multumesc pentru grija care mi-o porti.

  44. @pensionaru….Du-te linistit dupa marele IL Caragiale.

    • pensionaru

      Toti ajungem acolo, tu, la cat de dornic esti, s-ar putea sa ajungi inainte de termen, eu iti doresc drumuri bune si lipsite de incidente.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!