Accident live

Adăugat de clawoo
Raportează ca șters! 254

Carosabil umed, nepastrarea distantei, oprire aiurea fara semnalizare pe DN cu linie continua pe margini.

Fordul (masina rosie) avea botul mucificat, far spart, bara distrusa, Audi-ul avea bara spate lovita si ce are pe dedesubt probabil aplatizat, „autorul moral” cu Opel nu a fost atins si s-a dus mai departe dupa 10 secunde. Si-a facut treaba pe ziua de astazi.

Eu am iesit in decor pentru ca nu eram 100% sigur ca reusesc sa opresc si eu si cel din spatele meu inainte sa ating Fordul.

Locatia: undeva in judetul Caras Severin, habar n-am pe unde.

Fara sunet pentru ca in afara de baraitura turbata a RR nu se aude nimic.

Ce mai caută lumea:
  • https://www trafictube ro/accident-live-2/
  • nepastrarea distantei si lovirea celui din fata

33 comentarii

  1. Pe ala cu OPEL-ul trebuia sa tabarati,opreste el unde vrea muschiu lui sa cumpere draci sa-l ia
    +

  2. corect! ala cu Opelul trebuia luat la pwela……

  3. Nu l-a oprit nimeni sa-l ia la pwla?!?!?!?!

  4. Ursul Grizonat

    MAnevra de iesire pe acostament e riscanta. Balta poate fi adanca. Te rastorni.
    Daca se rupea cureua de distributie la Opel si s oprea cine era de vina ?
    Nu-i suport pe fanii A1 cu „,ereu aproape” al lor. Tu ai lasat 4 secunde dar nu le-ai pastrat .

    Pana la urma ce vindea moshul ?

  5. Putem aduce in discutie si tembelul cu Clio care s-a bagat in depasire si a limitat evitarea celui cu Audi 🙂

  6. Nu l-a oprit nimeni pe cel cu Opel, fiecare se uita socat la masina lui. Eu le-am spus numarul de inmatriculare al Astrei si le-am spus ca am filmarea in caz ca au nevoie la asigurator.

    @ursul: ghici, e in tag-uri 😀

  7. Miere de prune de 29 de grade ? 😉

  8. TraficMadrid

    Avand in vedere ca era linie continua, implicit oprirea interzisa… cel cu astra e 100% vinovat! I-am dat procentaj maxim pentru ca a si taiat-o de acolo.
    Daca era obligatoriu sa opreasca (daca ar fi sa nu iau in calcul mierea), putea sa semnalizeze dinainte….sa se retraga spre acostament si in final in afara partii carosabile sa fi oprit.
    Merita ciomageala si decoratia de pieton!
    +

  9. plus pt video.

    Tipic romanesc: dam vina pe altii ca nu s-a pastrat o distanta corespunzatoare in conditii meteo nefavorabile.

    Da, opelul nu ar fi trebuit sa opreasca acolo – din punctul meu de vedere in cel mai rau caz isi ia amenda pentru ca a oprit unde nu are voie, desi sincer m-as mira. Nu poate fi considerat vinovat ca cei din spatele lui stateau lipiti unul de altul – nu a depasit pe nimeni sa ii taie fata si sa ii franeze in fata … omul era pe banda lui si a avut nevoie sa opreasca.

  10. Totusi, din filmare, pare ca se circula prea aproape unul de celalalt. Eu cel putin am fost surprins cand am vazut ca intre masina alba si cea rosie mai era una. Tu ai avut avarii? Aburul ala era din cauza baltii?

  11. Nu am avut nici o avarie, aburul era de la balta + discuri de frana incinse. Am avut noroc acolo, se pot deforma in situatii de genul.

    Masinile erau asa de apropiate pentru ca cel cu Opel tocmai fusese ajuns din spate si se pregateau de depasire cred. Asta e explicatie, nu scuza.

  12. sper ca ai memorat numarul celui cu opel alb sa il dai la nenea cu fordul mucificat.
    eventual si filmul.
    nu de alta dar nemernicul merita sa intre la plata

  13. Cu.pluta.sunt.dus

    Tot timpul vand pe langa Mehadia si Domasnea pe acolo miere, pere, mere, tuica si alte prostii de genul. Intrebarea mea e… oare cand cumperi fructele alea (care sunt la preturi astronomice fata de ceea ce gasesti in piata), in pret ai inclus si praful si mizeria de pe masinile care trec pe langa ele?

  14. tare nasol ar fi ca unii sa inteleaga din clipul asta doar ca ala a oprit unde n-avea voie, fara semnalizare.

  15. caras, miere sau dopuri de cwr, ce mai contează, situație banala, pe cat de banala, pe atât de greu de evitat….

  16. @Cu.pluta.sunt.dus: ceva pun in ele, azi la intoarcere am mai dat de cativa disperati opriti aiurea in aceeasi zona: https://www.youtube.com/watch?v=09PLkAb0G5s

  17. @Robert Szeles (fb): ma crezi ca din fata monitorului stiind la ce sa ma astept si eu reactionez mult mai rapid? Cand s-a intamplat mi-a luat o secunda ca sa trec de la „heh, naspa.. accident” la „OHHH FFFFUUU- ACCIDENT si am si masina in spate”.
    Asa-i cu evenimentele suprinzatoare, te iau prin surprindere 😉

  18. Ma bufneste rasul cand aud ca cel cu Opel e 100% vinovat de accident. E bine ca cei care nu pastreaza distanta pe carosabil umed, sunt nevinovati saracii… sunt niste victime. E dreptul lor sa stea la aspiratie, ca doar nu exista niciun motiv in lumea asta sa puna frana cel din fata.

  19. Imi pare rau de barile lor, insa cine a lovit din spate 100% vinovat.
    Ca moral este devina ala oprit pe dreapta, nu se pune. Daca ii nastea nevasta? Daca a facut un atac cerebral? Daca a avut o erectie masiva care ii bloca volanul?
    Si voi violentilor instigati la „rupe-l pe ala cu Opel”
    De ce?
    Sa va mai mirati la violenta rusilor dupa aia.
    Cred ca tot dupa ce s-au instigat la violenta unii pe altii s-a ajuns la situatia actuala. Rusine!

  20. Pai in astfel de cazuri e interzisa oprirea pe carosabil. In afara de faptul ca opelul ar fi incalcat linia continua din dreapta, avea voie sa opreasca in afara carosabilului.

    Dar 3 destepti din spate se pare ca nu au pastrat distanta pe carosabil ud si au mers lipiti unul de altul. Si….. surpriza.

    Niste frustrati sar de cur in sus pe net sa explice ce tarzani sunt si cum l-ar bate ei pe cel cu opelul. Pentru ce?
    Daca erati voi cu opelul si ii era rau cuiva din masina ati fi oprit? Care ar fi fost diferenta intre oprirea voluntara si cea involuntara in acest caz?
    Ca nepastrarea distantei si neadaptarea vitezei la conditiile de drum se vad din filmare.

    Problema e cu aia care opresc la comerciantii astia si lasa masina pe carosabil. Daca ies complet in afara, nu vad care e baiul.

  21. Tot aud scenarii cu „daca cel cu Opelul X”, dar discutiile de genul sunt inutile.
    Daca o dam in discutii ipotetice se pot gasi 1000 de scuze care mai de care si pentru cei din spatele lui. Daca cel cu Audiul se grabea ca ii nastea nevasta? Daca cei doi erau frati si se grabeau ca le mureau parintii acasa? Daca, daca, daca. In momentul in care te bagi in discutii cu „daca” poti sa suspenzi orice reguli de circulatie, doar te grabesti, nu? Sau poti sa suspenzi regulile de circulatie doar daca esti prima masina in coloana?
    Cel cu Opelul nu a facut nici atac cerebral, nici nu i-a fatat capra in masina, s-a oprit sa-si ia mu..re pe marginea drumului (a plecat cu un portbagaj plin de carne). Nu te iei si pleci dupa 10 secunde cu atac cerebral sau infarct sau alte probleme.
    Legat de batut oameni pe strada, sa fim seriosi, nu suntem in Rusia sa ne ciomagim in lipsa de alta ocupatie. Cei doi lovitii au fost foarte domni, s-au dat jos, au evaluat pagubele, au inteles care ce a gresit si s-au dus la politie.
    Ce ramane pentru mine, sper ca si pentru altii, e ca distanta de siguranta e sfanta si pe carosabil umed trebuie lasat chiar mai mult decat de obicei. Si cand vezi evazionisti pe marginea drumului stai cu ochii in patru ca sigur se gaseste un berbec sa dea pofta-n el.

  22. Totusi, opelului ii mergeau becurile de frana? Adica era deja acolo, nu a aterizat in fata voastra. Are voie sa opreasca in afara carosabilului. Asa ca nu va mai agitati si fiti atenti cand sunteti la volan

  23. @mst:

    Art. 142 – Se interzice oprirea voluntară a vehiculelor:
    m) pe partea carosabilă a autostrăzilor, a drumurilor expres şi a celor naţionale europene (E);
    p) în locurile unde este interzisă depăşirea.

    1. a oprit jumatate pe carosabil deci se aplica si m)
    2. este linie continua pe toate partile acolo => depasirea interzisa => se aplica p)

  24. D’aia nu-i suport eu pe aia care stau lipiti de esapamentul meu. Unii par sa nu invete nicodata ca un autoturism nu poate opri intr-un metru nici daca ai 20 km/h. Nu mai spun de sosea umeda, mazga, polei si alte alea. OK, ala cu Opelul e vinovat, sa zicem, moral. Dar daca i s-ar fi intamplat cu adevarat ceva grav – o defectiune sau un atac de cord? E inadmisibil sa nu pastrezi o distanta de siguranta fata de masina din fata, tocmai pentru a evita accidente de acest gen.

  25. Ce se amuza vanzatorul. Ala cu taraba e de vina, pai isi pune mierea la vanzare in zona cu linie continua domne :)).
    E ca in poantele alea in care lasi o bancnota pe trepte si te uiti la ala care o ia, apoi sa faci misto de el!

  26. Eddiemcstanley

    Ce sa va fac nene daca nu va ajunge drumul si stati unu in curu altuia…. Pacat ca oamenii trebuie sa invete din greseli…. Dar stai, stiau asta de la scoala de soferi….sad….DIn cate vad si tu erai pe acelasi drum… Mergeti ma cu avionul…e spatiu cat cuprinde!

  27. Revin cu precizari pentru cei care nu au invatat inca, din experienta, cam ce inseamna „distanta de siguranta”. Cati, oare, stiu de regula celor doua secunde? :

    http://en.wikipedia.org/wiki/Two-second_rule

    Sunt tari, ca Suedia, in care esti sfatuit sa adopti chiar regula celor trei secunde, daca vrei sa fii in maxima siguranta.

  28. Cel mai mult îmi plac regulile de circulație aplicate după urechea semidoctului, condimentate cu extrase din legislație ca să pară totul „oficial”.
    Exemplu: nu ai voie să oprești în dreptul liniei continue sau să o calci pentru a ieși în afara părții carosabile. FALS, linia continua laterala interzice STAȚIONAREA în acea zonă. Poți ieși în afara părții carosabile.

    Este de asemenea FALS că Opel-ul ar fi încălcat 142 lit. m din moment ce el nu s-a oprit complet ci se afla încă în mișcare în momentul accidentului, pregătindu-se să părăsească suprafața carosabilă. Oprirea reprezintă imobilizarea vehiculului.

    Opel-ul poate avea vină parțială în măsura în care a executat manevra fără semnal (nu e clar din film) și a frânat brusc, nejustificat, Art. 122. Vina principală aparține șoferului mașinii roșii care nu a păstrat distanța conform stării carosabilului și vitezei.

  29. @tubegirl: stop cadru la 0:05. Masina se opreste jumatate pe carosabil dupa ce a virat dreapta apoi a indreptat rotile inainte.

    Unde va iesi masina complet in afara carosabilului? La mai putin de 2 metri mai in fata se afla „magazinul” evazionistului. Ce va face Opelul? Se pregateste sa traga masina peste magazin sau peste evazionist pentru a iesi complet in afara carosabilului? Suntem de acord ca nu mai avea unde sa traga masina mai departe in dreapta?

    Nu am pregatire juridica, dar daca masina este oprita pe carosabil, de ce nu se aplica lit. m?

  30. Dacă privești filmulețul cu atenție, exact în momentul coliziunii Opel-ul trage de fund spre dreapta. Cum putea să facă asta daca era imobilizat pe carosabil, nefiind implicat în coliziune ? Foarte simplu, se afla încă în mișcare, nu oprise încă.

    Nu contează și nu avem de unde să știm ce „va” face Opel-ul, contează ce a făcut PÂNĂ la momentul producerii accidentului, care constă în tamponarea mașinilor din spatele său. Accidentul schimbă complet situația și comportamentul șoferilor.

    Fondul problemei este că Opel-ul avea voie să frâneze acolo, să oprească în afara carosabilului și să cumpere murături (că doar nu o să ieși de pe drum cu 90 ca să frânezi în șanț). El este în culpă doar în măsura în care a efectuat manevra brusc fără semnalizare. Din moment ce conducătorul din spatele lui a reușit să-l evite, se poate spune (la limită) de un avocat al apărării că nu a încălcat dispozițiile articolului 122, deci culpa lui va depinde de aprecierea judecătorului. Culpa mașinii roșii este certă, nu a păstrat distanța adecvată.

    Prin conduită preventivă a mașinii roșii se putea evita întreg incidentul, dar nu așa funcționează justiția. Altfel ajungem la chestii gen butterfly effect, vinovat e un moș din Alabania care a tras un pârț.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!