Adaugă comentariu

36 comentarii
  1. @ics, la ce te referi? 😀 Parbrizul era jegos, tocmai se terminase lichidul, am observat pe drum 🙂
    L.E. Ah, te referi la pietoni :)). Mai, nu, erau pur si simplu pietoni (molesiti de caldura) traversand pe rosu.

  2. ce tare a dat. unde oare belesc ochii oameni astia?

    eu am o mare frica sa nu fiu lovit din spate dupa ce am luat-o de 2 ori. era si sa pisc si eu vreo cativa, evident din vina mea, dar fiind ajutat si de ei ca mergeau lipiti unul de celalalt si franau brusc.

    de aia in cazuri de genul prefer sa incetinesc din timp ca sa aiba destul ragaz cei din spate sa incetineasca, sa nu ne proptim in frane toti si sa avem surprize.

  3. @vulpea, nu la parbrizul tau ma refeream 😉 Vazusem acum ceva timp un clip cu cineva care era cat pe ce sa loveasca pe altcineva din spate pentru ca „spala parbrizul” si nu a fost atent la drum 😆
    De atunci mi-a ramas remarca asta. 😀

  4. @Mihai, nu stiu unde. Era o tanti la volanul Vw-ului. Si tipul din Clio parea ca a incetinit generos si lent, dar na, asa e cand tii ochii in telefon.
    Iar evitarea a fost posibilia pentru ca, intamplator, destinatia era in acel giratoriu in care a intrat dupa eveniment.

  5. Te-ai ferit bine, îți rupeai mașina dacă luai bordura aia.

  6. @ctl, adevarat, dar nu sunt eu soferul, vezi descrierea 😀

  7. Nou

    Actiunea incepe la 0:47. Asta da „live”.

  8. Nou

    Te-ai ferit si tu bine, dar si cel cu Clio. Era la mm dist. sa dea in masina din fata lui

  9. @ Goofy, l-a zgariat si pe cel cu Audi in trecere, probabil cu tablele sarite.

  10. Cu toata fereala, tot a zgariat putin Audi-ul din fata cu tabla sfasiata a portbagajului. Merita sincere felicitari pentru ca s-a ferit meserias si nu mi-a iesit complet in fata, sa mai dau si in bordura sau in pietonul din dreapta…

  11. Actiune buna, ca-n filmele cu prosti :)), dar mi-au placut la inceput pietonii aia, parca se grabeau nu situ unde de mai aveau putin si sareau pe capota masinii :))

  12. Mai, care draq tot da negative? Numai ca sa se afle in treaba? Sunt clipuri interesante… macar sa spuna motivul…

  13. Nou

    Am si eu o intrebare. De ce e meserias tipul cu Clio? Ca si-a riscat viata d-amboluea? El statea cu rotile virate ca sa il depaseasca pe domnul dinaintea lui si a fost proiectat. In niciun caz nu a tras el de volan dupa ce a fost lovit.

    De ce zic ca si-a riscat viata d-amboulea? Ce se intampla daca din sens opus venea un nene cu un TIR care mai avea si viteza pe deasupra?

    Am spus-o si-o repet de fiecare data cand voi avea ocazia: virezi rotile in momentul in care executi manevra de depasire, intrare pe strada laterala etc. Just sayin’

    PS: dupa multe stop-cadru eu asa am impresia (la rotile virate ma refer).

  14. @bonygy, vizitatori 😀 M-am uitat in log.

  15. @Marian U, Bravo pentru evitare, bine că ai avut loc. +
    PS: La sfârșit ai fost englez. 😛 (sensul giratoriu)

  16. Bine, vizitatori… si motivul? Ca sa strice?

  17. Cum se numeste prima melodie, adica ce remix e? Daca ai si vreun link spre youtube ar fi perfect, merci!
    +

  18. @tictac, ti-a dat-o nst87i, aia e 🙂
    @bonygy, ca sa moara dusmanii 😀
    @serotonin, am dat si eu stop cadru de multe ori, dar nu mi se pare ca ar avea rotile cat de putin bracate sau vreo intentie de a depasi. Dar oricum, eu in locul lui nu cred ca trageam de volan, dadeam in Audi si aia e, nu avea decat sa plateasca cucoana ambele reparatii.

  19. Nou

    Daca nu avea rotile virate tot aiurea e. Pentru ca in loc sa traga dreapta (nu era sant!) a preferat sa riste sa intre pe contrasens si sa mai puna multe vieti in pericol.

    Daca dadea in ala din fata era mult mai ok pentru toata lumea. Audi-ul putea avea doar spoiler-ul infundat si il schimbau. Asa a mai riscat si zgarierea intregii parti stangi.

    Si mai e inca ceva: instructorul m-a invatat sa tin frana ciupita la stationarea in coloana. Motivul? La un impact ca cel din filmulet nu esti aruncat cu atata brutalitate in cel din spate.

    Apropos: +…abia acum dau 🙂

  20. „Author: Marian U. (my father)”
    daca era scris:
    „Autor: Marian U. (tata)”
    sigur ar fi abordat sensul giratoriu prin drapta. 😆 😆

    + pentru film

  21. @vulpea – + pt film. bv
    @ s3r0t0n1n – + pt. commenturile tale cu rotile virate si cu frana ciupita la semafor.

  22. dupa o sperietura din asta, si eu as vorbi singur in engleza cateva minute 🙂
    10+

  23. Scuze pentru excesul de engleza, probabil e obisnuinta de la munca 😀

  24. Tatal tau nu are rabdare sa dea prioritate la pietonii de la prima faza ? +

  25. @ DeeQ, in general are, dar probabil de data asta eram amandoi concentrati pe domnul cu Audi :). Mna, in felul asta mai invatam si din greselile proprii, ca doar nimeni nu e perfect.

  26. Nou

    @DeeQ
    Eu cred ca am apreciat corect situatiile, iar cata vreme nu e niciun pericol, toata lumea e fericita. Uite cum am judecat:

    1. Pietonii traversasera pana atunci intr-o veselie, ca traficul era blocat de peste 1 minut (nicio problema)
    2. La prima zebra „pietoanele” se asigurau ca pot sa traverseze in siguranta, nu s-au repezit in fata mea (corect)
    3. Persoana cu cainele a continuat sa mearga de pe trotuar direct pe zebra fara sa se asigure ca poate trece in siguranta (gresit), dar am apreciat ca e mai sigur sa continui deplasarea, cata vreme nu o oblig sa se opreasca din traversare sau sa se fereasca, in loc sa calc frana brusc si sa risc o telescopare. Si mergeam cu viteza legala in astfel de situatii…

    Aici e si baza legala:
    OUG 195/2002 art.72
    (2) Pietonii au prioritate de trecere fata de conducatorii de vehicule numai atunci cand sunt angajati in traversarea drumurilor publice prin locuri special amenajate, marcate si semnalizate corespunzator, ori la culoarea verde a semaforului destinat pietonilor.
    (3) Traversarea drumului public de catre pietoni se face perpendicular pe axa acestuia, numai prin locurile special amenajate si semnalizate corespunzator, iar in lipsa acestora, in localitati, pe la coltul strazii, numai dupa ce s-au asigurat ca o pot face fara pericol pentru ei si pentru ceilalti participanti la trafic.

    Regulamentul de aplicare:
    ART. 123
    Conducatorul de vehicul este obligat sa circule cu o viteza care sa nu depaseasca 30 km/h in localitati sau 50 km/h in afara localitatilor, in urmatoarele situatii:
    h) la trecerile pentru pietoni nesemaforizate, semnalizate prin indicatoare si marcaje, cand drumul public are cel mult o banda pe sens, iar pietonii aflati pe trotuar, in imediata apropiere a partii carosabile, intentioneaza sa se angajeze in traversare;
    ART. 135
    Conducatorul de vehicul este obligat sa acorde prioritate de trecere si in urmatoarele situatii:
    h) pietonului care traverseaza drumul public, prin loc special amenajat, marcat si semnalizat corespunzator ori la culoarea verde a semaforului destinat lui, atunci cand acesta se afla pe sensul de mers al vehiculului.

  27. Mariane lasa-ne cu articolele din lege – n-ai acordat prioritate la pietoni, se vede clar pe reluare

  28. Nou

    Am vazut accidentul in direct din parcarea de langa, tipul cu Renault vroia sa faca stanga iar doamna din Vw a venit intr-o mare accelerare, urma de franare cred ca mai mult de 1m nu a avut

  29. extraordinar ce reflexe a avut cel cu clio. nu a atins audi

  30. bineinteles ca era o vaca(taiati asta ca sa fie mai cool) femeie

  31. Nu stiu daca au fost sau nu bune reflexele celui cu Clio pentru ceilalti, dar pentru el sigur au fost cele mai bune!
    La service repara acum doar spatele masinii nu si radiatoarele (daca are AC) si alte „maruntisuri” de sub capota!
    Bine, daca in loc de Vulpoi (tatal „Vulpii”) se intalnea cu un TIR, rezulta… dauna totala!

  32. suna rau dar ma bucur ca a primit ce merita!

  33. Misto intrare in giratoriu la 1:08. Stai prost cu indicatoarele rutiere?
    R: 1. nu conduc eu, dupa cum e mentionat in descriere. 2. acolo e parcare de serviciu, cu bariera etc. Giratoriul e cam degeaba. 3. Above all, dupa un astfel de eveniment, crezi ca mai poti fi 100% atent?