Adaugă comentariu

31 comentarii
  1. Doamne ce ghinion ai putut sa ai, direct in masina ta ca un bici ! 🙁

  2. Hai ca juliturile,indoiturile,semnalul si oglinda le rezolvi,nu spun ca nu se rezolva si cu plafonul,dar mai greu si daca nu se face profi o sa ai de tras…sunt curios de continuare,ce a spus politia,reprezentanti R.A.T.B….

  3. Final Destination? Bine ca nu erai cu o decapotabila

  4. Россия.
    Unul dintre avantajele de a efectua transport agabaritic dupa ureche. Ce a masurat ?

    • Ursule , lasa-o-n branza masii , tu automat i-ai pus eticheta la asta cu camionul .
      cand se incarca camioanele si au gabarit depasit , toate se masoara , oricat de Dorel ai fi . nu de alta ,dar pe sub un pod tot treci , si nu ti-e tot una cand il lovesti .
      trecand peste asta , zi-mi si mie Ursule : vezi stalpul cu semnul de trecerea de pietoni ? pe ala de ce nu l-a lovit ? ca si ala e facut standardizat .
      cablurile daca nu au mai fost intinse , daca nu s-a mai verificat tensionarea si au fost lasate ” asa ” … e clar ca au coborat cu 10-20 poate chiar si 30 cm .
      si in plus Ursule , zi-mi tu ca nu ai vazut astia sa astfalteze si apoi sa supra-asfalteze .
      deci pana omul nu ne zice exact cine si ce – dupa Luni , eu zic sa nu aratam cu degetul .

    • Senzationalul reporter de cancan.

  5. Bine ca nu era scuteristul in locul tau…chiar ca Final Destination…

    Succes la asigurari. O sa ai nevoie….

    • La aia ma gandeam si eu cand am vazut scuteristul, cred ca s-a scapat de el cand a vazut cablul… final destination romania.

  6. Scuteristul de la 0:27 ar trebui sa sarbatoreasca putin. Mai in gluma, mai in serios, s-a nascut a doua oara.

    +

  7. Nou

    Imi pare rau ca ai picat la locul si momentul nepotrivit. Ca un zbici a venit acel(e) cabluri. te despagubeste RCA-ul lui ?

  8. Nou

    dar daca era un om si il lovea in cap? era chiar ca in Final Destination.

  9. Noroc cu tine ca masina ta a incasat-o! Daca nu erai tu, acum scuteristul era in pamant 😐
    Ca sa nu iti para asa de rau de masina gandeste-te ca ea l-a salvat pe scuterist.

    Mult noroc pe viitor si sa fi ferit de intamplari dinastea1 🙂

  10. Nou

    Vezi ca plafonul trebuie sa ti-l inlocuiasca. Nu se taie stalpii sau te mai miri ce, se inlocuieste doar foaia de tabla.
    Sa nu ii lasi sa ti-l sudeze si sa iti dea chit.

    • Nimeni in lumea asta nu o sa dea inlocuire la plafonul acela. Exista scule de tras tabla, dupa care urmeaza un strat de chit fibra + un strat subtire de chit de finisaj + spritchit si vopsea.

  11. cred ca-s aceleasi sanse sa ti se intample una ca asta, cate is si sa fii traznit.
    esti un om deosebit 🙂

  12. Nou

    Sincer ai inchis ochii cand o venit cablu ala direct in tine? 😛
    Mare ghinion pe tine si pe celalalt care probabil ca nu si-a pus problema : bah oare am loc pe sub toate cablurile din oras?
    Da uite ca scuter-istul a scapat ca daca era lovit el de cablul ala nu stiu zau ….

  13. Nou

    +! Si wow, chiar dupa ce am dat + am vazut ca s-a schimbat clipul zilei. cu asta 😀

  14. mama, daca era cel cu scuterul in locul tau cred ca schimba banda instant….

  15. nici mie nu mi se pare exagerat de inalt transportorul ala
    si supraasfaltarea daca e, trebuia sa dea si in alte semne pana acolo pe portiunea aia de drum
    e clar ca acele cabluri de ratb sunt lasate
    ar trebui sa te duci la ratb cu filmarea si sa ii anunti de un proces

  16. Presupun ca respectivul autotractorist si-a luat dejs dosar penal pentru distrugere din culpa, civil pentru recuperara pagubei cu reparatia si pentru intreruperea de trafic la RATB.

    • tu citesti macar ce a scris autorul in descriere ? aberezi cu gratie

    • Ursule oricat de mult te-as aprecia dar aici ai dat cu mucii in fasole, inaltimea era buna, actele in regula, singura problema au fost cablurile date uitarii pe ideea ca dorelul sta la cafea in loc sa inspecteze linia…

  17. Nou

    Si eu si RATB-ul ne „servim” din RCA-ul soferului de camion.
    Cei de la RATB cat si politia erau curiosi de inaltimea remorcii dar intr-un final s-a constatat ca pana in acel punct trecuse cu succes pe sub alte linii de troleu. Asta si ca incarcatura a mai plimbat-o prin oras si cu alte ocazii fara incidente.
    Pana s-a reparat in cam o ora dar s-a generat un haos…
    Am fost intrebat daca am incercat sa pun mana pe cabluri ca aparent pe anumite tronsoane sistemul automatizat incearca realimentarea cu curent de cam 3 ori pana renunta si se semnaleaza o defectiune deci mare atentie.
    Am intrebat de inaltimea minima a cablurilor si mi s-a explicat ca atunci cand se face revizie sau instalare se respecta dar cand are loc o reasfaltare in urma careia se inalta carosabilul nu ii anunta nimeni.

    • Dar ce tot pe ei trebuie sa ii anunte lumea? Ei nu au mentenanta? Cablurile ar trebui verificate o data la cateva zile…

    • sa inteleg ca ratb-ul scapa basma curata? totusi, cred ca societatea de asigurari se va judeca cu ratb-ul. nu mi se pare normal sa plateasca rca-ul greseala ratb-ului.

  18. Daca tot zici ca s-a masurat cat avea ala inaltimea ?
    Ca am de luat niset morti la intors si vreau sa chem o macara 🙂

    Peste 4 m e agabaritic. Ma duc sa iau caramizi sa dau peste dinti.

  19. Pare a fi un Final Destination editie de Romanie.

    Singurul vinovat este dumnezeu. Nu este un caz izonat. Anul trecut au fost peste 15 accidente de acedt gen. Ratb a cam iesit bazma curata practic, teoretic si-a achitat singura paguba urmand sa si-o recupereze de la RcA.

    De fenomenul contractie dilatatie ati auzit?

    • Da domnule dar nu ar trebui sa aiba mecanism de compensare la dilatari?

    • @verdenpom Nu e mai simplu sa cse circule legal ? Adica cu gabaritul la 4 m ?
      Ceva e putrede in Danemarca. Ce masuratori au facut aia, cand te uitai in talon si era clara. Platforma de transport are 1m de la drum… Aia cu reasfaltarea e poveste.
      Compensare face CFR-ul si se mai face la unele linii de tramvai, astea cu terasament greu. Nu peste tot.

    • Ba da, este mai simplu sa se circule legal dar in caz de gabarit depasit cu ce ar fi ajutat escorta? Masoara cu ruleta inaltimea pana cabluri si apoi se prajeste la rotisor putin crocant?
      Dar ce liniile de troleu nu trebuiesc intinse in functie de temperatura? Sau alea se lasa asa in jungla ca la prima furtuna sa fie vanturate in toate partile pana ceva cedeaza si apoi fac victime?
      Daca ar fi sa ma intrebi pe mine culpa comuna aici:
      1. tir agabaritic fara escorta
      2. liniile de troleu lasate moi
      3. dorelul de la drumuri si poduri asfaltand peste asfalt ca e mai ieftin decat sa „defriseze” x portiune la y adancime.

Vezi si...