Adaugă comentariu

116 comentarii
  1. ”Videoclipul este in curs de procesare…”

  2. Pana la urma cuma fost? A plecat si s-a intors ? Ca nu prea se intelege din filmare sau sunt eu mai greu de cap.

  3. S-a asigurat in dreapta, sa nu il vada nimeni.

  4. naspa accidentul dar nu inteleg cum a zis ca nu stia cine l-a lovit ca doar se uita la tine in momentul impactului si te-a vazut si dupa ce a deschis usa cand si-a pus avariile. Ciudat, poate chiar nu si-a dat seama totusi, dar logic era cand a oprit 10m mai in fata si a deschis usa si te-a vazut pe linia de tramvai sa realizeze.

  5. Nou

    Ti-a taiat motorina si nu a deschis pungile ?

    Nu a taiat motorina , motorul nu s-a oprit.

  6. neatentie… e o manevra periculoasa care cere multa atentie la trafic. asta nu a avut nici macar intentia sa se asigure, a fost atent sa puna semnal.

  7. Uneori e mai bine sa intri in „berbec”, decit sa-l eviti pe el si sa faci tu un pocinog, dar totusi sa eviti ciocnirea frontala. Asa l-am evitat eu pe unul (care a scapat neatins) si am taiat cauciucul si indoit iremediabil janta, plus ca era sa-l lovesc si pe unul parcat Ia ghici cine a fost prostul???

  8. Daca e sa facem pe lupii moralisti hai sa zicem ca puteai sa-l lovesti mai usor daca franai putin preventiv cand ai vazut ca tot semnalizeaza stanga (eu asa fac). Da’ n-are sens sa facem pe lupii moralisti, am zis-o doar asa, ca ai amintit tu :)); de lovit oricum il loveai, a tras tare si hotarat de volan. Asta e, tamponare usoara, si-a recunoscut vina, se intampla si bine ca n-a fost nimic mai mult. Stii cum e: o bara noua nu-ti prinde niciodata rau :))
    Unde e asigurat?

  9. daca era unul pe motor? (edit pls)

  10. Apropo, eu unul nu vreau sa vad in comentarii jigniri la adresa soferului vinovat pentru ca momente de-astea nasoale de neatentie avem cu totii si tamponari se intampla tot timpul. N-are sens sa te enervezi, ca deh, asa e circulatia de oras.

    Apropo la ce ai scris: „Primul accident din miscare in care am fost implicat , de acum casc ochii mai bine”; cam asa e, dupa ce faci 2-3 tamponari te inveti cu franatul preventiv :))

  11. @amator – e bine ca l-a lovit asa, daca faci cu a facut Jeanbart si il loveai in bara spate zicea ca tu esti vinovat ca l-ai lovit din spate. sunt prea multi parsivi ca sa mai ai incredere in oameni… cum era ala filmat de Thomas la Liberty Mall: „Am trecut pe verde”. Da, era verde de 8 secunde pentru ala pe care il lovise.

  12. Pai pleaca de pe loc,la ce sa se mai asigure,il feresc altii,ete ca de data asta nu l-a mai ferit nimeni,eu sincer mergeam la politie,astia trebuiesc lasati sa stea acasa pt 90 de zile,nu merita nicio amiabila,eu unul nu sunt de acord si nici nu voi fi cu amiabila,chiar daca gresesc eu.
    Pacat de masina si sper ca Domnisoara si-a revenit din sperietura.
    +

  13. @amatoru: aia numai atentie nu e. aia se numeste ca mai trebuie sa treaca pe la scoala de soferi fiindca nu se fac 4 manevre (semnal, frana, tras de volan, asigurare) in aceasi tip ci pe rand.

  14. total de acord cu Agentul, fara amiabila, daca faci amiabila cu astfel de oameni lasi un pericol pe drumul public.

  15. Bai cata rautate, daca si autorul clipului a zis ca ala si-a asumat vina, nu a facut urat, nu a inceput cu reprosuri de genul ba da am dat semnal, ba da puteai sa mergi mai incet, etc.. inseamna , cel putin pentru mine, ca la omul ala a fost 1 gresala, nu un obicei. Se poate intampla oricui pana la urma, cati din noi nu ne-am asigurat vreodata cum trebuie, ca nu a fost cu poc e partea a doua, dar toti am mai gresit.
    Si eu am patit o data sa imi intre cineva in spate la o trecere de pietoni, am tras amandoi pe dreapta, omul si-a asumat vina din prima, a zis ca nu a vazut nici pietonul, nici pe mine franand, trecerea fiind cand faci curba si l-am inteles. Daca omul are bun simt si recunoaste si nu are rca pe la carapatica de ce sa nu faci si tu un bine, pentru ca genul asta de comportament denota clar ca nu sunt marlanii din trafic care au in sange incalcatul regulilor.

  16. imi pare rau de accident
    buna existenta camerei pe bord
    ai acum timpi de pierdut pe la service

  17. mai ca imi vine sa las motorul acasa maine , pff. Mai usor cu viteza in localitate ca d-astia sunt multi se pare.

  18. Mda, e nasol cã trebuie sã stai prin service acum..

  19. Nici macar n-avea centura bolovanul.

  20. Nou

    haha tare asta, imi aduce aminte de altcineva de pe aici. Omu claxoneaza in loc sa puna frana. Bun spirit de conservare

  21. Mai bine ca l-ai lovit poate se invata minte
    Cam rau ca l-ai lovit ca stai cu masina la vopsitorie / service
    +

  22. Nou

    Ihhhh !!! Ahhhhhhhh !!!! Ohhhhhhh !!! :))
    Scuzati-ma dacă fac haz de necaz … 🙁

  23. Nou

    sincer nu prea aveai ce cauta tu pe linia de tranvai……. dar ii bine ca nu a patit nimeni nimic.

  24. Hai nu zau mexicane, tu ai fost vreodata pus intr-o ipostaza de genul asta? De multe ori oricat sange rece ai avea, tot te blochezi in astfel de situatii. Eu din film vad ca l-a claxonat si ala cu astra-ul daca era pe faza cand Valy1 a inceput sa claxoneze putea sa o redreseze pe directia inainte si probabil nu mai exista impactul. A si franat mai observ Valy1 si a incercat sa si evite. Ce altceva ai fi vrut sa mai faca? Sa sara peste el, sa treaca peste el sau ce?

    Valy1 sa nu mi-o iei in nume de rau, parerea mea e ca ai facut cam tot ce s-a putut, dar totusi o mentiune am la tine pentru felul in care l-ai evitat, in sensul ca eu in astfel de situatii prefer sa expun integritatea mea, nu a pasagerului/ei din dreapta. Stiu ca instinctul e sa eviti in stanga mai ales ca ai vazut ca era si liber pe contrasens, dar pe viitor incearca sa stii tot timpul ce ai in dreapta ta pentru ca te ajuta sa eviti virand inspre dreapta.

  25. @eram si eu prin zona ia mai pune tu mana pe codul rutier si uita-te de mai multe ori la filmulet poate in final te prinzi si tu ca e drum cu o singura banda si linie discontinua ce delimiteza linia de tramvai de banda, deci concluzie poti sa folosesti linia de tramvai

  26. Pana si cainele il cearta ca a gresit 🙂

  27. Nou

    @mariusik ba uitate mai bine pe filmare…………….. este o banda de circulatie si linia de tramvai.
    Teoretic [exprimare deficitara], in cazul in care nu poti merge pe b1 poti merge pe linia de tramvai. Vina pentru acest accident este impartita de fapt la trei:
    1 cel cu duba care era oprit pe banda 1,
    2 cel care a vrut sa intoarca, ca nu s-a asigurat
    3 cel care la lovit pentru ca rula si cu viteza si nu a franat pentru a evita impactul, din momentul in care a inceput sa apese claxonul putea frana (dar s-a panicat).

    Toti trei sunt de vina, dar dupa cum am spus si in mesajul anterior, ii este bine ca nimeni nu a patit nimic, pentru ca fierele fiarele se mai indreapta, dar viata omunuluiomului nu o mai poti aduce innapoi.

  28. @eram si eu prin zona eu ti-am zis sa studiezi mai bine codul dar tu brutus brutus
    nu stiu teoretic cum e, dar practic poti s-o folosesti si daca e b1 libera:
    Art. 103. – Pe drumul public cu cel mult două benzi pe sens şi cu o a treia bandă pe care este amplasată linia tramvaiului lângă axul drumului, conducătorii de vehicule pot folosi aceasta bandă, cu obligaţia să lase liberă calea tramvaiului, la apropierea acestuia.
    Venea cumva tramvai? eu nu cred

  29. @mariusik: si claxonul pe care l-a dat l-a intarziat o fractiune pretioasa de secunda.

    • @marcel: Stau si ma mir: voi daca claxonati nu mai functionati sa schimbati la pedale sau sa evitati ? Ce tot o dati atata cu claxonatul, de parca discutati de Dacia 1300 cu claxonul PE LATERAL si trebuia sa iei mana ca sa claxonezi ? Masinile din ziua de azi au claxonul pe volan si cu un varf de deget poti claxona in timp ce tii ferm volanul, iei viraje/ocolesti, etc. tot ce ai nevoie.

  30. @marcel nu zic ca nu a franat tarziu, dar nu poti acuza omul intr-o astfel de situatie ca de ce nu a franat sau ca de ce nu a facut aialalta, asta e ideea. Sunt fractiuni de secunda in care oamenii actioneaza diferit, dar independent de ei.

  31. Nou

    @mariusik ok bum sa zicem ca ai dreptate, dar am si eu dreptate cu restul nu? Eu am avut o alta situtie mult mai naspa pe mine ma lovit unul care avea 140 km la ora si m-am asigurat cand am vrut sa trec de pe b1 pe b2. in acest caz cine ii devina?
    Eu nu?

  32. @eram si eu prin zona cand te-a lovit ala de a intrat in tine venind cu 140 la ora in ce erai, erai in tanc de mai esti acum aici? ca la viteza aia sa intre ceva in tine cred ca 1 la 100 000 supravietuieste.
    apoi ca sa iti raspund la intrebare. Din prima impresie asupra unui accident descris de tine tu pentru ca faptul ca nu te-ai fi asigurat INSA dupa o expertiza a vitezei celuilalt implicat in accident probabil ca ai fi fost absolvit, vina mutandu-se la el.

  33. A scăpat destul de bine mașina ta, pare mai dramatic impactul pe clip.

  34. te cam grabesti prietenas am patit si eu asea ceva doar fara lovitura si eu ajunsesem pe contra sens cu masina perpendiculara si ceea ce imi reprosez si azi e ca MERGEAM cu prea tare

  35. @Thomas: La Dacia (Logan, Duster, etc.) inca mai e claxonul tot pe lateral. Si daca nu ma insel, la BMW mai intalnim tipul asta de claxon. 😀

    + pt video

  36. @Thomas am condus o buna perioada de timp si Dacie si conduc des si Logan si pot sa iti zic ca e la fel de comod si cu claxonul pe maneta de semnal. Nu trebuie neaparat sa iei mana de pe volan, o poti face tinand mana pe volan si intinzand un deget doar.

  37. Pentru cei care zic ca mai mult am claxonat decat am franat :
    Am facut ambele chestii in acelasi timp. Placute de frana proaspat schimbate + dale prefabricate tramvai + prins linia de tramvai cand am tras stanga (vedeti cum exact cand le sar masina pare ca accelereaza) => o frana nu prea eficienta.

    Explicatie suplimentara : Am gresit la editare si nu am lasat mai lung , dar in prima faza vinovatul se suie in masina si pleaca , crezand ca l-a lovit altcineva , iar 3 minute mai tarziu se intoarce.

  38. sincer…daca in momentul cand ai apasat pe claxon apasai si pe frana …cu masina care o ai cred ca evitai accidentul…eu cu aceeasi viteza cam aceeasi distanta cu o vectra C…m am oprit fix la o palma de cel din fata…si cred am masina si mai grea…sfatul meu:gume cat mai bune…placute de frana noi…si piciorul cat mai rapid pe frana :))

  39. Ce treaba mai aveti voi cu claxoanele? Omu a franat l-a evitat cat a putut si punct. Sau daca nu il claxona putea sa il evite? Cati dintre voi ati trecut printr-un accident similar?

  40. Ce de comentarii. Singura evitare putea sa fie un pic preventiv, eu in mod sigur reduceam mult viteza inca de cand a ocolit duba.

    In rest mie mi se pare ca a redus mult viteza si nu l-a lovit tare.

  41. Nou

    ai scapat destul de usor dupa cum vad….bara nici nu tre sa ti-o schimbi ca ti-o fac baietii ca si noua….asta desigur daca n-ai casco, caz in care iti schimbi tot ce e atins…
    legat de o posibila evitare, nu cred ca aveai vreo sansa . dca trageai dreapta il paleai in spate pe fraier, daca stanga te lovea el cu fata.
    stai linistit eu zic ca nimeni nu putea evita accidentul asta…numai daca nu merge pe condus reventiv si frana mai devreme:P

  42. @Valy1 si restul, am fost in situatia asta in Constanta de cel putin zece ori si pana in prezent nicio zgarietura pe masina, si asta in conditii de condus urban 16 ore pe zi in Matiz cu roti de 155 nu Renault cu roti de 205 si ABS.
    Daca stii ca nu esti in stare sa mergi mai repejor in oras, nu e rusine…filmuletu asta iti demonstreaza ca ar trebui sa mergi mai incet pana dezvolti niste automatisme pentru a evita si preintampina accidentele.
    Ce vad eu pe clip:
    -mergi muuuuuult prea tare pentru conditia drumului respectiv
    -nu observi ca vinovatul se pune deja in miscare si semnalizeaza stanga
    -incepi sa claxonezi (de ce ? cu ce te ajuta asta ?)
    -frana e aproape inexistenta
    Incontestabil e atat faptul ca e vina lui dar si ca accidentul putea fi evitat daca tineai un pic la conduita preventiva si aveai niste reflexe si reactii omenesti. Sper sa nu mai ai parte de episoade similare

  43. Mi-e greu sa cred ca ai permis , iar asta cu „in situatia asta de cel putin zece ori” deja e basm , cu Matiz.
    Vezi ce am zis mai sus de frana si de momentul in care am pus-o. Apoi mai uita-te si la filmul in slow-motion si aproximeaza cati metri erau intre noi cand a inceput sa vireze ( Eu am aproximat vreo 12) . Apoi baga Matizul a un test si pune rezultatul aici.
    Stai linistit , conduc de vreo 4 ani aproape zi de zi in Bucuresti fara incidente , automatismul de care zici e acolo.
    Si eu am fost pus in „aceeasi situatie” si n-am lovit-o pana acum , dar „acceasi situatie” nu continea linii de tramvai , dale prefabricate (fa un test de aderenta) , linie tramvai si placute noi-noute.

    Da cu presupusul , la ce crezi ca ma gandeam cand am claxonat ?

  44. FRANA EXISTA ii rog pe posesori de autovehicule sa puna frana brusca (abs ) si cu piciorul prin podea pe frana sa incerce sa vireze stanga cum a facut soferul in cazul de fatza si …surpriza franezi in 50-60 metri multumita abs-ului :X

  45. Marlane tu sigur ai dacie sau logan in cel mai bun caz….toti astia care spun ca o masina fara abs franeaza mai bine decat una cu abs mananca rahat…nu e nevoie sa demonstrez de ce…ca nu suntel la scoala sa va predau eu teorii…dar ABS+ESP e o combinatie care te scuteste de multe belele…;)

  46. *am uitat sa mentionez sa puna frana pe linia de tramvai

  47. Tocmai maprend, vorbesc din perspectiva unuia care a condus o masina cu frane si aderenta de 5 ori mai de cacat decat Renaultul tau si care zilnic conduceam contracronometru cu viteza nu tocmai legala in oras, si cu toate astea am reusit sa evit nu zece, nu douazeci ci poate chiar 100 de accidente, ceea ce ma face sa cred ca ori ma consider eu cu experienta ori te consider pe tine fara.
    Reactia ta, fara suparare…mi s-a parut lenta inca de la intrarea pe strada cand Astra a depasit duba…eu unul as fi incetinit, sau macar schimbam preventiv piciorul pe frana, franarea la fel…violenta si necontrolata, scart (nu-mi dau seama bine daca intra sau nu abs-ul), ti-a tras stanga…si maslina din martini…claxonul

  48. Daca chiar toti din cei care care comenteaza au permis de conducere yo ma las de meseria asta.

  49. @ hiperul –>>am un mitsubishi colt si am patit si eu ceva asemanator si pe mn m-a salvat abs + esp (eu am reusit sa ajung parelel cu masina care nu s-a asigurat) si M-A SALVAT eu spuneam doar ca VALY ––>>>>A FRANAT MAXIM ……..cel cu matizul si multi alti spun ca NU a pus frana desi omul a gaurit podeaua cu piciorul pe frana

  50. @elrenifico , mai vorbim cand bagi filmu cu Matizul care de la 50km/h franeaza in ~12m ( hai 15 , ca sunt generos astazi) , in conditiile din film. Nu ar trebui sa ai porbleme , din ce zici tu eu am franat tarziu , tu franezi de la linie.
    Mi-a tras stanga ? Cine mi-a tras stanga ?
    Necontrolata ? Explica-mi cum ar fi trebuit sa franez in conditiile alea. Fara misto , tu ai experienta si eu nu , poate imi prinde bine.

    Zmei care faceau si dregeau gasim pe toate drumurile , dar permite-mi sa nu te cred cand zici ca faceam zmeisme de-astea cu Matizul.

  51. daca era femeie la volan nu mergea cu 80-100 🙂 parerea mea si ipotetic vorbind daca era femeie il lovea in spate pe ala cu opelul si nici nu punea frana :)))

  52. @hiperul : Vorbim cand faci 18 ani macar , pana atunci viseaza situatii la volan.
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001120856756

  53. https://www.dropbox.com/s/wg6caxj2evopjn8/Permis.jpg dovada ca nu mananc cu gura plina
    @Vali1 nicio masina in lumea asta nu opreste de la 80 la 0 in 15m, d-aia zic ca nu am vazut conduita preventiva si o franare pana sa-ti iasa ala pe banda.
    Mor de ciuda ca nu tineam telefonu pe inregistrat in suport sa am sa-ti arat

  54. Stai putin ca pe aia cu conduita preventiva nu am negat-o. Trebuia sa incetinesc cand a iesit ala , dar concluziile de pe urma accidentului le-am tras singur , nu a fost nevoie sa intru pe Trafictube ca sa imi fie povestite.

    Acum ca am stabilit ca vina asta o recunosc , intreb :
    Din momentul in care a inceput sa traga de volan , pe suprafata pe care rulam cu 50km/h , franand adecvat , il evitai ?
    Evitari iti arat si eu destule , pe asfalt uscat , alte distante , alte conditii. Sa nu crezi ca pe drumurile pe care merg eu nu trebuie sa fac soferisme ca sa ajung intreg.

  55. @hiperul asta cu femeie la volan cu ce a vrut sa ajute ? se vede clar in clip ca era un el

  56. hipstere zii mah cati ani ai? :)))) a cata ora de condus pe scoala ?

  57. Valy 😀 la 50 poate, da’ la cat aveai tu slabe sanse

  58. Bine ca acum stiu cu cine stau de vorba. Ai o problema : Km aia cu care te lauzi sunt facuti in NFS , altfel nu vad ce om cu experienta ar pune problema ca tine , ori te supraestimezi.

  59. HIPERUL nu mai poate sa posteze pt ca….un ***** nici acum nu poate sa accepte ca traieste intr o tara in care fiecare dintre noi are dreptul la replica si opinie…V-am salutat…Bafta…

  60. nea valy cum se zice la noi „se intampla „:) Doamne Doamne e acolo sus …..de evitat nici vali porcisteanu nu avea ce sa faca …in rest drumuri bune sanatate numai bine

  61. apropo de ce nu ai somn?e primul accident? nu de alta dar e 2.30 dimineata 🙂

  62. acum o da in private cu hiperu, i-a gasit pagina de FB si ii ia la puricat tot timelineu 🙂

  63. Tete fara suparare, dar esti slab. De rusine nu pune asa ceva pe internet. Tu te-ai bagat fix in sofer, de parca l-ai luat la tinta. Poate sa fie vina celuilalt, dar e de datoria ta sa incerci sa limitezi pagubele nu sa omori ceilalti perticipanti la trafic. Sincer sper sa nu ma intersectez cu niciunul din voi doi implicati in accident.

  64. Da , e primul. Somn n-am de obicei , nu e ocazie speciala.
    Hiperu nu e pe gustul meu.

  65. partea nasola e ca tre sa umbli prin service cu masina 🙁 (minim 2 saptamani daca nu ai pile) vezi sa fii atent cnd itzi vopsesc masina sa nimereasca culoarea si sa nu iasa coaja de portocala sa NU te duci la servicul SD PREstige ,si service-ul de la casa presei

  66. Nu avea de unde sa stie Valy ca ala o sa intoarca acolo…Daca ala e prost si intoarce fara sa se asigure asta e…. Dupa logica unora cand vedem o masina in fata ar trebui sa punem frana sa fim siguri ca nu intoarce ala sau cine stie ce altceva face…sa fim seriosi..
    Si nu inteleg cum de nu l-a vazut pe Valy ca teoretic trebuia sa se asigure cand a pornit de pe loc..

  67. zi te rog ca nu ai la carpatica asigurare ca nici pretul intreg la kilu’ de vopsea nu il pun aia pe deviz, d-apai D/R la bara si aripa sau portiera noua

  68. multe comentarii stupide care nu’si au rostul. eu atat zic, bine ca nu l’ai luat in spate ca era un pic mai rau daca nu isi recunostea vina(acum adevarul e ca na…aveai filmarea 🙂 ). in rest..? sa’l ocolesti nu aveai pe unde, viteza…? da aveai si tu dar asta nu il scuza pe el ca nu s’a asigurat.
    spor cu reparatile.

  69. nu cred ca puteai evita dar puteai sa mergi mai usor,daca e limita de 50 asta nu inseamna ca trebuie sa mergi doar cu 50

  70. parerea mea este ca mergeai cam tare…sau poate am senzatia asta din cauza filmarii,nu stiu.din pacate nu prea aveai cum sa il eviti la viteza asta si mai ales ca erai pe linia de tramvai ceea ce nu te-a ajutat la franare..cert este ca nu puteai sa il eviti nici daca aveai cele mai bune cauciucuri din lume nou noute.multi nu stiu,dar si cauciucurile de calitate au un rol foarte important in astfel de situatii..

  71. Asta a cam fost a la PCT!
    Saracu’ om. Normal ca nu stia nici cine, nici ce l-a lovit!
    La ce cap a dat in stalp… credea l-a lovit cineva de… sus!
    Bine ca sunteti ok, tabla se indreapta si cel putin unii au invatat ca linia de tramvai si franele… nu se prea impaca!
    Iar placutele noi sunt criminale!

  72. Nu puteai evita, mai ales cand amandoi circulati pe linia de tramvai, probabil ai pus frana pe sine, care fiind lucioase, n-au avut rolul sa te opreasca ci sa imprime o patinare a masinii. Rezistent renault-ul tau, si nici nu v-ati zdruncinat cine stie ce, fata de opel.

  73. valy,tipul a semnalizat virajul? eu cred ca esti vinovat 100%. dar dac ti-ai luat banii,bravo tie! arata filmul la un amic militian si vezi ce spune…
    e aproape ca lovitura din spate.doar ca tu ai incercat o depasire pe linia de tramvai care depasire arata cam ca o triplare si ai plecat din spatele opelului in timp ce el incepea,cu semnal,intoarcerea.
    sau ar fi iesit culpa comuna.
    sincer,arata filmul unui amic militian si spune si noua ce a zis. bafta !

  74. Nou

    Cand pleca un berbec de pe loc, lasi acceleratia, pui pe frana, si in caz de comportament dubios calci cu sete ! Tu ai incercat sa-l depasesti. Era evident ca in 2 secunde nu avea cum sa ajunga la 50 sa se incadreze in trafic. Da, claxonezi, dar calci si frana daca e cazul. Asta daca-ti permite aderenta.
    Daca nu-ti permite, mergi mai catinel.
    Spike10 are dreptate. Pune si pe polotai.ro si vezi ce zic ei.
    Bref, aka pe scurt: daca pleaca unul de pe loc , tu accelerezi sa-l depasesti ?
    Capacitatea ta de anticipare e cam scazuta. Ii murea lu ala motoru la cazan, venea tramvai din fata . Ce faceai ?

  75. Nou

    M-am ales si cu ceva de-aici! 🙂 la 0:17 este fostul autobuz al lui tata! 😛

  76. @spike10 si kateritzaa: voi va uitati la acelasi film??? Valy a pastrat banda si directia pana si-a dat seama ce face ala si a incercat sa evite. De unde ati scos-o cu depasirea?
    Cum scrie la codul rutier ca se face o intoarcere? Nu cumva opresti pe dreapta, te asiguri temeinic si apoi executi manevra?

  77. tizule, meriţi să faci puşcărie! unde te grăbeai, nenorocitule, dacă ieşeau 10 copii dintre maşini? dacă era marţi? dacă dacă dacă…

    😀

  78. Nou

    @ghitzaCJ Citeste cu atentie ! Vali a pastra directia si viteaza desi nu avea ce face cu ea. Ala de a plecat de pe loc nu ajungea instant la viteza de trafic, ca nu are motor de 300 de cai. SA-ti desenez intrebarea: Tu ce faci daca iese unul din scurt in fata ta ? Varianta 1: o lasi mai moale, pregatit de frana. Varianta 2: bagi gazul la maxim si-l depasesti pe ala. Varianta 3: stai cu 55 pe tempomat si te sui pe el daca accelereaza greu. Astept raspuns.
    Incercarea de evitare se poate face si prin reducerea vitezei.
    PS : Nu am permis

  79. Toti evitati, toti conduceti preventiv. In rest un idiot care a primit ce merita.

    Cam asta-i nivelul de educatie de la noi, intoarcem cum ne taie capul si facem orice manevra vrem fara sa ne asiguram ca sigur ceilalti conduc preventiv si ne evita.

  80. @ kateritzaa: iniţial nu avea ce să evite, erau pe benzi diferite. Poţi înţelege atâta lucru? În situaţia asta te aştepţi ca ăla să continue pe banda lui, nu să întoarcă…

  81. @kateritzaa :”PS : Nu am permis”

    Se vede. Cate kile de tarate trebuie sa ai in cap sa sustii ca Vali e 100% vinovat?

    Geez…Spike, sper ca nici tu n-ai permis (si nici planuri sa capeti unul)

  82. mihaela,sper ca nu esti femeie! si daca esti,sper sa nu fi blonda! si daca esti blonda,sper sa nu ai numai 20 de ani…mai invatati,copii mosului!
    PS: Nici eu nu am permis.

  83. @Spike, nu, nu sunt femeie. Nick-ul „Mihaela” e just for fun. 😆
    Nu ne inveti tu? 🙄

  84. PS: nu de a;ta. da’ n-am permis si vreau sa invat de la cei mai buni 😀

  85. spike si kateritzaa e trist ma ca trebuie sa citeasca lumea si comenturi de astea, pacat ca ganditi asa, cand veti lua carnetul si voi o sa faceti ca cel cu opelul ca na, nu sunteti voi vinovati in caz de accident…

  86. Bai baieti, voi aveti idee ce culoare are codul rutier? Cum sa fie vinovat? Ignore faptul ca e pe linia de tramvai, cred ca asta va nedumereste pe voi. Sa zicem ca era pe un drum cu 2 benzi normale. Daca el circula pe B2 si unul intoarce de pe banda 1, fara sa se asigure? Cine era vinovat?

  87. Bai valy, nu te mai lauda pe computergames 🙂
    Ce tare, azi cu un prieten am fost la gratar in exact aceleasi tipuri de masini, o astra G si un megane 3 🙂

  88. Valy, imi pare rau pentru accident, sper sa ai masina reparata cat mai repede. Din pacate, accidentele se intampla…

    Pentru toti zmeii care se cred zmei cu aripi, a cronometrat cineva cat timp a trecut din momentul semnalizarii tipului cu opel pana in momentul impactului? sunt cam 2-2,5 secunde. Luand in calcul si timpul de reactie, de aprox 1 secunda raman 1-1,5 secunde de franare efectiva!!! Imbecililor, doar o masina de formula 1 pe un asfalt foarte abraziv putea sa opreasca in situatia de mai sus. Conduita preventiva? Tipul din Opel a efectuat o manevra de intoarcere, nu de virare catre stanga, ca nu e nici o intersectie acolo. Dupa depasirea autoutilitarei a tras dreapta ca si cand ar reveni pe b1 dupa care a tras de semnal si la 0.5 secunde dupa de volan. Deplasare neregulamentara pe linia de tramvai sau din alte motive S.F. vina lui Valy? Va invit frumos sa va aruncati in fata trenului, in speranta ca mecanicul de locomotiva va fi gasit vinovat pentru ca v-a lovit.
    Cei care nu au permis de conducere, va rog fie sa va vedeti de ale voastre, fie sa veniti cu argumente concrete si cu articolul din lege care sa va sustina argumentul. Idiotenii gen „intreaba un amic militian sa vezi ca asa e cum zic eu” nu tin pe acest site. De ce? Pentru ca orice politist, la orice intrebare legata de circulatia rutiera, va veni cu un articol din lege care sa ii sustina afirmatia facuta.
    Apropo, ca sa nu muriti prosti (zmeii de care ziceam mai sus):
    Art. 125 din Regulamentul de aplicare al OUG 195/2002
    Art. 103 din Regluamentul de aplicare al OUG 195/2002

    Drumuri usoare 🙂

  89. Sa-mi explici te rog de ce prima ta reactie a fost sa te proptesti in claxon?
    Normal ca vinovat 100% e respectivul si probabil nu prea putea fi evitat, dar mi se pare ciudata ca preocuparea ta era sa claxonezi si nu sa eviti (cu degetu pe claxon apasat tare nu mai poti manevra volanul la fel).

  90. „mi se pare ciudata ca preocuparea ta era sa claxonezi si nu sa eviti”
    Ce ti se pare ca am facut in alea 3 secunde de cand am vazut intentia lui ? Strans buci + frana + claxon si speranta ca aude si opreste. Frana +claxon poate in acelasi timp , dar in ordine inversa sigur nu.
    Tu , ce crezi ca ai fi facut in clipele alea ? A parut cumva ca am avut timp sa ma gandesc „hai sa claxonez si daca nu merge poate bag si frana” ?

  91. Dupa razboi multi viteji se arata ,asa ca nu-i baga prea mult in seama la viteza aia si la distanta scurta dintre masini nu prea aveai cum sa eviti ,sper sa nu mai ai parte de asa ceva pe viitor !!!!!!!!!!! Mai preventiv pe viitor .

  92. Nou

    Ideea e ca in cazul de fata esti perfect vinovat. Nu reusesc sa inteleg de ce ai tras stanga peste el.. aveai loc de un camion prin dreapta…. Oricum se vede ca ai experienta dar la spirit de observatie…. Ar trebui sa fie instinct sa te uiti in dreapta cand cineva din fata ta vireaza stanga. dar asta e neatentia, graba si impresia ca esti pilot.

  93. Nou

    mie imi place cainele ala care fuge dupa el sa-l certe :))….tara bananiera

  94. Tu ori nu apreciezi bine viteza si distanta ori crezi ca e ca in Nfs

  95. @valy1 – aveai timp sa deschizi aripile si sa-l ocolesti pe deasupra! :))
    Am patit fix la fel acum 4-5 ani, tot un renault conduceam.
    @bog – din experienta iti pot spune ca de multe ori frana+claxonat+tras putin de volan stanga, ca in situatia de mai sus, te ajuta sa-l atentionezi pe celalalt sofer sa opreasca ca sa-l poti evita prin stanga.
    @andrei_red – daca cel cu opelul frana in ultimul moment si nu mai aveai loc sa-l eviti prin dreapta? loveai duba din dreapta sau pe opel in spate si erai vinovat?

  96. si colegul valy tot se ia in clont cu diversii retarzi. una e sa ai o parere, si alta e sa fie o dobitocenie acea „parere”

    PS: „ucigasule” „criuminalule” „cum de ai indraznit sa mergi pe strazi”

    vad: bara, far, aripa de inlocuit, poate si capota de reparat. proiector de asemenea nu imi dau seama daca e spart. bara noua de revopsit, plus daca prin spate s-a spart ceva gen goarna claxon, vas lichid parbriz suporti pt bara/aripa.
    estimez deviz 3000-4000lei

    PPS: avand in vedere cum arata masina viteza finala de impact nu cred sa fie mai mare de 15-20kmh. la 60kmh o masina se face zob. la 30kmh se sifoneaza urat, iar ce vad aici este chiar sensibil. si astfel extrapolam si viteza de rulare la momentul T0

  97. urat, eu circul mereu pe acolo, bine ca nu m-am intalnit cu asta 🙂
    sa dai bara jos ca ai de indreptat structura , nu stiu cum ii zice, e o bara mare de fier in fata sigur a fost indoita bine, eu am patit-o la viteza mai mica nu se vedea nimic de afara.

  98. Valy1 bine ca nu ati patit nimic, se vede ca nu aveai viteza. Totus am o intebare ce poate parea putin stupida, de ce a durat atat de mult franarea pentru 50 Km/h ? Ai lunecat pe sina sau initial ai incercat sa-l ocolesti dupa care ai franat? Sunetul de frana se aude din cate imi dau eu seama, din momenul in care ai tras de volan.

  99. din momentul cand trage de volan se rupe aderenta, pana atunci nu erau blocate rotile

  100. Doamne cati cunoaste-tot prin comentariile astea. Nu-mi vine sa cred ca cretinism e printre soferi

  101. Nou

    @valy: nu te supara supara frana la masina nu este in mijlocul volanului. Tre sa apesi pedala din mijloc

  102. Am dat vot pozitiv pentru faptul ca pana la urma s-au inteles si ca nu au fost urmari grave. Tabla se indreapta. De evitat nu prea avea cum sa evite, numai cei care nu au fost pusi in astfel de situatii isi imagineaza ca tragi frana de mana, ridici eleroanele si deschizi o gaura de vierme, etc.
    Sa ne fereasca Dumnezeu de filmari cu coliziune, iar de-o fi sa fie, sa fie doar fierul stricat.

  103. Am vazut Opelul cu pricina la tinichigerie pe Bd. Timisoara. Destul de sifonat. Mai era inca vro 2 masini cu lovituri asemanatoare. Ceva e cu masina aia de e lovita tot acolo 🙂

  104. Exact,bine că s-a terminat cu bine…

  105. daca as fi fost in locul tau si as fi avut o dacie l-as fi sifonat urat 🙂

  106. @Nic – daca as putea, ti-as da un plus pentru comentariu. Ai dreptate. Si mi-a placut chestia cu „gaura de vierme” 🙂

  107. Foarte tare cainele ala la secunda 00:08 la 00:12, parca ar zice aluia cu opelul… ” Ba idiotule, te-ai uitat la draq in loc sa te asiguri… in plm de prost……da-te jos sa vezi ce-ai facut” hehehehe!!!